Цей пост побудований на основі глави з мого безкоштовного курсу «Просування безкоштовними способами» і включає в себе питання, які мені задають найчастіше з приводу самостійного просування сайтів.

Якщо у вас залишаться ще питання — пишіть, будь ласка, в коментарях!

Я за безкоштовне просування, яке є:

  • природним в очах пошукових систем
  • результативним і якісним
  • безпечним
  • Займатися безкоштовним просуванням зовсім не складно, як може здатися новачкові, особливо коли є ТОП База і Allsubmitter, або за допомогою тільки однієї ТОП Бази вручну (ні перше, ні друге, звичайно, не заважає вам додавати свої власні тематичні, регіональні та інші сайти, тобто розширювати мою, вже готову базу).

    Єдине, що, по суті, вам для цього потрібно – час.

    Якщо у вас немає часу – платіть гроші. Купуйте платні посилання (які, щоправда, найчастіше НЕ приносять цільових відвідувачів на відміну від більшості безкоштовних заходів) та замовляйте розміщення за безкоштовним видами у фахівців.

    Якщо ви читаєте цей курс, і у вас немає ТОП Бази, то це не так важливо, курс буде побудований в цілому про різні види сайтів, які є в інтернеті і які, при бажанні і наявності додаткового часу, ви зможете зібрати самі.

    Ви можете набрати в пошуковику «додати прес-реліз медицина» та інші подібні запити і самі почати збирати таку базу. А потім просувати вручну. Це абсолютно реально.

    Я також досить багато писала про все у своїх посібниках і статтях про різні види сайтів і безкоштовне просування в цілому і тому я дуже рекомендую їх почитати (вони в кінці посту).

    Так, наприклад, я не буду тут розглядати питання «Як мені просунути інформаційний сайт» або «Що таке крауд-маркетинг і як мені з його допомогою залучити на сайт покупців» та ін. Це все є в статтях у кінці сторінки.

    Отже, 13 дуже частих питань, на які ви отримаєте відповідь нижче:

    1. Що мені дасть безкоштовне просування? Це так само добре, як закуповувати посилання?

    2. Як зробити так, щоб все було безпечно, щоб з моїм сайтом точно нічого не сталося?

    3. З яких видів сайтів краще починати?

    4. Якщо розміщуватися на заспамленных сайтах — не буде це шкодою? Як можна почистити сайти?

    5. Чи допоможе мені база (безкоштовне просування різними видами сайтів) вивести сайт в середньочастотним (СЧ) і високочастотних (ВЧ) запитам

    6. Як багато можна реєструвати? У скількох сайтах варто реєструвати нульовий сайт в день або місяць?

    7. Як правильно просувати свій сайт, щоб було все максимально добре?

    8. Мій сайт – інформаційний (звичайний блог), а не корпоративний ресурс. Чи можу я використовувати прес-релизовые сайти?

    9. Скільки у вас в базі середній PR, тіц сайтів? Наскільки вони важливі?

    10. Мені б просувати так, щоб тільки прямі посилання, незакриті, решта не потрібно.

    11. Я хочу використовувати тільки тематичний пакет — тільки нерухомість по Москві, більше мені нічого не потрібно.

    12. Як швидко я побачу результат від такого просування?

    13. В яких видах сайтів можна реєструвати декілька разів і як часто?

    Питання 1: Що мені дасть безкоштовне просування? Це так само добре, як закуповувати посилання?

    Моя відповідь:

    Це інше.

    Частково це набагато краще, ніж купувати посилання, частково трохи гірше.

    Всі відповіді про порівняння безкоштовних видів просування з орендованими (тобто поодиноко стоять, тимчасовими) посиланнями тут:

    ТОП База vs. біржі Sape — можуть безкоштовні якісні посилання замінити платні?

    До речі, якщо вас цікавлять відповіді на питання по платному посилального просування, тобто як грамотно закуповувати вічні посилання та інші питання, то дивіться моє «Керівництво, як сьогодні правильно просувати посиланнями»

    З основних плюсів того безкоштовного природного просування в різних видах сайтів, про що я тут кажу, — крім того, що це не коштує грошей, це добре ще й тим, що ви отримаєте реальних цільових відвідувачів, тобто переходи по посиланню на ваш сайт. А також, наприклад, підвищення впізнаваності вашої компанії чи продукту на ринку, поліпшення ставлення до вашого продукту (дивлячись як, що і де ви будете розміщувати).

    А реальні цільові відвідувачі на сайті це:

    — потенційні покупці або ті, хто зроблять цільове дію (клікнуть по рекламі на сайті, підпишуться на безкоштовні продукти або на розсилку, або зроблять ще що-те, заради чого створений сайт)

    — трафік на сайт. Це сприятливо відіб’ється в цілому на пошуковому просуванні. Зараз я навіть часто чую рекомендації пустити контекстну рекламу на сайті заради самого трафіку, щоб простіше було вивести молодий сайт вище.

    — поліпшення поведінкових факторів. Цільовий відвідувач, перейшовши з зацікавила його замітки, статті, оголошення, новини, анонсу на форумі і т. д. про ваш сайт і зустрівши на засланні, куди він перейшов продовження цікавить його інформацією довго пробуде на сайті, зробить більше дій.

    Ми якось з одним з покупців бази проводили такий експеримент з розміщення НЕАКТИВНИХ посилань на сайт всередині оголошень на тематичних порталах. Текст оголошення був цікавим і відповідав тому, що зустрічало людини на сайті. Таким чином, щоб перейти на сайт, потрібно було скопіювати посилання і вставити в браузер (що теж є одним з ПФ). Плюс люди проводили досить багато часу на порталі. У підсумку – позиції трохи росли без якихось ще додаткових дій. Але оголошення для цього розміщувалися досить часто і виключно на тематичних, відповідних майданчиках.

    Ось що ви отримаєте:

    — диверсифікація (різноманітність) трафіку. У природно просуваються сайтів пошуковий трафік не є єдиним або майже єдиним варіантом. Крім цього, на сайтах-лідерах є маса переходів з самих різних інших сайтів.

    — шлейф соціальних відгуків. Той же Дмитро Шахов проводить багато років дослідження і дає цю тему в своїх курсах) звіти про те, як соціальні відгуки (у тому числі на форумах, тематичних соцмережах і в блогових системах) впливають на пошукове просування сайту. Лідери — ті, хто просуваються природно, завжди мають багато таких відгуків і згадок самого різного роду.

    — збільшення кількості згадувань бренду, яке є базисом, на якому варто будувати ваше пошукове просування. Чим частіше (особливо для сайту-новачка) згадується просто URL сайту і назва проекту, фірми, тим простіше буде просуватися і по ключовим словами.

    — розміщення в рамках унікального релевантного (тематичного) контенту. Ну, звичайно, якщо ви таким склали ваше оголошення або статтю або новину, опис фірми і т. д.

    — часто розміщення в основному контенті в основних розділах сайтів (на відміну від часто прихованих, замаскованих розділів, де продають вічні посилання або блоків внизу або сайдбарах сайтів, де продають орендовані).

    — часто розміщення на великих порталах – тематичних, регіональних, загальнотематичних. Ті ж прес-релизовые розділи, дошки, форуми, каталоги фірм тощо розділи часто є частиною великих трастових порталів.

    — можливість «засвітитися» на вашому тематичному інтернет-ринку.

    Загалом, плюсів від безкоштовних видів просування насправді маса.

    Питання 2: Як зробити так, щоб все було безпечно, щоб з моїм сайтом точно нічого не сталося?

    Моя відповідь:

    Про це я теж багато разів писала, пишу скрізь і постійно ) Менше за все мені хотілося б, щоб ваші сайти потрапили під бан. Зокрема, тому ТОП базу я намагаюся постійно чистити на предмет тих же заспамленных, «сміттєвих» каталогів сайтів. Якісь залишаю на ваш вибір, але багато видаляю в чорний список, навіть якщо вони з вигляду цілком робочі, ваш опис в них полетить, але явно ніякої користі вони вашому сайту не принесуть.

    В цілому ТОП безпечна База сама по собі, якщо не поспішати і не розміщуватися масово.

    Саме більшу частину видів сайтів з ТОП Бази сьогодні рекомендують використовувати всі SEO-блогери і фахівці для отримання природних посилань на сайт, що дуже важливо для якісного посилального профілю. В тому числі це допомагає уникнути фільтра Мінусинськ (але при цьому звичайно не можна закуповувати посилання в великих кількостях). Тут йдеться в першу чергу про ті види посилань, які були створені їх творцями не для просування чужих посилань, а для інших цілей. Це — прес-релизовые сайти, каталоги фірм, форуми, соцмережі, блогові системи, сервіси відгуків, сервіси питань і відповідей, сервіси соцновостей. Каталоги сайтів і статей, профілі на форумах і дошки оголошень я рекомендую залишити на потім. Про це я пишу нижче у відповіді на питання № 3.

    ТОП База не є збіговиськом каталогів і дощок, налаштованих під автомат, як більшість інших баз для Allsubmitter, які його й дискредитують зараз і представляють небезпечним інструментом для просування.

    Але все одно, пам’ятайте, що головні секрети безпечного просування:

    1. поступовість
    2. напівавтомат (або ручне розміщення)
    3. Різноманітність.

    При цьому ви можете просуватися не дуже різноманітно, не дуже якісно, не знаючи, як саме просуватися в різних видах сайтів, але якщо це буде поступово, на напівавтоматі то вже буде корисно.

    Дуже бажано, якщо паралельно зростатиме унікальний, хороший контент на вашому сайті і будуть якісь соцсигналы, тоді можна збільшувати темпи приросту посилальної маси. Але це не обов’язкова умова безпечного просування.

    Якщо ви поставите в Allsubmitter скаченную десь базу для автореєстрації і проженіть свій сайт, то це буде погано, шкідливо і небезпечно.

    Фільтри пошукових систем навіть можуть не наступити відразу, але ви отримаєте першу порцію різкого приросту поганих посилань. Якщо далі станеться якесь подібне дію, то накопичувальний ефект дасть про себе знати і фільтр напевно з’явиться.

    Тому або використовуйте ТОП Базу, або збирайте свою. Але не беріть в інтернеті бази для автопрогонов

    Автореєстрації ще мають сенс для дощок оголошень або з програмою Xrumer, яка є дуже потужною «розумної» програми для автоматизації і все одно все потрібно робити дуже акуратно або за певними схемами, типу пірамідами. Тут можна більше прочитати про те, як і що вміє Хрумер.

    Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

    Детальніше про все це у цих статтях (усі вони ще раз йдуть в самому кінці статті):

  • Ще раз, чому напівавтомат. За що я його люблю і чому немає ефекту від автомата
  • Реєструвати з Allsubmitter безпечно! І корисно
  • Реєстрація померла. Хай живе реєстрація!
  • Природність в просуванні сайтів – що потрібно робити
  • Автомат vs. напівавтомат
  • Питання 3: До яких видів сайтів краще починати?

    Моя відповідь:

    Я завжди рекомендую починати з тих видів сайтів, які виглядають більш природно для нового сайту, з тих, які можуть дати інформаційний привід для поширення.

    Це прес-релізи, тематичні та регіональні соцмережі і блогові системи, форуми, сервіси соцновостей, сервіси питань і відповідей, сервіси відгуків.

    На всіх цих видах сайтів можна розмістити, наприклад, новина про появу сайту.

    Якщо сайт вже існував давно до цього, і ця новина не актуальна, то придумайте якийсь великий привід, його можна винайти. Я розсилала прес-релізи, що ТОП базі виповнилося 3 роки і його теж досить багато де взяли (а адже це навіть не фірма і не інформаційний проект і привід не дуже суттєвий). Про те, як розміщуватися в прес-релизовых сайтах для некомерційного проекту я пишу нижче, у питанні №8.

    Далі можете підключати каталоги фірм

    Потім всі інші види сайтів вашого регіону та суміжних тематик. Це каталоги сайтів, каталоги статей, дошки оголошень.

    Поступово можна також використовувати всі інші види – трастові сайти, сервіси закладок, обмін посиланнями з якісними сайтів вашої тематики), інші малопопулярні, але корисні – сайти, де можна розмістити тендер, захід, акцію або знижку, персону, вакансію тощо

    І все загальнотематичні общерегиональные сайти, які ви ще не використовували — ЗАГАЛЬНІ (як називаються в ТОП Базі).

    Багато видів сайтів можна проходити і на багато разів з різним матеріалом, різними посиланнями на сторінки вашого сайту (про це в останньому, 13-му питанні, нижче).

    Питання 4: Якщо розміщуватися на заспамленных сайтах — не буде це шкодою? Як можна почистити сайти?

    Моя відповідь:

    Іноді мене запитують — чому ви не почистіть свою базу яким-небудь Фасттрастом (програма для визначення якості донорів посилань) і не залишите тільки кращі посилання в базі, чому не зробите супер трастову базу?

    Так, це не «трастова база» під яндекс.

    Це єдина в Рунеті база для безкоштовного самостійного просування будь-якого сайту під будь-які цілі.

    Це, в першу чергу, база живих сайтів для людей з абсолютно різними цілями

    — Комусь потрібен трафік на лендінгем або взагалі на канал на Youtube (йому зрозуміло, не важливий на тИЦ і АГС тощо)

    — Кому потрібні продажу чи підписки (їм не важливі спамность і траст)

    — Комусь потрібно просування під Google і їм плювати на Яндекс (є і такі люди)

    — Комусь потрібен Яндекс або обидві пошукові системи — таким так, варто заморочити і додатково поотсеивать базу, для цього зараз повно ресурсів і масових — як сервіс Чектраст, програма Фастртаст, сервіс Xtool, у програмі Allsubmitter багато параметри можна відразу фільтрувати навіть під час напівавтоматичного реєстрації та інші.

    Я не можу звужувати ресурс одним людям за рахунок цілей інших людей. Це буде не правильно і не ефективно.

    Робити багато баз під різні цілі — це буде кілька абсолютно різних баз, у мене немає ресурсу чистити і поповнювати паралельно кілька баз, я веду одну в Allsubmitter, там і збираю. І так гігантська кількість часу і грошей йде на те, щоб чистити вручну і поповнювати таку велику базу новими якісними живими сайтами.

    За 960 рублів це просто шикарний варіант з величезної кількості живих, розсортованих ресурсів. А далі вже кожен робить те, що йому хочеться зі своєю базою.

    З того, що моя база збирається для самих різних цілей, людей, проектів, випливають всі інші пункти.

    1. Тематичних сайтів занадто мало, щоб відсікати за значенням заспамленности ті, які можуть залучити реальних відвідувачів, але не дуже допоможуть у вигляді донора для посилання.

    2. Параметр заспамленности не визначається 100% вірно і сайт може бути цілком трастовим і на хорошому рахунку в пошукових систем при високій заспамленности за показником програми FastTrust (яку я дуже рекомендую і сама постійно використовую).

    3. Це не природно, коли посилальний профіль сайту складають, наприклад, тільки тематичні сайти з тиц вище 50-100.

    4. Є Яндекс і є Гугл. Часто буває, що сьогодні деякі SEO-фахівці просувають лише під одну пошукову систему (наприклад, якщо сайт потрапив в інший під фільтр і витягати його не планується або з інших причин).

    5. Буває, що просування з ТОП Базою роблять не заради підняття позицій в пошукових системах, а заради залучення реальних відвідувачів і потрібні саме цільові сайти з трафіком, не важливо, які у них показники (це стосується лендингов або просто якихось окремих випадків і завдань).

    Якщо хтось хоче – може, по-перше, в самому Allsubmitter налаштувати фільтр з будь-яким потрібним параметрами (тіц від 10, PR від 1, скільки сторінок в індексі Яндекса, Гугла і т. д.). Як це робиться, я писала в технічному факе тут http://allsubmitter-topbase.ru/seo-poleznoe/texnicheskij-faq-po-rabote-s-allsubmitter.html#35

    А якщо хто хоче йти далі, і зробити собі супер трастову базу, купуйте FastTrust, якщо у вас його ще немає (тут написано, як купити цю програму зі знижкою 15% http://seo-topshop.ru/fasttrust.html) і вперед )

    Я за будь кіпіш, аби щось робилося. Хочете фільтрувати базу ще сильніше — будь ласка, робіть це.

    Питання 5: чи Допоможе мені база (безкоштовне просування різними видами сайтів) вивести сайт в СЧ і ВЧ запитам

    Моя відповідь:

    Зараз набагато більш ефективним є просування по НЧ (низькочастотних) запитам. І тут основну роль грає не база, а ваш сайт, матеріали, сторінки сайту заточені і оптимізовані під потрібні запити.

    Посилання зараз за багатьма оцінками складають відсотків 20-50% успіху.
    Так, наприклад, у просуванні по конкурентним СЧ і ВЧ запитам посилання на конкретні сторінки менш важливі в загальній сукупності факторів, що впливають на пошукове просування, а більш важливі поведінкові фактори, внутрішні фактори сайту, обсяг контенту сайту, вік сайту.

    Навіть у найбільш досвідчених і великих фірмах зараз не дають гарантій щодо висновку якого-небудь конкретного СЧ або ВЧ запиту в топ.

    Тому, звичайно, безкоштовні методи вам допоможуть і по СЧ і ВЧ ТЕЖ! Це факт. Але по НЧ запитам вони допоможуть набагато швидше і ефективніше.

    Наскільки сильно посилання з ТОП Бази допоможуть просуванню по СЧ і ВЧ запитів залежить від самого вашого сайту, оптимізації, інших моментів. Також від тематики сайту і докладених вами зусиль щодо складання текстів та розміщення на різних видах сайтів.

    Просто працюйте ) Грамотно спочатку вибудовуйте стратегію, працюйте і постійно аналізуйте проміжні результати.

    При цьому варто пам’ятати, що таке розміщення може дати не тільки посилання, але ще і реальних покупців або цільових відвідувачів.

    Запитання 6: Як багато можна реєструвати?
    У скількох сайтах варто реєструвати нульовий сайт?

    Моя відповідь:

    Є різні рекомендації від відомих SEO-фахівців, яким я довіряю.

    В середньому ці рекомендації кажуть, що потрібно проставляти від 30 до 70 посилань на місяць для нульового сайту в перший місяць початку роботи з посиланнями.

    Далі збільшуємо і за різними рекомендаціями робимо 50-100 посилань на місяць.

    Потрібно враховувати, що далеко не кожна успішна безкоштовна реєстрація і розміщення в якомусь сайті дасть вам посилання (не скрізь пройде модерацію, не скрізь буде проіндексована або буде дуже довго індексуватися).

    У підсумку виходить, що потрібно від 200-300 «успішних» реєстрацій на місяць для нульового сайту в перший місяць, близько 300 в наступні місяці і десь 400-500 успішних реєстрацій на місяць у подальшому (через півроку).

    Інша важлива рекомендація. Дуже бажано, щоб графік появи посилань на сайт йшов плавно і по наростаючій.

    Тому ви самі розраховуйте, скільки ви зможете реєструвати в місяць.

    Якщо зможете надалі витрачати дня 3-4 на місяць, тобто робити близько 200 якісних реєстрацій на місяць (з урахуванням складання матеріалів), то краще починайте зі 100 реєстрацій на місяць і плавно збільшуйте.

    Приблизно те ж саме, трохи докладніше на цю тему я пишу у статті «Скільки можна реєстрацій робити в місяць»

    Питання 7: Як правильно просувати свій сайт, щоб було все максимально добре?

    Моя відповідь:

    Дуже докладно я розповідала в цій статті — Як і де безкоштовно просувати сайт, щоб отримати максимум результату. Використовуємо весь потенціал ТОП Бази

    І обов’язково прочитайте цю статтю — Важливі «дрібниці» при реєстрації та розміщенні посилань

    Якщо дуже коротко:

    Якісно складайте тексти – щоб вони легко пройшли модерацію і були цікаві людям, щоб вони робили перехід по вашому посиланню. Намагайтеся робити побільше унікальних текстів-анонсів. Не беріть тексти з вашого сайту (зберігайте їх там унікальними).

    Робіть ЦІКАВІ тексти! Як на ваш сайт, так і для розміщення на інших сайтах. Це сьогодні ключ до успіху просування вашого сайту. Успішність розміщення посилань на такий матеріал значно зростає, плюс люди будуть самі ділитися посиланнями на вас.

    Якісно проводите саму реєстрацію і розміщення, не халтурьте.

    Працюйте постійно, це може бути 2-3 дні на місяць, але кожен місяць.

    Ставте:

    • різні посилання (на різних анкор)
    • на різні сторінки вашого сайту
    • у різних текстах
    • у різних видах сайтів

    ДУЖЕ важливо – перевірте оптимізацію тих сторінок, які ви просуваєте.

    Дуже часто я спостерігаю таку картину – сторінка взагалі не оптимізована, на ній немає потрібної кількості входжень певного ключового запиту (або навпаки переспам), не оптимізовані H1, Title і т. д.

    І людина сидить і чекає, поки вона просунеться в ТОП.

    Чи часто спостерігаю ще одну картину – пошукові системи вважають релевантними зовсім інші сторінки, ніж ті, які людина просуває. У результаті він з усіх сил намагається, проставляє посилання на одну сторінку, а інша не рухається по позиціях.

    Читайте мою статтю «ТОП найчастіших помилок в оптимізації сайтів»

    І ще ДУЖЕ важливо сьогодні – використовуйте соцсигналы на нові публікації на вашому сайті. Створюйте власні ферми экканутов в популярних соцмережах, купуйте готові, їх обов’язково розвивайте і постите посилання, лайки і коментарі на ваші матеріали. Постинг нових матеріалів у соцмережі можна налаштувати на автоматі за допомогою плагінів (якщо у вас популярні cms типу вордпресс або джумлы).

    Питання 8: Мій сайт – інформаційний (звичайний блог), а не корпоративний. Чи можу я використовувати прес-релизовые сайти?

    Моя відповідь:

    Так, можете, якщо правильно складете прес-реліз і далі грамотно все обставите.

    Зазвичай прес-релізи використовуються для розміщення від імені компаній, для просування корпоративних сайтів. Це за замовчуванням стандарт. Але можна знайти способи, як розміститися і для некомерційних ресурсів. Це дасть не 100%, але, в залежності від того, як якісно ви попрацюєте, дасть якийсь результат.

    Прес-релізи для некомерційних ресурсів розміщувати не так просто, бо прес-реліз — це не просто стаття, це зазвичай новину, інформаційний привід або звіт про проведеному заході.

    На прес-релизовых сайтах досить жорстка модерація, і матеріал повинен відповідати.

    Також, часто на прес-релизовых сайтах спочатку потрібна реєстрація фірми (але не на всіх), що відсікає ряд ресурсів для розміщення некомерційного проекту.

    Для просування прес-релізами інформаційних проектів можна зробити так:

    Взяти якусь подію, захід.

    Типу, наприклад, профільна конференція, фестиваль, великий тренінг, виставка, в якій ви берете участь. Чим більша та відоміша, — тим краще.

    І написати або хороший рерайт різних новин про цю подію або пострелиз про те, як воно пройшло. І розмістити у себе на сайті.

    Крім цього написати додатково унікальний текст безпосередньо самого прес-релізу (близько 2000 знаків).

    І розміщувати потім з прес-релизовым сайтів з посиланням на джерело у себе на сайті.

    Є ще, наприклад, такий варіант, що «вийшов такий-то сайт», «запущений такий-то проект» (ваш портал, ваш сайт), але це приймуть з набагато меншою ймовірністю.

    В якості фірми можна пробувати вказувати ім’я сайту типу vashsite.ru або vashsite а контакти вказувати якісь ваші особисті.

    Хоча, звичайно, це і захаращує базу каталогів фірм не вірною інформацією і не самий правильний хід з цієї точки зору. Але з іншого боку, багато модератори не приймуть таке опис, а ті, де картка фірми не створюється, а ця інформація потрібна тільки для розміщення прес-релізу — там піде.

    Враховуючи, що ряд сайтів не просить заповнювати картку, а де-то можна скористатися прийомом, описаним вище, то виходить розміститися десь у 30-60% прес-релизовых сайтів.

    Обов’язково почитайте цю мою статтю: Кейс №1. Некомерційний прес-реліз для художника

    І, звичайно, моє основне керівництво з розміщення прес-релізів і новин.

    Питання 9: Скільки у вас в базі середній PR, тіц сайтів?

    Моя відповідь:

    Ну, по-перше, PR більше не актуальний, після того, як його відключив Google.

    По-друге, я не складаю таких показників, т. к. база моя не для разового прогону будь-якого сайту по всій базі – як це практикувалося завжди раніше з іншими базами.

    З моєї бази ви берете потрібний вам в даний момент вигляд сайту – наприклад, прес-релизовые сайти, далі вибираєте відповідні підрозділи – Загальні, потрібні тематики та регіони. І працюєте, не заморочуючись про те, який середній тіц у цієї вибірки, а намагаючись зробити так, щоб якомога більше сайтів пропустили ваш матеріал.

    тіц і PR – непрямі показники якості сайту, сьогодні запросто може бути сайт з тіц 20,який принесе вам більше користі, ніж сайт з тіц 200.

    Всі фахівці зараз не ставлять у пряму залежність якість сайту-донора від цих двох показників. Хоча і рекомендують ставити при купівлі посилань фільтр тіц від 10, PR від 1. Щоб уберегтися від зовсім молодих сайтів або сайтів під АГС та ін.

    Питання 10: Мені б просувати так, щоб тільки прямі посилання, незакриті, решта не потрібно.

    Моя відповідь:

    Такі посилання не закриті в nofollow, noindex я відстежую тільки у підрозділі ТОП Бази — «Трастові сайти». Там містяться портали, форуми, каталоги фірм та прес-релизовые сайти, де можна поставити пряму активну посилання в різних місцях – профілі, повідомленні, підписи, в прес-релізі або картці компаній. В інших категоріях посилання на цей момент майже не перевіряються.

    Я не приділяю цьому багато значення з тієї причини, що зараз вже однозначно враховуються пошуковими системами і сприяють просуванню і посилання, закриті nofollow, noindex, і не прямі посилання (через редирект), і не активні посилання – просто згадки. Сергій Кокшаров (devaka) як-то говорив про те, що за його спостереженнями допомагає просуванню навіть згадка телефону компанії з офіційного сайту.

    І для природного посилального профілю це добре, коли у вас є найрізноманітніші посилання.

    Дивіться мою статтю «Чому повинні бути не лише прямі, відкриті й активні посилання на ваш сайт, але й інші»

    Єдине, якщо вам потрібно проставити посилання саме на потрібних анкор, тоді, звичайно, бажано знати, проставить даний сайт пряму і незакриту посилання на словах чи ні. Але для цих цілей можна також використовувати і потрібне вам околоссылочное оточення у безанкорных посилань і згадок.

    З приводу того, якого роду посилання ставлять у яких видах сайтів, читайте ось цю мою статтю з табличкою — Безкоштовні посилання: відповіді на всі запитання. Що, де, в якому вигляді ми отримаємо

    Питання 11: Я хочу просувати тільки на сайтах нерухомості по Москві, більше мені нічого не потрібно.

    Моя відповідь:

    Будь ласка, використовуйте все, що хочете.

    Але пам’ятайте, що, збираючись використовувати таку вибірку, ви дуже сильно уріжете собі ресурс.

    За різними дослідженнями (наприклад, SAPE проводили досить масштабне дослідження), тематичність донора не так важлива. У цьому зараз, як і раніше, сходяться багато SEO-фахівці.

    Важливіше тематичність тексту, в межах якого буде проставлена посилання на ваш сайт, околоссылочное оточення.

    АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ, добре, коли в ссылочном профілі якомога більше посилань на сайтах вашої тематики та вашого регіону. Бажано, щоб їх все-таки було більшість.

    Але при цьому обов’язково потрібно використовувати і сайти загальнотематичні і общерегиональные, яких найбільше. А також як мінімум ще суміжних тематик.

    Інакше ви розчаруєтеся в безкоштовному просуванні, т. к. просто було занадто мало сайтів, де ви залишили посилання на ваш сайт.

    Питання 12: Як швидко я побачу результат від такого просування?

    Моя відповідь:

    Багато чого залежить від виду сайтів, який ви збираєтеся використовувати. І від того, як ви попрацюєте.

    Швидше всього індексуються пошуковими такі види, як прес-релизовые, повідомлення (не профілі) на великих тематичних форумах, сервіси соцновостей, тематичні та регіональні соцмережі. Термін індексації — від одного дня до кількох тижнів.

    Найповільніше – каталоги сайтів, каталоги статей, каталоги фірм. До півроку без вашої допомоги.

    Ви можете допомогти індексації за допомогою хороших твітів (можна купувати на Ротапосте твіти по 5-10 рублів на популярних эккаунтах). Але твіти зараз вже помітно гірше працюють, тому я і згадую саме популярні еккаунти.

    Або ви можете вплинути на швидкість індексації сторінки з посиланням на вас іншими способами – розміщуючи посилання на Фейсбуці і в інших соцмережах, ставлячи її в закладку в Яндекс браузері, розміщуючи посилання на статтю на великому порталі, якщо у вас є доступ до такого

    Або через спеціальні платні сервіси прискорення індексації типу Индексгатора — цей сервіс мною перевірений, досі добре себе показує, але тільки потрібно вказувати одну посилання кілька разів! За тарифом МАКСІ – так точно все буде добре.

    Про мої пошуки найкращого рішення щодо прискорення індексації посилань і зокрема, Индексгатор, я писала тут

    Що стосується якості текстів — якщо ви будете розміщувати відверто погані тексти, спамний варіанти повідомлень, то модератори будуть це видаляти і результату ви не побачите взагалі.

    Питання 13: В яких видах сайтів можна реєструвати декілька разів і як часто?

    Моя відповідь:

    ОДИН раз варто проводити реєстрацію:

    • каталогах сайтів
    • каталогах фірм
    • каталогах інтернет-магазинах
    • RSS-агрегаторах

    Ці види сайтів не дублюють однакові сайти або фірми у себе на базі. Особливо якщо реєстрація була з першого разу якісна – сенсу вдруге цим займатися мало.

    Однак можна проводити 2-3 рази на всяк випадок якщо не всі каталоги прийняли з першого разу.

    Те ж стосується обміну посиланнями – звичайно, немає сенсу двічі обмінюватися з одним сайтом.

    БАГАТО РАЗІВ (хоч) можна проходити наступні види сайтів:

    • Каталоги статей
    • сайти для додавання прес-релізів і новин
    • дошки оголошень
    • форуми
    • соціальні мережі та системи блогові
    • сервіси закладок і соцновостей
    • сервіси відгуків
    • сервіси питань і відповідей

    Тільки важливо щоразу робити це з різним матеріалом. Тільки у дошках оголошень можна переподавати час від часу одне і те ж оголошення, і то не у всіх.

    На цьому поки що все!

    А ось обіцяний список корисних статей, де все вищесказане і багато іншого розповідається набагато докладніше:

    Як і де безкоштовно просувати сайт, щоб отримати максимум результату. Використовуємо весь потенціал ТОП Бази

    — Головний Мануал за 12 Основними Видами Сайтів для Безкоштовного Просування

    — Керівництво по Малобюджетному (або Безкоштовного) Запуску Нового Сайту

    — Природні посилання. Що це і як вони підвищують поріг безпеки посилального просування

    Все про крауд-маркетинг (форуми, сервіси відгуків, сервіси питань і відповідей, соцмережі і блогові системи)

    Нюанси безкоштовного просування інформаційних (некомерційних) сайтів

    Скільки реєстрацій на місяць можна робити?

    Відповідь на питання: Каталоги, дошки, форуми, прес-релізи, блоги, соцмережі та ін. — куди там ставити посилання??

    Чому повинні бути не лише прямі, відкриті й активні посилання на ваш сайт, але й інші

    Безкоштовні посилання: відповіді на всі запитання. Що, де, в якому вигляді ми отримаємо

    ТОП База vs. біржі Sape — можуть безкоштовні якісні посилання замінити платні?

    Ще раз, чому напівавтомат. За що я його люблю і чому немає ефекту від автомата

    Реєструвати з Allsubmitter безпечно! І корисно

    Реєстрація померла. Хай живе реєстрація!

    Природність в просуванні сайтів – що потрібно робити

    Автомат vs. напівавтомат

    Як я чищу ТОП Базу

    Працюють посилання сьогодні?

    Як просуватися у 5-ти видах сайтів (мої докладні практичні керівництва з усіма деталями):

    — Форуми

    — Каталоги фірм (довідники компаній)

    — Прес-релизовые сайти

    — Соціальні мережі і системи блогові

    — Дошки оголошень

    Мені буде цікаво почути про ваш досвід безкоштовного розміщення в різних видах сайтів або задавайте свої питання!