Потужна, дуже цікава SEO-конференція пройде безкоштовно, онлайн 15 жовтня 2015 року.

Це унікальний формат — конференція не схожа на інші заходи.

В ході відбору кейсів для доповідей між собою змагаються найвідоміші SEO-компанії Рунета. І тільки кращі з кращих абсолютно безкоштовно надаються слухачам конференції.

Кейси реально дуже вартісні, тому обов’язково записуйтеся. Записи з’являються, але не одразу, а десь через півроку. Уявіть, скільки корисного можна зробити для підвищення відвідуваності сайту і збільшення продажів за цей час.

Цей захід повністю присвячено практичним методикам просування сайтів. У конференції візьмуть участь представники відомих компаній зі своїми кращими і найбільш успішними кейсами з SEO.

«Битва гладіаторів» — це безкоштовна онлайн конференція від навчального центру Search Engine Education.

Дата проведення конференції — 15 жовтня 2015 року.

Ось що ви дізнаєтеся на конференції (це тільки частина доповідей):

Ганна Сазонова, керівник відділу розвитку Сервіс 1PS.ru.
Тема: Просування регіонального сайту з обмеженим бюджетом.

• Розробка плану в рамках малого бюджету.
• Роботи по просуванню.
• Звіт за витратами на просування.
• Висновки та рекомендації по роботі з регіональними сайтами.

Юрій Софин, керівник проектів Sape.
Тема: Введення і виведення сайтів з-під санкцій. 3 реальних кейса.

• Як сайти потрапляють і виходять з-під санкцій.
• Популярні і непопулярні кошти та їх наслідки.
• «Темна» і «світла» сторони нового «АГС — -».
• Кілька практичних порад в умовах нових алгоритмів.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Євген Костін, керівник департаменту продажів системи SeoPult.
Тема: Просування UGC-сайту в Google.com.

• Особливості просування сайту з призначеним для користувача контентом.
• Конкуренція на фінансовому / форекс ринку в пошуковій видачі.
• Просування завдяки копіювання чужого контенту.
• Природне нарощування посилальної маси через віджет.

Андрій Фадеїчев, керівник біржі контенту Etxt.ru
Тема: Контент просування як відповідь Минусинску! На прикладі проекту tkat.ru

Олексій Литовченко, F1 Studio
Тема: ПФ+КФ+Мета=Пошуковий трафік. На прикладі сайтів в тематиці «ремонт гаджетів».

• Без посилань і оптимізації текстів.
• Спрощене складання Мета.
• Глибока проробка КФ.
• Робота з хостовими ПФ.
• Підсумок: 5000 переходів на місяць через 3 місяці на сайті з 13 сторінок.

Лев Слепенков, Inbreak
Тема: 3000 позицій у ТОП 3 після зняття посилань!

1. Особливі умови — хмарна CMS (SAAS платформа)
2. Проблеми без посилального просування
3. Стратегія розвитку ресурсу 2015-2016

Артур Латипов, керівник SEO-відділу компанії SEO Інтелект.
Тема: SEO-історія одного проекту.

• Стратегія просування малобюджетних проектів.
• Застосування SEO-методик для збільшення трафіку.
• Робота з комерційними та поведінковими чинниками ранжирування.
• Посилальна стратегія в 2015 році.
• Порівняння конверсій з різних каналів реклами.

Це тільки частина кейсів-доповідей!

Компанії, які підтвердили свою участь:

— Ingate
— 1ps.ru
— Advodka
— Sape
— Wizard.Sape
— F1 Studio
— SEO Intellect
— Trilan
— SEOpult
— Etxt.ru

Організатор: навчальний центр Search Engine Education!

Генеральні партнери: SEOnews, Sape, SEO Intellect

Зареєструватись на конференцію

Підготовка та проведення конференції прямо зараз проходить у кілька етапів:

Етап №1. Збір доповідей.

Етап №2. На сторінці конференції буде організовано голосування на самий цікавий доповідь.

Етап №3. Публікація програми на основі проведеного голосування.

Етап №4. Старт конференції.

Дивіться кейси з попередньої конференції:

«Масовий контент-маркетинг: копірайт + генерований контент» Олексій Литовченко, Студія F1.

«Залучення 1,5 млн. переходів для порталу» Артур Латипов, компанія SEO Інтелект.

«Сайт випав з індексу Яндекс. Як повернули сайт в індекс» Роман Тихонов, агентство Ферт

Реєструйтеся безкоштовно на конференцію «Битва Гладіаторів» 15 жовтня 2015 р.

А всі інші кейси з минулого, першої конференції можна подивитися тут

Там ви побачите:

«Скоринг для пошукового маркетингу або прогнозна аналітика вирішить всі проблеми» Дмитро Іванов, компанія Ukrop Media.
«Управління репутацією: seo, як основний інструмент» Андрій Воропаєв, компанія Трилан.
«Як ми просунули 1000 запитів в ТОП 3 або +150 000 відвідувачів в місяць для інтернет-аптеки» Лев Слепенков, компанія Inbreak.
«Просування великого сайту в тематиці «Вантажоперевезення» Сергій Юрков, компанія Піксель Плюс.
«Організація перелінковки на великому інтернет-магазині» Євген Костін, SEOpult.
«Огляд впливу факторів ранжирування на позиції сайтів. На прикладі реальних кейсів» Юрій Софин, Wizard.SAPE.
«Аналітика зовнішніх посилань» Микола Хиврин, компанія MegaIndex.
«Досвід розвитку і монетизації проекту в законодавчій тематики» Іван Севостьянов, компанія ВебПроекты.
«SERM: що працює в просуванні відгуків?» Віталій Шендрик, компанія SEReputation.