29 жовтня буде проходити відмінний безкоштовний живий семінар в Москві для власників бізнесу, маркетологів і просто зацікавлених інтернет маркетингом.

На семінарі провідні фахівці компанії Pixel Plus — SEO-експерти Дмитро Севальнєв, Сергій Юрко, Андрій Хрипко і Андрій Кірсанов розкажуть вам про наступне:

— Огляд основних каналів інтернет-реклами
— SEO як канал реклами
— Контекстна реклама як канал реклами
— Оцінка ефективності рекламних каналів
— Підвищення контролю над виконавцями

Реєструйтеся, поки є місця і приходьте!

Посилання на безкоштовний живий семінар в Москві — http://www.semkursy.ru/

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Доповіді:

Дмитро Севальнєв // Керівник відділу SEO компанії «Піксель Плюс», ведучий передач «Практика SEO» і «Аналітика SEO» на MegaIndex.TV
Доповідь: «Вітальне слово»
Висвітлення програми.
Презентація доповідачів.
Постановка цілей на семінар.

Дмитро Севальнєв // Керівник департаменту SEO та реклами «Піксель Плюс», автор проекту «ПРОСУВАННЯ САЙТУ САМОСТІЙНО»
Доповідь: «Огляд основних каналів інтернет-реклами»
SEO.
Контекстна реклама.
SMM.
E-mail розсилки.
Партнерські програми.
Розподіл рекламного бюджету по каналах.

Сергій Юрков // Керівник відділу SEO компанії «Піксель Плюс»
Доповідь: «SEO як канал реклами»
Інтернет-маркетинг і SEO:
Підхід до SEO.
Що таке ефективне SEO?
Коли має сенс замислюватися про SEO?
Як працюють в SEO в Росії:
Підводні камені.
Вибір SEO-компанії.
Майбутнє в SEO.

Антон Хрипко // Керівник відділу контекстної реклами в «Піксель Плюс»
Доповідь: «Контекстна реклама як канал реклами»
Основні системи:
Яндекс.Директ.
Google AdWords.
Підготовка семантики.
Стратегії в контекстній рекламі.
Принцип чесної ставки (новий аукціон VCG).
Аналітика контекстної реклами.

Андрій Кірсанов // Провідний спеціаліст відділу супроводу клієнтів у «Піксель Плюс»
Доповідь: «Оцінка ефективності рекламних каналів»
Які KPI відстежувати основних каналів інтернет-реклами?
Як правильно оцінити віддачу від кожного рекламного каналу?
Додаткові методи підвищення KPI на стороні клієнта і виконавця.
Розподіл бюджетів по каналах.
Основні інструменти для контролю і аналітики.

Дмитро Севальнєв // Керівник відділу SEO компанії «Піксель Плюс», ведучий передач «Практика SEO» і «Аналітика SEO» на MegaIndex.TV
Доповідь: «Підвищення контролю над виконавцями»
Завдання цілей перед кампанією:
SEO.
Контекстна реклама.
Контрольні показники в SEO.

Реєструйтеся тут — http://www.semkursy.ru/