Акція на Чорну SEO-П’ятницю триватиме лише кілька днів!.

Всі інші ВЕЛИКІ знижки на SEO-софт і сервіси, на керівництва і бази на Чорну П’ятницю тут.

Dr.Max оголосив тимчасову акцію з дуже великою знижкою на всі свої найсвіжіші SEO-підручники.

Керівництва у нього чудові, найкращі з усіх підручників по SEO в Рунеті — великі, дуже практичні, без води, відгуки за ним дуже хороші.

У них багато корисних фішок і прийомів, кожен сеошник знайде для себе щось нове, навіть самий досвідчений.

Якоїсь інформації просто немає в Рунеті, крім як у його підручниках, тому що Dr.Max багато працює на захід, моніторить бурж джерела, спілкується з передовими SEO-фахівцями.

У випадку з «SEO-Монстром 2018» я виступила співавтором, і написала велику практичну голову по дуже актуального зараз крауд-маркетингу — багато з цієї інформації немає в моїх відкритих статтях. Там є дуже докладно і про самостійний пошук майданчиків під крауд, і про те, як збільшувати виживання постів і все, що потрібно знати, щоб самостійно і безкоштовно займатися нарощуванням природної посилальної маси, або ж щоб ефективно наймати когось на цей напрямок.

До кожного підручника покладається підтримка, консультації та допомогу автора в освоєнні матеріалів можна задавати йому питання. Що теж дуже цінно, при його величезному досвіді.

Незважаючи на те, що розпродаж і посилання на оплату розміщені в моєму блозі, це все офіційно, ви є звичайними прямими покупцями Dr.Max.

Про кожен підручник читайте більше на сторінках настанов, але і в цьому пості нижче я приведу їх змісту.

Прямі посилання на оплату за акції зі знижками:

Оплата зручна, останнім часом з’явилися і оплата картою, і через автомат Webmoney — тобто підручники в більшості випадків оплати ви отримаєте моментально.

Це електронні PDF-документи.

50% на керівництво «SEO-Монстр 2018» (434 стор.) — замість 95 доларів — 47 доларів, або 3100 рублів.

50% на керівництво «SEO-Гуру 2018» (200 стор.) — замість 65 доларів — 32 долара, або 2100 рублів.

50% на підручник «Аудит сайту своїми руками» (175 стор.) — замість 85 доларів — 42 долара, або 2700 рублів.

55% на комплект — «SEO-Гуру 2018» + «SEO-Монстр 2018» — замість 160 доларів — 72 долара або 4700 рублів.

Знижка 55% на комплект «SEO-Гуру 2018» + Підручник з аудиту — замість 150 доларів — 67 доларів, або 4400 рублів.

Знижка 55% на комплект «SEO-Монстр 2018» + Підручник з аудиту — замість 180 доларів — 81 долар, або 5300 рублів.

Знижка 55% на комплект ВСІ 3 ПІДРУЧНИКА ВІДРАЗУ — «SEO-Монстр 2018» + «SEO-Гуру 2018» + Підручник з аудиту — замість 245 доларів — 110 доларів, або 7200 рублів.

Змісту підручників:

1. «SEO-Монстр 2018. Друге видання»

Тут я є співавтором разом з легендарним автором підручників SEO-Гуру і SEO-Монстр, які в останній раз до цього виходили в 2011-2013 роках.

Керівництво «SEO-Монстр 2018. Друге видання» на 430 сторінок по білому якісному просуванню сайтів вийшло 16 травня 2018 року. Аналіз 140+ сигналів ранжирування.

Більш докладний опис SEO-Монстра 2018 тут.

Один з відгуків:

Зміст «SEO-Монстр 2018»:

Введення 7
Список необхідних для роботи сервісів і програм 8

1. Проектування сайту 9

1.1. Створення структури сайту 9
1.2. Семантичне ядро (теорія) 18
1.3. Семантичне проектування 24
1.4. Техніка підбору високорентабельних трафиковых ключів зі слабкою конкуренцією 39
1.5.SEO Titles – техніка 4U (теорія) 49
1.6.SEO Titles – техніка 4U (практика) 55
1.7. Проектування Description 63
1.7.1. Вимоги, що пред’являються до Description 65
1.7.2. Формування фрагменту з Description 66
1.7.3. Эмоджи в сніппеті 68

2. Прототипування сайту на прикладі інтернет – магазину 70

2.1. Загальні відомості про прототипировании 70
2.2. Розробка картки товару 72
2.3. Розробка сторінки категорії 78

3. Внутрішня SEO оптимізація 82

3.1. Оптимізація Keywords 82
3.2. Оптимізація заголовків сторінок 83
3.3. Зображення для сайту 86
3.4. Робота з URL сайту і ЧПУ 93
3.5. Внутрішні фактори ранжирування 101
3.5.1.Близькість ключових слів 101
3.5.2. Ключові слова на початку контенту 101
3.5.3. Ключові слова і важлива інформація повинна розташовуватися вище лінії згину 102
3.5.4. Ключове слово зустрічається в контенті частіше інших слів 102
3.5.5. LSI синоніми вживаються в контенті і мета тегах Title і Description 102
3.5.6. Правопис і граматика не є ранжирующим фактором 103
3.5.7. Чіткість, доступність тексту. 103
3.5.8. Обсяг тексту, довжина контенту 103
3.5.9. Контент і JavaScript 107
3.5.10. Зображення як фактор ранжування 109
3.5.11. Оновлюваність контенту 114
3.5.12. Число сторінок, пов’язаних з однією і тією ж тематикою 114
3.5.13. Результати пошуку по сайту в органічній видачі ПС 115
3.5.14. Внутрішнє посилальне 116
3.5.15. Биті посилання 116
3.5.16. Співвідношення тексту / HTML 117
3.5.17. Виділення слів 117
3.5.18. Використання заголовків H1, H2, H3 118
3.5.19. Наявність мобільної версії сайту 119
3.5.20. Структура сайту 136
3.5.21. Кількість сторінок сайту 138
3.5.22. Простота і зручність використання сайту 138
3.5.23. Карта сайту або SiteMap 139
3.5.24. Хлібні крихти 139
3.5.25. ccTLD супроти gccTLD 140
3.5.26. Вік домену 141
3.5.27. Виділений IP-адреса 143
3.6. Комерційні фактори ранжирування 144
3.6.1. Контактна інформація 146
3.6.2. Профілі компанії в соціальних мережах 149
3.6.3. Відсутність сторонньої реклами 149
3.6.4. Асортимент товарів 150
3.6.5. Детальний опис товару (картка товару) 151
3.6.6. Доставка та транспортні послуги 153
3.6.7. Служба підтримки клієнта 154
3.6.8. Онлайн-консультант 154
3.6.9. Знижки 155
3.6.10. Запам’ятовуваність доменного імені (Бренд компанії) 155
3.6.11. Середня довжина URL-адреси 156
3.6.12. Релевантність заголовок (Title) вмісту сторінки. 157
3.6.13. Середній рівень вкладення сторінок сайту 157
3.7. Поведінкові чинники ранжирування 159
3.7.1. Задоволеність користувачів вмістом сайту 160
3.7.2. Зручність користування сайтом 163
3.7.3. Переходи на сайт з інших джерел 165
3.7.4. Статистика переходів на сайт з результатів пошуку 167
3.7.5. Методи поліпшення поведінкового на сайті 170
3.7.6. Інші фактори поведінкового, що впливають на ранжирування 172

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

4. Технічна оптимізація сайту 173

4.1. Швидкість доступу до сайту 173
4.2. Биті сторінки і посилання 177
4.3. Дублі метатегів і тегів H1 180
4.4. Дублі контенту 181
4.5. Проблеми з організацією пагинации 183
4.6. Усунення помилок в robots.txt 186
4.7. Усунення помилок в sitemap.xml 197
4.8. Типові технічні помилки 199

5. Зовнішні фактори ранжирування сайту 200

5.1. Зовнішні посилання – найважливіший фактор ранжування 200
5.1.1. Вплив кількості посилаються доменів на ранжирування сайту 201
5.1.2.Вплив числа посилань на позиції у видачі 202
5.1.3.Співвідношення IP посилань з місцями у видачі 204
5.1.4. Кореляція кількості унікальних анкорів з позиціями в пошуковій системі 205
5.1.5. Вплив довжини анкорной частині посилання на ранжування 205
5.1.6. Ключі в анкорі з сегментацією по частотності ключа 206
5.1.7.Ключі в анкорі з сегментацією по довжині ключа 207
5.2. Оцінка донорів для статейного просування 208
5.3. Організація робота з донорами 213
5.4. Найважливіші правила розміщення посилання 216
5.4.1. Деякі зауваження по линкбилдингу 218
5.4.2. Питання по линкбилдингу, відповіді на які ви повинні знати 219

6. Просування Бренду сайту 221

6.1. Загальні питання розвитку бренду сайту 221
6.2. Прийоми SEO просування бренду 224
6.3. Оцінка розвитку бренду 226

7. Нестандартні методи просування 229

7.1. Просування сайту обрізанням контенту 229
7.2. Актуалізація і повторна оптимізація контенту 248
7.2.1. Збір і аналіз невикористаних запитів 249
7.2.2. Підбір синонімів та LSI ключів 251
7.2.3. Пошук підтверджень контенту 252
7.2.4. Актуалізація контенту 253
7.2.5. Впровадження нових абзаців і розділів контент 253
7.2.6. Додавання нових медиаматериалов 256
7.2.7. Повторна внутрішня перелінковка матеріалів 258
7.2.8. Актуалізація дати контенту 258
7.2.9. Переіндексація контенту 259
7.3. Просування сайту активними прес релізами та статтями 261
7.4. Ігрові моменти в просуванні 264
7.5. Соціальний замок 265
7.6. Просуваємо сайт 0 (нульову) позицію у видачі Google 266
7.7. Оголошень 270
7.8. Кейс: Використання SILO структури на сайті 272

8. Крауд-маркетинг 278

8.1. Що таке крауд-маркетинг? 279
8.2. Ефективність крауд-маркетингу 282
8.3.Сайти-донори, які використовуються в крауд-маркетингу 283
8.2.1.Форуми 283
8.2.2.Блогові системи 287
8.2.3. Соцмережі 288
8.2.4. Коментарі в блогах, на порталах 290
8.2.5. Сервіси питань і відповідей 296
8.2.6. Сервіси відгуків («Отзовики») 299
8.3. Прискорення індексації розміщених посилань 303
8.4.Стратегії розміщення 304
8.4.1.Стратегія мети розміщення: 304
8.4.2.Стратегія за типом матеріалу: 305
8.4.3.Стратегія за сценарієм 307
8.4.4.Стратегія по задіяним особам 308
8.4.5.Стратегія по джерелу інформації: 309
8.4.6.Фішки для збільшення виживаності постів 310
8.5.Де брати сайти для розміщення 311
8.5.1.Готова база 311
8.5.2.Самостійний пошук сайтів для розміщення 314
8.5.3.Оператори inurl, intitle і intext (для Гугла) 317
8.5.4.П’ять варіантів пошуку підходящих місць для розміщення 325
8.6.Автоматизація, масштабування, фріланс 331
8.7.Як якісно делегувати 333
8.7.1. Фріланс 334
8.7.2. Сервіси крауд-маркетингу 336
8.7.3. Біржі завдань 337
8.7.4. Форумок – розміщення на форумах і сервісах 338 відгуків
8.8. Швидкість, обсяги розміщення та контроль 342

9. Юзабіліті сайту 345

9.1. Загальні відомості про юзабіліті 345
9.2. Де ми знаходимося? Перевірка поточного стану сайту 350
9.2.1.Навігація і посилання 350
9.2.2.Макет сайту 352
9.2.3.Кольору і контрастність 354
9.2.4.Форми 354
9.2.5.Контент 355
9.2.6.Пошук 357
9.2.7.Картки товарів 357
9.2.8.Кошик 359

10. Внутрішня перелінковка 360

10.1.Що таке внутрішня перелінковка 360
10.2. З чого починати внутрішню перелінковку 365
10.3. Вага сторінок 369
10.4. Якісні показники внутрішніх посилань 372
10.5. Прийоми динамічного нарощування ваги сторінки 378
10.6. Як правильно організувати посилання на головну сторінку. 382
10.7.Як правильно публікувати контакти 383
10.8. Як знайти сторінки для лінкування 385
10.9.Як швидко отримати результати від перелінковки 387
10.10. Робота на діючому проекті 391

11.Робота з текстами 396

11.1. Текстові фактори просування 396
11.2. LSI тексти і ключі 401
11.2.1. Підбір та дослідження LSI ключових слів 404
11.2.2. Оцінка діяльності конкурентів 411
11.2.3. Швидка перевірка якості зібраних ключів 415
11.3. Методика застосування ключів в SEO текстах 422
11.4. Структура тексту 429

Висновок 434

2. Керівництво «SEO-Гуру 2018»!

Вузькоспеціалізований підручник по мобільному і регіонального пошукового просування, просування в Google.

Вкрай актуальні і важливі теми для 2018.

Брати обов’язково! Вивчати і впроваджувати.

У підручнику чітко, з практичної точки зору розписані всі проблеми з Mobile First (який розгортається в Рунеті прямо зараз) в плані SEO та інші, все в деталях і покрокових інструкцій — чим це загрожує, як вирішувати, що робити.

У Google тепер і десктопний трафік теж буде прямо залежати від мобільної версії сайту.

Крім того, більшість мобільного пошуку теж здійснюється саме через Гугл. І частка його дуже висока і тільки зростає.

Як просувати в мобільному пошуку, всі технічні та SEO-нюанси, вплив швидкості завантаження, коректний переклад Https, посилальне просування, регіональне просування в Google і багато-багато інших надзвичайно корисних сьогодні моментів.

2 статті на цю тему від автора підручника — Dr.Max:

— «Mobile-First Index – вбивця оптимізаторів від Google. Чим загрожують зміни в Google для сайтів?»

— «Як підготуватися до Mobile-first індексу Google»

Подробиці про підручник «SEO-Гуру 2018»

Зміст підручника «SEO-Гуру 2018»:

Введення

1. Основні поняття про мобільних сайтах
1.1. Мобільні версії сайту та їх типи
1.2. Аналіз поточного положення з мобільної версії сайту
1.2.1 Додаткові інструменти аналізу мобільної версії сайту
1.3. Поліпшення користувальницького інтерфейсу
1.3.1. Головна сторінка і навігація
1.3.2. Пошук по сайту
1.3.3. Поліпшення конвертації відвідувачів
1.3.4. Зручність користування мобільним сайтом
1.4. Типові помилки при проектуванні мобільної версії сайту
1.5. Тенденції мобільного індексу Google (Mobile First Index)

2. Огляд окремих мобільних технологій
2.1. AMP – Прискорені мобільні сторінки
2.2. PWA – прогресивні Web додатка

3. Голосовий пошук та його фактори ранжирування
3.1. Фактори що впливають на ранжування в голосовому пошуку
3.2. Перевага швидких сайтів у видачі голосового пошуку
3.2. Протокол HTTPS
3.3. Розмір результату голосового пошуку
3.4. Використання мікроформатів
3.5. Вплив сильних донорів
3.6. Простота викладу вмісту
3.7. Відсутність точних ключів у контенті сторінки
3.8. Домінація длинопостов
3.9. Кореляція результатів з органічної видачею
3.10. Featured Snippet

4. Оптимізація швидкості роботи сайту, як найважливішого фактора SEO
4.1. Короткий огляд продуктивності сайту і способів їх виміру
4.2. Минификация вмісту
4.3.GZIP стиснення
4.4. Оптимізація зображень
4.5. Використання протоколу HTTP/2
4.6. Налаштування багаторівневого кешування
4.7. Використання CDN

5. Регіональне SEO
5.1. Все починається з гео-прив’язки
5.2.Сервіси, куди необхідно додати версію сайту
5.3. Регіональні фактори ранжирування в Яндексі
5.4. Регіональні фактори ранжирування в Google
5.5. Практика побудови посилального
5.6. Трохи про узгодженості даних NAP

Висновок

3. Підручник «SEO-Аудит сайту своїми руками»

Книга з 175 сторінок від липня 2018 року.

На сьогоднішній день існує вже більше двох тисяч чинників ранжирування і їх самих химерних поєднань.

По значущості, приблизно 30-40% займає група посилальних факторів, 30% група контентних і поведінкових факторів.

Серед решти, вагому частку займають сотні різноманітних факторів, які можна умовно назвати технічні фактори.

Технічний аудит сайту, якому присвячена ця книга розкриває більшість цих факторів і вчить читача їх аналізу і порівняння з еталонними значеннями.

Величезна принадність технічного вдосконалення сайту полягає в низьких витратах. Якщо на линкбилдинг і контент витрачаються величезні суми, то технічний стан сайту можна підтягнути своїми руками, використовуючи безкоштовні або умовно – безкоштовні інструменти і величезний пласт літератури з налаштування тих чи інших технічних факторів.

Автор зробив покрокові інструкції для аналізу всіх наведених технічних факторів.

Подробиці про підручник тут.

Зміст підручника «SEO-Аудит сайту своїми руками»:

Введення

1. Підготовка до аудиту

2. Попередні перевірки

2.1. Роскомнагляд
2.2. Перевірка robots.txt
2.2.1. Перевірка заблокованих документів robots.txt
2.3. Перевірка Sitemap.xml
2.3.1. Файл sitemap.xml не вказаний у файлі robots.txt
2.3.2. Наявність осиротілих (ізольованих) сторінок
2.4. Використання протоколу HTTP/2
2.5. Відсутність переадресації і канонічних посилань з HTTP HTTPS-сторінку

3. Структура сайту, хостовые фактори та URL

3.1. Аналіз рівня вкладеності
3.2. Вхідні внутрішні посилання
3.3. Аналіз 3XX редиректів
3.3.1. Ланцюжки і петлі переадресації
3.3.2. Тимчасова переадресація
3.4. Аналіз 4XX сторінок
3.5. Сторінки з кодом стану 5XX
3.6. Аналіз пагинации на сайті
3.7. Занадто довгий URL
3.8. Символ підкреслення URL
3.9. Занадто багато параметрів URL

4. Аналіз HTML коду, тегів і метатегів

4.1. Сторінки з надлишком внутрішніх посилань
4.2. Сторінки з надлишком зовнішніх посилань
4.3. Неробочі зовнішні посилання
4.4. Сторінки без тега Title
4.5. Сторінки c дублюючими тегами Title
4.6. Сторінки c співпадаючими тегів Title, H1 і
4.7. Сторінки c кількома тегами Title
4.8. Надмірно довгі/короткі теги Title
4.9. Відсутній опис сторінки (мета-тег Description)
4.10. Дублювання метатега Description
4.11. Використання декількох мета-тегів Description на сторінці
4.12. Використання надмірно короткі/довгі метаописаний
4.13. Сторінки без тега H1
4.14. Повторювані H1 в межах сайту
4.15. Кілька H1 в межах сторінки
4.16. Перевірка метатега viewport
4.17. Перевірка lang і hreflang
4.18. Перевірка кодування
4.19. Перевірка типу документа
4.20. Неробоча канонічна посилання

5. Аналіз вмісту

5.1. Пошук низкоуникальных сторінок в межах сайту
5.2. Сторінки з малим вмістом контенту (Thin Content)
5.3. Сторінки з низьким співвідношенням вмісту до коду
5.4. Flash елементи
5.5. Змішаний контент

6. Аналіз проблемних сторінок

6.1. Сторінки з високим відсотком відмов
6.2. Сторінки, відсутні в органічній видачі
6.3. Сторінки з низьким CTR
6.4. Сторінки з малим часом перегляду
6.5. Сторінки з великим часом завантаження

7. Перевірка зображень

7.1. Пошук непрацюючих зображень
7.2. Зображення без alt тега
7.3. Пошук зображень неоптимізованих

8. Кейс: Швидкість завантаження сторінок сайту

8.1. Оцінка продуктивності сторінок сайту
8.2. Група показників Cache policy
8.3. Група показників Number of requests
8.4. Група показників Security
8.5. Група показників Accessibility
8.6. Група показників Compliance
8.6. Група показників Quality
8.6. Група показників Browser rendering
8.7. Група показників Data amount
8.8. Група показників SEO
Висновок кейса

9. Додаткові перевірки, що виконуються в ручному режимі

Додаток 1. Оптимізація зображень.
Додаток 2. Перевірка наявності мобільної версії сайту
Додаток 3. GZIP стиснення
Додаток 4. Минификация вмісту

Прямі посилання на оплату за акції зі знижками:

Оплата зручна, останнім часом з’явилися і оплата картою, і через автомат Webmoney — тобто підручники в більшості випадків оплати ви отримаєте моментально.

Це електронні PDF-документи.

50% на керівництво «SEO-Монстр 2018» (434 стор.) — замість 95 доларів — 47 доларів, або 3100 рублів.

50% на керівництво «SEO-Гуру 2018» (200 стор.) — замість 65 доларів — 32 долара, або 2100 рублів.

50% на підручник «Аудит сайту своїми руками» (175 стор.) — замість 85 доларів — 42 долара, або 2700 рублів.

55% на комплект — «SEO-Гуру 2018» + «SEO-Монстр 2018» — замість 160 доларів — 72 долара або 4700 рублів.

Знижка 55% на комплект «SEO-Гуру 2018» + Підручник з аудиту — замість 150 доларів — 67 доларів, або 4400 рублів.

Знижка 55% на комплект «SEO-Монстр 2018» + Підручник з аудиту — замість 180 доларів — 81 долар, або 5300 рублів.

Знижка 55% на комплект ВСІ 3 ПІДРУЧНИКА ВІДРАЗУ — «SEO-Монстр 2018» + «SEO-Гуру 2018» + Підручник з аудиту — замість 245 доларів — 110 доларів, або 7200 рублів. ЦЕЙ ПОВНИЙ НАБІР — MUST-HAVE для будь-якого сеошника або того маркетолога, власника сайту, хто хоче успішно просувати свій сайт.

З будь-якими питаннями пишіть мені:

Анна Ященко
[email protected]
Skype: topbase.ru