Баден-Баден — це серйозний фільтр. Особливо, враховуючи те, що він вбудований в основний алгоритм Яндекса і в сукупності з іншими фільтрами переоптимизации, текстами тепер потрібно займатися зовсім по іншому і набагато краще, ніж звикло більшість. Особливо текстами на комерційних сайтах.

Я думаю, тепер буде багато хвиль Баден-Бадена, швидше за все вони будуть далі не анонсируемыми і поступово торкнуться так чи інакше дуже багато сайтів, як в свій час розрісся Мінусинськ.

Зміст:

Як вийти з-під фільтра: варіанти
Профілактика від Баден-Бадена
Кращі кейси по виходу і статті

Про те, за що саме він карає, я докладно писала в першій частині статті і там же писала про 2 види цього фільтра (один стартував 23 березня, інший — хостовий — у квітні).

Від Яндекса:

Якщо коротко, штрафують за неприродні, водянисті, мало корисні, «загальні» SEO-тексти. Тексти, де явно перебір з вживанням конструкцій з 2-3 і більше слів, які зустрічаються в тексті тільки в такому поєднанні, а окремо ці слова майже не зустрічаються в тексті.

Тепер детальніше — як позбавитися.

Як вийти з-під фільтра Баден-Баден

Варіант фільтра 1. Позапросный або посторінковий фільтр (тут поки ще є сумніви, яким він є) — «мовчки» накладається на окремі сторінки або запити. Більш-менш чітко діагностується тільки перша хвиля 23 березня 2017 р., я детальніше писала у частині 1 статті, як побачити, чи прийшов за вами Баден-Баден чи ні.

Варіант 2 фільтра. Хостовий. Тут одночасно і простіше — приходить повідомлення в Яндекс Вебмастере. І складніше — щоб позбавлятися від нього, доведеться переробити весь сайт.

Нижче я наведу багато кейсів, читайте їх. У всіх трохи різний досвід і різні нюанси.

Але якщо коротко, то узагальнена схема виходу з-під Баден-Бадена для обох варіантів фільтра така:

1. Ппроще все спочатку просто видалити всі тексти або приховати частину тексту .

Про рекомендують не всі. Десь але за деякими кейсів — це працює, а хтось пише що цього робити категорично не можна, просто видаляти текст.

Навіщо потрібна хитрість ? Потім, щоб залишився текст для Google. Якщо ви повністю видаліть текст — отримаєте просідання ще і в Гуглі. При цьому, якщо ви закриєте частина тексту — цього може виявитися недостатньо для зняття фильтря Баден-Баден, і ще Яндекс може це розпізнати або з часом «прикрити цю лавочку».

Просадка трафіку — справа часу. Все має більш-менш відновитися, коли ви напишете новий хороший текст. Якщо напишете відмінні тексти, а заодно якісно подправите і з Title Мета дескріпшн позиції підростуть навіть і в Гуглі.

Тексти видаляти всі або майже всі, якщо це хостовий Баден-Баден.

Або видаляти частково — з тих сторінок, з яким ви бачите досить відчутне падіння трафіку відразу після 23 березня 2017 р. — якщо повідомлення в Яндекс Вебмастере немає, але просідання по сторінкам в цей період бачите.

2. Відправити на переіндексацію (переобход сторінок у Яндекс Вебмастере чи можна ще простимулювати яким-небудь индексгатором). Поки готуєте нові тексти.

3. Дочекатися переіндексації. Натиснути в Вебмастере кнопку «виправлено» (якщо у вас хостовий фільтр).

4. Змінювати тексти на якісні.

Терміни визволення сайту:

Займає в середньому 1 тиждень для позапросного (або посторінкового) Баден-Бадена і приблизно 1 місяць для хостового.

Профілактика від Баден-Бадена

Я вивчила понад півсотні статей, кейсів, досліджень, подивилася вебінари, але поки не знайшла більш переконливих досліджень та пропозицій щодо того, як визначати небезпечні тексти, крім як у Олексія Трудова. У Олексія, до речі, відмінний блог і цікавий сервіс «SEO-Прорив» (інша назва — «Без бубна»). Я буду тут писати про один з його унікальних інструментів по перевірці тексту.

Олексій дав усереднені «пороги» (за значенням його сервісу), при переході через які за текстом може прийти Баден-Баден.

Але ці «пороги» і параметри — звичайно, не те ж саме, чим керується Яндекс. І вони можуть різнитися за тематиками, за типом контенту — інформаційний і комерційний і так далі.

Ось з його статті про те, які сторінки втратили трафік через Баден-Бадена:

«виявлені наступні характеристики потрапили під санкції сторінок: висока водність, висока частота биграмм і триграм, погано коррелирующая з частотою вхідних в них слів.

Простіше кажучи, спамний тексти на думку Яндекса містять:

1. багато стоп-слів (водність),
2. а також надлишок стійких сполучень з кількох слів.

При цьому сама по собі частота стійких сполучень може бути не занадто великий.»

За його дослідженнями, відправними точками для аналізу сторінок-кандидатів на потрапляння під Баден-Баден можна вважати оці, нижче (можете зберегти їх собі куди-то).

Небезпечно, якщо:

• Водність 0,31 і більше.
• Варіативність 0,23 і менше.
• Нудоту биграмм 3,6 і більше
• Нудоту триграм 1,8 і більше.
• Індекс биграммы/униграммы 32 і більше.
• Індекс триграми/униграммы 17 і більше.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Джерело «порогів» — ось ця його стаття.

І обов’язково (!) прочитайте ось цю останню статтю від Олексія Трудова з коментарям за всім цим значенням і порогах.

Ось підсумки його досліджень кореляції сторінок, на яких з’явився Баден-Баден 23 березня і різних параметрів їх текстів:

Я досить багато використовувала його методи, і теж раджу зробити те, про що він говорить — знайти ті тексти, які заслуговують першочергової уваги та виправити їх. Найкраще переписати заново.

Він пропонує знайти такі сторінки «на грані» безпеки щодо Баден-Бадена:

1. Вивантажуєте список URL сайту яким-небудь чином (карта сайту, Screaming Frog, щось ще).

2. Заганяєте його в особисту розробку Олексія Трудова — пакетний сервіс з перевірки текстів https://bez-bubna.com/panel/text-analysis.php.

Сервіс платний, вартість перевірки 1 сторінки — 1 ліміт, що дорівнює 50 копійок.

До речі, я попросила Олексія, і він дав моїм читачам промо-код SEOANDME — на купівлю лімітів, дає знижку 30% до 7 серпня 2017 року! У вас є 10 днів на тестування сервісу по вартості на третину менше. Промо-код, який вводиться на сторінці поповнення балансу — SEOANDME

3. Далі ви отримаєте приблизно таку вибірку у вигляді .csv звіту:

Робите вирівнювання в Ексель від більшого до меншого (або навпаки, дивлячись, що за параметр) за параметрами «водність», «варіативність», «нудота биграмм», «нудота триграм», «індекс биграммы/униграммы», «індекс триграми/униграммы» і дивіться, де сильно виходить за пороги.

Далі переходите на самі незнайомі сторінки і вручну уважно дивіться.

Буває, що стаття написана для людей, у неї все відмінно з водністю та варіативністю, але деякі конструкції ключових слів повторюються неприродно часто. Тоді варто виправити тільки цей момент.

Буває, що відразу видно, що це — SEO-текст, написаний недорогим копірайтером за завданням, користі в ньому практично немає, багато неприродного. Потрібно переписувати з нуля.

Буває, що сервіс покаже переспам биграмм або триграм, а тексту на сторінці немає взагалі, а тільки лістинги товарів з багаторазовим вживанням ключових слів. Тоді дивимося ТОП — якщо там дуже часто зустрічається така ж ситуація, то залишаємо все як є, все в порядку.

Якщо SEO-текстів на сайті багато — терміново займаємося їх переробкою, не чекаючи хостового Баден-Бадена.

І ще раз нагадаю, що якщо сторінка є запити в ТОП, то це не значить, що на ній точно немає запросного (або посторінкового) Баден-Бадена. Це не є його показником.

А також ще нагадаю про такий факт, що сам по собі такий параметр, як тошнотность — занадто часте вживання якогось ключа теж не говорить про те, що за такий сторінкою прийде Баден-Баден. Цей фільтр бореться трохи з іншим — з малокорисними текстами.

І почитайте мій опитування 12 провідних SEO-експертів Рунета, який я спеціально робила після Баден-Бадена з приводу того, наскільки сильно потрібно орієнтуватися на ТОП і як оптимізувати H1, Тайтл і тексти під довгі комерційні ключові запити. Там дуже багато цікавого.

Кращі кейси та статті

Статті

Блок корисних статей від Дмитра Севальнєва (Піксель Плюс):

«Алгоритм Яндекса Баден-Баден» (у тому числі кілька кейсів по зняттю)

Основні текстові пост-фільтри Яндекса — переспам і переоптімізація

Санкції пошукових систем — прояв, діагностика, зняття

Всі алгоритми пошукової системи Яндекс по роках

Від Олексія Трудова:

«Що відомо про Баден-Баден. Огляд публікацій про новий алгоритм Яндекса»

«Дослідження: які сторінки втрачають трафік від Баден-Бадена на якісних статейних сайтах»

«Тексти, які риють вашого сайту могилу чи Хотіли як краще, а вийшло як завжди»

«Продовжуємо вивчати Баден-Баден. Що вважається спамом, де пороги спрацьовування фільтра?»

«Фактор текстової релевантності YMW: як не занапастити оптимізацію під довгий хвіст ключів»

«Варіативність тексту як показник для оцінки його якості та природності»

«Запис вебінару з Баден-Бадену + додаткові відповіді ЅЕО-текстами» — дуже корисний вебінар!

«Алгоритм «Баден-Баден» – новий виток боротьби Яндекса з текстовою переоптимизацией» — Стаття Сергія Людкевича

«Як перемогти Баден-Баден: відповіді на запитання» від Олени Камськой (Оптимизаторши)

«Як змінилося життя копірайтерів з приходом алгоритму «Баден-Баден»?» — від Сайтклиник

«Як повернути трафік після Баден-Бадена?» — стаття Сергія Сосновського.

«Куди пхати ключі в епоху Баден Баден» — випуск «На Дошці» з Дмитром Шаховим

Кейси по виходу з-під фільтра Баден-Баден:

Кейс Олександра Алаєва:

«Новий алгоритм Яндекса Баден-Баден: фільтр текстового спаму. Старт експерименту»

«Продовження експерименту. Як вийти з-під фільтра Яндекс Баден Баден і повернути трафік + коментарі експертів»

«Кейс: Як швидко вийти з-під фільтра Баден-Баден від Яндекса» від SEOProfy:

Кейс №12 Висновок з під фільтра «Баден-Баден» — від Паньшін Груп

«Зворотній квиток з Баден-Бадена – що буде якщо видалити тексти?» — кейс від Rush Agency

Хороший докладний кейс по виходу з-під хостового Баден-бадена за 24 дні

«Невеличка історія про те, як ми програли бій, але виграли війну» від «Гусаров Груп»

Ще раз хочу звернути вашу увагу на вебінар Олексія Трудова:

Буду рада вашим коментарям!

Перебудовувати на новий рівень роботи над просуванням сайту!

Сергій Кокшаров (Девака) та Ігор Рудник у своєму курсі за семантичним проектування сайту теж зробили ряд додаткових уроків про Баден-Баден та інших актуальних моментів.

Дуже рекомендую цей курс до вивчення та впровадження. У цьому курсі:

— Як навчитися працювати з ключовими запитами і Семантичним Ядром як профі, результативно?
— Як швидко підняти відвідуваність сайту і відкрити новий потенціал, коли, здається, вже досягнутий стелю?
— Як грамотно спроектувати структуру сайту?
— Як правильно вивчати конкурентів?
— Чому сьогодні обов’язково варто впроваджувати LSI-тексти на сайт?
— Як виділити пріоритетні кластери?
— Як організувати роботу з копірайтерами?
— Як працювати з комерційними та інформаційними питаннями?
— Як складати ТЗ для копірайтерів для інформаційного сайту для інтернет-магазину?
— Як грамотно робити кластеризацію ключових запитів?
— Як систематизувати і контролювати всі ці процеси?
— Які інструменти для цього використовують досвідчені фахівці?

На нього поки ще недовго буде поширюватися знижка 10%
і сам він дуже доступний за вартістю.

Подробиці про нього і детальна програма — тут, дивіться і беріть,
вивчайте, впроваджуйте і збільшити відвідуваність сайту дуже доступними засобами

А також дивіться тут безкоштовно (в самому кінці посту) записи вебінарів від Ігоря Рудника і Сергія Кокшарова:

«Як повинна виглядати стаття, яка приносить від 50 відвідувачів щодня»
і
«Чому семантичне проектування краще, ніж просто семантичне ядро»