Ілля Исерсон, про якого я недавно писала, і який мені дуже сподобався як фахівець, і як людина, видав безкоштовну методичку в PDF-форматі з найважливішими, базовими радами по збору семантичного ядра на сьогоднішній день.

Називається вона «Збір семантики для ефективної контекстної реклами» (скачивайте тут).

Але однозначно це керівництво стосується не тільки контекстної реклами, але і семантики для пошукового просування сайту (SEO). Я прочитала і можу порекомендувати обов’язково завантажити і прочитати керівництво для всіх, хто займається будь-яким просуванням сайту.

Зміст безкоштовного керівництва по семантичному ядру від Іллі Исерсона:

1. Насамперед – система: як зібрати правильне семантичне ядро?
2. Що таке базис і як їх шукати?
3. Більше, більше золота: як не витратити все життя на збір ключових
слів?
4. Підсумок: куди бігти і що робити

На 17 сторінок. Щоб отримати, треба тут зареєструватися, прийде доступ в особистий кабінет. Активувати емейл, зайти в нього і там в розділі «Тренінги» буде керівництво.

Виглядає лендінгем з керівництвом точно так само, як виглядала сторінка керівництву СЯ від Живенкова, яке я раніше теж давала. Але це зовсім інше керівництво від іншого фахівця. Не плутайтесь ) Просто так вийшло, що оформлення від однієї людини.

Скоро у Іллі Исерсона стартує навчання за актуальною контекстній рекламі, і, я думаю, це буде дуже круто, судячи з усього.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Ось запис у Фейсбуці від Костянтина Живенкова, де він «передає пост» Іллі Исерсону. Як я писала раніше, у Костянтина було точно останній потік навчання Яндекс Директу в минулий раз. Він викладав дуже якісно і свіжу практичну інформацію, але Ілля, можливо, ще більш сильний у контексті в силу того, що багато років керує агентством МОАБІТ і базою. У мене, напевно, будуть знижки на його практичний онлайн-тренінг, я домовлюся. Тому слідкуйте за розсилками (форма для підписки на розсилку наприкінці цієї сторінки), хто хоче навчитися робити якісно контекстну рекламу і дешево залучати цільових відвідувачів і покупців. Я люблю рекомендувати зараз тільки найкращих, щоб було не соромно за результат.

Ще раз, скачати безкоштовне керівництво по СЯ від Іллі Исерсона можна тут.

Деякі відгуки з цього керівництву:

Ілля Исерсон

«Я — промисловий маркетолог. Вісім років поспіль я займаюся тим, що наводжу дзвінки у великих обсягах на комерційні сайти з пошукової та рекламної видачі. Народився 27 років тому. 1 рік провчився в МГМСУ ім. Семашко, потім 1 день – в Літінституті ім. Горького. Скрізь було нудно і безденежно.

У 2006 вперше зайнявся SEO. Вже 10 років, а віз і нині там – digital відверто затягує.

2008-2014 – власні комерційні і некомерційні проекти в області SEO&PPC, створення команди фахівців ( 20-25 осіб) працюють з залученням SEO&PPC-трафіку на сайти в промислових обсягах (~1000+ лідов\добу сумарно за всіма проектами)

2014-2016 — розвиток ряду спеціалізованих проектів база ключових слів MOAB Pro ( all-in-one: семантика, софт для її обробки та персональний консалтинг) база ключових слів MOAB Suggest (проста і дешева семантика для кожного) агентство контекстної реклами MOAB (кардинальна зміна формату клієнт-агентство на ринку контекстної реклами)».

Ще кілька статей про контекстну рекламу, лидогенерацию, персоналізацію сайтів, підвищення конверсії та продажу

Статті Іллі Исерсона і аналітика його агентства, дуже цікаві, докладні та практичні:

— «Контекстна реклама – гра за правилами» — доповідь Іллі Исерсона на конференції BalticDigitalDays в Калінінграді 12 серпня 2016 року.

— «Статус «Мало показів» в «Яндекс.Директе» змінилося»

— «Неконкурентні ключові слова: де брати і як використовувати?»

— «Як отримати НЧ-трафік з пошуку або «Антиминусинск»

— «Хороший, поганий, злий: три способи швидко подвоїти продажі на сайті»

— «Ліди-вбивці»: як виростити бізнес без зниження конверсії дзвінків в операції»