Не знаю, що там буде.. Наскільки це буде цікаво для тих, хто вже хоч трохи в темі.

Але викладачі — відомі, хороші.

У Школі Вебмайстрів це — Дмитро Сатин, Михайло Сливинський, Олексій Іванов, Катерина Ерошина та інші.

У Школі Інтернет-маркетингу це менш відомі, але великі фахівці — Ілля Алексєєв — генеральний директор ІМХО Vi, Роман Осокін — керівник відділу онлайн просування, Юлмарт, Олександр Немировський — керівник відділу технологічних продажів, Яндекс, Ксенія Кошкіна — директор з комунікацій, Ренесанс Страхування, Дмитро Степанов — керівник напрямку медиасервисов, Яндекс, Nathan Barling — Global Chief Data & Technology Officer, iProspect, Лінор Горалік — маркетолог, консультант з розвитку бізнесу та інші.

Можна навчатися безкоштовно (!) у Москві наживо (але це чи за запрошенням, або тим, хто задасть найцікавіші питання в реєстраційній анкеті), а можна дивитися онлайн-трансляцію (не знаю, чи запису).

Про курси Яндекса я до речі вже писала раніше, вони починають розгортати більш серйозну навчальну діяльність з інтернет-маркетингу та веб-дизайну.

Отже,

Школа вебмайстрів Яндекса стартує 1 вересня 2015 р. і буде проходити два рази на тиждень в московському офісі Яндекса, кілька місяців поспіль. Зверніть увагу: на кожну лекцію необхідно реєструватися окремо.

Школа інтернет-маркетингу Яндекса пройде 3 дні — 7, 9 і 11 вересня 2015 року. Для того щоб отримати доступ до трансляції, необхідно зареєструватися.
Онлайн-трансляція, три вечірніх інтенсиву з 18:00 до 21:00. В рамках курсу з доповідями виступлять російські і зарубіжні фахівці.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Програма Школи інтернет-маркетингу від Яндекса:

7 вересня, 18:00 — «Огляд діджитал-ринку»
Як технології змінюють стратегію маркетингових комунікацій: еволюція і тренди інтернет-маркетингу.

Серед доповідачів:

Євген Ломизе — керівник напрямку рекламних технологій, Яндекс,
Torsten Waack-Van Wasen — managing Director, Alvarez & Marsal,
Андрій Скрипкін — керівник департаменту з медіапланування, Білайн,
Максим Осипов COO — Dentsu Aegis Network Russia,
Максим Гришаков — комерційний директор, Яндекс.

9 вересня, 18:00 — «Стратегія просування та медіаплан»
Від завдань бренду до стратегії в мережі: робота з різними типами медіа та їх специфіка, маркетинг-мікс, відео, перформанс та інші.

Серед доповідачів:

Ілля Алексєєв — генеральний директор ІМХО Vi,
Роман Осокін — керівник відділу онлайн просування, Юлмарт,
Олександр Немировський — керівник відділу технологічних продажів, Яндекс,
Ксенія Кошкіна — директор з комунікацій, Ренесанс Страхування.

11 вересня, 18:00 — «Медіа і технології в інтернет-маркетингу»
Власні медіа та як їх використовувати, контентний маркетинг для бренду, Third Party Data та їх роль в просуванні.

Серед доповідачів:

Дмитро Степанов — керівник напрямку медиасервисов, Яндекс,
Nathan Barling — Global Chief Data & Technology Officer, iProspect,
Лінор Горалік — маркетолог, консультант з розвитку бізнесу.

Школа вебмайстрів від Яндекса

ВЕРЕСЕНЬ 2015

1 Перед стартом — Михайло Сливинський (Wikimart)
3 Сайт. Навіщо він і яким повинен бути — Олексій Іванов (ISEE Marketing)
8 Usability та дизайн: як не перешкодити користувачеві — Олексій Іванов (ISEE Marketing)
10 Як написати хороший текст для сайту — Катерина Ерошина (Протекст)
15 Контент для інтернет-магазинів — Катерина Ерошина (Протекст)
17 Як створити якісний контент для сайту
22 Анатомія посадкових сторінок і сайтів — Олег Кобызев (IndexLab)
24 Конструктори для окремих елементів сайту — Олена Першина (Яндекс)
29 Технічні особливості створення сайту — Дмитро Васильєв (NetCat), Антон Роменський (Яндекс)

ЖОВТЕНЬ 2015

1 Як правильно скласти структуру сайту — Дмитро Сатин (UsabilityLab)
6. Як захистити свій сайт — Петро Волков (Яндекс)
8 Як правильно поставити ТЗ на створення сайту — Олексій Бородкін (Notamedia)
13 Що можна і що потрібно вимірювати на сайті — Петро Аброськін (Яндекс)
15 Якісна аналітика сайту — Юрій Батиевский
20 Сайти на мобільних пристроях — Олег Ножичкин (Мобільна кухня)
22 Мобільний додаток: аналізуємо ефективність — Олександр Лукін (Яндекс)
27 Основні принципи індексування сайту — Антон Роменський (Яндекс)
29 Основні принципи ранжирування — Сергій Царик (Webcom Media), Антон Роменський (Яндекс)

ЛИСТОПАД 2015

3 Погані методи просування сайту — Катерина Гладких (Яндекс)
5 Уявлення сайту в пошуку — Сергій Лисенко (Webcom Group)
10 Структуровані дані на пошуку — Юлія Тихоход (Яндекс)
12 Вибір стратегії пошукового просування — Михайло Сливинський (Wikimart)
17 Як прийняти/організувати роботу з пошукової оптимізації сайту — Сергій Царик (Webcom Media)
19 Аналітика рівня пошукової оптимізації через сервіс Яндекс.Вебмастер — Олена Першина (Яндекс)
24 Практичні підходи пошукового просування — Аліса Лудянская (Wix.com)
26 Хто такий Інтернет-маркетолог Дмитро Степанов (Яндекс)

Зареєструватися на безкоштовну Школу веб-майстрів від Яндекса можна тут (на кожне заняття треба буде окремо)

Інша навчання від Яндекса можна подивитися тут