ТОП помилок. За аналогією з моїм ТОПом помилок при оптимізації сайту.

Інші статті за технічним моментам за Allsubmitter найкраще глянути на сайті ТОП Бази — прокрутити вниз до блоку «Статті» і там вони скомпоновані в групи за тематиками — технічні питання, за Allsubmitter, загальні, по форумах, по каталогам фірм, прес-релизовым, по соцмережам і т. д.

Як я вже говорила багато разів, основний момент, який треба пам’ятати — за кожним порталом, кожним каталогом фірм або дошкою оголошень або прес-релизовым сайтом або тим більше соціальною мережею стоїть людина або команда зі своїм баченням, як повинен виглядати і працювати їх проект. Ви приходите в «чужий монастир» і намагайтеся переглядати позначки поряд з полями форми або дивитися, якого роду пости пропускають адміни в цьому розділі форуму і так далі. Плюс це майже завжди індивідуальний движок сайту і теж свої особливості.

Отже, найбільш часті помилки у проектах до реєстрації в Allsubmitter (або ручної реєстрації):

1. Не пасує в принципі по своїй суті опис для даного виду сайтів, де буде проводитися реєстрація.

Наприклад, для каталогів фірм пишуть рекламний, хвалебний текст «Ми … Вам …». А потрібно відсторонене опис фірми від 3-його особи.

Або у каталог сайтів описують фірму.

Або для форумів пишуть якесь короткий сухе опис послуг на 200 знаків, яке не зрозуміло взагалі, навіщо комусь потрібно на сайті, де передбачається спілкування. Або робіть нормальну цікаву презентацію своїх послуг, або пишіть якийсь більш особистий, живий пост.

Або водяниста SEO-стаття «не про що» у блогові системи. Ну адмін видалить в 70-90% випадків вас разом з екаунтом вашим. Пишіть більш цікаві і особисті матеріали блоги, нехай і короткі.

Просто потрібно прикладати голову і намагатися зрозуміти, який текст від вас чекають і який буде найбільш виграшно тут виглядати.

2. Виходять за ліміти описів у проектах для дошок оголошень, каталогів фірм, каталогів сайтів

«Опис» (це Description у Allsubmitter) найкраще робити між 250 і 500 знаками (якщо тільки мова не про статейні види сайтів — блогові системи, прес-релизовые, каталоги статей, також і форуми). В статейних можна туди вставляти цілком статтю — хоч 2-3 тис. знаків, хоч скільки.

«Короткий опис» (Short Description) найкраще робити до 250 знаків.

Це найчастіші ліміти щодо кількості знаків у таких видах сайтів, як Дошки оголошень, Каталоги фірм, Каталоги сайтів, Каталогів інтернет-магазинів.

Якщо, приміром, ви зараз це прочитали, зайшли у свій проект в Allsubmitter і побачили, що в розділі «Варіанти» у вас багато описів, перевищують 500 знаків, то ви можете відсортувати їх там за кількістю знаків і поуменьшать тільки ті, які виходять за межі.

3. Неправильно заданий пароль

Пароль краще всього відразу робити:

— від 6 до 8 знаків
— не збігається з логіном
— включає в себе хоча б 1 цифру і 1 заголовну літеру

ці вимоги є на деяких сайтах і щоб вам не доводилося десь робити один пароль, десь іншою, робіть відразу за ним.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

4. Відсутність контактів у проекті з реєстрації фірми

Іноді надсилають на перевірку проект для Allsubmitter (я дивлюся безкоштовно на прохання своїх покупців), і там бачу Ім’я — Ігор К. Прізвище — порожньо, далі ні адреси, ні телефону. Як людина думає реєструвати в каталогах фірм, де потрібно дуже багато даних, включаючи ПІБ директора, ІПН компанії, повна адреса з індексом, логотип і так далі — мені не зрозуміло.

5. Відсутність варіантів описів

Я дуже рекомендую робити хоча б 1 варіант на 3-4 передбачуваних сайту для розміщення.

Припустимо, ви хочете розміститися в загальних і тематичних каталогах фірм і бачите, що їх близько 300. За фактом за мінусом якихось не працюючих, які я не почистила у вашій версії ТОП Бази і тих, які ще з якихось причин вам не підійдуть, залишиться 200-250 штук. Тобто треба мати хоча б 50-70 описів різних розмірів. Наприклад, штук 30 розміром до 250 знаків, штук 30 до 500 знаків і штук 10-20 близько 1000 знаків.

6. В полі «Ключові слова (роздільник кома)» пишуть занадто вузькі напрями і без пробілу між комою

У Allsubmitter в полях за Категоріями (розділи на сайтах, куди ви будете додаватися) треба робити перерахування без пробілу між комою.

А ось в полі «Ключові слова (роздільник кома)» потрібно робити завжди, по граматиці російської мови.

Взагалі, це поле не дуже важливе. Це передбачається, що користувач дошки оголошень або каталогу фірм вирішив вбити в пошук цього каталогу якесь ключове слово. А таке відбувається, я думаю, дуже рідко.

Але в будь-якому випадку, заповнювати його варто. І писати тут варто саме укрупнені слова, синоніми — типу:

запчастини, автозапчастини, запасні частини, втулка, дефлектор, магазин, авто

а не

дефлектор матовий для Honda,втулка оригінальна для Mazda

або

англійська, мова, вивчення, навчання, english

а не

як швидко вивчити англійську мову,легке вивчення англійської мови

В полі «Ключові слова (роздільник пробіл)» слова не повинні повторюватися.

Ще часті питання по складанню описів

Потрібно давати свій основний, головний емейл?

Ситуація така: якщо ви розміщуєтесь по каталогам фірм і дошках оголошень, і там залишаєте якийсь e-mail, то іноді (з мого досвіду дуже рідко) на нього можуть приходити реальні питання і заявки від потенційних покупців. Тому краще, якщо це буде e-mail, який ви час від часу перевіряєте.

Якщо ж реєстрація йде за іншими видами сайтів, то частіше всього ніяких заявок не буде. Але буде багато спаму, новин від порталів і так далі. Тому, звичайно, краще створювати якийсь один емейл типу на yandex.ru спеціально для реєстрацій по даному сайту.

Потрібно давати реальні дані по фізичній адресою

Якщо йде реєстрація фірми, звичайно. Можуть бути різні перевірки, так і, власне, ви ж зацікавлені в тому, щоб у вас було більше клієнтів.

Якщо ви приватна особа і ведете, наприклад, розміщення на прес-релизовым сайтів з некомерційним прес-релізом, то тут вже дивіться самі. Але множити неіснуючі дані в різних хороших порталах якось не дуже правильно, звичайно.

Потрібно давати реальну прізвище

Не обов’язково. Можете зробити псевдонім. Але один для всіх реєстрацій по даному сайту, щоб не заплутатися. Один емейл, одне ім’я, пароль, один логін.

В якому форматі давати телефон?

За номером телефону зустрічається багато форматів:

— без дефісів та спецзнаків взагалі
— код міста в дужках
— з дефісами
— код країни і міста в окремих полях
— країна вибирається із списку країн

і так далі. Ще є всякі комбінації.

Тому це не передбачиш.

Пишіть телефон у проекті у форматі +7 (3852) 879834

А далі міняйте відповідно до вимог сайтів.

Де взяти списки категорій?

У мене немає ніяких готових категорій списків для реєстрацій. Можливо, вони десь існують, я не зустрічала.

Тому для кожного проекту просто підбирається щось або з голови, або якщо пройтися по декількох каталогів або порталам і подивитися, які бувають відповідні розділи для розміщення вашого сайту.

Наприклад, для будівельних послуг можна написати наступне:

Будівельні послуги,Будівництво та ремонт,Будівництво,Будівельні компанії

(без пробілу після коми в розділі «Категорії» в Allsubmitter)

А взагалі, категорії можна змінювати і додавати прямо в процесі реєстрації в розділі «Напівавтоматична реєстрація» безпосередньо в проект. Тут я пишу про це докладно зі скріншотом.

а категорії можна додавати в проект натискаючи на значок праворуч від категорій, побачиш, він один там буде праворуч від поля категорія, не на всіх сайтах, але на багатьох. і тобі сам запропонує — цю категорію додати в точне або там куди ще. а ну по посиланню це є все, там трохи нижче про категорії

Інші корисні статті з реєстрації з Allsubmitter або ручної реєстрації:

— «18 головних рад за безкоштовним посилального просування сайтів»

— «Головний мануал за 12 основними видами сайтів для безкоштовного просування»

— «Відповіді на 13 найчастіших питань щодо безкоштовного просування»

— «Як і де безкоштовно просувати сайт, щоб отримати максимум результату. Використовуємо весь потенціал ТОП Бази»

— «Все про крауд-маркетинг (форуми, сервіси відгуків, сервіси питань і відповідей, соцмережі і блогові системи)»

— «Нюанси безкоштовного просування інформаційних (некомерційних) сайтів»

— «Відповідь на питання: Каталоги, дошки, форуми, прес-релізи, блоги, соцмережі та ін. — куди там ставити посилання??»

— «Технічний FAQ по роботі з Allsubmitter (часті проблеми та їх вирішення)»

— «Багато важливих питань Allsubmitter — робота з декількома проектами, зміна категорій реєстрації та ін.»

— «Як в Allsubmitter прибрати галочки відразу з усіх вибраних підкатегорій при напівавтоматичного реєстрації»

— «Чому Allsubmitter висне на напівавтоматичного реєстрації»

— «Зустрічалася така напис — «У вас немає прав для публікації на даному сайті»? В допомогу тим, хто просуває сайти безкоштовно»

— «Чому Allsubmitter підставляє … (3 крапки в кінці поля заголовок при реєстрації) ?»

— «Дуже коротка інструкція з напівавтоматичного реєстрації з Allsubmitter»

— «Моя інструкція по складанню проекту для Allsubmitter»

— «Моя інструкція та рекомендації щодо напівавтоматичного реєстрації з Allsubmitter»

Повний пакет інструкцій дивіться при купівлі ТОП Бази або будь-якої його частини, або комплекту ТОП База з Allsubmitter зі знижкою 30%.