В Блозі компанії «Сайтклиник» опублікували хороший, чіткий чек-лист з зовнішньої оптимізації сайту (тобто за посилального просування і соцсигналам).

Я його опублікую тут весь для вашої зручності, але вкрай рекомендую зайти на сторінку джерела — http://siteclinic.ru/blog/external-optimization/chek-list/. На ній ви знайдете ще Чек-лист з внутрішньої оптимізації сайту і масу інших, дійсно хороших статей по просуванню сайтів. «Сайтклиник» — хороша компанія, молодці.

Правда це такий, «ідеальний» чекліст. Все-таки я дотримуюся тієї думки, що посилальний профіль повинен бути різноманітним, але зазвичай він таким і виходить — адже коли цілишся в високу мету, зазвичай потрапляєш трохи нижче.

Якість зовнішніх посилань

+ Посилання на сторінці видно користувачу

+ Колір посилання відрізняється від околоссылочного тексту

+ Посилання не містить комерційний анкор або анкор, повторює ключові слова, по яких просувається сторінка

+ Рекламні посилання або посилання, у якості яких ви не впевнені, закриті nofollow

+ На сторінку з посиланням посилаються інші ресурси

+ Сторінка з посиланням знаходиться в індексі

+ Навігація донора дозволяє легко знайти сторінку з вашої посиланням

+ Посилання не знаходиться в маловикористовуваних частинах сторінки (бічні блоки, «підвал» сторінки)

+ Відсутні посилання з заборонених сайтів (порно, казино та ін)

+ Відсутні биті посилання

+ Посилання носить рекомендаційний характер або стимулює до переходу

+ Неякісні посилання, які неможливо фізично видалити, додані сервіс Google Disavow Tools

Якість донорів

+ Донор не знаходиться під АГС або іншим фільтром

+ Донор не використовує спамний технології у внутрішній оптимізації (в метатегах, текстах, внутрішній перелінковці і т. д.)

+ Донор не містить вірусів

+ Донор «активний» (публікуються нові матеріали, користувачі залишають коментарі)

+ Кількість донорів з ТИЦ <10 або PR<1 не перевищує 20%
+ Кількість проіндексованих сторінок більше 90%
+ Донор є тематичным
+ Донор приносить вам трафік
+ Донори є максимально різноманітними (новинні сайти, блоги, форуми тощо)
+ Більшість донорів знаходиться у вашій країні (у вашому регіоні)

Зміни в посилальної маси

+ Немає різкого зростання або падіння посилальної маси

+ Посилання рівномірно розподіляються на основні, або популярні сторінки

+ Збільшення посилань також відбувається пропорційно на всі сторінки

+ Посилання як на нові, так і старі сторінки сайту

+ Як мінімум 50% посилань містять елементи безанкорниє

+ Як мінімум 25% посилань містять згадування бренду

Крауд-маркетинг

+ Посилання розміщуються на ресурсах, близьких до вашої тематики або вашому регіону

+ Ресурс «живий» – активне обговорення йде у всіх розділах майданчики

+ Посилання розташовується в «свіжих» обговореннях

+ Кількість постів одного аккаунта перевищує кількість посилань, розміщених цим обліковим записом, більш ніж у 5-7 разів

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

+ Пост з посиланням не містить вкрай негативного або вкрай позитивного контенту по відношенню до вашого сайту

Реєстрація в каталогах, довідниках, соціальних мережах

+ Додати Сайт в Яндекс.Каталог та інші якісні каталоги

+ Додати Сайт в Яндекс.Довідник і Google My Business (для комерційних сайтів)

+ Створений аккаунт на Facebook, Вконтакте, Twitter, Google+ і т. д. (вибирайте та інші соціальні мережі, виходячи з своєї тематики і ЦА)

Соціальні сигнали

+ Відслідковуються згадки сайту за допомогою сервісу Google Alerts

+ Створюються цікаві статті, сприяють появі зворотних посилань

+ Анонси статей розміщуються на майданчиках соціальних мереж

+ На сайті використовуються соціальні кнопки

+ Проводяться акції та конкурси, які сприяють появі посилань

+ Додано відео на Youtube з посиланням в описі

Корисні інструменти

Щоб знайти і знешкодити погані посилання, ви повинні бути озброєні. А в цьому вам допоможуть наступні інструменти:

Аналіз посилальної маси

https://www.linkpad.ru
https://ahrefs.com/
https://majestic.com

Аналіз якості посилань за параметрами

https://seolib.ru/tools/links/metrics/
http://stratage.ms/en/anchortextchecker/
http://www.scrapebox.com/free-do-follow-test-tool

І, звичайно ж

https://www.google.com/webmasters/
https://webmaster.yandex.ru

Детальніше: http://siteclinic.ru/blog/external-optimization/chek-list/

Також вам можуть бути цікаві по темі безкоштовного і якісного просування сайту посиланнями наступні мої статті:

— Головний Мануал за 12 Основними Видами Сайтів для Безкоштовного Просування

— Керівництво по Малобюджетному (або Безкоштовного) Запуску Нового Сайту

— Природні посилання. Що це і як вони підвищують поріг безпеки посилального просування

— 13 найчастіших питань щодо самостійного безкоштовного просування. Відповіді

— «Як сьогодні правильно просувати сайт посиланнями» (докладний мануал від мене)

— Безкоштовне просування некомерційного тематичного сайту (наприклад, блогу)

— «Відповідь на питання: Каталоги, дошки, форуми, прес-релізи, блоги, соцмережі та ін. — куди там ставити посилання??»

— Треба розміщуватися в каталогах сайтів? Чи можна сьогодні реєструвати на автоматі?

— Ставити чи ні зворотні посилання при реєстрації?

— «Працюють посилання сегодня»

— «Скільки реєстрацій на місяць можна робити? Відповідаю на питання»

— «Знаходимо самі якісних донорів для посилань»

— «Чому повинні бути не лише прямі, відкриті й активні посилання на ваш сайт, але й інші»

— «Все про крауд-маркетинг: як сьогодні ефективно безкоштовно просувати сайти»

— Найбільш Повне, Покрокове Керівництво по розміщенню на Форумах

— «Як знаходити якісні сайти для безкоштовного розміщення за допомогою SpyWords»

— Як і де безкоштовно просувати сайт, щоб отримати максимум результату. Використовуємо весь потенціал ТОП Бази

— Як ТОП База може убезпечити вас від фільтра Пінгвін від Google

— Чи залишиться робота з ТОП Базою актуальною після нововведень Яндекса?

— Безкоштовні посилання: відповіді на всі запитання. Що, де, в якому вигляді ми отримаємо.

— ТОП База vs. біржі Sape — можуть безкоштовні якісні посилання замінити платні?

— Важливі «дрібниці» при реєстрації та розміщенні посилань

— Просуваємо тематичний сайт безкоштовними заходами за допомогою Allsubmitter і ТОП Бази

— Ще раз, чому напівавтомат. За що я його люблю і чому немає ефекту від автомата

— Реєструвати з Allsubmitter безпечно! І корисно

— Реєстрація померла. Хай живе реєстрація!

— Як просувати сайт прес-релізами та новинами

— Як реєструвати у каталогах фірм (довідниках компаній) >

— Як реєструвати в соціальних мережах і системах блогових

— Природність в просуванні сайтів – що потрібно робити

— Автомат vs. напівавтомат

— Як я чищу ТОП Базу

— Три речі, які достатньо мати для безкоштовного просування сайтів