Сьогодні всі говорять про природному ссылочном профілі. Деякі SEO-блогери пишуть навіть про те, що контрольний профіль повинен складатися суцільно тільки з сайтів споріднених тематик і споріднених регіонів. Як, наприклад, у свіжому пості у Сергія Кокшарова («Чекліст 2015 із зовнішньої оптимізації сайту»). Саму статтю подивитися варто, чекліст вірний, але, звичайно, він про дуже-дуже біле SEO.

На мій погляд, це — перебір. Але так, тематичних сайтів-донорів і з свого і суміжних регіонів має більшість.

Але чому можна і потрібно проставляти на ваш сайт не тільки прямі, відкриті й активні посилання, але і неактивні (не посилання, а просто згадки URL), згадки бренду і навіть контактів компанії, посилання, закриті nofollow, noindex, посилання, проставлені через редірект і пр.?

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

1. Розведення посилальної маси згадками та ін. вищевказаними видами посилань, сприятливо тому, що пошукачі їх теж зараз враховують. Закриті і неактивні посилання звичайно, в набагато меншій мірі впливають на позиції, не передають анкорный вагу. Але самі по собі природна посилальна маса, диверсифікований трафік з різних джерел дають траст домену, окремих його сторінок, через це всі опосередковано теж поліпшуються позиції.

2. Природна посилальна маса є певним гарантом від посилальних фільтрів, якщо при цьому ще й активно розміщуватися з прямими посиланнями

3. Якщо ви розмістили якийсь цікавий пост, але при цьому посилання в ньому не активна (не кликабельна), то можуть перейти і неактивної посиланням (скопіювати її в рядок браузера або в пошукову систему) або забити назва бренду в пошуковик. І ось це добре покращує поведінкові фактори, тобто знову ж покращує позиції.

Ну а взагалі, якщо ще чоловік побачив на вашому сайті те, що продовжує тему вашого повідомлення, звідки він перейшов по посиланню і його це зацікавило, він залишився довше, зробив якісь дії на сайті, то ще покращує інші поведінкові фактори.

4. Якщо ваша стаття (у тематичних каталозі статей, блогової системі, на форумі, в соцмережі, сервісі відгуків наприклад) заточена під неконкурентний НЧ або микроНЧ, особливо, якщо його можна ще «подопнуть» посиланнями, він може встати нормально в ТОП пошукових систем, то теж люди можуть переходити звідти і неактивної засланні в тому числі. І це все веде ще й до збільшення впізнаваності бренду, якщо людина постійно натикається за різними словами на згадки про вас в тематичних соцмережах на пости про цей бренд

Загалом, читайте мою статтю «Працюють посилання сьогодні?»

Записуйтеся на мої безкоштовні курси з безкоштовного просування в різних видах сайтів.

І, звичайно, ТОП База вам в допомогу для природного посилального профілю )