Часте запитання. Я вже трохи на нього відповідала в рамках статті про просування інформаційних сайтів. Але там було радше про те, де можна просунути сайт, який складається з статей.

Але статтями просуваються не тільки інформаційні сайти, можна зробити і статтю про продукт або бренд, і просувати корпоративний сайт.

Можна розміщувати на чужих сайтах:

1) як анонси тих статей, які знаходяться на вашому сайті,
2) так і цілком унікальні статті (не дублюючі ваші статті) з посиланнями на будь-які сторінки вашого сайту.

Можна:

1) просувати сам контент, бренд, ідею — навчати, інформувати, покращувати впізнаваність, робити торкання
2) використовувати просування статтями тільки заради посилальної маси в межах релевантного контенту.

Вкрай корисно і зручно робити на корпоративному сайті або інтернет-магазині блог, з метою багаторазового збільшення собі ресурсу по просуванню.

Головне в безкоштовному самостійному просуванні прикладати голову, фантазія, усвідомленість.

За кожним сайтом варто свій адмін, своя команда, своє бачення, як і що ви у них можете розміщувати.

Але зате це — безкоштовне, природне розміщення. І часто воно залучає на ваш сайт реальних покупців або просто цільових, зацікавлених відвідувачів (потенційних передплатників, наприклад).

Не завжди ви зможете розмістити статтю з посиланням.

Десь такої опції не буде взагалі.

Десь зможете вставити URL всередину тексту просто так (і де він стане активним посиланням після публікації, а десь-ні).

Але всі ці види сайтів і ТОП база моя тим і гарні, що це — саморегулюючий природне розміщення. Воно саме задає вам різноманітний посилальний профіль — з різними видами посилань, де просто з згадками, різними анкорами і т. д.

Всі важливі практичні нюанси кожного з 12 основних видів сайтів, описаних нижче, і посилання на керівництва я давала в цьому докладному мануалі.

Цілком великі статті (найчастіше з посиланням на словах) можна розміщувати в наступних видах сайтів:

Це список НЕ по пріоритетності — просто список.

Каталоги статей
Начебто перше, що приходить на розум. Але вони створені в першу чергу з сеошными цілями, тому заспамлены матеріалами з явними SEO-посилання, пошукові системи все це визначають. Я їх дуже мало рекомендую, хіба що дуже вибірково і в останню чергу.

Блогові системи
Це вже краще. Найчастіше це — «створити блог» на якомусь порталі. У ТОП Базі ховаються всередині розділу Соцмережі і Блогові системи». Часто і в Соціальних мережах є які-небудь не відстежені мною можливості по розміщенню повноцінного матеріалу в блозі, а іноді я дублюю — даю якийсь сайт і у категорію «Соцмережі», і його розділ «блоги» — в категорію «Блогові системи» ТОП Базі.

Головна особливість — бажано писати матеріали особистого характеру. В ідеалі, наприклад, парочку якихось своїх думок або оглядів по темі порталу, проекту або з регіональною спрямованістю, якщо це проект міста чи краю. І далі вже якусь статтю з посиланням. Докладніше — у моєму керівництві по соцмережам і блоговым систем.

Форуми
Передбачають розміщення матеріалів великих об’ємів. Іноді варто ліміт, наприклад, на 15 тис. знаків. Тобто, статтю можна розмістити. Якщо це живий форум (як в ТОП Базі), і ви зробили цікавий матеріал, добре його подали — з виділеннями, фотографіями або відео, то він буде нормально сприйнято. Але краще все-таки озирнутися на форумі, що тут вітається, що ні. З метою отримати відвідувачів можна розміщувати однаковий матеріал. Можна змінювати заголовки злегка. Але з метою отримання різноманітної посилальної маси добре б розміщувати різні тексти або досить сильно їх уникализировать, але щоб вони не втрачали свого цікавого змісту. Докладніше — у керівництві і кейсі по форумах.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Сервіси соціальних новин (якщо у матеріалу розважальний характер)
Це варіанти типу Пикабу та інші. Зазвичай це дійсно якийсь розважальний і соціальний, політичний характер. Стаття про те, які бувають види пластикових вікон сюди не підійде.

Прес-релизовые сайти (якщо у вашого матеріалу хоч трохи новинний характер).
Ну хоч якийсь новинний привід. Хоча б вихід нового товару та його детальний опис, з довідкою про компанію — може пройти, не скрізь, але подекуди. Але ось знову ж стаття про переваги пластикових вікон — ні. Докладніше — у посібнику розміщення прес-релізів і в кейсі з прес-релізу для інформаційного сайту.

Розповіді, звіти
Це в першу чергу стосується туристичного напряму. Сюди ж підійдуть спортивні, автомобільні товари і послуги. Наприклад, в розділі «Щоденники» на туристичному порталі зробити звіт з фотографіями про те, як ви з’їздили в Монголію на машинах якийсь марки і там між справою, маленька дуже схожа на правду історія про те, як вам допоміг салон у скрутній ситуації або ще що, з посиланням.

Сервіси відгуків
Стаття потрібна певного характеру — тільки конкретний практичний відгук про використання продукту. Добре мати прокаченные еккаунти на відомих отзовиках. Але сервісів відгуків досить багато.

Що важливо (!):

Бажано статті розміщувати повністю унікальні, НЕ брати зі свого сайту.

Це мають бути цікаві, нормальні, людські статті. Забудьте про генератори або користуйтеся ними акуратно і ефективно. Малоцікаві багато де будуть видаляти, наприклад, адміни на форумах. Ви зробите начебто масштабну роботу і самі ж потім розчаруєтеся спочатку в статейному просуванні і в цілому в безкоштовному просуванні, а потім і зовсім в SEO та просуванні сайтів.

Посилання всередині статей бажано робити максимально природні. Мінімум комерційних анкорів — 20 відсотків максимум від загального обсягу. Побільше найрізноманітніших анкорів — посилання на назві компанії, посилання на URL в самих різних варіантах, ключі + URL, всілякі «детальніше» і т. д.

Добре на практичних прикладах показує різноманітність посилальних анкорів Михайло Шакін у своїй статті «Моя схема складання текстів посилань. v 2»

Короткі анонси статей, новин (у сновном з посиланням на докладний джерело):

Бажано робити унікальні анонси тих статей, які у вас на сайті.

Соцмережі і блогові системи
Писала вище — для блогових добре б «особистий характер» повідомлень.

Для соцмереж це можуть бути просто якісь анонси, аж до рекламних, ніхто не буде видаляти ваші еккаунти. Соцмережі бувають різні — загальні, тематичні, регіональні. Закриті, відкриті. у ТОП Базі їх сотні всіх тематик і регіонів.

Бувають з індексованими пошуковими системами посиланнями, не індексованими. З активними посиланнями, без активних. Але в тих соцмережах, які по вашій тематиці (і вашому регіону, якщо регіональність для вас важлива), краще всього розміщатися максимально активно в будь-якому випадку. У багатьох соцмережах ефективне розміщення передбачає додавання друзів, створення і просування своєї групи або сторінки. Керівництво було вище.

Форуми
Теж можна робити просто анонси ваших статей. Я так роблю в розділах «Новини блогосфери», і просто в відповідних розділах на SEO-форумах. Якщо б я виявляла більше активності, я могла б розміщувати мої статті про подорожі на туристичних, статті про саморозвиток психологічних, жіночих, чоловічих та інших форумах. І так далі. Посилання на керівництво і кейс були вище.

Також я могла б робити різні заголовки у анонсів на форумах або взагалі різні тексти. Я найчастіше роблю все швидко по одному шаблону. Як швидко розміщувати на форумах, я писала тут.

Ось кількість переглянули мій топік за 20 днів на Маултоке (520 осіб):

Ось мій пост, як він виглядає зсередини:

Дошки оголошень
Рідко використовуються, але можуть дати хороший результат, якщо вам важливий ваш тематичний або регіональний ринок. На «загальних» дошках дадуть набагато менше користі.

Сервіси соціальних новин
Теж можна лише анонси, якщо це розважальні, політичні, соціальні новини — писала про це вище.

Сервіси закладок
Можна розміщувати посилання з анонсом, але майже не дають якоїсь користі.

Сервіси ” питань-відповідей
Можна розмістити щось на кшталт анонсу вашої статті у відповіді на питання, що стосується того, про що ви у статті розповідаєте.

Сервіси відгуків
На деяких сервісах відгуків можна розмістити короткий огляд, з посиланням на докладний у вас на сайті або на великому отзовике (маленька посилальна пірамідка).

ТОП База, як інструмент, що полегшує розміщення:

ТОП База не робить усі розміщення за вас. Але вона добре полегшує і прискорює безкоштовне самостійне просування сайтів, поширення інформації про товари і послуги, про компанії, підвищення цільової відвідуваності сайту.

А так — можна шукати сайти і самому. Але, використовуючи ТОП Базу, ви економите від декількох днів до місяця на пошуки відповідних сайтів (дивлячись які у вас завдання).

Зараз ТОП База Чорної П’ятниці з дуже великою знижкою до 3 грудня!

Комплект з Allsubmitter ще прискорює роботу. Але програма справляється тільки десь з 70% сайтів і з форумами практично не допомагає взагалі. Але якщо у вас планується багато усілякого розміщення, особливо каталоги фірм, прес-релизовые, дошки оголошень — він заощадить вам цінний час. Теж по Чорній SEO-П’ятниці з великою додатковою знижкою комплект Allsubmitter + ТОП База всього за 4200 рублів до 3 грудня.

Я даю купу інструкцій та керівництв і завжди допомагаю, якщо є питання.

Інші мої корисні статті по цій темі:

— «Як і де безкоштовно просувати сайт, щоб отримати максимум результату. Використовуємо весь потенціал ТОП Бази»

— «Головний мануал за 12 основними видами сайтів для безкоштовного просування»

— «Відповіді на 13 найчастіших питань щодо безкоштовного просування»

— «Як безкоштовно просунути будь-тематичний сайт»

— «18 головних рад за безкоштовним посилального просування сайтів» (більша стаття в Cossa)

— «Нюанси безкоштовного просування інформаційних (некомерційних) сайтів»

— «Скільки реєстрацій на місяць можна робити?»

— «Треба розміщуватися в каталогах сайтів? Чи можна сьогодні реєструвати на автоматі?»

— «Ставити чи ні зворотні посилання при реєстрації?»

— «Відповідь на питання: Каталоги, дошки, форуми, прес-релізи, блоги, соцмережі та ін. — куди там ставити посилання?»

— «Чому повинні бути не лише прямі, відкриті й активні посилання на ваш сайт, але й інші»

— «Безкоштовні посилання: відповіді на всі запитання. Що, де, в якому вигляді ми отримаємо»

Більше статей та інструкцій щодо самостійного безкоштовного просування тут

Якщо якісь питання — пишіть в коментарях!