Зробила добірку місць, де можна почитати відповіді на конкретні вузькі питання людей по SEO від відомих, досвідчених експертів. А також задати своє питання по просуванню сайту.

Можна взяти собі за правило, наприклад, кожну суботу присвячувати 1 годину читання таких підбірок. Це дуже корисне заняття.

1. Величезний архів SeoProfy

Тут за посиланням є 22 випуску рубрики «Відповіді на питання» з купою запитань і відповідей від Віктора Карпенка особисто.

Там же можна підписатися праворуч на розсилку і отримати анонс, коли стартане наступний, 23ї випуск. Там протягом 1-2 діб можна буде поставити свої запитання до Віктора.

У 21-му випуску було 435 коментарів. В 22-му — 313 коментарів.

Загалом, це вже готовий джерело інформації.

2. Розділ «Самостійно» на сайті «Піксель Плюс»

Тут можна дивитися відповіді на запитання від дуже досвідченого SEO-фахівця, Дмитра Севальнєва.

Захоплююче чтиво. Тим більше, що відповіді Дмитро дає докладні, часто майже як окрема стаття.

Запитань-відповідей багато. А внизу — форма задати ваше питання. Якщо пощастить, буде розглянуто.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

У цьому розділі «Самостійно» ще відмінні статті, відео по SEO і багато всього цікавого.

3. Методичка від Дмитра Шахова «Перевір себе, який ти оптимізатор»

Дуже корисний матеріал по SEO від Дмитра Шахова, де розбираються різні не прості ситуації і тонкі моменти по просуванню сайтів.

Дмитро сам задає питання оптимізаторам з метою перевірити їх рівень, і сам же дає відповіді, які б влаштували.

Докладно розглянуті пари запитання-відповідь:

На ядро
На внутрішню оптимізацію
На фільтри
На зовнішню оптимізацію
На стратегію
На аналітику

Серед питань, на які Дмитро Шахов дає відповідь:

— Комерційні і інформаційні запити, нюанси
— Запит щодо точної частоті має 1000 запитів в місяць, а за загальною 1млн., вносити його в ядро?
— 99% запитів в ядрі — назви товарів. Що будете робити?
— Ваш сайт у Володимирі — парсинг запитів по Володимиру дав 300 запитів. Парсинг за тим же маркерами по Москві — 2000 запитів. Що робити?
— У вас 30 посадочних (сайт послуг) та 3000 ключів, за якими кластеризація по топу дає 300 кластерів. Ваші дії?
— Кластеризація по топу видала «генпідряд» і «генеральний підряд» в різні кластери. І дійсно в топі різна видача. Скільки посадочних треба зробити на сайті?
— Кластеризація по топу показує “запчастини Пенза” і “імпортні запчастини Пенза” в різні кластери. І якщо подумати, то це різні интент: просто запчастини в цілому і імпортні. Тобто за логікою потрібні дві різні сторінки. Але у вас в магазині тільки імпортні запчастини. Що будете робити з
структурою?
— З якою частотою треба обрізати ключі в зібраному ядрі?

У Дмитра Шахова днями розпочнеться рання предзапісь на його 9-тижневі онлайн SEO-курси, які я вважаю дуже ефективними.

Залиште свій e-mail у червоній формі нижче, і коли у мене буде інформація і кращі умови зі знижками (зазвичай я домовляюся для своїх читачів), я напишу в розсилці. Це хороша можливість пройти навчання за доступною ціною.

Якщо ви знаєте ще такі місця, де можна задати питання заслуговуючому довіри досвідченого фахівця і отримати відповідь, або почитати його відповіді на безліч інших питань — пишіть в коментарях!