Нижче короткий пост з основною інформацією про фільтри та інструменти, які більш-менш дозволяють визначити, чи є на сайті текстовий пост-фільтр переоптимизации Яндекса, або швидше за все немає.

Ще пізніше я написала велику детальну статтю з приводу сервісу Піксель Тулс і там ще є багато подробиць з цим фільтрам і їх визначення. Читайте обидві статті — цю нижче і другу за посиланням.

Ще варто почитати експертне опитування. 12 відомих SEO-фахівців відповіли про те, які фільтри Яндекса і Google докучали їм найбільше в 2018 році, і як вони з цим справлялися.

Фільтри переоптимизации і переспама в Яндексі — справжній бич 2017-2018 року.

Запит за 10-м місцем у видачі Яндекса?

Перевіряйте фільтр.

Про Баден-Баден я докладно писала тут (фільтр переспама Яндекса).

Чим можна більш-менш точно визначити фільтр переоптимизации в Яндексі?

Безкоштовні онлайн-сервіси:

Безкоштовний сервіс Олександра Арсенкина

Безкоштовний сервіс Євгена Кулакова

Безкоштовний сервіс Піксель Тулс (за 1 запитом)

Але увага (!) — сервіси можуть розходитися в думці.

Причому, немає у мене поки точного розуміння, який показує вірніше.

Кулаков показує, є фільтр чи ні. Арсенкін показує відсотки ймовірності фільтра за запитом на сторінці. Піксель Тулс теж видає деяку ступінь — фільтр є, «фільтр мало ймовірний» і т. д.

Тому стратегії тут можуть бути самі різні.

1) «Повірити» одному з сервісів.

2) Перевірити всі-всі по одному в Піксель Тулс (Дмитро Севальнєв на мої запити розглянути ситуації раз у півроку підтверджує, що вони довіряють своєму сервісу).

3) Взяти тільки ті запити, по яких сходяться всі сервіси одночасно (не сама правильна стратегія, т. к. багато запитів з фільтрами, напевно, залишаться за бортом).

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Я схильна швидше за все погодитися щодо того, що якщо якийсь сервіс сигналізує про фільтрі – уважно дивитися очима, що діється.

На моїй практиці, наприклад, фільтр часто дають, якщо топонім уживається частіше 1-2 рази на сторінці. Особливо в зв’язці з комерційними ключовими запитами.

100% варіанту перевірки немає.

Давайте швидко глянемо мій блог і які-небудь запити на вибір, по Росії:

Сервіс Арсенкина:

Сервіс Кулакова:

Бачимо, що ці два сервісу повністю сходяться, що у мене є фільтри переоптимизации на 3х запитах на 3 сторінках.

Тобто мені пряма дорога зараз йти на ці сторінки, дивитися, де і скільки разів вжито ці запити, задавати в сервіси якісь аналогічні схожі запити, дивитися, чи немає фільтрів за ним, і прибирати в 2 рази їх входження в текст.

Ось що відбувається, коли пишеш статтю, взагалі не думаючи про те, як і скільки разів у тебе вжито один і той же ключ. Начебто пишеш корисну для людей і вживаєш всі за змістом, а раз — і фільтр.

Найкраща новина – з-під фільтра переоптимизации, як і з-під позапросного Баден-Бадена вийти можна досить швидко – за тиждень-два-три.

Що і потрібно спробувати зробити і подивитися. Що буде, буде підйом позицій.

Рекомендації щодо ЗНЯТТЯ фільтра переоптимизации, які дає розширений платний Піксель Тулс найчастіше (але не завжди) досить стандартні і однакові.

Ось середні рекомендації:

У тих слів, яких дуже багато, зазвичай майже завжди рекомендується зменшити приблизно в 2 рази входження точного запиту і слів з запиту в тексті в цілому.

Якщо якесь слово із запиту взагалі не вжито або вжито 1 раз — його кількість входжень збільшити в півтора рази.

І трохи зменшити текст – зразок як це майже завжди допомагає.

Увага!

Приступаючи до роботи над виведенням з-під фільтрів переоптимизации, проаналізуйте і обміркуйте (!) ретельно ситуацію!

Буває, що під фільтром якийсь 1 малозначний запит, а всі інші стоять досить високо.

І спроби вивести один запит, можуть привести до якогось дисбалансу, який викличе падіння позицій в якійсь одній, або в обох пошукових системах.

Ще завжди думайте про Гугл. Зменшуючи кількість запитів, можуть впасти позиції в ньому.

Важливий він для вас у даному випадку?
Який у вас трафік з Гугла на цю сторінку зараз?

Тому завжди варто обдумувати доцільність дій!

Але якщо у вас справді перебір з комерційними запитами, з довгими, неприродними, з топонімами, з тошнотностью ключа за такою сторінкою може прийти будь-який з фільтрів переспама, переоптимизации в будь-який момент.

Зазвичай фільтр чітко сигналізує про перевищення якихось ключів і що це не подобається Яндексу. Тому там можуть бути фільтри і на інших запитах, що досить не просто виявити. Так що просто відмахуватися від тих ситуацій, де точно видно фільтр по всіх сервісів, не варто.

Якщо правити, то після змін у текстах, де є підозра на переоптімізацію, можна простимулювати індексацію (тим же Индексгатором)

І через 1-2 тижні подивитися тим сервісом, який показував фільтр.

Який у вас досвід роботи з фільтрами переспама і переоптимизации?