Цікавий онлайн-сервіс випустив нещодавно Олексій Праць — для МАСОВОЇ (!) перевірки оптимізації сторінок на предмет наявності входження ключових запитів в різних елементах сторінки.

Називається цей інструмент «Карта входжень».

Зміст:

1. Про SEO-сервісі «Карта входжень»
2. Посилання на онлайн-сервіс, вартість
3. Як я працюю з цим інструментом

Про сервіс «Карта входжень» від Олексія Трудова

Це пакетна оцінка рівня оптимізації title, h1, підзаголовків, атрибутів alt, іншого тексту під пошукові запити.

Я поки не зустрічала інших онлайн-сервісів для масової перевірки. Є інструменти для перевірки внутрішньої оптимізації на одній сторінці за раз – Піксель Тулс, Мегаиндекс. Або я рекомендувала вручну складання карти релевантності для кожної важливої сторінки (і зараз теж рекомендую) — де ви вручну прописуєте входження ключа в найважливіші елементи, частотність ключа, які ще важливі для себе моменти.

Олексій Праць про інструменті:

«Ідея дуже проста. На вхід подається список ключів і адрес сторінок. Система завантажує контент і шукає входження запиту в title, h1, підзаголовки, alt зображень, інший контент.

У підсумку виходить таблиця, яка дозволяє поглянути текстову оптимізацію з висоти пташиного польоту. Вона служить відмінною відправною точкою в просуванні сайту.»

Докладно все описано в статті Олексія Трудова «SEO-інструмент: пошук слабких місць текстової оптимізації (і ще сотня інших застосувань)

Там є всі подробиці. Прочитайте, будь ласка, цю статтю, перш ніж користуватися сервісом. Там є всі скріншоти — куди йти, що натискати.

Я попрошу Олексія відповісти на коментарі до посту, якщо вони будуть, можете сміливо залишати. Але тільки, будь ласка, прочитавши уважно його статтю і мій огляд.

Якщо зовсім коротко, принцип роботи даного інструменту:

• Пряме входження (без урахування знаків пунктуації) — дає 3 бали.
• Якщо є всі слова незалежно від порядку і словоформи — 2 бали.
• Якщо запит довше 3 слів (без урахування коротких слів на кшталт «в», «на») і перевіряється фрагменті відсутня тільки одне слово — 1 бал.
• Все інше — 0 балів.

Як це виглядає, наводжу скріншот нижче.

Посилання на онлайн-сервіс, вартість

Сам сервіс:

https://bez-bubna.com/panel/keyword-url.php

потрібно бути зареєстрованим, залогіненним, і мати ліміти.

Вартість 1 URL — 1 ліміт, тобто 50 копійок.
+ 1 ліміт за 100 запитів.

Аналіз 1 сторінки зі 100 ключами витратить 2 ліміту (разом рубль без промо-кодів).

Тобто, оплата йде в першу чергу за кількість перевірених сторінок, а не за кількість перевірених запитів. Ви можете перевірити входження 25 запитів в 1 URL і зніметься 1 ліміт.

Є різні знижки — при купівлі від 5000 лімітів, наприклад.

Про інший інструмент — «Пакетний аналіз текстів» я докладно писала в пості про діагностику Баден-Бадена

Додаткових інструментів багато:

Як я працюю з цим сервісом:

1. Вивантажила в Ексель файл з Топвизора (або будь-якого сервісу аналізу позицій в пошукових системах) позиції + релевантні до них сторінки (як годиться за форматом в даному сервісі — зв’язка «ключ — URL»).

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Я в даному випадку вибрала для прикладу ось такі запити щодо свого блогу і релевантні сторінки в Яндексі. Ось як це виглядає в Топвизоре (модуль «Позиції»):

Нам потрібні релевантні сторінки в звіті, тому ставимо галочку:

Отримала такий список:

2. Якщо б у мене там були різні URL, я б відсортувати URL в Ексель, щоб згрупувати однакові сторінки блоками.

3. Якби я працювала з УСІМ своїм Семантичним Ядром (а не з окремою його маленькою групою, як зараз), і запитів було б занадто багато, я б вибрала найбільш мені цікаві запити для перевірки (але перевірила б ще, щоб релеванная співпадала з моєю цільової або була досить пдоходящей сторінкою, інакше мені все одно, що там діється за вживанням, все одно треба перебивати на іншу релевантну сторінку).

4. Видаляю колонку з позиціями. Нам потрібні 2 колонки — запит і URL.

«Зберігаю потрібний мені файл як» .Формат CSV.

5. Далі я пробую залити .CSV файл в даний сервіс Олексія Трудова (це пункт «Карта входження» в розділі «Доп. інструменти» сервісу «Без Бубна». Ще раз, пряме посилання на сервіс — https://bez-bubna.com/panel/keyword-url.php (потрібно бути залогіненним).

У мене сервіс лається на кодування, що не UTF-8 (у вас може бути по-іншому):

5. Я погуглила, як змінювати кодування в Excel файли і змінила кодування на UTF-8 одним з цих способів http://lumpics.ru/how-to-change-encoding-in-excel/

Я вибрала спосіб за допомогою програми Notepad++ — вона у мене вже стояла.

Потрібно зробити 2 маніпуляції:

1. Завантажити в програму Notepad++ потрібний файл .csv форматі.

Вибрати спочатку кодування win, для цього вибрати в меню «Кодування» — «Кодування» — «Кирилиця» — «Windows-1251»

Якщо цього не зробити, у мене він заміняв весь час букву «я» на якийсь символ.

2. Перетворюємо в UTF-8

Всі.

Обов’язково натискаємо на збереження або закриваємо файл.

І знову заливаємо в сервіс «Карта входжень»:

Тут ми бачимо, що, по-перше, все коректно. По-друге, що зніметься всього 1 ліміт.

В цьому сервісі вважається тільки кількість URL, а не запитів. Це ще значно здешевлює його використання.

Натискаю «Запустити». Переходжу на сторінку сервісів. Чекаю трохи, скачую готовий файл.

6. Вивчаю, що там за входженням запитами на цій сторінці.

Тут бачимо бали по кожному елементу оптимізації на кожній з перевірених у файлі сторінок (у мене це одна сторінка).

Перевіряю дещо вручну. Роблю деякі корисні й іноді несподівані висновки.

У цілому всі ці сигнали дають розуміння, картину зверху, чому низькі позиції за запитами.

Хоча, звичайно, внутрішня оптимізація сторінки — тільки один з факторів пошукового просування. Але дуже важливий фактор.

Сьогодні більше немає чітких вимог мати точне входження запиту, наприклад, або навіть може бути не обов’язково мати входження запиту Title або в заголовку, щоб сторінка високо стояла.

Сьогодні все стало більш гнучким.

Але все одно, найчастіше використання точних входжень найважливіших запитів істотно допомагає просуванню.

Почитайте обов’язково ось цей великий експертне опитування — 12 відомих SEO-фахівців докладно відповідають на питання щодо оптимізації сторінок і текстового аналізу ТОПа.

Інші мої статті, які я б рекомендувала почитати:

— «Все про фрагменти, Title, Meta Description»

— «Працюємо з Title ретельно»

— «Фільтри переоптимизации в Яндексі»

Гостьова стаття від Dr.Max «Що працює в текстах і оптимізації на 2018 рік»

Пишіть коментарі! Не тільки мені, але і Олексію Трудову — я попрошу відповісти на питання, якщо будуть.