Розміщення на дошках оголошень — досить-таки болюче питання в Рунеті. Мене практично щодня запитують — чому б так добре і автоматизовано розміститися з оголошенням? І всіх змушена злегка засмучувати. Тому що шукають чарівну програму, щоб всі розмістилося саме на повному автоматі, і успішно, і на кращих дошках, і на тисячах дощок — все відразу. Воно і зрозуміло, я б теж хотіла її мати.

Зміст:

1. Автомат, напівавтомат або вручну? Який софт вибрати?

2. Чи буде від дощок користь для посилальної маси і позицій сайту в пошукових системах?

3. Як часто варто розміщуватися на дошках?

4. Форуми, як альтернатива

5. Готові бази дощок і форумів

6. Плюси і мінуси дощок оголошень

7. Створення проекту для дошки оголошень

8. Розміщення на дошках оголошень

Скільки разів можна розміщуватися?

Всі дошки можна пройти на напівавтоматі з Allsubmitter?

Як налаштувати дошки на автомат?

Найбільша дошка Рунета — AVITO

1. Автомат, напівавтомат або вручну? Який софт вибрати?

Якщо коротко, зараз ситуація в Рунеті така:

Хочете тільки повного «автомата» і це принциповий для вас момент?

Якщо вам не важливо те, що сайт може потрапити під смітники фільтри пошукових систем, то вам в в’язку програм:

1. Боардмастер (успішно на кілька сотень дощок з індивідуальними движками з їх бази)

+

2. Xrumer (бажано ще й з додатковим модом розсилка на тисячі дощок з типовим шаблонним движком плюс на десятки тисяч форумів, плюс ще є можливість автоматизованого просування у Вконтакті, Фейсбуці, Однокласниках).

Боардмастер — близько 3.5 тис рублів (з моєї знижкою).

Хрумер з моєї знижкою зараз — 12400 рублів плюс близько 3-6 тис. рублів дод. мод (без додаткового мода він розсилає теж на дошки, але в меншій кількості. Мод купується на закритому форумі Хрумера після покупки програми, за бажанням).

За Хрумеру від мене є купа керівництв і мануалів і плюс ще я оплачую вам безкоштовне первинне навчання з відео по скайпу у досвідченого фахівця, так що стартувати можна в принципі за 1-2 дні, незважаючи на те, що це найпотужніша програма на ринку.

У програмний комплекс Xrumer ще входять XEvil — унікальне рішення для розгадування будь-яких каптч, у тому числі в будь-якому іншому софт — в тому ж Боардмастере безкоштовно і необмежено. І Соцплагин — для масової автоматизованої розкрутки на Вконтакті, Фейсбуці, в Однокласниках, в Мамби. Але для повного досконального вивчення Xrumer піде від півроку і більше.

Хочете якість розміщення і гарантоване підвищення продажів?

Тоді займіться цим на напівавтоматі з Allsubmitter (там зараз є 2 модуля напівавтомата в програмі — старий і Бета — новий).

+ вручну по дошках оголошень (за яким не допомагає Allsubmitter, або якщо у вас його немає)

+ форуми вручну, також можна соцмережі (соцмереж є сотні самих різних тематик і регіонів та спрямувань).

Це в першу чергу розміщення на тематичних сайтах (дошки оголошень, форуми, соцмережі), бізнес (якщо у вас товар або корпоративний сайт), на регіональних, якщо важливий регіон плюс краще загальні.

Форуми насправді зазвичай показують себе набагато краще в плані залучення покупців, ніж дошки оголошень. Тобто просто берете повну ТОП Базу і працюєте з різними видами сайтів.

Що значить «напівавтомат» з Allsubmitter?

Це означає, що програма підставить в поля форми за вас дані з складеного вами проекту. А ви подивіться, наскільки це все вірно, натиснете ОК — оголошення розміщено.

Або, якщо щось не так, або якісь поля не заповнені — правите і натискаєте ОК. Таке часто буває, т. к. у багатьох дошках бувають нестандартні поля або інформація, яку ви не передбачили в проекті.

Детальніше, як саме все це працює, я описувала в цій статті — «Як отримувати максимум від самостійного безкоштовного просування».

Хочете максимум ефекту? Задійте все вищеперелічене одночасно.

Як мені розповідала одна покупниця ТОП Бази, яка активно займається розміщенням на дошках і багато експериментує, вона вважає, що є певна корисна критична маса від автоматизованого розміщення.

Вона вважає, що саме така комбінація, як автомат на кілька сотень дощок з Боардмастером + напівавтомат з Allsubmitter з найкращим дощок дає найкращий ефект.

Тобто без автоматичної реєстрації на кілька сотень, як вона вважає, загальний ефект нижче. У мене саме такого досвіду для замірів поки не було.

Виходить, що дошки оголошень – один з тих видів сайтів, які, в залежності від вашої мети, вимагають або багато уваги та часу, або мінімум того й іншого.

Дощок багато (в моїй базі їх зараз близько 3500 штук всіх тематик і регіонів). На них можна розміститися багаторазово (скільки завгодно разів), тому зіпсувати тут нічого не можна — в тому плані, що не можна розміститися як-то непоправно неякісно (як з деякими іншими видами сайтів). Тому тут можна пробувати різні варіанти.

ЄДИНИЙ ВАЖЛИВИЙ МОМЕНТ — це те, що якщо це масові розсилки, можна отримати фільтр пошукових систем. Якщо це білий сайт, особливо нульовий сайт, то безпечно буде робити тільки другий варіант — на напівавтоматі або вручну на десятки або сотні кращих дощок.

Я з дошками працюю не дуже багато. Я кілька разів замовляла різний автомат — з Боардмастер, з Add2Board (Add2Board більше не працює). Ефекту практично не бачила взагалі.

Коли ж я размещаюсь тим методом, який рекомендую — напівавтомат з Allsubmitter (або ручне розміщення) за кращим дощок і обов’язково по форумах, то ефект в плані збільшення продажів бачу завжди.

Це стосується і моєї ніші (ТОП База), і, наприклад, для сільськогосподарського корпоративного сайту точно така ж віддача саме від цього методу.

Дошки оголошень – єдиний вид сайтів, де більш-менш прийнятний автомат і програми Allsubmitter (хоча Боардмастер в цьому плані краще, т. к. заточений саме під дошки), якщо ваше завдання — «розміститися масово де-небудь». Про автоматі буде трохи сказано в останній главі про розміщення. Але самі дошки оголошень у своїй ТОП Базі я під автомат не налаштовую.

Але якщо ваша мета – підняти продажі, то краще використовуйте тільки напівавтомат або ручне.

Огляд про всі програми для автоматизованого розміщення на дошках оголошень я писала тут.

Ці програми все я продаю зі знижкою (ліцензійні, безпосередньо від розробника, я просто даю кэшбэк і різні бонуси), для тих, хто щось у мене вже брав з софта або ТОП Базу – з підвищеною знижкою.

Ще корисні статті:

«Коротко класифікація SEO-програм для допомоги з реєстрацією та розміщенням на сайтах»

«Що цікавого і доброго можна зробити з Xrumer для просування та заробітку»

«Антикризовий» Xrumer — всього за 310 доларів за курсом 40 рублів. Якщо брати, то зараз!»

«Чим Xrumer відрізняється від Allsubmitter»

«Все про крауд-маркетинг»

2. Чи буде від дощок користь для посилальної маси і позицій сайту в пошукових системах?

Дошки оголошень малоефективно використовувати для нарощування посилальної маси.

Тому що оголошення погано індексуються пошуковими системами, легко випадають із індексу, що не котируються високо, і часто не можна залишити посилання на сайт, на багатьох дошках оголошення зникають через якийсь час взагалі з сайту.

Тому якщо ви хочете використовувати дошки саме для посилальної маси і жодних згадок, то можна постаратися автоматизувати процес і особливо не турбуватися про те, розмістилося оголошення на кожній конкретній дошці.

Але все-таки для цих цілей краще не розміщувати на всіх сайтах, а краще використовувати тематичні, регіональні, кращі дошки.

Для посилальної маси, просування в пошукових системах ефективно використовувати у заголовках і текстах НЧ (низькочастотні) і мікро НЧ запити + назви регіону, міста. І самі різні синоніми ключів і топонімів.

Тоді є набагато більше шансів потрапляння з таким оголошенням в Топи пошукових систем.

У мене в базі в категорії «ЗАГАЛЬНІ» є поділ на «з активною прямим посиланням», «без активного посилання», «редирект» (тобто посилання варто в такому оголошенні через скрипт, не пряма).

У тематичних і регіональних такого поділу немає, так як вони важливі.

Я постійно повторюю, що і згадки URL і навіть вашого бренду теж сьогодні важливі, нехай навіть не є відкритої прямої та активної посиланням. Тим більше, що тематичні дошки, приміром, часто розташовані на великих трастових тематичних порталах. Про інші плюси читайте нижче.

Однак, якщо вам важливі саме продажу і цільові відвідування на ваш сайт, то вам обов’язково потрібно попрацювати і над текстами оголошень, і над якістю самого процесу ручного або напівавтоматичного розміщення на тематичних і регіональних, а також кращих загальних дошках оголошень.

Пам’ятайте, що на хороших дошках оголошень також є модерація.

І ваші тексти будуть перевірятися на предмет того, чи не є вони переліком ключових слів, чи не занадто багато заголовних букв і т. д. Де-то така перевірка відбувається автоматично за допомогою скрипта прямо під час спроби розміщення, і дошка тут же видає вам свій вердикт – переробити або прийнято.

Більшість тематичних і регіональних, а також кращих дощок оголошень має реєстрацію, розміщення з особистого кабінету, складні скрипти і нестандартні поля.

На автоматі нормально розміститися за таким дощок практично нереально (ну або в дуже невеликій кількості).

Саме з цієї причини тут рекомендується (як і скрізь) тільки якісний напівавтомат.

І те, чи вийде він десь у 70% дощок (дивлячись, який розділ). Все тому, що складними java-скриптами Allsubmitter не справляється навіть в режимі напівавтоматичного реєстрації (про це нижче). Решту треба проходити повністю ручної реєстрації (без будь-якого софту).

Боардмастер справляється зі скриптами, але у нього своя база дощок і додавання нових дощок в їх базу дуже важко.

В інших розділах (загальні) ще можна намагатися розміщуватися на автоматі, але дійсно нормальних тематичних дощок мало. В агропромисловій галузі, наприклад, це близько 40-50 добірних дощок, де стоїть розміщуватися часто.

Краще не витрачати даремно такий цінний ресурс на автоматі — так ви зовсім не відчуєте ефекту.

Крім того, часто на бізнес-дошках або на тематичних порталах потрібно спочатку провести реєстрацію фірми.

По реєстрації в довідниках компаній теж дивіться окреме керівництво. Реєстрацію фірми варто виконувати ТІЛЬКИ в режимі напівавтомата, жодної автоматичної реєстрації.

3. Як часто варто розміщуватися на дошках?

На кращих і найактивніших тематичних дошках бажано розміщуватися раз у кілька днів, а то й кожен день (про це теж нижче, в розділі про розміщення).

4. Форуми, як альтернатива

Обов’язково пам’ятайте, що в якості дошки оголошень можна часто використовувати і форуми. Особливо якщо вам потрібні продажу або передплатники – тобто не просто залишити повідомлення, але досягти цільового дії.

Пройдіться по всіх тематичних і регіональних форумів.

Про те, як працювати з форумами – є окреме керівництво.

Залиште ваше повідомлення відповідному розділі або в розділі «Барахолка».

Краще, звичайно б, в тематичному розділі, звичайному, але тоді ваше повідомлення не повинно бути занадто «продають», повинна вписуватись у формат повідомлень з розділів. Для цього найкраще зайти в розділ, подивитися і, можливо, скоригувати своє оголошення або найчастіше тільки його заголовок. Взагалі всі-всі стратегії по форумах основні описані в моєму керівництві. Стратегій багато.

Ще корисне по форумах (крім великого керівництва за посиланням вище):

Глава «Форуми» у моєму Головному Мануалі за 12 основними видами сайтів для просування

Мій невеликий кейс з розміщення по форумах з метою підняття продажів

5. Готові бази дощок і форумів

Всередині повної ТОП Бази зараз містяться:

Близько 3.500 дощок оголошень:

https://topbase.ru/chasti-bazi/vidy-sajtov/doski-obyavlenij.html

З них:

  • 1400 тематичних дощок
  • 1700 регіональних
  • 80 бізнес
  • 350 загальнотематичних
  • плюс ще бонусом близько 4500 груп у Вконтакті в статусі Дошки оголошення, з відкритою стіною

Близько 6.900 активних живих форумів:

https://topbase.ru/chasti-bazi/vidy-sajtov/forumi.html

З них:

  • 5500 тематичних
  • 1100 регіональних
  • 200 загальнотематичних

Мої дошки оголошень з цієї бази не підходять для того, щоб взяти і просто імпортувати їх у програму BoardMaster.

Там свої формати і потрібно у кожної дошки розпізнавати спочатку поля, перш ніж дошка стане доступна для автоматизованого розміщення.

Для Xrumer мої форуми підходять. Дошки — частково (тільки на однотипних движках).

За моєю ТОП Базі найкраще розміщувати з Allsubmitter (де я її і збираю), або вручну.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Т. к. базу під автомат я не налаштовую, то з Allsubmitter я рекомендую роботу на напівавтоматі (і то софт проходить не всі сайти).

Хоча автомат у дошках оголошень у мене теж є частково можливий (але я не гарантую його успішність). Але якщо вам потрібно багато дощок на автоматі – то доведеться донастраивать самостійно (дивіться в кінці цього посібника).


Структура бази дощок оголошень на Базі ТОП

В ТХТ форматі база поставляється так само — у вигляді всіх цих підкатегорій, всі розкладені по папках для зручності роботи.

Звичайно, не усі дошки в базі точно робітники — відсоток не робочих сайтів в базі залежно від близькості до чистки (раз у півроку), коливається у дошках оголошень між 10 і 15%.

Дошки оголошень – один з найбільш часто зникаючих видів сайтів.

Часто люди заводять дошки, думаючи, що це просто і корисно для їхнього сайту, потім стикаються з величезною кількістю сміття і спаму, плюс не знають, як монетизувати дошку, і швидко її закривають.

Не всі дошки з ТОП Бази підійдуть вам за тематикою або регіону, не всі підійдуть вам чи приймуть вас.

Але все одно залишиться як мінімум кілька сотень або навіть тисяча (в залежності від оголошення, тематики, регіону) дійсно відповідних дощок оголошень, це досить хороший ресурс.

6. Плюси і мінуси дощок оголошень

ПЛЮСИ:

  • багато тематичних, регіональних – вузьконаправлених, що теж звичайно великий плюс для просування та отримання цільових візитів і продажів в потрібному регіоні або в потрібній тематиці
  • можна розміщувати посилання на сторінки будь-якого рівня (крім головної), групи в соціальних мережах, профілі, канали на Youtube, лендінгем, сторінки підписки, партнерські посилання і т. д.
  • можна покращувати поведінковий фактор таким чином: ви розміщуєте цікаве для цільової аудиторії тематичної дошки оголошень повідомлення з неактивною посиланням на ваш сайт. Людина копіює посилання в рядок браузера, проводить на вашому сайті досить багато часу, вчиняє якісь дії (якщо, звичайно, те, що на сайті відповідає тому, чим він завлекался в повідомленні) – це якісно покращує поведінкові фактори вашого сайту і зменшує загальний відсоток відмов.

    Те ж саме можна робити навіть без зазначення посилання, але зі згадкою вашого бренду. Це ефективно, якщо при пошуку він йде на 1-му місці. Так ви збільшите тайп-ін трафік на сайт, а це дуже сприятливо позначається на його трасті і позиціях

  • можна писати будь-які рекламні тексти, що продають (чого не можна майже у всіх інших видах сайтів)
  • МІНУСИ:

  • Мало де можна поставити активну пряме посилання. Іноді (на 10-20 відсотках дощок) заборонено ставити посилання всередині тексту оголошення. Часто посилання ставиться за допомогою скрипта, редіректу або не є активною, буває, прихована в nofollow, noindex. Крім того, вкрай рідко вона ставиться на потрібних вам словах усередині повідомлення.
    АЛЕ (!) враховуючи, що сьогодні всі тенденції зміни алгоритмів пошукових систем йдуть до посилення ролі згадки, то і згадка теж цінується обома пошуковими системами – і Яндекс і Google.
    Подекуди можна залишати і посилання на будь-яких словах, але це досить велика рідкість (у мене в базі близько 15 таких дощок) і оголошення часто зникають через якийсь термін, не зберігаються вічно.

  • Бувають складні форми заповнення (складні порівняно з каталогами сайтів, наприклад). Часто потрібно фізичну адресу і міські телефони. Відсотках до 50 спочатку потрібна попередня реєстрація.
    Особливо складні форми заповнення бувають у автомобільних дощок та дощок нерухомості. Буває, що там потрібно вказати пробіг, вік машини або для будівлі — поверх, вибрати на карті метро.
    Приклад автомобільної дошки оголошень (у мене в ТОП Базі такі дошки, де потрібна детальна інформація про автомобіль, виділені в окрему категорію Дошки оголошень – Тематичні – Авто – Конкретні марки, докладно 1 автомобіль):

  • Не потрібно багато варіантів описів. Якщо у вас немає мети просунутися по низькочастотних запитах і розмістити багато повідомлень так, щоб вони не склеїлися в тому ж Яндексі, то вам достатньо кількох справді дуже якісних описів. Кілька коротких (до 250 знаків) і кілька середніх (до 500 знаків), 1-2 довгих (від 500 і більше).
  • Можна розміщуватися багато разів.
  • Також, кожна дошка не є такою важливою самої по собі, т. к. ви можете залишити на ній повідомлення ще раз і в цілому, дощок більше ніж інших видів сайтів. Тому ви можете розміщуватися менш уважно – наприклад, коли ви втомилися від трудового дня і можете робити тільки технічну монотонну роботу і дивитися при цьому який – небудь простенький (щоб сильно не відволікав) фільм в кутку екрану.
  • Реєстрація у дошках оголошень є однією з найпростіших (простіше форумів, каталогів статей, наприклад). Просто підготувати проект з усіма даними, заповнювати форми, стежити за форматом введення телефону або іншими необхідними нюансами.

    7. Створення проекту для дошки оголошень

    Найважливішим етапом є підготовка – складання цікавих, що чіпляють, бажано емоційних текстів, фотографій.

    Скільки описів робити?

    Можна скласти до 5 текстів кожного розміру (до 250, 500 і 1000 і більше знаків).

    Якщо ваша мета – продажу, то можна навіть обмежитися лише одним текстом. Але зате, якщо ви вкладете в неї душу і майстерність, то він може принести вам в кілька разів більше продажів.

    Хоча все-таки рекомендується розміщувати багато різних текстів і в різний час, на різних дошках. І дуже бажано відстежувати конверсію за різними дощок – наприклад, зробити 2 абсолютно різних оголошення і вказати 2 різних телефону або відстежити іншими способами веб-аналітики.

    Також для продажу рекомендується щільно попрацювати з дошкою AVITO.ru – про це в останній главі цього керівництва.

    Однак, якщо ваша мета – розмістити якомога більше повідомлень в інтернеті за вашим низькочастотним або мікро низькочастотним ключовими словами, то складіть якомога більше оголошень. По одному заголовку і тексту на кожен ключовий запит.

    Про складання проекту написано в моїх інструкціях, зокрема у файлі «Примітка до Демо-проектів». Продублюю зараз нижче ту ж саму інформацію з деякими доповненнями.

    Це, напевно, єдиний вид сайтів, де допускається реклама практично в будь-якому вигляді, будь вирази й опису вашого товару. Можете писати про фірму, про можете сайті, можете про товар і послуги, можете про себе.

    Добре, досить докладне керівництво з написання ефективних текстів для дошок оголошень я знайшла тут – у безкоштовній інструкції «Aito на мільйон» (PDF-файл).

    Заголовки

    Тут важливо не спокійне сухе опис, про що суть. Сухе і від 3-його особи добре підходить для каталогу сайтів або каталогу фірм.

    Для дошок оголошень важливо, щоб ваше оголошення побачили, зачепилися (приблизно 3 секунди).

    Воно складається за всіма законами продають текстів.

    Заголовок – яскравий, цікавий, текст опису теж запам’ятовується, про переваги вашого товару.

    Тут можна писати від першої особи, ставити знаки оклику, звертатися до покупця на ви чи на ти, вживати найвищий ступінь – «Самий» або «Найкращий» і навіть деякі дошки дозволяють писати слова великими літерами.

    Хороші приклади:

    • Талановитий водій категорії А шукає надійну роботу Налаштований Планшет 7″ 2х1.5GHz 1G-4G + подарунок
    • Сантехнічні послуги від професіонала. досвід 7 років На прохолодну погоду вагітним 46 р
    • «Боке-монстр» Meyer-Optik Orestor 135 f/2.8
    • Лагоджу комп’ютери і планшети. Люблю свою справу.
    • Продаємо: БОРОШНО, КРУПИ з алтайського зерна! Нагороди Кращий товар Росії

    Погані приклади:

    • Водій B C D C E
    • Помошник водителу по доставці товарів (пишіть без помилок!!)
    • Промоутер
    • Ремонт квартир
    • Холодильні вітрини

    Опис

    Для багатьох дощок (менше 30% від загальної кількості), особливо для найкращих, діє таке правило – не писати слова великими літерами і не вставляти координати (емейл, телефон, адреса сайту), якщо для них є окремі поля. У таких дошках такі оголошення звичайно відловлюються фільтром і вас попросять виправити його і переподати.

    На AVITO.ru до речі, таке правило – не писати контакти та адреса сайту всередині оголошення.

    Тобто ви можете використовувати ЗАГОЛОВНІ БУКВИ, але будьте готові, що скрипт швидкої перевірки не дасть вам його розмістити в великій кількості і попросить переписати. Те ж і з контактами в межах опису.

    Великий плюс залишати посилання всередині опису (повна посилання починаючи з http) – в такому вигляді часто вона перетворюється автоматом в пряму.

    Де-то, буває, «лається», що не можна ставити посилання в першій частині оголошення. Тому краще ставте у другій його частині, але намагайтеся поруч з ключовим словом.

    Якщо при розміщенні скрипт дошки «ругнется» посилання – просто видаліть її вручну з тексту.

    Звичайно, в описах дуже рекомендується вживати ключові слова, за якими ви просуваєтеся, різні їх синоніми, топоніми, комерційні маркери — замовити, купити, ціна, вартість, з доставкою та ін., а також LSI-слова.

    Важливий момент: якщо вам потрібні продажу – пишіть більш емоційні тексти.

    Пишіть про те, який у вас товар так, як ніби вам важко відірвати його від серця, пишіть, як ви любите ваших нових партнерів і як доброзичливо ставтеся до клієнтів. Достанете до серця читача і добейте аргументами, фактами, вигодами.

    Якщо для вас це продавати через дошки – серйозно і важливо, то поизучайте копірайтинг, зокрема, за продають текстів, за формулою AIDA і т. д.

    Емоційні та якісні тексти з фотографіями – ключ до збільшення конверсії (переходів, продажу) в кілька разів.

    Також вкрай важливо розуміти МЕТУ вашого оголошення.

    Подумайте гарненько, що ви хочете отримати в результаті. Мислити потрібно приблизно в такому ключі –

    не просто

    «мені треба написати оголошення від моєї компанії»,

    а хоча б так

    «мені потрібно змусити зробити дзвінок якомога більше дилерів з Підмосков’я цікавими умовами співпраці з нами та нашим УТП, знаючи, що ці дилери вже працюють з усіма основними постачальниками і втомилися від недобросовісних партнерів».

    Це приклад.

    В ідеалі добре б заздалегідь скласти портрет (аватар) вашого цільового читача. Зрозуміти його проблеми і заздалегідь розвіяти усі побоювання.

    Використовуйте звичайні «продають фішки»:

    • обмежувач (за кількістю або дедлайн по часу), — заклик до дії (дзвоніть, пишіть, купуйте),
    • вигоди (переваги),
    • гарантії.

    В описі можна давати якісь додаткові БОНУСИ до купівлі.

    Також для посилення довіри з боку читача використовуємо соціальні докази – акаунти чи групи в соцмережах, детальні контакти.

    Приклад досить хорошого опису оголошення:

    ЗАТ «Грана» — найбільше на Алтаї об’єднання зернопереробних підприємств. ПРОДАЄМО ГУРТОМ: борошно вищого, 1 і 2 сортів, борошно житнє, крупи: пшоно, перлову і ячну, манну, горох, пшеничне і вівсяну, вівсяні пластівці. Вам сподобається висока якість продукту!
    Продукція ТМ Грана — переможець міжнародних і російських виставок-ярмарків, входить у число «Золотих брендів Алтаю». ЗАТ «Грана» внесено до Реєстру надійних партнерів при Торгово-промисловій палаті РФ. Ми будемо раді з вами співпрацювати! Є Індивідуальна система цінових знижок.
    Телефонуйте: +7 (3852) 62-88-25, 62-87-95, Заходьте на сайт: http://www.grana.ru (на сайті є прайс-лист та опису продукції). ЗАКУПОВУЄМО ЗАВЖДИ зерно.
    Вагонні поставки продукції. Формування збірних вагонів.

    Ось таке оголошення успішно проходить десь у 70% випадків у плані заголовних букв та наявності адреси сайту і інших контактів.

    І в 50% випадків в плані розміру тексту. Т. к. це більше 500 знаків, а часто потрібно до 250 або 500 знаків.

    Додаткові поля

    Вам можуть знадобитися:

    • Фотографія (а краще фотографії) товару або інша картинка (наприклад, логотип). Заготовте кілька різних розмірів у форматі jpg. Вам можуть знадобитися, наприклад, розміри 100, 200, 300, 500, 800 пікселів в ширину.
    • Інші контактні дані – ICQ, Skype

    Все інше, в тому числі логін, пароль, контакти, ключові слова – дивіться у моїй статті «Інструкція по складанню проекту»

    На бізнес-дошках оголошень та деяких тематичних з вас можуть зажадати попереднє заповнення картки компанії. По суті – вам спочатку потрібно буде розмістити фірму в каталозі фірм, потім тільки оголошення.

    Таким чином, від вас можуть зажадати в деяких дошках:

    • Опис фірми
    • Форма власності, юр. Найменування фірми
    • Фізична адреса
    • Поштова адреса
    • Юридична адреса (із зазначенням індексу адреси звичайно)
    • Телефон часто факс
    • Ваша посада в фірмі (і повне ПІБ)
    • ПІБ директора
    • Назва посади директора
    • Дата освіта фірми
    • Кількість співробітників у фірмі
    • Години роботи
    • Філії або представництва
    • Географічні ринки, на яких ви працюєте
    • Список послуг і товарів через перерахування
    • ІПН, ліцензія, ЗКГНГ, ОКОПО
    • Довгий опис фірми – більше 500, більше 1000 знаків
    • Посилання на логотип (у такому разі його треба закачати на сайт)
    • Якісь презентаційні фотографії
    • Адреси представництв фірми в Твіттері, Фейсбуці, Вконтакте
    • ICQ
    • Skype
    • Схема проїзду
    • Іноді навіть можна завантажити тепер відео компанії або дати на нього посилання

    Все це дуже бажано підготувати і зробити в закладці «Додаткові поля» Allsubmitter (про це читайте вкладку в інструкції по складанню проекту). Не знаю, як із цим справи в інших програмах.

    Але зовсім не обов’язково! Т. к. це потрібно дуже рідко і якщо підготовка займе багато часу, можна не звертати уваги на такі дошки.

    Логотип

    Логотип рідко є обов’язковим для дошок оголошень.

    Він потрібен максимум в 5% випадків.

    Але ви можете використовувати логотип або скріншот сайту замість фотографій до оголошенню, якщо у вас їх немає. У будь-якому випадку, оголошення з картинкою (де її дозволяють поставити) набагато більш помітний.

    Або 2-й варіант – логотип можуть попросити надати в картці компаній, яку треба заповнити в деяких тематичних і бізнес дошках до подачі оголошення.

    Логотип вас можуть часто попросити закачати через «огляд» — вибір файлу на вашому комп’ютері.

    Я дуже рекомендую відразу підготувати багато варіантів розмірів в 2-х форматах gif і jpg — у розмірах 100х100, 150х150, 200х200, 300х300.

    Вам буде дуже зручно раз зробити в фотошопі різні варіанти і більше до цього не повертатися. Файл бажано повинен важити не більше 50 кб. (часто стоїть і обмеження на вагу)

    Те ж саме і зі схемою проїзду. Іноді пропонують розмістити і які-небудь фотографії про компанії.

    8. Розміщення на дошках оголошень

    Іноді, буває, в ТОП Базі я даю посилання не на сторінку авторизації або реєстрації, а на головну сторінку сайту або навіть реєстрації в довіднику фірм.

    Найчастіше це означає, що потрібно чекати спливаюче на скрипті вікно, не має власної сторінки реєстрації.

    Або що спочатку потрібно зареєструвати фірму. Приклад — http://www.opt-union.ru/registration/

    Або, що спочатку ви повинні вибрати підкатегорію, куди хочете додати оголошення. Приклад — http://4ads.info/

    Скільки разів можна розміщуватися?

    Зазвичай ви самі опеределяете собі, скільки разів розміщуватися на будь дошках.

    Ви можете створити собі в базі підрозділи – приміром, «часто», «середньо», «рідко» і для себе встановити зручні тимчасові періоди. Ваше «часто» може бути раз в тиждень, а може – кожен день.

    І при першому проході по потрібним вам дощок, ви можете перерозподіляти їх у свої підрозділи.

    Частоту розміщення визначайте на око – по активності дошки. Якщо ви бачите, що дошка дуже активна, на ній дуже багато оголошень подано сьогодні, то, звичайно, ваше оголошення буде дуже швидко йти вниз і треба подавати аж до того, що кожен день.

    У програмі Allsubmitter прогнати базу на якісь параметри і визначити саме активність дошки неможливо. Потрібно особисто зайти в неї і подивитися.
    
    У Allsubmitter в базі по фільтру можна задати, наприклад, кількість сторінок в індексі Яндекса, Google – по цим параметрам побічно як зрозуміти, наскільки розкручена дошка, відсікти для початку собі самі «нульові» — теж по тим параметрам, які на вашу думку вам не підходять. Зараз більше не визначаються тіц і PR.

    Про роботу з фільтрами в базі в Allsubmitter читайте в Технічний FAQ Питання та часті проблеми. Главу про роботу з базою.

    А вже далі ви можете вручну перерозподілити за власним підрозділам після першого проходу за обраними і відфільтрованим дощок.

    Дізнатися траст і відвідуваність будь-якого сайту можна за допомогою програми FastTrust (у мене вона є з 15% знижкою). Аналогів цій програмі немає, я її часто використовую при закупівлі посилань для перевірки якості донорів.

    Або ж скористатися онлайн-аналогом — сервісом Чектраст (тут є промо-код на знижку 30%).

    Багато де на качественых дошках з особистим кабінетом досить тільки піднімати вище ваше оголошення. А також його можна редагувати і видаляти. Приклад – Avito.ru

    При цьому, на деяких з них дозволяється подавати однакові оголошення, на деяких (типу Авіто) – немає.

    Такі дошки ви можете теж визначати в окрему категорію, потім логінитися з допомогою Allsubmitter або вручну і в особистому кабінеті переподавати, піднімати вище.

    Або можна записувати собі в окремий файл посилання, за яким можна підняти оголошення (такі посилання зазвичай приходять вам на пошту після розміщення оголошення).

    Всі дошки можна пройти на напівавтоматі з Allsubmitter?

    Не всі c Allsubmitter можна пройти навіть на напівавтоматі, на жаль, але більшість (близько 60-70%) все-таки можна. Решта можна добити вручну, якщо це важливі для вас спільні або тематичні дошки.

    У деяких є складні, індивідуальні java-скрипти або ж складні елементи типу інтерактивної карти, де потрібно вибрати ваше місцезнаходження.

    Форма на додавання AVITO.RU – найбільшою дошці оголошень в Рунеті. З нею, на жаль, Allsubmitter не справляється – не може навіть на напівавтоматі.

    BoardMaster начебто проходить Авіто на автоматі (за повідомленням техпідтримки, я особисто не тестувала).

    Як налаштувати дошки на автомат?

    Я не великий спец по автомату, т. к. спочатку, коли я почала розміщуватися по різних сайтах за допомогою програми Allsubmitter, стало зрозуміло, що на кращих дошках оголошень:

    • є реєстрація, особистий кабінет,
    • різні індивідуальні поля (наприклад, є близько 5 різних форматів подачі номери телефону і ви не можете передбачити, яким його будуть вимагати якихось дошках),
    • часто окремо вимагають код країни та міста в телефоні, — іноді треба поставити чекбокси,
    • пройти складну многошаговую реєстрацію,
    • є складна капча,
    • є чіткі правила цієї дошки оголошень і т. д.

    І тому на автоматі (навіть якщо іноді він покаже результат «успішно»), найчастіше моє оголошення не буде розміщене. Або напевно багато відлетять до «погано».

    Але дошки не шкода, дощок багато, тому якщо тільки вам не потрібно максимально добре пройти тематичні, бізнес, регіональні, загальні кращі, то все решта можна спробувати проходити на автоматі.

    Як саме налаштовувати автоматичну реєстрацію Allsubmitter в деталях я не підкажу.

    Але алгоритм коротенько такий:

    У перший раз вам потрібно пройтися по дошках на напівавтоматі (модуль «Напівавтоматична реєстрація»).

    Ті з них, які дозволяють розпізнати і заповнити всі поля даними з вашого проекту – ви заповнюєте, як потрібно. Тобто напроти кожного поля повинно бути вибране поле з випадаючого меню з варіантами полів вашого проекту. (1)

    Не повинно бути жодних обов’язкових чекбоксов, які потрібно поставити, складних капч і категорій, які не вибралися самі на автоматі при натисканні кнопки «Заповнити форми», ніяких java-скриптів. (2)

    Ті поля, які не обов’язкові, можна не заповнювати, залишивши прочерк у випадаючому меню праворуч від поля. (3)

    Дивіться малюнок нижче:

    Навпаки капчі обов’язково повинно бути вибрано праворуч випадаюче поле Captcha. Навести мишкою на капчу та натисніть Ctrl + ~

    Після того, як ви додали успішно оголошення на дошку і побачили якесь підтвердження цього

    Ви натискаєте на панелі вгорі кнопку «Наступний сайт»

    І перед вами спливає таке віконце. Якщо є чекбокс «Автомат.реєстр», то вам пощастило – ставите галочку (або вона вже стоїть) і наступного разу ця дошка буде доступна для автомата.

    Але наскільки в реальності буде успішною така реєстрація потім – не відомо.

    Навіть якщо вона видасть вам «Успішно», оголошення насправді може не пройти.

    Для автоматичної розсилки варто робити короткі тексти, не писати в них контакти, адресу сайту, заголовні літери – це все може застопорити подачу оголошення.

    Детальніше про автоматичної реєстрації читайте в хелпе від Allsubmitter:
    http://help.webloganalyzer.biz/index.php/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D1%80%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F

    Як визначити, скільки в базі дощок для автоматичної реєстрації?

    Про це є пункт в Технічному FAQ

    Продублюю його тут:

    Пункт 3.3. Як дізнатися, скільки каталогів з авто, скільки зі smart реєстрацією?

    Це можна подивитися в розділі «База каталогів» в списку сайтів. Серед колонок є колонка Автомат. реєстр.»

    Чорні галочки – сайти, де можна реєструвати на автоматі

    Сірі – smart реєстрація (сайти, вже пройдені хоча б раз на напівавтоматі й розпізнані всі або більша частина форм)

    Без галочки – сайт не пройдено в програмі Allsubmitter, тобто «нулевый»

    У цій колонці можна відсортувати за цим стовпцем всю базу, натиснувши на назву колонки – Автомат. реєстр.

    І потім з групою сайтів з потрібним видом галочок виконати ще якісь дії – або експортувати тільки потрібні сайти (з авто, смарт або без пройденої реєстрації), або перенести їх в створену підкатегорію і т. д.

    Також ви можете побачити кількість сайтів з потрібними галочками.

    Число внизу колонки «Автомат. реєстр.» завжди показує кількість сайтів з чорними галочками (які в принципі можна реєструвати на автоматі).

    Число внизу праворуч показує кількість сайтів для автомата завжди — незалежно від того, виділені ці сайти чи ні.

    Щоб швидко дізнатися число з сірими або без галочок, можна їх виділити, натиснути правою кнопкою миші і вибрати з меню «Експортувати *.txt»

    Експортувати файл не обов’язково, можна далі натиснути кнопку «Ні». Але в дужках вам відразу покажуть кількість сайтів. Це застосовно до будь-якої вибірки з бази, з якою вам швидко потрібно дізнатися кількість.

    См. скріншот нижче:

    Варіант №2 для підрахунку кількості потрібних видів сайтів – кількості сайтів для авто, напівавтоматичного та без реєстрації в потрібній категорії.

    Для цього натискаєте на маленьку сіру стрілочку праворуч від назви колонки «Автомат.реєстр» і бачите випадаюче меню, де

    Чарівна історія пусті клітинки = сірі галочки (можлива Smart-реєстрація)
    True = чорні галочки (можлива автоматична реєстрація)
    False = без галочок (не було проведено реєстрацію)

    Просто вибираєте потрібний вам варіант і дивіться на число, написане в лівому нижньому кутку поля з базою.

    Найбільша дошка Рунета — AVITO

    На цій дошці оголошень – AVITO.ru — є навіть окремі мануали, керівництва (можете пошукати в інтернеті) про те, як будувати бізнес на перепродажі товарів з Китаю або інших), як ефективно продавати на даній дошці оголошень.

    В основному рекомендації безпосередньо з самої реєстрації в таких мануалах зводяться до того, як грамотно складати тексти заголовків і оголошень, щоб у вас часто купували.

    Ось, наприклад, можу порекомендувати таке гарне, докладне керівництво з написання ефективних текстів для дошок оголошень. Можете просто завантажити безкоштовну інструкцію по складанню оголошення «Aito на мільйон».
    
    Зустрічала я ще деякі читкоды – це, наприклад, про тиражування кількості ваших оголошень в Авіто на різні регіони або просто збільшуючи їх розміщення в різних категоріях за допомогою фрілансерів з сервісів типу Workzilla.

    Для цього, коли одне ваше оголошення успішно було подано і пройшло модерацію, ви рерайтите його текст і подаєте заявку, щоб його подав інша людина, з іншого аккаунта, з іншого поштою, ім’ям, контактними даними, але з вашим оголошенням і подав його З ІНШОГО РЕГІОНУ. Так, набравши 30 осіб, які з вами постійно щодня співпрацюють і дають різні тексти (я так розумію, далі просто піднімають їх вище), ви покриєте всі регіони.

    Єдине, я не знаю, як там надходити з номерами телефонів та e-mail адресою сайту. Сама я таку схему не пробувала.

    Ну і ще раз повторюся, Allsubmitter не може пройти AVITO.ru зараз навіть на напівавтоматі.

    На цьому все.

    Базу дощок оголошень (більше 3500 шт.) можна придбати тут

    або ж повну ТОП Базу, включаючи форуми та інші види сайтів (більше 20.000 шт.) — тут

    До будь-якої частини ТОП Бази ви отримуєте всі інструкції, можливість безкоштовно консультуватися у мене, здобувати повну ТОП базу і різний SEO-софт з підвищеними знижками.