Я обов’язково раджу будь-якої компанії виробляти розміщення в каталогах каталогах фірм. Найчастіше це безкоштовно, і потрібно просто заповнити онлайн-форму на сайті. Щоб відразу було зрозуміло, про що мова, ось приклади хороших довідників компаній:

http://baza-r.ru
http://www.pulscen.ru
http://www.promtrader.ru
http://www.all.biz/ru/

Все це приклади загальнотематичних загальнорегіональних каталогів компаній — там можливе розміщення будь-якої фірми.

Ось приклади тематичного — агропромислового довідника:

http://agrobiznes.ru
http://agroprim.com

Приклади регіональних каталогів фірм:

http://www.ukrfirm.ru — Україна
https://www.moscowmap.ru — Москва
https://www.moskva-tyt.ru — Москва

Давайте розглянемо всі нюанси самостійного розміщення в каталогах фірм.

Зміст цього посібника:

— Що дає розміщення в каталогах компаній. Плюси і мінуси

— Відміну від каталогів сайтів

— Заповнення форми картки фірми): практичний розбір

— Як самостійно шукати каталоги фірм для безкоштовного розміщення

— Розміщення компанії в сервісах відгуків

— Розміщення в довіднику оголошень, новин, статей, іншої інформації від особи компанії

Що дає розміщення в каталогах фірм (довідниках компаній):

— різноманітні посилання і згадки сайту, компанії найчастіше досить трастових порталах — тематичних, регіональних, загальних (загальнотематичних загальнорегіональних)

— збільшення комерційних факторів

— деяку видимість серед вашої цільової аудиторії — живих людей, зацікавлених товарами і послугами вашого профілю — тобто переходи потенційних клієнтів і підвищення впізнанності на ринку.

— однозначно деяке поліпшення позицій сайту вашої компанії в пошукових системах.

ПЛЮСИ каталогів фірм:

1) Розташовуються найчастіше на якісних СДЛ («зроблених для людей») порталах, часто з хорошими показниками тіц, трасту та ін. Багато каталогів фірм з великим віком домену.

2) Багато тематичних, регіональних – вузьконаправлених, що теж звичайно великий плюс для просування в потрібному регіоні або в потрібній тематиці.

3) Мають хорошу модерацію — вашими сусідами найчастіше будуть хороші, гідні організації, а не будь-яке сміття, який сиплеться в онлайн-форму.

4) Зареєструвавшись один раз на всіх відповідних порталах з каталогами фірм, ви зможете активно використовувати під тим же логіном та інші їх можливості – розміщення прес-релізів і новин, оголошень, статей, тендерів, вакансій тощо

5) Вас там можуть знайти потенційні покупці або партнери. Якщо переходи через каталоги сайтів стали великою рідкістю, то переходи з каталогів фірм зустрічаються, плюс по ряду запитів саме довідники фірм частіше перебувають у пошукових системах за назвою вашої фірми або діяльності, особливо в регіональному пошуку.

МІНУСИ каталогів фірм:

1) Далеко не скрізь ставиться пряма і активне посилання. Тобто в каталогах фірм найчастіше (напевно, у 70-90% випадків) посилання ставиться за допомогою скрипта, редіректу або не є активним, або, буває, прихована в nofollow, noindex. Крім того, вкрай рідко вона ставиться на потрібних вам словах або на назві фірми (у каталогів сайтів набагато частіше посилання йде з назви сайту).

Але сьогодні вкрай важливий природний і різноманітний посилальний профіль. Всі тенденції зміни алгортмов пошукових систем йдуть до посилення ролі будь-яких згадок посилання і бренду. Тому таке згадування або посилання в nofollow з трастового тематичного порталу цінується обома пошуковими системами Google, Яндекс набагато більше, ніж, наприклад, відкрита пряме посилання, але з заспамленного і малотрастового каталогу сайтів, давно засвіченого як учасника посилальних вибухів. Тому обов’язково, настійно рекомендую використовувати такий великий і цінний ресурс, як каталоги фірм, незважаючи на те, що пряме посилання ви отримаєте рідко.

Насправді, це можна розглядати навіть як плюс — різноманітні і природні посилання, які допомагають захистити сайт від посилальних фільтрів типу Мінусинськ і дають хороший посилальний профіль. У мене є ще одна окрема стаття — «Чому повинні бути не лише прямі, відкриті й активні посилання на ваш сайт, але й інші»

2) Іноді просять або вимагають посилання у відповідь. Якщо це каталог з дійсно хорошими показниками і вашої тематики, то варто обмінятися, поставивши її на якусь спеціальну сторінку типу «Корисні ресурси» або «Партнери». І те, дивіться, щоб на вас бажано теж ставили хорошу, пряме посилання (це або згадується в умовах обміну, або подивіться, як виглядають посилання на інші сайти фірм).

або це може виглядати так:

Іноді прохання про зворотні посилання є альтернативою платного розміщення. Але платних каталогів фірм досить мало — більшість надають якийсь варіант безкоштовного розміщення.

На головній сторінці вашого сайту посилання навіть з дуже хороших трастових каталогів фірм розміщувати НЕ варто. Бережіть головну сторінку вашого сайту на предмет зайвих зовнішніх посилань.

Я писала докладно — ставити чи ні зворотні посилання на свій сайт і як це робити.

3) Більш складні форми заповнення (порівняно з каталогами сайтів, наприклад). Від вас практично завжди потрібно фізичну адресу і міські телефони, часто попросять розмістити детальну інформацію про продукцію, рік заснування, імена представників, директора, іноді коди ЗКГНГ і ОКОПО, зрідка ІПН, ліцензію. Найчастіше спочатку потрібна попередня реєстрація.

Відміну від каталогів сайтів

Розміщення в каталогах компаній набагато краще, ніж розміщення в каталогах сайтів, які я сьогодні раджу залишати наостанок або взагалі майже не піклуватися про розміщення в них — хіба що намагатися швидко переглянути каталоги сайтів своєї тематики і регіональні, чи є там щось варте уваги.

Каталоги компаній у 50-80% випадків знаходяться на нормальних порталах, за якими стоїть редакція з кількох осіб, фінансування, заробіток на рекламі і так далі. Тому тут йде і розміщення на сайті, і більш-менш своєчасне узгодження матеріалів.

На інших 20-50% випадків — це якісь приватні або занедбані проекти, які зовні виглядають живими, у них може бути навіть оновлювана стрічка новин, але модерації та публікації інформації про вашої фірмі можна і не дочекатися. І зрозуміти це заздалегідь складно, тому краще всього заповнювати форму скрізь і заповнювати якісно. У каталогів фірм досить хороший відсоток успішної публікації, щоб розміщуватися на цьому виді сайтів.

У той час як у каталогів сайтів сильна тенденція до зникнення (знову ж часто в такому «прихованому» вигляді, коли проект виглядає цілком живим), то в каталогів фірм навпаки – тенденція до стабільності і появи все більшої кількості нових.

Раніше здебільшого школярі або ті, хто намагався заробити на каталогах сайтів невеликі гроші, робили цілі мережі каталогів сайтів, особливо, коли процвітала автом. почат. сеансу. Зараз ці сітки зникають пачками, закриваються і окремі якісні каталоги сайтів, т. к. обсяг праці, який треба вкласти в модерацію сотень, якщо не тисяч щодня додаються сайтів, не окупається.

Зараз люди більше вкладаються в регіональні, тематичні, бізнес-портали.

До них у них і ставлення більш серйозне, і можливостей заробити більше, і кількість доданих фірм менше, ніж додаються сайтів – за ними простіше стежити. Тому каталоги компаній, як правило, більш стабільні, рідше зникають і за ними частіше стежать, як треба.

Я люблю каталоги фірм і за досить швидкий прояв SEO-результату — в плані просування в пошукових системах. Особливо це стосується комплексного розміщення — не тільки карток фірм, але і товарів та оголошень, прес-релізів.

Один з моїх таких невеликих кейсів з комплексного безкоштовного розміщення фірми, і як це вплинуло на позиції, можна почитати тут.

У ТОП Базі зараз містяться:

1400 каталогів фірм (проти 250 каталогів сайтів, хоча колись каталогів фірм було менше. Просто каталоги сайтів частіше зникають, а каталоги фірм частіше з’являються нові).

З них:

630 тематичних каталогів фірм (всіх тематик, скріншот буде нижче)
630 регіональних (всіх ФО Росії і країн СНД)
150 загальнотематичних загальнорегіональних.

Каталоги фірм є невеликою частиною повної ТОП Бази, де міститься понад 12 основних видів сайтів для самостійного безкоштовного розміщення. Набагато ефективніше використовувати всі ресурси.

Звичайно, не всі каталоги фірм в ТОП Базі точно робітники — відсоток не робочих сайтів в базі залежно від близькості до чистки (раз в декілька місяців), коливається між 5 і 10-20%. Я регулярно проводжу великі ручні чищення переглядаю разом з помічником десятки тисяч сторінок, але щось не можу відстежити. Остання дуже велика чистка ТОП Бази була в серпні 2018 р.
І не всі підійдуть вам за тематикою або регіону, не всі підійдуть вам за профілем чи приймуть вас. Але все одно залишиться як мінімум (!) 100 відповідних каталогів фірм, це досить хороший ресурс, враховуючи, як складно сьогодні видобувати посилання, і як важливо різноманітність посилального профілю (крім того, що розміщення в каталогах фірм — це вклад і в комерційні фактори сайту).

Трохи розгорнута структура бази по каталогам фірм (входить в повну ТОП Базу):

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Так виглядає будь-яка частина ТОП Бази в розгорнутому вигляді — прес-релизовые сайти, дошки оголошень, соцмережі, блогові системи, сервіси питань і відповідей, трастові сайти, каталоги сайтів, статей чи форуми та ін. види сайтів.

Практично всі заявки на публікацію компаній, за дуже невеликим винятком подаються через онлайн-форму.

З попередньою реєстрацією в багатьох випадках, але в деяких і без. Звичайно, в таких відкритих формах діє премодерації. У тих, які з реєстрацією — найчастіше постмодерация.

Іноді, буває, в Базі я даю посилання НЕ на сторінку авторизації або реєстрації, а на головну сторінку сайту або довідника фірм.

Найчастіше це означає, що потрібно чекати спливаюче на скрипті вікно, не має власної сторінки реєстрації, наприклад, на одному з сайтів це виглядало так (на що відкрилася сторінку потрібно натиснути зверху на «Додати розплідник» і спливає таке вікно):

Або, що спочатку ви повинні вибрати підкатегорію, куди хочете додати фірму, приклад — http://spravker.ru/

А потім вже ви побачите кнопку «Додати»:

Або ще іноді я вважаю більш правильним або єдино можливим дати посилання не на форму реєстрації, а на сторінку з докладним описом різних варіантів (пакетів) розміщення на даному порталі, включаючи як безкоштовний, так і різноманітні платні.

Ось найбільш часто зустрічається приклад онлайн-форми для додавання фірми:

Заповнення форми картки фірми): практичний розбір

Реєстрація в каталогах фірм, як не дивно, є однією з найпростіших (простіше форумів, каталогів статей, наприклад).

Потрібно просто підготувати проект з усіма даними про фірму, заповнювати форми, стежити за форматом введення телефону або іншими необхідними нюансами.

Загалом, все набагато простіше, ніж здається.

Прочитайте усю інформацію нижче, щоб знати про те, що вам варто заздалегідь заготовити перед розміщенням. Багато поля року заснування фірми, або ім’я директора, кількість співробітників, або ОКПО, наявність зображення логотипу можуть бути обов’язковими.

В каталоги фірм я раджу зробити як можна більше описів з різними вашими ключовими словами, використовуючи їх у тексті в зв’язці з вашими топонімами. Наприклад, для Санкт-Петербурга це можуть бути варіанти: Санкт-Петербург, Санкт-Петербурзі, Пітер, спб, СПБ, Петербург, Ленінградська область, в Ленінградській області, Ленобласть, Льон область і т. д.

А також частіше в описах фірми використовувати різні синоніми, слова з підсвічувань, підказок пошукових систем.

Це потрібно для того, щоб ваші картки фірм могли частіше знаходити в пошукових системах за різними низькочастотних (НЧ) і мікро низькочастотним (мікро НЧ) запитам. В тому числі, щоб вас знаходили в пошуку за тими словами, які, можливо не задані на самому вашому сайті. Можливо, навіть просто немає можливості використати їх на вашому сайті, але ви можете спожити їх тут, в довіднику компаній.

Враховуючи, що зараз у комерційних ТОПах — засилля агрегаторів, каталогів фірм і дощок оголошень, рада дуже актуальний.

Тобто я рекомендую робити найрізноманітніші варіанти, типу:

Компанія «Така то» виробляє постачання сільгосп техніки з Китаю на ринок Москви і області.

Компанія «Така то» — один із лідерів з постачання китайської спеціальної техніки в Москві.

Компанія «Така то» організовує продаж та сервісне обслуговування спецтехніки в Москві і Московській області з Китаю для сільськогосподарської діяльності.

І так далі.

Це особливо добре спрацює, якщо це буде регіональний довідник (Москви в даному випадку) чи тематичний (сільгосп техніки). Тобто різні синоніми ключових слів і топоніми будуть вживатися в тексті і блоках на сайті плюс у вашій картці. Це все буде досить високо ставити картку в пошуку Яндекса і Гугла по ряду низькочастотних ключових запитів.

Скільки описів робити?

Я б рекомендувала робити десь один опис на 2-4 каталогу фірм. Тобто якщо ви хочете пройтися по всім общетематическим общерегиональным каталогам фірм (зараз — 150 шт.), то робіть в ідеалі приблизно 70 описів.

Штук 40 до 500 знаків, ще штук 30 до 250 знаків (включаючи пробіли). І ще кілька з 1000 і більше знаків — тому що в каталогах організацій часто просять як велику, так і маленьку опис фірми.

Якщо вас ступорит створення такої великої кількості описів фірми, зробіть хоча б 20-30 будь-яких описів і стартуйте розміщення.

Що писати?

Перше, і найголовніше відміну від описів в каталоги сайтів:

пишіть про фірму.

Не про сайт, не ваше звернення до користувачів, не рекламне оголошення, а опис фірми, її товарів і послуг і спокійне опис її переваг від 3-його особи!

Модерація на тематичних і бізнес порталах, де найчастіше розташовуються каталоги фірм, жорсткіше, ніж на каталогах сайтів.

Тому якщо ви схалтурите, то часто де-то вас будуть відхиляти, а вам навіть складно це буде відстежити в загальному потоці, куди в підсумку вас не додали, де варто спробувати ще раз.

Якщо складете якісні описи дуже швидко і гладко увійдете під всі ділові, тематичні, а також регіональні довідники фірм.

Заголовок

Зазвичай у більшості каталогів фірм потрібно вказати тільки коротка назва вашої фірми.

Іноді просять із зазначенням юридичної форми, тобто ТОВ «Автозапчастини». Часто просять юридичну форму вказати в окремому полі, а в іншому полі – сама назва фірми і без лапок.

Якщо говорити про розміщення з Allsubmitter, то ви можете зробити різні назви, використовуючи функцію «додаткові поля при створенні проекту в Менеджері проектів. Або просто зробити назва фірми типу ТОВ «Автозапчастини» і там, де потрібно коротше – прати в ході напівавтоматичного реєстрації непотрібні символи.

Іноді, наприклад, дозволяють вказати і з зазначенням діяльності.

Наприклад, Компанія «Автозапчастини» — виробництво запчастин.

Слідкуйте у примітках поруч з полем назви фірми, як саме рекомендується заповнювати поля.

Приклад:

Ще один варіант з підказками:

Опис

Я пишу про грамотне заповнення цього поля, хоча багато каталоги фірм допускають і те, що я називаю тут неправильним. Я рекомендую робити все максимально правильно, щоб у вас був вищий відсоток проходження модерації і розміщення.

Приклад НЕправильного опису:

Наша фірма «Автозапчастини» займається виробництвом і продажем кращих автозапчастин! Відвідайте розділ Каталог – там більше 300 моделей. На форумі можна поспілкуватися на тему автомобілів і задати питання виробникам. Вам сподобається наше обслуговування!

Тут одразу кілька «порушень» — від першої особи, чудова ступінь «кращий» і знак оклику, емоційні звернення, в середній частині іде опис сайту і його розділів, а не фірми.

Приклад ПРАВИЛЬНОГО опису:

Фірма «Автозапчастини» виробляє і продає на території Росії і Ближнього зарубіжжя автозапчастини та авто аксесуари для автомобілів більше 300 різних марок. Компанія володіє власними складами по всій території Росії, що гарантує швидку доставку.

Вам потрібно підготувати певну кількість описів 250, 500 знаків (включаючи пробіли) — як я вже писала, приблизно один опис на 2-4 передбачуваних розміщення.

Ще хоча б пару-трійку 1000 знаків і більше. І кілька дуже коротких описів — до 150 знаків.

З вас можуть зажадати додаткові описи саме товарів і послуг – тільки назви та опису товарів і окремо (або разом) послуг, без додаткової «води» про фірму.

Для цього в програмі Allsubmitter в проекті робіть додаткові поля – під товари окремо і під послуги окремо.

Якщо ви реєструєтесь вручну — просто заготовте подібні описи в файлі.

Чи можуть, наприклад, попросити ось такий комплексний варіант з опису + перерахування послуг.

Від вас можуть зажадати на різних каталогах фірм наступну інформацію:

• Форма власності, юр. найменування фірми
• Фізична адреса
• Поштова адреса
• Юридична адреса (із зазначенням індексу адреси звичайно)
• Телефон і часто факс
• Ваша посада у фірмі (і повне ПІБ)
• ПІБ директора
• Назва посади директора
• Дата освіта фірми
• Кількість працівників у фірмі
• Години роботи
• Філії або представництва
• Географічні ринки, на яких ви працюєте
• Список послуг і товарів через перерахування
• ІПН, ліцензія, ЗКГНГ, ОКОПО
• Довгий опис фірми – більше 500, більше 1000 знаків
• Посилання на логотип (у такому разі його треба закачати на свій сайт і прописати в довіднику Url зображення)
• Якісь презентаційні фотографії
• Адреси представництв фірми в Твіттері, Фейсбуці, Вконтакте
• ICQ
• Skype
• Схема проїзду
• Іноді навіть тепер можна завантажити відео компанії або дати на нього посилання

Все це дуже бажано підготувати і зробити в закладці «Додаткові поля» (про цю вкладку в програмі Allsubmitter читайте в інструкції по складанню проекту для Allsubmitter)

Або просто заготовте все у файлі, як вам зручно.

Логотип

Логотип вас можуть часто попросити закачати в довіднику через «огляд» — вибір файлу на вашому комп’ютері. Я дуже рекомендую відразу підготувати багато варіантів розмірів в 2-х форматах gif і jpg — у розмірах 100х100, 150х150, 200х200, 300х300. Вам буде дуже зручно раз зробити в фотошопі різні варіанти і більше до цього не повертатися. Файл бажано повинен важити не більше 50 кб. (часто стоїть обмеження на вагу)

Те ж саме і зі схемою проїзду. Іноді пропонують розмістити і які-небудь фотограяії про компанії.

Розміщення фірми в довідниках Яндекса і Google

Особливу увагу приділяйте добре відомим каталогам фірм

у Довіднику Яндекс https://yandex.ru/sprav/companies/

і Google My Business https://www.google.com/business.

Постарайтеся представитися там максимально ретельно.

Форма для реєстрації в Яндекс Довіднику дуже проста:

У ТОП Базі якийсь час назад з’явився розділ Сервіси карт (не знала, як його краще і зрозуміліше назвати) – це розміщення вашої фірми (або іншого об’єкта) з позначенням на карті міста. Поки їх мало, буде поповнюватися, сюди також варто обов’язково додати вашу фірму.

Ще один приклад таких довідників з картами: http://www.onlinegid.com

Щоб ваша фірма з’явилася, наприклад, Google Maps, прочитайте ось цю інструкцію російською. Там же і про додавання в Google My Business.

Сама поліпшенням ранжирування в Google Maps я не займалася, тому скопирую з одного начебто достовірного джерела, у кого є досвід з цього виду розміщення — пишіть у коментарях):

На ранжування в Google Картах впливають наступні фактори:

— наявність повноцінного веб-сайту компанії;
— повнота відомостей, наданих при реєстрації в Local Business Center (заповнюється максимальна кількість полів);
— вибір категорії. По можливості її назву вживають в імені компанії;
— присутність пошукових запитів в назві організації. Якщо ІП задекларовано як Сидоров А. А., то в полі «Компанія/Організація» вказують, наприклад, «Автомайстерня Сидоров А. А.»;
— позитивні відгуки. В Google Maps реалізована можливість додавати коментарі про діяльність організацій. Чим більше зібрано позитивних відгуків, тим вище позиції організації у видачі;
— нотатки. Якщо назва компанії згадується на авторитетних ресурсах, то ці дані відображаються в блоці «Інші відомості»;
— наявність на web-сайті фактичної адреси компанії, обов’язково в тегах в 4 рядки: назва, індекс та місто, вулиця, будинок і офіс, країна;
— віддаленість офісу компанії від центру міста (видачі віддається перевагу організаціям, розташованим ближче до центру;
— використання в маркетинговій кампанії контекстної реклами AdWords,
— присутність підприємства на Google Earth. Для цього в кореневій папці сайту необхідно створити файл з розширенням *.klm і описати в ньому координати компанії (ширину і довготу з 6 знаками після коми).

Як самостійно шукати каталоги фірм для безкоштовного розміщення

Найпростіший варіант — вбивати в будь-пошук (Гугл, Яндекс) такі запити, типу:

каталог фірм медицина
медичний каталог компаній
додати медичну компанію
додати медичну фірму
додати клініку
довідник фірм медицина
довідник компаній медицина

Або те ж саме з регіоном з різними варіантами топонімів. Можна чим-небудь спарс ТОП пошукових систем по цим запитам, прибрати дублі і після цього гарненько покопатися на предмет того, чи дійсно це живі каталоги фірм, можна туди безкоштовно додатися, чи підходять вони для вас.

Про самостійний пошук будь-яких видів сайтів для розміщення безкоштовного я писала тут. Там багато всяких лайфхаков, нюансів, сервісів для пошуку.

В ідеалі використовувати ТОП Базу + самостійний пошук.

Розміщення компанії в сервісах відгуків

Сервіси відгуків часто дуже схожі з каталогами фірм — там теж часто можна розмістити картку організації. Не завжди, але часто.

У ТОП Базі міститься близько 100 сервісів відгуків, включаючи різні тематики та регіони. Але це теж хороший ресурс для безкоштовного просування компанії.

Врахуйте, що після цього будь-хто зможе розмістити там навіть негативний відгук про вас.

Але і без вашого розміщення зазвичай зробити це — це не проблема. Відвідувачі сервісів відгуків зазвичай самі можуть створити компанію, навіть якщо не є її офіційним представником.

Але ви можете використовувати ці види сайтів як для того, щоб розмістити інформацію про компанії, згадка сайту і бренду, іноді отримати посилання. А також розмістити відгуки про себе (тут тільки треба акуратно — і з різних айпишников, і різного характеру і т. д. Найчастіше це видно, коли хтось залишає відгук про себе — занадто вже він хвалебний і хороший і часто у відвідувачів навпаки з’являється недовіра).

Багато мають 2 функції — розмістити відгук (зазвичай більш помітно) компанію і розмістити (часто дрібно і внизу сторінки).

Наприклад, один з найбільших сервісів «Відгуки ру». Додавання фірми відбувається тут http://www.otzovy.ru/contacts/new

У деяких аналогічна посилання внизу відправить вас на ДубльГис. Так відбувається у одного з найбільших отзовиков — Flamp.ru

Ось для прикладу ще один сервіс відгуків, де можна залишити інформацію про компанії:

http://www.kupilskazal.ru

Посилання на сайт тут не буде активною, але і така згадка, і контактна інформація про компанію — вже добре.

Розміщення в довіднику оголошень, новин, статей, іншої інформації від особи компанії

На більшості порталів після розміщення картки фірми (і часто тільки після проходження модерації та активації вашого аккаунта) ви зможете розміщувати ще багато чого.

Стандартний набір:

— оголошення
— новини, прес-релізи).

Докладний моє керівництво по додаванню оголошень тут (включаючи, як складати тексти та інші моменти).

Керівництво з розміщення прес-релізів тут.

Але у деяких порталів є розширений функціонал, і можна ще додати:

— блоги компаній або фахівців
— докладно товари або послуги
— персони
— вакансії
— статті
— тендери
— заходи

Все це робиться як з особистого кабінету, так іноді і безпосередньо з розділу «Прес-релізи» або «Товари» і т. д.

На всіх сайтах свої нюанси і свій механізм — просто дивіться уважніше.

Базу сайтів для розміщення компаній, фірм, організацій (понад 1600 шт.) можна купити тут (у форматі .asd4 для Allsubmitter, так і у форматі txt для ручної реєстрації),

або ж повну ТОП Базу (понад 20.000 сайтів всіх видів) — тут.

Програму Allsubmitter останньої версії + повну ТОП Базу з безкоштовними оновленнями по моїй акції з великою знижкою + всі інструкції і мої моя безкоштовна допомога в будь-який час можна придбати тут.

До будь-якої частини ТОП Бази ви отримуєте: SEO-Бонус з великою добіркою матеріалів по просуванню, можливість безкоштовно консультуватися, здобувати повну ТОП базу і різний SEO-софт з підвищеними знижками.

Ще корисні статті по розміщенню в каталогах фірм (довідниках компаній):

— «Невеликий кейс по реєстрації в каталогах фірм»

— «Головний мануал за 12 основними видами сайтів для безкоштовного просування»

— «Як і де безкоштовно просувати сайт, щоб отримати максимум результату. Використовуємо весь потенціал ТОП Бази»

— «Важливі «дрібниці» при реєстрації та розміщенні посилань»

— «Скільки реєстрацій на місяць можна робити?»

— «Ставити чи ні зворотні посилання при реєстрації?»

— «Відповідь на питання: Каталоги, дошки, форуми, прес-релізи, блоги, соцмережі та ін. — куди там ставити посилання??»

— «Чому повинні бути не лише прямі, відкриті й активні посилання на ваш сайт, але й інші»

— «Безкоштовні посилання: відповіді на всі запитання. Що, де, в якому вигляді ми отримаємо»

Якщо інформація сподобалася, лайкайте, твитьте, діліться і, звичайно, коментуйте!