У своєму блозі я збираю тільки найкраще з SEO і за іншими напрямами інтернет-маркетингу. На деякі курси мені вдається отримати знижки для своїх читачів.

Майстер-клас Дмитра Іванова «Прогнозна аналітика в SEO».

4-6 березня 2019 р. у Москві.

Контент від провідного аналітика в SEO-галузі.

Ексклюзивні знання, які ви можете отримати тільки при живому участь в Москві (ніяких відео та аудіозаписів). Інших варіантів немає.

Основне завдання прогнозної аналітики в SEO — знайти такі напрямки в просуванні сайту, які дадуть максимальний результат за мінімальний термін і при менших витратах.

Цього ви і будете вчитися на майстер-класі.

На ринку немає схожих курсів.
Навчіться аналізувати дані і зробіть ваше SEO в рази ефективніше.

Що за вартістю:

Чим раніше записатися — тим дешевше.
Кількість місць обмежена.

5% знижка за промо-кодом ANNA + за цим же кодом ви можете сплатити у розстрочку.

Посилання для вивчення подробиць і реєстрації на майстер-клас «Прогнозна аналітика в SEO»

Участь можна буде сплатити у розстрочку до старту заходи 2-3 платежами. Для цього під час реєстрації треба буде вести промокод АNNА.

На майстер-класі ви навчитеся:

— Визначати пріоритет просування семантичного ядра по популярності, коммерческости, актуальності, трафиконосности, конкурентності та іншими показниками;

— По-справжньому прогнозувати трафік і позиції сайту;

— Правильно організовувати просування сайту;

— Отримувати позиції і трафік швидше ваших конкурентів;

— Не розпорошуватися на марні і сверхконкурентные запити;

— Аналізувати та інтерпретувати дані;

— Продавати SEO-послуги дорожче.

Записуйтеся на майстер-клас «Прогнозна аналітика в SEO» тут.

Введіть промо-код ANNA і отримуйте знижку 5% ПЛЮС за цим кодом можете сплатити у розстрочку.

Програма майстер-класу Дмитра Іванова
«Прогнозна аналітика в SEO» в Москві
4-6 березня 2019

День перший — 4 березня

1.Що там з SEO в 2019-му

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Перший день присвячений тому, щоб по-новому поглянути на речі, якими ви займаєтеся вже не перший рік. Назавжди відмовитися від ідеї, що можна керувати лише одним фактором ранжирування і шукати прості способи для просування. Крім того, передбачається обов’язкове введення в прогнозну аналітику та опис процедури збору необхідних для навчання даних. Безкоштовний доступ до всіх необхідних сервісів.

Принципи ранжирування
– актуальне пристрій пошукових систем;
– розбір факторів ранжирування;
– розбір алгоритму роботи SEO-спеціаліста;
– список сервісів та бірж для роботи в 2019-м.

Введення в прогнозну аналітику
– галузі застосування;
– алгоритм роботи;
– кейс «Аналіз посилальних донорів»;
– кейс «Текстовий генератор».

Збір даних для навчання
– Key Collector;
– Мурашник Tools;
– Labrika;
– MOAB;
– Key Assort.

2. Скоринг популярності, коммерческости і конкурентости

Скоринг пошукових запитів необхідний для того, щоб обирати серед тисяч запитів ті, які володіють потрібними нам властивостями. Наприклад: найбільш частотні запити з максимальною ефективністю комерційної складової, що володіють потенціалом зростання, з великими трафиковыми можливостями. Це один з мільйонів варіантів постановки мети для скорингу.
Будь-які розрахунки по ходу заняття не вимагають математичної підготовки і робляться в EXCEL.

Поняття скорингу
– визначення;
– галузі застосування;
– розбір простих прикладів.

Алгоритм оцінки
– які параметри запиту використовувати;
– стандартизація даних для аналізу, розбір варіантів;
– складання формули ранжирування (скорингу) пошукових запитів;
– аналіз кореляцій параметрів з підсумковою оцінкою;
– інтерпретація отриманих даних.

Формування «Якорів»
— найпопулярніші з урахуванням прогнозу попиту та сезонності;
— самі комерційні запити за бальною шкалою;
— найбільш низько/середньо/висококонкурентні.

День другий — 5 березня

1. Скоринг актуальності і позицій в «Яндекс» і Google

Скоринг позицій необхідний для того, щоб знайти, наприклад, такі запити, які знаходяться в межах 30 позицій (їх легко дотолкать до топа), стагнація або, навпаки, показали зростання або падіння. Кожна група таких запитів потребує окремої уваги і різного алгоритму оптимізації. Наше завдання – скласти скорингову оцінку, яка буде ранжувати запити в залежності від умов перебування їх у пошуку. Ми повинні знайти ті, просувати які актуально і найменш трудомістке. Будь-які розрахунки по ходу заняття не вимагають математичної підготовки і робляться в EXCEL.

Алгоритм оцінки
– які параметри позиції запиту використовувати;
– k-варіації;
– складання формули ранжирування (скорингу) позицій пошукових запитів;
– інтерпретація отриманих даних.

Поєднання даних з скорингом пошукових запитів
– об’єднати дві оцінки для отримання сукупності;
– пошук запитів з максимальною сукупністю двох оцінок.

Формування «Якорів»
– найбільш актуальні запити з точки зору пошукової видачі і конкурентів;
– запити, що знаходяться на близьких до топ-10 позиціях;
– запити з максимальним трафиковым потенціалом.

2. Прогнозування попиту і трафіку

Ми навчимося прогнозувати зростання позицій та попиту на 12 місяців вперед на основі сезонності, прогнозу зростання попиту та інших факторів, що впливають. На прикладі запитів з семантики розглянемо, які фактори впливають на темпи зростання позитивно. Навчимося визначати довірчий інтервал для прогнозу і визначати ймовірність виходу за його межі.
Будь-які розрахунки по ходу заняття не вимагають математичної підготовки і робляться в EXCEL.

Прогнозування
– стандартне відхилення;
– розрахунок лінійного тренду;
– коефіцієнт сезонності;
– довірчий інтервал;
– прогноз позицій на 12 місяців;
– прогноз трафіку на 12 місяців.

Складання оцінки «трафиконосности» кожного запиту
– вплив факторів на рівень трафікового потенціалу запитів;
– складання коефіцієнта складності просування проекту;
– створення формули ранжирування за ступенем трафікового потенціалу.

Формування «Якорів»
– самі трафиконосные запити;
– ручне коригування ваг груп.

3. Рішення головного завдання SEO — пріоритизації

Фінальний блок заняття для вирішення завдань по створенню пріоритету просування. На основі обчислень з попередніх блоків програми ми складемо підсумкову оцінку і з’ясуємо, які з тисячі запитів є найбільш пріоритетними для SEO оптимізації. Які сторінки треба створити, а які виправляти для отримання найбільшої кількості трафіку. Оскільки у кожного проекту різні ресурси та завдання, то рішення самої головне завдання в SEO — пріоритезації буде унікально.

Постановка завдань
– перелік основних завдань для SEO;
– коригування формул на льоту.

Total SCORE
– k поправки на розмір групи;
– принцип формування підсумкової оцінки;
– роздача ваг для кожної проміжної оцінки;
– фінальна коригування.

VIP-день — 6 березня

1. Впровадження отриманих даних в проект

На прикладі реальних проектів, де прогнозна аналітика вже дала круті результати, Дмитро розповість про спосіб впровадження отриманих знань в ваш проект. Безцінний досвід агентства з 2014 року.

Структура

– формування структури під вийшла семантику;
– накладення на поточну структуру та створення нових розділів;
– розбір сервісів;
– приклад технічного завдання на зміну структури.

Тексти
– формування технічного завдання на створення контенту на сторінку;
– текстовий аналізатор топів, LSI копірайтинг, треба все це чи ні;
– якими сервісами користуватися;
– де брати копірайтерів;
– приклад технічного завдання на написання текстів.

Оптимізація
– про оптимізацію сторінок;
– якими сервісами перевірити рівень оптимізації;
– важливі зони документа;
– приклад технічного завдання на оптимізацію.

Посилання
– про посилання, дропах, PBN;
– аналіз посилального графа конкурентів;
– де купувати посилання;
– скільки посилань купувати і на які сторінки.

Учасники VIP-дня отримають допомогу при створенні файлів і консультацію під проект.

Записатися на майстер-клас «Прогнозна аналітика в SEO» Дмитра Іванова.

Вводите на сторінці реєстрації промо-код ANNA і отримуйте знижку 5% ПЛЮС за цим кодом можете сплатити у розстрочку 2-3 платежами до старту курсу.



Запис на майстер-клас тут.

Введіть промо-код ANNA і отримуйте знижку 5% ПЛЮС за цим кодом можете сплатити у розстрочку.