Як завжди, намагаюся вчасно розповісти про заходи з участю Олексія Чекушина, тому що:

— я не знаю, яке ще SEO-навчання в Рунеті є вище рівнем, ніж він проводить
— місць у нього завжди мало і обмежено — зараз це 30 місць всього
— вартість перших місць — найдоступніша (залишилося менше 5-ти за найнижчою ціною)
— кожен раз програма — різна, не повторюється. Тому дуже рекомендую моніторити всі його заходи, щоб вибирати найбільш вам підходять.

Цього разу програма вкрай актуальна — «SEO для бізнесу».

У нього, як звичайно, тільки живе, тільки очно, без записів, на цей раз знову в Москві — 10 листопада 2018 року.

Тільки для підприємців та маркетологів.

Подробиці по майстер-класу Олексія Чекушина «SEO для бізнесу» дивіться тут.

На майстер-класі «SEO для бізнесу» будуть розглянуті наступні теми:

— Самостійне SEO. Де і як навчатися просування сайту. Як правильно організувати роботу;

— Робота з агентством. Як правильно вибрати підрядчика і взаємодіяти з ним;

— Агентство + Инхаус. Що можна робити всередині, а що краще виносити на аутсорс;

— Инхаус. Основні етапи побудови та управління инхаусом;

— Оцінка потенціалу SEO. Як розрахувати бюджет?;

— Готові рецепти. Приклад розбору сайтів послуг та інтернет-магазину.

Розгорнуту програму дивіться в кінці посту, вона дуже цікава.

Після проходження майстер-класу у вас буде чітке розуміння, як правильно інвестувати в SEO, щоб гроші не втрачати, а заробляти.

Увага! Є ще і розстрочка.

Щоб отримати виплату, при реєстрації вкажіть промокод SKHSEOBIZ.

Кількість місць обмежена і по мірі набору групи вартість буде підвищуватися. Залишилося вже менше 5 місць за кращою вартості.

Тому (!) реєструйтеся завчасно!

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Новий захід Олексія Чекушина «SEO для бізнесу» відбудеться в Москві 10 листопада 2018 року з 11:00 до 21:00 в готельному комплексі ” Ізмайлово (Гамма-Дельта).

Місць всього 30. Стартова ціна 45 000 рублів.

Мої читачі мають можливість потрапити на захід по самій вигідною ціною (наступна ціна 55 000 рублів)! Плюс ще в розстрочку, якщо вкажете код SKHSEOBIZ.

Хто такий Олексій Чекушин?

Гуру вітчизняного SEO, автор безлічі статей і SEO-курсів. Успішно просував все — від пластикових вікон до гіпермаркетів. Творець сервісу автоматизації just-magic.org. Вивчав фізику в МДУ імені Ломоносова.

Працював:

Head of Search Tech в компанії «Ostrovok.ru»
SEO-експерт в компанії «kokoc.com»
Керівник департаменту SEO компанії «Wikimart»
SEO-аналітик в компанії «Wikimart»
Physicist в компанії «Берлінський університет імені Гумбольдта»

Програма заходу

ВСТУПНА ↩

Що таке SEO і як воно працює.
Пошуковики, видача, позиції, трафік і ліди.
Що працює в SEO. Послідовність дій, що приводять до результату.
Структурний пристрій SEO. Які повинні бути модулі, як і ким вони можуть виконуватися.
Економіка SEO. Принципові відмінності від paid трафіку.
Зробити щоб працювало. Виграшні стратегії та типові помилки в побудові SEO.
Як робити SEO — самостійно, з агентством або будувати инхаус. Особливості схем і правила вибору.

САМОСТІЙНЕ SEO ↩

Початок роботи. Від простого до складного.
Необхідні інвестиції у навчання. Де, як і чому необхідно навчитися.
Сайт CMS. Як вибрати самі прості та ефективні рішення.
Як організувати роботу. Що робити самому, що винести на аутсорс.
Скільки часу приділяти і яким завданням.
KPI. Які ставити і що відслідковувати.

РОБОТА З АГЕНТСТВОМ ↩

Вибір підрядника. На що зазвичай дивляться і на що потрібно дивитися. Корисний «тендер»?
Договір.
Особливості SEO-договорів.
Захистить Вас договір від неякісної роботи?
«Гарантії» як sales-пустушка.
Які пункти обов’язково повинні бути в договорі.
Взаємодія з підрядником
Розподіл ролей. Що Ви повинні робити, а що — підрядник.
Рекомендації по сайту. Що в них повинно бути. А що — пустушка.
Контроль впровадження. Він повинен проходити.
Зустрічі/телефон/електронна пошта. Аккаунт/оптимізатор — оптимальні варіанти взаємодії.
Контроль дій підрядника
Звіти. Чому всі люблять звіти і чому вони марні.
Як контролювати дії підрядника ефективно.
Відстеження результату
Реальний і декларований результати. Вибір коректних KPI для підрядника.
«Саме» виросло/впало або результат дії. Як і коли можна розрізнити.

АГЕНТСТВО + ИНХАУС ↩

Загальна схема роботи SEO. Які модулі можна переносити всередину.
Основні відмінності від «чистої» роботи з агентством.
Мінімальний бюджет для побудови свого шматка инхауса.
Що можна робити всередині, а що краще виносити на аутсорс.
«Один чоловік + агентство»
Особливості найму. Якийсь чоловік потрібен і що він повинен вміти.
Завдання фахівця. Що він повинен робити всередині, а що підрядник.
Контроль подрячика фахівцем. Правильні рішення і типові помилки.
Перенесення модулів у инхаус. Що ще можна перенести, як і за яких бюджетах це варто робити.

ИНХАУС ↩

Необхідний мінімум для инхауса. Фінансовий та організаційний.
Загальна структура инхауса. Основні блоки. Що робити всередині, що аутсорсить.
Основні етапи побудови инхауса.
Особливості найму співробітників. Як закривати які позиції. Де можна економити, де немає.
Схеми оплати і мотиваційні схеми. Що працює, а що ні.
Управління инхаусом.
Основні відмінності SEO від paid-каналів маркетингу.
Фінансування SEO і зв’язок з результатом.
Коректні і некоректні KPI для инхауса.
Взаємодія SEO з іншими відділами компанії.
Приклади успішних і неуспішних інхаусів. У чому їх принципові відмінності.

УПРАВЛІННЯ SEO ↩

Оцінка потенціалу SEO. Що SEO дати може, а що ні.
Оцінка необхідних інвестицій в SEO. Як розрахувати бюджет. Де економія можлива, а де — ні.
«Правильні» і «неправильні» KPI для SEO
Щоденні, щотижневі та щомісячні метрики.

ГОТОВІ РЕЦЕПТИ ↩

Сайт послуг в неконкурентною ніші.
Сайт послуг в конкурентній ніші.
Малий інтернет магазин.
Великий інтернет-магазин.

Пройти реєстрацію і отримати розстрочку за промокоду SKHSEOBIZ можна тут!