Інструменти Pixel Tools я люблю і постійно їх використовую. Давно хотіла написати який-небудь докладний огляд, щоб ті, хто ще не пробували, краще оцінили можливості і зручність цього сервісу і дізналися про якісь нюанси в роботі з цими інструментами, які я для себе зрозуміла. Наприклад, куди і як їх краще використовувати.

Я вже писала велику статтю про аналіз ТОПа і там багато всього важливого я писала і про Піксель Тулс і взагалі всі нюанси з аналізу ТОПа, з того, наскільки варто довіряти сервісів в цьому плані. Читайте той пост, тому тчо там дійсно багато корисного.

З аналізу ТОПа був ще відмінний великий експертне опитування — 12 відомих SEO-фахівців (включаючи Дмитра Севальнєва, засновника Pixel Tools) розповіли, як вони ставляться сьогодні до аналізу ТОПа і наскільки його враховують при просуванні сайтів.

ЗМІСТ СТАТТІ:

— Найважливіше з аналізу ТОПа і по інструментах Піксель Тулс

— Найбільш часті помилки, чому сайт не в Топі

— Інструмент 1. «Аналіз ТОП за ключовими показниками»

— 2. «Пакетна вивантаження ТОП видачі»

— 3. «Швидкий аналіз списку сайтів»

— 4. «Аналіз структури проекту»

— 5. «Угрупування запитів по ТОПу»

— 6. «Аналіз видимості і конкурентів у видачі»

— 7. «Аналіз SEO-тегів для списку URL»

— 8. «Швидкий аудит сайту»

— 9-10. «Швидкий чек позицій в Яндексі», «Швидкий чек позицій в Google»

— 11. «Визначення віку документа і дати кеша в Яндексі»

— 12. «Кількість головних сторінок у видачі Яндекса за запитом»

— Інші цікаві та корисні інструменти блоку «Аудит і Аналітика»

Піддослідним сайтом у даному огляді буде мій знижковий SEO-проект — seo-topshop.ru, який давно вже вимагає кардинальної переробки шаблону, правки купи технічних помилок і оптимізації, переробки текстів і так далі і тому подібне.

Найважливіше з аналізу ТОПа і по інструментах Піксель Тулс

З аналізу ТОПа:

1. Аналіз ТОПа — це лише частина комплексу дій по аналізу.
Сайти в Топі можуть стояти (і часто стоять) не тільки за рахунок тексту та оптимізації, але і за рахунок інших факторів — хостовых, посилальних, поведінкових, комерційних.

У Сергія Кокшарова нещодавно вийшла хороша коротка стаття про нюанси з аналізу ТОПа — де і коли він не працює, і чим він корисний. І в експертному опитуванні теж було багато таких моментів, коли потрібно дивитися на ТОП з оглядкою.

2. Сервісів не потрібно довіряти наосліп.
Вони можуть погано обробляти дефіси (у слові «інтернет-магазин» або абревіатури, типу БАД), можуть видати ще якусь несподівано не зовсім вірну інформацію. Все завжди бажано перевіряти ще вручну на око і взагалі дивитися, наскільки важливі і доцільні ці рекомендації (враховуючи пункт 1).

3. Аналіз може застосовуватися як до свого сайту, так і сайту або окремих сторінок конкурентів або інших цікавих проектів.

А також Pixel Tools мають інструмент з аналізу позицій в Youtube.

Про Pixel Tools:

1. У сервісі Піксель Тулс зараз 33 безкоштовних сервісу та 17 платних. Разом 50 корисних інструментів, у тому числі унікальні.

2. Працюють інструменти Піксель Тулс найчастіше по Яндексу (якщо додатково не вказано, що і по Гуглу теж), або якщо аналіз не стосується пошукових систем.

3. Інструменти Піксель Тулс — не заморочені, не такі складні, як деякі інші інструменти для того ж аналізу ТОПа, але саме цим вони гарні для регулярного використання новачками і не самими досвідченими фахівцями. По-перше, з ними не так складно розібратися, по-друге, легко повернутися до використання через тривалий термін.

Тобто, інтерфейс максимально інтуїтивний і дружній.

4. У більшості модулів є не тільки можливість відразу завантажити результати в CSV. форматі, але і зберігається історія. Ви можете відразу ж переназвати файл, як вам буде зручно, видалити зайві.

5. Інструменти Піксель Тулс гарні ще тим, що за ними стоїть особисто Дмитро Севальнєв і його команда. А це означає, — докладні цікаві, грамотні інструкції по більшості модулів, які можуть розповісти вам щось, чого ви не знали про актуальний просуванні сайтів.

Я дуже рекомендую почитати ще такий огляд інструментів Піксель Тулс від Сергія Юркова «Я оптимізував сайт, а він не в ТОП! Що робити?» — там багато корисного.

До речі, відразу хочу сказати, що щоб вибрати у регіонах «Росію» у Піксель Тулс, потрібно дійти до букви «Р» (у деяких сервісах вона буває в самому початку).

Найчастіші помилки, чому сайт не в Топі

З мого досвіду, одні з найголовніших помилок на сайтах:

1) Невідповідність вашої релевантної сторінки під запит того, що є в топі у конкурентів – якщо заточується або посилюється посилальних під запит сторінка ІНШОГО ТИПУ, ніж більшість в топі. У тому числі спроби посадити комерційний запит на статтю і інформаційний на картку.

2) Різні релевантні сторінки під один запит в різних пошукових системах і найсерйозніша помилка — невідповідність релевантних вашої цільової сторінці (куди ви насправді хочете привести народ).

Вам здається, ви просуваєте одну сторінку, а в пошуковій видачі стоїть зовсім інша.

3) Проблеми з текстами, оптимізацією. Неякісна оптимізація, фільтри переоптимизации і переспама, спамний тексти, перебір з неприродними фразами і топонімами, не цікаві водянисті SEO-тексти — не для людей (за якими полює Баден-баден). Тексти, які погано читаються – низький поведінковий фактор сторінок і так далі.

4) Погана посилальна маса (посилальні вибухи, погана якість, неприродні анкор, різкий з’їм посилань, мало посилань і т. д.)

5) Є ще якоюсь фільтр пошукових систем, який не визначили.

6) Інші чинники підкачали – хостовые (вік, розмір сайту тощо), комерційні, поведінкові.

Більшість цих помилок допомагають виявити платні і безкоштовні інструменти Піксель Тулс!

Саме в блоці «Аудит і аналітика» серед усіх інструментів є 19 штук з 50:



Розгляну тут детальніше деякі з них.

Інструмент 1.
«Аналіз ТОП за ключовими показниками»

Посилання на інструмент — https://tools.pixelplus.ru/tools/analiz-top

Це PRO-інструмент — платний.

FAQ від розробника по інструменту «Аналіз ТОП за ключовими показниками»

Це інструмент порівняння релевантної запитом сторінки вашого сайту в Яндексі за ТОП5-15 (на вибір) із середнім значенням по ТОПу.

Порівняння йде по ряду найважливіших SEO-параметрів тексту, оптимізації, хостовых факторів.

Тобто порівняти можна не будь-яку сторінку, а тільки саме вашу релевантну в Яндексі на поточний момент.

Цей момент важливо розуміти — чи є у вас зараз стихійно релевантної по запиту в Яндексі та сторінка, яку ви плануєте просувати.

Про часту помилку — різницю релевантних і цільових сторінку в пошуковому просуванні я писала тут.

Але навіть якщо поточна релевантна в Яндексі — не ваша цільова, ви можете просто звернути увагу тільки на праву колонку «Дані по ТОП» — тобто, на середні дані по цим параметрам по ТОПу.

Як виглядає форма:

Правильну релевантну сторінку в Яндексі не обов’язково відразу вставляти у форму — можна просто посилання на домен, а при галочці «Визначити релевантний URL з видачі» він вам сам все знайде.

Дуже хороша опція — «Ручний вибір URL для аналізу». Справа в тому, що порівнювати дані краще всього не в цілому по ТОПу, а саме зі сторінками того ж типу.

Статтю — зі статтями. Головну сторінку — з головними. Категорію з лістингом товарів — з такими ж категоріями. Картку товару — з іншими картками. Сторінку з послугою — зі сторінками послуг. І так далі.

Ось приклад нижче, як ви можете вибрати тільки потрібні вам сторінки (це частина запропонованих URL).

Тут я залишила тільки ті сторінки, які за типом приблизно рівні моєї цільової (і вона ж у даному випадку релевантна).

А ось головну сторінку одного з конкурентів я виключила.

Ще прибрала кілька статей про безкоштовні SEO програми (на моїй сторінці контент іншого типу — саме лістинг платних). Я вирішила порівняти з максимально схожими сторінками.

Такий варіант роботи з сервісом набагато більш правильний:

В результаті отримала такі дані:

Якщо не вибирати вручну URL, дані рекомендації були б такі (як бачите, дещо різні):

Тут, я думаю, ви в основному розберетеся самі, т. до. все досить чітко ясно.

Але дещо з свого досвіду роботи з ним поясню.

1. Часто його рекомендації перетинаються з рекомендаціями сервісу з аналізу фільтра переоптимизации в Яндексі, теж від Піксель Тулс.

Сервіс по фільтру переоптимизации може рекомендувати ЗНИЗИТИ вдвічі кількість слів, що входять у ключ, який знаходиться під фільтром і трохи зменшити розмір тексту.

А сервіс аналізу ТОПа може радити НАВПАКИ — ЗБІЛЬШИТИ і те, і інше (виходячи із середніх значень по ТОПу).

Прислухатися в даному випадку буде правильніше до сервісу з визначення фільтра переоптимизации. Аналізований конкретний запит може бути і не сильно важливий вам, але зазвичай все-таки це сигналізує про те, що Яндексу явно не подобається перебір з цими ключами на цій сторінці.

2. Цікавий пункт — «Числа релевантних документів по тегу Title». Якщо воно сильно відрізняється від вашого — варто серйозно задуматися про збільшення числа корисних тематичних сторінок на вашому сайті.

3. «Наявність HTTPS і частка конкурентів на HTTPS». Якщо в ситуації вище, частка конкурентів — 47%, то теж варто вже зайнятися перекладом сайту Https.

4. «Ймовірність текстового пост-фільтра» — це як раз той фільтр, який визначається сервісом аналізу фільтра переоптимизации, посилання на який я давала вище. 20% — це ніби як ще не фільтр, але варто все уважно проаналізувати, і, можливо, зменшити кількість входження слів із запиту вже зараз.

5. Важливий пункт — «Входження слів із запиту в тег Title». Пишуть, що у мене за 2 рази — SEO і програми. А у конкурентів в середньому по 1 разу.

Дійсно, у мене Title там робився швидко і кілька років тому і говорить — «SEO-Програми — кращі сео програми зі знижками! SEO-Софт. Тільки офіційні ліцензії». Так сьогодні вже точно не варто робити.

Так що, дуже корисне зауваження і потрібно обов’язково виправити. Як і перевірити тайтли інших сторінок.

Коментарі за цим всім аналізованим параметрами від розробника читайте в FAQ.

Для чого я використовую даний інструмент:

1. Отримати приблизну картину в Топі по найбільш важливим запитам.

2. Побачити по швидкому, що в мене твориться на цій сторінці по різним моментам.

3. Уточнити, чи немає фільтра, що там з HTTPS у конкурентів, і з розміром сайту в плані релевантних даним запитом сторінок.

4. Виявити, чи немає у мене якихось проблем, які іншими сервісами не знайшлися.

5. Отримати трохи слів, які часто використовуються у конкурентів — LSI-слова, синоніми, доп. ключові слова.

Варто пам’ятати про те, що кандидат запит може взагалі належати до іншого кластеру і повинен бути посаджений на іншу сторінку. Для швидкого прикидывания ситуації можна використовувати інструмент «Угруповання запитів по ТОПу»

Інструмент 2.
«Пакетна вивантаження ТОП видачі»

Посилання на інструмент — https://tools.pixelplus.ru/tools/top-advanced

Це PRO-інструмент — платний.

Є ще такий безкоштовний — «Список URL ТОП». Це така ж, але НЕ пакетна вивантаження, а тільки по 1 запиту.

FAQ від розробника по інструменту «Вивантаження ТОП видачі»

Як виглядає форма:

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Тут, до речі, немає регіону Росія (в інших сервісах скрізь є).

Крім того, що ми можемо там вивантажити ТОП в глибину до 50 позицій в кожній з ПС окремо по кожному місту масового — до 50 запитів за раз.

Так ще і можемо там відразу підсвітити однакові URL і однакові домени.

Наприклад, подсветим однакові URL:

Подсветим однакові домени:

Ми можемо або скопіювати в буфер будь-яку потрібну колонку, або експортувати в Ексель, або зрозуміло для себе перейменувати те, що збережеться в історії і завжди в будь-який момент мати доступ до вже знятих даних в сервісі.

Для чого я використовую даний інструмент:

1. Подивитися на око, що діється в Топі — якого роду сторінки знаходяться в Топі за даним запитом, даного регіону.

Я писала докладно про це все у статті про те, які запити садити на головну сторінку або на сторінку категорії, або на картку і т. д..

Неможливо просунути в ТОП головну по якомусь запитом, якщо там наглухо стоять тільки розділи інтернет-магазинів (а це дуже часта ситуація). Не вийде просунути картку товару, якщо в Топі тільки статті (коммечерские та інформаційні запити). Чи не вийде просунути сторінки корпоративного сайту, якщо в Топі тільки великі агрегатори.

Обов’язково потрібно не просто дивитися ТОП у своєму браузері (де зазвичай персональна видача і можуть бути якісь ще інші настройки), а використовувати саме сервіси або софт з видачею списку URL з потрібного регіону.

Крім персональної видачі, дуже важливо саме коректне відображення регіону. Наприклад, ТОП по Москві майже завжди є більш комерційним, ніж ТОП по Росії або навіть по іншим містам.

2. Подивитися і виявити найбільш частих конкурентів, щоб краще їх вивчити. Подивитися їх конкретні релевантні сторінки по різних запитах, щоб на око і сервісами вивчити їх.

3. Подивитися, одна або різні сторінки знаходяться в Топі у конкурентів за різними схожим запитам.

4. Просто отримати список URL в ТОП50, щоб потім порівняти їх додатково за якимись параметрами (наприклад, за допомогою такого інструменту — «Швидкий аналіз списку сайтів»).

Інструмент 3.
«Швидкий аналіз списку сайтів»

Посилання на інструмент — https://tools.pixelplus.ru/tools/analiz-saitov

Це PRO-інструмент — платний.

FAQ від розробника по інструменту «Швидкий аналіз списку сайтів»

Як виглядає форма:

Виходить на виході наступне:

При натисканні галочки «Завантажити результати у вигляді файлу CSV», тут же файл скачується і в Ексель це все дається не в стовпчик, а в рядок.

Для чого я використовую даний інструмент:

Там багато даних, корисних для розуміння, що саме заважає потенційного просування в ТОП серед цих сайтів конкурентів.

Або для того, щоб зрозуміти, чому зараз сайт рухається погано.

Тобто, інструмент допомагає оцінити, чи варто метіться в цей ТОП, або поки вибрати простіші в плані ключових запитів.

Чи допоможе тут посилення даної сторінки посиланнями, перелінковкою, поліпшенням контенту сторінки, оптимізацією, комерційними факторами. І на що саме потрібно зробити упор.

Який тіц сайтів? Може, можна досить швидко (але поступово, щоб без санкцій) дійти до рівня посилальної маси конкурентів?

Який їх вік? Є там такі ж молоді?

Який розмір сайтів конкурентів? Десятки сторінок, як у нас або сотні і тисячі?

Все більш-менш реально або тут в Топі занадто великі монстри?

Тобто, для мене найцікавіші хостовые фактори сайтів, які ми тут бачимо:

— тИЦ Яндекса (який побічно свідчить про кількості і якості посилань)
— кількість сторінок в індексі Яндекса (хоча воно не завжди дорівнює реальній кількості сторінок на сайті)
— вік головної сторінки

Певний інтерес для тих чи інших цілей представляють і інші дані — движок, наявність в Яндекс Каталозі, наприклад.

Більше подробиць, для яких цілей робили даний інструмент розробники, дивіться у докладному і зручному FAQ.

Інструмент 4.
«Аналіз структури проекту»

Посилання на інструмент — https://tools.pixelplus.ru/tools/struktura

Це PRO-інструмент — платний.

Як виглядає форма:

Ось що бачимо далі:

Для чого я використовую даний інструмент:

Структура Топових сайтів конкурентів може представляти інтерес як при розробці свого сайту, так і при спробі зрозуміти, чому ваш сайт ранжирується набагато гірше багатьох.

Інструмент 5.
«Угрупування запитів по ТОПу»

Посилання на інструмент — https://tools.pixelplus.ru/tools/gruppirovka

Це PRO-інструмент — платний.

Від розробника:

Інструмент «Угруповання запитів в Топ видачі Яндекса» незамінний для формування файлу розподілу запитів по URL, побудови оптимальної структури сайту з точки зору SEO.

Основне його призначення — кластеризація семантичного ядра і автоматизація процесу формування файлу розподілу.

Детальніше по даному інструменту — FAQ від Піксель Тулс.

Як виглядає форма:

Що виходить:

В Ексель так:

Рекомендації FAQ розробника щодо того, які методи вони використовують для кластеризації в своєму інструменті, кажуть, що якщо групи вийшли нечисленні, то можна поставити ступінь не 3, а 2.

Роблю 2, додаю ще кілька запитів — «програми для розкрутки» і «програми для просування», отримую таку ситуацію:

Тут видно, що частина запитів рекомендується просувати на одній сторінці. «SEO софт» + «SEO програми» на одній, «програми для просування» та «програми для розкрутки» — на іншій, «allsubmitter» і «allsubmitter зі знижкою» ще на третій.

Для чого я використовую даний інструмент:

Щоб отримати ПРИБЛИЗНЕ (!) розуміння, як в Топі розподіляються ключі по сайтам, по сторінкам. Якісь дод. дослідження можна зробити і вручну або з іншими ще інструментами. Тому що я, наприклад, не планую садити «xrumer» і «xrumer зі знижкою» на різні сторінки і не вважаю це за потрібне робити.

Які висновки ми можемо зробити на основі отриманих даних за даним моїм проектом:

1. Що головних сторінок сайтів по цим запитам в Топі Яндекса практично немає, тому мої релевантні — сторінки з програмами відмінно вписуються в плані того, що це розділи, а не головні.

Але (!) треба б ще отримати URL сайтів ТОПа — див. пункт «Пакетна вивантаження ТОПа» і подивитися вручну, якого роду це сторінки. Якщо не головні, то якісь статті або розділи з описом продаваної програми, або щось ще.

2. Що мої релевантні в Яндексі відповідають тому, що мені потрібно — тобто моїм цільових сторінок. Позиції цілком влаштовують, але деякі потрібно «подопнуть» (про допинывание позицій, близьких до ТОПу, до ТОПа я писала окрему статтю).

3. Що такі-то і такі-то запити можна згрупувати на одну сторінку.

Це — гарна допомога у створенні структури сайту, розподіл по сторінкам ключових запитів.

Інструмент 6.
«Аналіз видимості і конкурентів у видачі»

Посилання на інструмент — https://tools.pixelplus.ru/tools/vidimost

Це PRO-інструмент — платний.

FAQ немає.

Це — відмінний сервіс, головний для пошуку головних конкурентів по потрібних запитах.

Як виглядає форма:

Що отримуємо далі:

В Ексель це виглядає так:

Для чого я використовую даний інструмент:

Отримавши домени і конкретні релевантні URL найбільш видимих конкурентів в сукупності з низки потрібних нам запитам, ми можемо:

— переглянути структуру цих сайтів в інструменті «Аналіз структури проекту»

— проаналізувати їх хостовые та інші параметри в модулі «Швидкий аналіз списку сайтів»

— поанализировать їх сторінки відносно середніх значень ТОПа

— подивитися Семантичне ядро конкурентів (тим самим безкоштовним Буквариксом).

— подивитися вручну яка оптимізація релевантних сторінок найбільш видимих в Топі конкурентів, що коїться у них з Тайтлами, Н1, Мета тегами, текстами. Або за допомогою сервісу «Аналіз SEO-тегів для списку URL» (про нього нижче)

— поанализировать вручну комерційні фактори і просто цікаві і вигідні моменти у конкурентів, подумати, як поліпшити свій сайт.

— подивитися число соціальних сигналів конкурентів за допомогою інструменту «Число соціальних сигналів»

— подивитися поведінкові фактори конкурентів з допомогою модулів «Піксель Тулс» безкоштовного «Аудит поведінкових факторів за допомогою Яндекс.Метрики» або платного «Оцінка поведінкових факторів».

— поанализировать їх посилальну масу з допомогою Linkpad, Xtool (безкоштовні) або будь-якого платного сервісу, який видає посилальну масу — Ahrefs, Majestic SEO та ін.

Інструмент 7.
«Аналіз SEO-тегів для списку URL»

Посилання на інструмент — https://tools.pixelplus.ru/tools/seo-tags

Це PRO-інструмент — платний.

FAQ немає.

Як виглядає форма:

Це я скопіювала в неї релевантні в Яндексі URL найбільш видимих конкурентів по двом ключовим запитам. Список URL-адрес сторінок взяла з модуля «Аналіз видимості і конкурентів у видачі».

Далі вийшло по кожній сторінці приблизно таке:

Тут же в списку найбільш видимих сайтів по розглянутих запитів попався і мій URL:

До речі, про Meta теги Title, і як їх краще заповнювати я писала докладніше тут.

В Ексель це виглядає так:

Інструмент 8.
«Швидкий аудит сайту»

Посилання на інструмент — https://tools.pixelplus.ru/tools/fast-audit

Це PRO-інструмент — платний.

FAQ немає.

Як виглядає форма, якщо перещелкнуть на «аудит + аналіз позицій»:

Для чого я використовую даний інструмент:

Конкретно цей інструмент я використовую дуже рідко.

Хоча й даремно.

З його допомогою теж можна відловити якісь помилки, які можна не помітити іншими сервісами — ті ж піддомени (але для відловлювання піддоменів є й інший безкоштовний інструмент Піксель Тулс — «Пошук піддоменів сайту»).

Під час аудитів я використовую мінімум штук 10 різних SEO-сервісів (тут я вважаю Піксель Тулс з усіма його інструментами за один) — тільки так можна відловити максимальна кількість помилок і перевірити всі теорії, чому сайт стоїть низько, і що можна зробити, щоб він стояв вище. І ось серед цих сервісів багато «загальних», що дають саме такі дані по сайту. Тільки тому я використовую його не часто.

Інструменти 9 і 10.
«Швидкий чек позицій в Яндексі», «Швидкий чек позицій в Google»

Посилання на інструменти:

Яндекс — https://tools.pixelplus.ru/tools/fast-check

Гугл — https://tools.pixelplus.ru/tools/fast-check-google

Це безкоштовні (!) інструменти.
Перевірка до 100 позций. Швидко, безкоштовно, онлайн!

З визначенням, скільки запитів в ТОП-5, 10, 20, 50.
З сортуванням по будь-якій колонці таблиці.
З експортом в CSV. файл.
Можливість обліку піддоменів сайту.

Подробиці від розробника:

FAQ по модулю позицій в Яндексі тут
FAQ по модулю позицій в Яндексі тут

Як виглядає форма в Яндексі:

Що отримуємо:

Як виглядає форма в Гуглі:

Що на виході (сортування по стовпцю «Позици»):

Для чого я використовую даний інструмент:

— Швидко, без заморочок перевірити позиції — свої, або конкурента.

— Або швидко подивитися, яка релевантна сторінка у сайту по ряду запитів в тій чи іншій пошуковій системі.

Це дуже важливий момент у просуванні, багато роблять таку помилку, що не усвідомлюють своїх релевантних сторінок, думаючи, що та, яка у них в голові — їх цільова — і є на видачу і в Гуглі, і в Яндексі. Я писала про це докладніше тут.

Інструмент 11.
«Визначення віку документа і дати кеша в Яндексі»

Посилання на інструмент: https://tools.pixelplus.ru/tools/vozrast

Це безкоштовний інструмент.

Для тарифів «Професіонал» і «Експерт» доступна пакетна перевірка до 300 URL разом (списком).

з FAQ (посилання нижче):

«Вік є значущим параметром впливає на ранжування в пошуковій системі. Чим старше сайт (документ) — тим більшого значення набуває фактор.

В Яндексі максимальне значення отримують документи у віці 3 років (1 095 днів) і старше.

Знання числа днів, що минули з дати першої індексації, може допомогти при аналізі конкурентів — покаже наскільки вікові або молоді документи у видачі.

У відповідності з цими значеннями, можна зробити висновок, буде вік просуває сторінки істотно обмежуючим фактором при просуванні вашого проекту в ТОП або видача в більшій мірі складається з молодих сайтів.»

Подробиці від розробника:

FAQ по модулю «Визначення віку документа і дати кеша в Яндексі» тут

Там же за посиланням вище читайте дуже цікаві інструкції про те, як правильно передати вік і посилальну масу і інші хостовые фактори від якої-небудь старої сторінки на нову в рамках сайту або передачу віку одного домену іншому (більш складна схема).

Як виглядає форма:

Що отримуємо:

Після експорту в Ексель, точно так само:

Для чого я використовую даний інструмент:

Відмінно, що у Піксель Тулс з’явився такий модуль, тому що я пам’ятаю, що один час не могла знайти нічого подібного для визначення віку сторінки.

Як і у випадку з платним модулем «Швидкий аналіз списку сайтів», де теж визначається вік (але тільки головної сторінки), і ряд інших параметрів, цілі дві основні:

1) оцінити ТОП, куди хочеться пробитися, на складність з метою вирішити — заточувати під ці запити сайт або на щось менш частотне, менш конкурентна.

2) оцінити поточну ситуацію, щоб зрозуміти, чому конкретно ось ці конкуренти стоять вище або нижче, чи пов’язано це якось з їх віком — в Топі по доменах і по сторінкам тільки старички, чи є і новачки теж.

Я використовую даний інструмент:

1) для того, щоб пакетно швидко визначити вік одразу біля великого списку конкурентів, якщо мені потрібен саме параметр віку, і особливо якщо потрібний параметр віку релевантних сторінок з ТОПа, а не доменів. Тому що, якщо потрібен тільки вік домену, можна скористатися інструментом «Швидкий аналіз списку сайтів» (але він платний, я просто часто проплачиваю тариф «Професіонал» або «Експерт» і тому мені все одно, платні інструменти або безкоштовні).

2) бо, що частіше — якщо я щільно досліджую ТОП і окремо ретельно дивлюся тих, хто вище — вік їх сторінок і інші їх параметри.

Інструмент 12.
«Кількість головних сторінок у видачі Яндекса за запитом»

Посилання на інструмент: https://tools.pixelplus.ru/tools/masterpages

Це безкоштовний інструмент.

Як виглядає форма і результат:

Для чого я використовую даний інструмент:

Тут все дуже просто.

ШВИДКО дивимося, скільки головних сторінок за запитом по конкретному регіону знаходиться в Топі Яндекса — без урахування Спектру і новинних результатів.

Окремо — ТОП10 і ТОП20. Це досить важливо, оскільки буває, що в ТОП10 ні однієї головної, а в ТОП20 вони вже починають попадатися. Тоді цей запит точно не варто садити на головну.

Я більше люблю знімати видачу ТОП20 за запитом — список адрес (URL, дивитися сама вручну, на око, якого роду сторінки, скільки яких в ТОП5, ТОП10, ТОП20, що там, ну і перевіряти їх параметри.

Про цей момент з тим, які сторінки в Топі, і як дивитися, на яку сторінку садити які запити, я докладно писала в статті «SEO-аналіз ТОПа»

Інші цікаві та корисні інструменти:

Нагадую, що це все — інструменти блоку «Аудит і Аналітика».

Релевантність різних зон документа в Яндексі (дуже цікавий інструмент для оцінки видимості і потенціалу сайту за запитом).

«Релевантність зон документа в Google»

Отримання даних Яндекс XML

«Калькулятор KPI для бізнесу»

Інструмент для генерації UTM-міток

Перевірка позицій в YouTube