Це — друга частина великого огляду. Найближчим часом напишу про всі-всі інструменти SEO-сервісу Pixel Tools.

Перша частина модулів аналітики Піксель Тулс була тут (це 19 інструментів).

З фільтрами не проста ситуація. Незважаючи на те, що розроблені інструменти, як у випадку з фільтрами переоптимизации Яндекса цілих 3 — Піксель Тулс, Арсенкина і Кулакова, все одно, не в кожному випадку можна точно визначити результат. Швидше тільки приблизно припустити. Але добре, що ці інструменти є.

Ці три сервісу більш-менш в цілому зазвичай показують схожу картину (з мого досвіду на більш 50-60 ретельно перевірених за останній рік сайтах). Але за окремими запитами у них часто можуть бути різні результати. Зокрема, Піксель Тулс зазвичай рідше показує фільтри, ніж інші сервіси.

Я задавала питання на цю тему Дмитру Севальневу, і він сказав мені, що свого сервісу вони довіряють — особливо, якщо використовувати саме розширений інструмент перевірки переоптимизации і від трьох і більше додаткових запитів.

Я вже писала докладну статтю про фільтри переоптимизации в Яндексі і різні інструменти їх визначення, включаючи і Pixel Tools, про які ще раз розповім нижче. В тій статті теж багато всього корисного.

Ще у мене був великий цікавий опитування — 12 відомих SEO-фахівців (включаючи Дмитра Севальнєва, засновника Pixel Tools) уточнювали різні моменти щодо оптимізації сайтів в епоху фільтрів переоптимизации і переспама.

Пізніше я зробила ще один великий опитування — «Фільтри Яндекса і Google 2018».

Інші важливі статті від Дмитра Севальнєва на цю тему:

— «Санкції пошукових систем — прояв, діагностика, зняття»

— «Основні текстові пост-фільтри Яндекса — переспам і переоптімізація»

І дивіться цю презентацію по фільтрам Яндекса:

ЗМІСТ СТАТТІ:

— Найважливіше по фільтрам переоптимизации та інструментів Pixel Tools

— Інструмент 1. «Перевірка на переоптімізацію»

— Інструмент 2. «Розширена перевірка на переоптімізацію»

— Інструмент 3. «Комплексна перевірка на фільтри Яндекса»

Найважливіше по фільтрам переоптимизации Яндекса

У Яндекса зараз досить жорстко накладаються фільтри переоптимизации. Я їх бачила, наприклад, в тих випадках, де всього-то кілька разів ужито ключ на досить великий текст і пару раз однаковий топонім.

Наприклад, на цю мою статтю, напевно Яндекс може накласти такі санкції, т. к. я дуже часто вживаю тут однакові слова. Мені важливіше донести чітко сенс того, що я маю на увазі до читача. Я постараюся скоротити кількість однакових термінів, замінити синонімами, але швидше за все нижче якоїсь межі, без збитків для зручності читання, опуститися не вийде. В такому разі я вибираю зручність.

Хоча на даний момент релевантної за запитом «фільтри переоптимизации» у мене є вищевказана моя стаття — https://seoandme.ru/filtri-pereoptimizacii-yandex.html

Фільтра немає:

Але взагалі, це реально сьогодні — одна з головних причин, чому сторінки можуть стояти низько в Яндексі по позиціях.

Фільтр переоптимизации регионозависим — це означає, що, як не дивно, у Москві він може бути, а по тому ж запиту по Росії — не бути.

Не завжди фільтр накладається на надлишок входжень слів. Часто є і недобір якихось слів словосполучення.

Крім тексту і заголовків Н сторінки також беруть участь наступні елементи оптимізації — Alt і Title зображень, Title, Meta Description сторінки.

Техпідтримка Яндекса (Платон) зазвичай не підтверджує наявність даних санкцій.

Коли знімаються санкції за даний фільтр?

Відповідь від Піксель Тулс:

«Санкції відділом антиспаму Яндекса можуть бути зняті тільки після:

— Переіндексації документа.
— Перерахунку факторів антиспаму (часто, в день текстового апдейта).
— Оновлення видачі пошукової системи.

Рекомендуються здійснювати перевірку наявності/факту зняття пост-фільтрів через кілька годин після апдейта видачі, а також після 2-3 текстових апдейтів після внесення змін у документ.»

Як саме сервіс Піксель Тулс діагностує даний вид санкцій?

«Для діагностики наявності пост-фільтрів в Яндексі використовується методика порівняння релевантності сайту, що просувається по пошуковому запиту з конкурентами у видачі. А саме:

Визначається поточна позиція сайту за запитом у зазначеному регіоні.

Береться 3 конкурента, які знаходяться вище просувного сайту за запитом.

З допомогою операторів розширено пошуку відбувається порівняння релевантності сайту, що просувається з конкурентами у видачі.

На підставі порівняння виноситься вердикт: знаходиться потрібний документ під санкціями чи ні.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Докладніше про методику перевірки і самих текстових фільтрах можна прочитати в оглядовій статті з текстовим фільтрів на сайті компанії «Піксель Плюс». В подальшому, планується впровадження інших двох інструментів для діагностики санкцій даного типу.»

Як знімати даний фільтр?

Рекомендація від Піксель Тулс:

«У першу чергу, слід звернути увагу на такі фактори як:

— Довжина тексту.
— Число входжень частотних слів в тексті документа (не обов’язково слів з просуваються запитів).
— Число входжень частотних слів у вихідний код документа (в тому числі атрибути alt і title тега img, meta-теги title).
— Число і розташування заголовків і тегів акцентів: h1-h6, b, strong, em, i.
— Входження частотних биграмм і триграм.
— Орфографічні та пунктуаційні помилки.
— Розбивка тексту на фрагменти.
— Рекомендації по зняттю переоптимизации

В експертному інструменті «Розширена перевірка на переоптімізацію» — формуються рекомендації щодо необхідних змін документа в процентному, чисельний та загальному вигляді.

У безкоштовному інструменті «Перевірка на переоптімізацію» — рекомендації недоступні.

Важливо врахувати, що рекомендації формуються на основі аналізу збереженої копії документа в Яндексі (так звана «сохраненка»).»

Більше подробиць читайте в FAQ від Піксель тулс з «Перевірки на переоптімізацію в Яндексі»

А також — у відповіді на питання «чи Коректно працює інструмент, і якщо так, то скільки приблизно часу йде на вихід з пост-фільтра після переписування тексту на сторінці?»

Усвідомлене просування

Це дуже важливий момент.

Знати, які сторінки у вас зараз є релевантними по ключовому запиту (сервіс теж це показує). І чи є вони вашими цільовими сторінками (тими, куди ви хочете вести користувача, які відповідають на його пошуковий интент в повній мірі).

Приміром, коли я писала цю статтю «Фільтри переоптимизации в Яндексі», то там видно, що у мене в SEO-блогу по запиту:

«безкоштовне просування сайтів» релевантної була така сторінка — https://seoandme.ru/seo-gid-besplatnomu-prodvizheniyu-sajtov-novichkov.html
з 25-м місцем в Яндексі та фільтром переоптимизации.

а за запитом:

«безкоштовне просування» релевантної була зовсім інша (моя цільова сторінка) — https://seoandme.ru/besplatnoe-prodvizhenie-saytov.html
з 11-м місцем в Яндексі, без фільтру.

Зараз — через 4 місяці після написання статті, без будь-яких вжитих заходів з мого боку, релевантна за першим запитом змінилася.

Тепер:

по обох запитам релевантною є цільова — https://seoandme.ru/besplatnoe-prodvizhenie-saytov.html
6 і 5-е місця в Яндексі, тобто фільтра точно немає.

По ідеї, я повинна була б спочатку перебити перший запит теж на цільову сторінку і потім подивитися, що там з фільтром і вживати якісь заходи.

Такі повинні б були бути мої дії.

Але все сама, стихійно склалося правильним, найкращим для мене чином.

Усвідомлюйте всі ці моменти, коли працюєте над фільтрами.

Найважливіше з сервісу Pixel Tools:

1. У сервісі зараз 33 безкоштовних і 18 платних інструментів. Усього 51 штука, в тому числі унікальні в Рунеті.

2. Працюють інструменти Піксель Тулс найчастіше по Яндексу (якщо додатково не вказано, що і по Гуглу теж), або якщо аналіз не стосується пошукових систем.

3. Інструменти не заморочені, не такі складні, як і деякі інші з існуючих, але саме цим вони гарні для регулярного використання новачками і не самими досвідченими фахівцями. По-перше, з ними не так складно розібратися, по-друге, легко повернутися до використання через тривалий термін.

Тобто, інтерфейс максимально інтуїтивний і дружній.

4. У більшості модулів є не тільки можливість відразу завантажити результати в CSV. форматі, але і зберігається історія. Ви можете відразу ж переназвати файл, як вам буде зручно, видалити зайві.

До речі, відразу хочу сказати, що щоб вибрати у регіонах «Росію» у Піксель Тулс, потрібно дійти до букви «Р» (у деяких сервісах вона буває в самому початку).

Саме в блоці «Санкції і фільтри» знаходяться 3 інструменту з 51:

«Перевірка на переоптімізацію» від Pixel Tools — безкоштовний сервіс. Він може перевірити вам 1 ключове слово, без уточнюючих, і видати вердикт — яка ймовірність фільтра. Без рекомендацій, що робити.

«Розширена перевірка на переоптімізацію» — платний сервіс і може перевірити запит з більшою точністю (якщо задати ще кілька дуже схожих ключових запитів), і видасть рекомендації — часто вони містять інформацію не тільки про те, що потрібно зменшити, але і про те, які входження ключів потрібно збільшити.

Іноді сервіс може показати наявність санкцій за запитом, то показати, що фільтру немає.

Справа в тому, що Яндекс періодично віддає різні результати відповіді на один і той же запит користувача (з тим же регіоном). Якщо така ситуація вам попалася на очі, то фільтр швидше є, ніж ні. Використовуйте платний розширений сервіс і задавайте додаткові запити, краще від 3х штук і більше.

Якщо у ключового запиту 6-а і вище позиція в Яндексі — проводити перевірку безглуздо, це означає, що фільтру точно немає.

Якщо запит позиція нижче ТОП100 в Яндексі — теж проводити не варто, Піксель Тулс таке не перевіряє.

Інструмент 1.
«Перевірка на переоптімізацію»

Посилання — https://tools.pixelplus.ru/tools/reoptimization

Безкоштовний.
Можна перевіряти по одному ключовому запиту за раз.

FAQ від розробника

Як виглядає форма:

В результаті отримуємо такі дані:

Або такі:

Або такі:

При цьому ця ж релевантна сторінка, що і на зображенні вище, стоїть на 3-му місці за запитом «курси seo» і на 1-му за запитом «безкоштовні seo-курси».

Скріншот з рекомендаціями за даним запитом я покажу нижче, у блоці платного розширеного модуля.

Але правити я її не буду, тому що «Працюй — не чіпай», мені подобається 1-е і 3-е місця по курсам. А запит «SEO для Яндекса» все одно треба перебивати на іншу сторінку, ця не підходить.

Інструмент 2.
«Розширена перевірка на переоптімізацію»

Посилання на інструмент — https://tools.pixelplus.ru/tools/reoptimization-advanced

Це PRO-інструмент — платний.

Тут теж можна перевіряти тільки по одному ключовому запиту за раз. Але з можливістю використовувати додаткові запити для більш коректного результату. І з більш розширеною інформацією.

FAQ від розробника

Як виглядає форма:

При натисканні на нижню поле «Ключове слово», з’являються ще нові поля для дод. слів.

В результаті отримуємо такі дані:

Рекомендації досить стандартні — в 2 рази зменшити кожне слово із запиту. І трохи зменшити розмір тексту.

Іноді буває рекомендація зменшити не в 2, а в 1,5 рази, наприклад. І іноді — збільшити якісь слова, додати а не прибрати.

Нагадую, що рекомендації формуються на основі аналізу збереженої копії документа в Яндексі (так звана «сохраненка»).

Інструмент 3.
«Комплексна перевірка на фільтри Яндекса»

Посилання на інструмент — https://tools.pixelplus.ru/tools/filter-complex

Це PRO-інструмент — платний.

Тут теж можна перевіряти тільки по одному ключовому запиту за раз. Але з можливістю використовувати додаткові запити для більш коректного результату. І з більш розширеною інформацією.

FAQ від розробника з приводу даного інструменту

Як виглядає форма:

Там все просто: чи буде дано відповіді Так чи Ні з декількох фільтрів Яндекса.

Правда, є в мене побоювання, що у випадку з афіліат-фільтром може бути не завжди дана вірна відповідь — не так давно змінювався алгоритм, і я поки не знаю, чи встигли доопрацювати сервіс.

У липні розберу ще кілька інструментів Pixel Tools з наступного модуля.