UPD посту. Свіжі новини з полів від липня 2015 р.

Поки все буде в даному пості, він тепер ділиться на 2 частини: реальність після 15 травня 2015 р. і було обіцяно 15 квітня.

Найкраще, що можна зробити для отримання свіжої інформації з Минусинску — подивитися цей вебінар Дмитра Севальнєва та презентацію до нього. В цьому ж вебінарі дан точно діючий на поточний момент спосіб діагностики — чи є у вас фільтр Мінусинськ чи ні.

Хороша новина — фільтр Мінусинськ вже знімали тисячі сайтів (близько 3-4 тис. сайтів з приблизно 7 тис., які потрапили під фільтр на момент 1 січня 2016 р.) і багато укладалися за терміном на місяць.

Раніше фільтр виглядає як просідання у видачі Яндекса в межах приблизно 20 позицій.

Найменший поріг кількості посилань, за які було накладено Мінусинськ, на поточний момент — 500 штук.

Способи перевірки сайту на фільтр Мінусинськ, які діяли спочатку (перевірка по бренду тощо) БІЛЬШЕ НЕ ПРАЦЮЮТЬ!

Дивіться кейси по висновку сайтів з-під Мінусинська:

Хороша стаття Як ми вибиралися з «Мінусинська» і що ми з цього приводу хочемо сказати «Яндексу» — Олександр Сова, web-аналітик, 101 Готель

Коротко, поточні дані, які ми маємо після запуску Мінусинська:

Алгоритм дійсно запущений, і як було обіцяно, поки відкидає приблизно на 20 позицій в середньому сайти-лідери по закупівлі SEO-посилань. Але не обов’язково всі-всі запити сайту впадуть (які можуть залишитися в Топі завдяки технології Спектр).

Не обов’язково це буде сайт, який закуповує тисячі посилань. Дмитро Севальнєв у своєму вебінарі радить купувати не більше 400 посилань з унікальних SEO-донорів. Якщо хочете більше — збільшуйте природну посилальну масу.

У більшості випадків мова йде про «дідах» — сайтах, які давно закуповують посилання (як і обіцяв Яндекс), взагалі мають високий тИЦ, старі домени.

Що цікаво — до першої хвилі більше 9.000 власників кабінетів вебмастера на Яндексі отримали попередження. У другу хвилю почали пессімізіровать сайти, які в тому числі не отримували попередження в кабінеті. Так що, якщо ви масово і тривало закуповуєте орендовані посилання, то ви можете отримати фільтр і мовчки, без попередження.

Що таке SEO-посилання «Яндексу»:

«SEO-посилання — це посилання, створена з метою вплинути на пошукові алгоритми. Можливість розмістити такі посилання на сайти-посередники часто купують на спеціальних сервісах — посилальних біржах або агрегаторах. Тому SEO-посилання часто називають «покупні» або «продажними».

SEO-посилання не покращують якість сайту і не несуть в собі позитивного сигналу для ранжирування. Тому ми вважаємо SEO-посилання пошуковим спамом.»

А ось що сказала Катерина Гладких з Яндекса у відповідь на питання про те, чи варто купувати посилання з бірж: «Купівля посилання на біржі не є критерієм seo-посилання, але це ДУЖЕ ВАГОМИЙ ФАКТОР… Всі спільнота прекрасно розуміє, про що йде мова»

Характеристики SEO-посилання дивіться трохи нижче на одному із скриншотів з статті від SEO-Інтелект.

Ось коротко найперша запис в офіційному блозі Яндекса і після цього нещодавно запуск Мінусинська був докладно представлений на третій Вебмастерской Яндекса Катериною Гладких з відділу антиспаму.

Дивіться відео цієї доповіді з нагоди першої хвилі Мінусинська на третій Вебмастерской Яндекса:

Коротко, що сказав Яндекс:

Листи з повідомленням про наявність seo-посилань отримали 9 тисяч сайтів;
37% сайтів вже істотно скоротили кількість посилань;
488 сайтів потрапили в першу ітерацію алгоритму;
Друга і наступні ітерації пройдуть без листів з попередженням;
Поки ще жоден сайт не відновив свої позиції;
Частка seo-посилань у базі Яндекса скоротився на 21,7%;
Частка покупців seo-посилань у топ-10 скоротилася на 12,5%;
Платон дає однозначну відповідь, чи знаходиться сайт під Мінусинському;
Якщо посилання корисна користувачам, вона вважається хорошою;
У Яндекса немає мети забанити весь інтернет, тому алгоритм пессимизирует сайти послідовно. Яндекс дає вебмайстрам можливість зрозуміти, що тепер все серйозно, і одуматися;
Мінусинськ не лікується «переїздом» на інший домен;
Яндекс не планує запуск інструменту для «відмови» від посилань, як наприклад, Disavow links у Google.

Огляд ситуації після другої хвилі і ще свіжі коментарі Садовського дивіться тут

Що думають з цього приводу SEO-компанії, фахівці та біржі посилань:

Як завжди корисна аналітична стаття у Сергія Людкевича — «Мінусинськ: Перша хвиля»

Дуже чітка стаття, по справі вийшла днями від SEO-Інтелект і Артура Латипова (організаторів SEO-Коучингу та інших навчальних заходів, у тому числі заходи SEO-Апгрейд, цілком присвяченого Минусинску):

«Детальний аналіз нового алгоритму Мінусинськ»

Ось кілька скріншотів звідти:

І ще один, з головними висновками:

Чудова стаття з конкретним відображенням змін в топі і висновками від Дмитра Севальнєва (Піксель Плюс).

Хороша стаття з розбором всіх пунктів після запуску Мінусинська у студії F1 — «Перша хвиля Мінусинська. 10 фактів про новий алгоритм»

У них же є дослідження про різке зняття поганих посилань. Хоча я особисто не радила б різко знімати в таких кількостях, а більш плавно.

Популярна біржа вічних посилань «Гоугетлинкс» провела своє розслідування і трохи посилила правила розміщення статей (не дивлячись на те, що Мінусинськ бореться поки в першу чергу з орендованими, поодиноко стоять посиланнями).

А ось підсумки від агрегатора Мегаиндекс.

Ігор Бакалов запропонував чіткий і швидкий спосіб перевірити, чи потрапив ваш сайт під Мінусинськ, дивіться тут. Там же є посилання на новий безкоштовний сервіс по перевірці фільтра Мінусинськ від Євгена Кулакова.

Обговорення на форумі Searchengines.guru

Цікава стаття того ж таки Дмитра Севальнєва прийшла в розсилці Searchengines.ru я поки що не бачу її у вигляді статті, тому приведу її тут цілком:

Новий пошуковий алгоритм Мінусинськ Яндекса, став одним з небагатьох заздалегідь анонсованих змін, спрямованих на придушення впливу «заборонених» методів просування сайтів.

Здається, що всім вебмайстрам дали шанс уникнути санкцій. Чи це Так?

Аналітика, проведена по 118 сайтів (кожен з них був вручну перевірений по ряду критеріїв, так, щоб виключити ймовірність інших причин просідання), що потрапили під Мінусинськ, проливає світло на цей і багато інших питань.

1. Активне зняття орендованій посилальної маси не всім дозволило уникнути санкцій.

Один з характерних прикладів явною негативної динаміки посилальної маси за останній місяць представлений нижче. Видно, що число знайдених донорів для домену (за даними сервісу ahrefs) за 30 днів зменшилася з 4 500до ≈ 3 100, що складає близько 30% від усієї посилальної маси.

Дана «прополка» посилань виявилася недостатньою для відходу від санкцій.

За офіційними заявами Яндекса, вони також спостерігають загальну негативну динаміку числа SEO-посилань в рунеті на 21,7% з 1 квітня 2015 року по 20 травня 2015 року.

2. Санкцій зазнали домени з числом унікальних донорів від 900. Даний критерій перевірявся по трьох незалежних джерел: ahrefs, LinkPadи Majestic SEO для всіх відібраних 118 сайтів. Мінімальне число донорів по кожному з сервісів становить: 968, 950 і 813, відповідно.

Чи означає це, що можна спокійно закупити близько 900 посилань і розслабитися? Впевненості немає, так як алгоритм Мінусинськ обіцяє бути ітераційним, і з часом планка числа і відносної частки, куплених SEO-посилань у ссылочном профілі буде знижуватися.

З великою часткою ймовірності, безпечне число SEO-посилань, про який можна говорити в найближчі кілька місяців, становить 350-400 одиниць на домен.

Пріоритет в роботі з посиланнями варто віддати меншому числу більш якісних посилань.

3. Було проаналізовано ряд ключових показників за потерпілим сайтів (тіц, наявність в Яндекс.Каталозі DMOZ, число унікальних донорів з сервісів ahrefs, LinkPadи Majestic SEO, вік домену, кількість сторінок). Обчислено їх середні значення та медіана. Зведена таблиця показників представлена нижче:

Базові висновки по даній таблиці:

Середні показники авторитетності сайтів (тіц, вік) опинилися на високому рівні. Можна підтвердити, що Яндекс дійсно завдав удар по ряду лідерів у своїх тематиках (за переліком посилань).
Середнє значення числа посилаються донорів на проекти виявилося близько 3 000 доменів (схоже за всіх сервісів), що суттєво перевищує середні значення для більшості просуваються сайтів.
Спостерігається великий розкид за кількістю сторінок (розміром) сайтів, що говорить на користь того фактора, що аналізується, Яндексом число SEO-посилань не соизмерялось з розміром сайту.
Була проаналізована відвідуваність сайтів.

У вибірці є кілька сайтів з відвідуваністю від 100 000 відвідувачів в місяць.

І великий пул сайтів і відвідуваністю до 3 000 відвідувачів в місяць (до 100 в добу).

Таким чином, велика відвідуваність і впізнаваність проекту не може служити гарантом протекції від санкцій.

4. Середня просідання позицій сайтів перевищила заявлену Яндексом 14 пунктів і склало близько 20 пунктів. Правда, іноді сайтів під Мінусинському вдавалося залишатися в ТОП-10 результатів видачі. Давайте зрозуміємо як?

Позиції в ТОП-10 вдалося утримати за рахунок використовуваної Яндексом технології СПЕКТР, що в черговий раз підкреслює той факт, що сайти, які підмішуються видачу по СПЕКТРу – ранжуються за окремою формулою, в яку, поки ще не встигли впровадити Мінусинськ.

Наводить на певні думки, чи не так?

5. Просіданню піддаються всі сайти на домен 2 рівня (з поддоменами).

Як було показано в оглядовій статті компанії «Піксель Плюс» – просіданню підлягає не тільки основний сайт, але і всі піддомени на ньому. Величина санкцій для сайтів на піддоменах виявляється аналогічною.

Основні висновки по даному пункту:

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Власнику сайту, потрібно в обов’язковому порядку відслідковувати методи, які використовуються при просуванні піддоменів. Як відомо, на піддомени часто виносяться регіональні відділення та/або тематичні блоки сайту, які можуть просуватися різними компаніями. Їх совісні зусилля з нарощування посилальної маси можуть, у баченні Яндекса, скластися в єдиній точці під назвою Мінусинськ.
При інших рівних, слід розносити проекти з різних доменів, для диверсифікації ризиків.

6. Можлива діагностика фільтра. Для достовірного визначення факту застосування санкцій на сайт, рекомендується поєднувати три наступні перевірки:

Відсутність сайту на 1 позиції по витальному запитом виду [сайт domain.ru].
Наявність сайту в індексі пошукової системи. Перевіряється за запитом [site:domain.ru]. Перевірка необхідна для коректності перших двох пунктів.
Різке просідання сайту в апдейт 16 травня по всіх або переважної числа пошукових запитів (пам’ятаємо про СПЕКТР, деякі запити могли залишитися в ТОП-10).
Нижче представлена послідовна перевірка видачі Яндекса за двома запитами по сайту, який потрапив під Мінусинськ. Запит [site:moskas.ru] – підтверджує, що сайт є в індексі, запит [сайт moskas.ru] – підтверджує, що вітального сайту немає на 1 місці.

Ймовірно, ця поведінка, що веде до погіршення показника якості пошуку по навігаційним запитам, буде змінено. Хоча очевидно, що глобально, «втрата» кількох сотень сайтів з поля зору не сильно позначиться на інтегральному показнику якості Яндекса. Цей висновок підтверджується динамікою показника якості навігаційного пошуку від незалежного аналізатора Analyzethis.ru дати запуску Мінусинська.

Середня позиція сайтів під Мінусинському за запитом виду [сайт domain.ru] за вибіркою – 17, (медіана – 18 позиція). Таким чином, поєднання двох чинників: позиції по витальному запитом [сайт domain.ru] і наявність сайту в індексі пошукової системи – може діагностувати наявність санкцій.

Варто окремо відзначити, що ні один сайт під фільтром не виводиться на 1 позиції за наведеним вище запитом, на відміну від запиту точно збігається з доменним ім’ям.

Невелика частина зведеної таблиці з позиціями сайтів представлена нижче.

7. Санкції на надмірне число SEO-посилань (або Мінусинськ) виявилися несподівано сильними. Подальші дії оштрафованих сайтів можуть бути різні, хоча оголошений раніше термін зняття санкцій від декількох місяців змушує розділити стратегію по зняттю санкцій на дві лінії поведінки.

Перша лінія поведінки: вичікувальна.

Знімаємо всі SEO-посилання, на які можемо впливати.
Очікуємо переіндексації більшій частині сторінок-донорів (рекомендується відстежувати панелі Вебмастера).
Ініціюємо листування зі службою підтримки пошукової системи з завданням мінімізувати термін накладення санкцій.
Так як по своїй силі санкції сумірні з фільтрів за накрутку клікових поведінкових факторів – позиції, повинні будуть показати зростання «стрибком». Ви точно не помилитеся. Приклад подібного зростання показаний нижче:

Друга лінія поведінки: агресивна.

Реєструємо новий домен і переносимо контент на нього.
Встановлюємо 301-редирект без склеювання домену.
Отримуємо швидку індексацію сайту на новому домені і перший зростання пошукового трафіку.
Через короткий час прибираємо редирект щоб уникнути «догона» санкцій.
Повна ж склейка, за офіційним запевненням співробітників Яндекса, призведе до передачі санкцій від домену до домену.
Залежно від особливостей бізнесу, можна вибрати оптимальну стратегію поведінки. Серед проаналізованих 118 проектів – сайти, якими можна було б рекомендувати і першу, і другу лінії поведінки.

Кінець статті.

Будемо чекати ще спостережень і новин.

А також я записалася на Весняний SEO-Upgrade 2015, на якому представники SAPE, Seopult, інших бірж і SEO-компаній будуть обговорювати саме Мінусинськ, і як працювати в його умовах. Рекомендую.

Інформація, яка була до запуску Алгоритму Мінусинськ Яндекса

І знову дежавю — 15 квітня 2015 р. на конференції «Тиждень Байнета.Витоки» у Мінську Олександр Садовський, керівник пошукових сервісів Яндекса, у своїй доповіді «Просторово-часова ссылокачественность» оголосив «Мінусинськ» — новий алгоритм, який через місяць почне знижувати в ранжируванні сайтів, що використовують покупні посилання.

Отже, 15 травня 2015 р. Яндекс обіцяє запустити новий алгоритм під назвою Мінусинськ, який буде аналізувати якість посилального профілю сайту і визначати кількість покупних посилань і пессімізіровать сайти, які активно використовують покупні посилання для просування.

Тобто якщо раніше Яндекс розпізнавав платні посилання, але міг просто не враховувати їх ранжируванні, то тепер планує в ряді випадків знижувати сайт. Хоча і фільтр за неякісну і неприродну посилальну масу теж все це час існував в Яндексі, тепер буде ще один саме для «покупних посилань».

Зачіпаються всі сайти, всі теми, на всі регіони.

Виліт пессимизированных сайтів обіцяється на 2-3 сторінку пошуку.

Загалом, Яндекс рекомендує бігти знімати посилання якомога раніше, прямо зараз )

Ось відеозапис доповіді Олександра Садовського. Дивіться прямо зараз, як це було. Цікавий сам тон, з яким офіційний представник Яндекса представляє свої плани та рекомендації, як Садовський транслює чітку думку, що знімати треба і терміново. Як все в Яндексі дбайливо подумали про бюджетах компаній. Щоб було на що використовувати Яндекс Директ.

SeoNews привів у себе деталі з доповіді, які не видно на презентації на відео за спиною Садовського і по-швидкому опитав відомих сеошників.

Деталі алгоритму «Мінусинськ» від Яндекса:

— Яндекс буде розраховувати посилальний профіль — абсолютна і відносна кількість SEO-посилань (якість посилань, час їх існування),

— Знімати посилання безпечно: позиції сайту падати не будуть,

— Конкурентів «топити» марно, Яндекс цього не простить,

— Знімати посилання потрібно якомога раніше, щоб Яндекс встиг їх переіндексувати,

— Сайти, які активно купують посилання, отримають попередження в Яндекс.Вебмастер. Але тільки один, самий перший раз.

— Новий алгоритм буде розгортати поступово і торкнеться в першу чергу сайтів, які займаються закупівлею посилань давно і у великих масштабах.

Ось з’явилася нова, більш детальна інформація про новий алгоритм Яндекса з інтерв’ю з Олександром Садовським:

Тобто в будь-який момент ви вже маєте шанс отримати «лист щастя», або SMS і від Яндекса, не тільки від Гугла. Слідкуйте за своїм Яндекс.Вебмайстром і телефоном.

Багато вже отримали такі листи. Причому, що цікаво — якщо у оптимізатора розміщено багато сайтів на одному екаунті в Яндекс Вебмастер і багато з них підозрюються у маніпулюванні посиланнями, то він просто отримає пачку листів без конкретної вказівки, який лист якогось сайту. Кажуть, хтось отримав і для давно покинутих сайтів, хтось десяток листів на один сайт. Загалом, багато фахівців схиляються до того, що ця розсилка листів швидше виглядає як акція залякування і SEO-фахівців, і власників сайтів. Бо інакше — як діючий інструмент — все реалізовано дуже незручно і не зрозуміло на даний момент. У Олега Сахно з Інтерлабс таку думку на цей рахунок:

Я хотіла відразу написати пост і цим відкрити нову рубрику «Новини SEO», але потім трохи почекала і почала спостерігати за реакцією сеошників на форумах, блогерів і відомих SEO-персон. Загалом, як завжди, пофильтрую для вас поточну ситуацію )

Думки SEO-фахівців з приводу нового алгоритму Яндекса

Деякі вносять хаос і паніку своїми маячними, але «гучними» заголовками типу — «Яндекс скасує посилання. Тепер повністю».

Багато хто згадує про те, що Яндекс нещодавно «відключив» посилання в багатьох комерційних тематиках по Москві, тоді як ми знаємо з багатьох експериментів, що не сильно він і відключив. Так, їх вага став значно нижче, але посилальне по раніше в них працює, а вже тим більше в інших тематиках і регіонах.

Багато хто вважає, що це все чергова спроба Яндекса полякати сеошників, виступ на публіку, яка не матиме нічого серйозного і за яким приховані якісь інші цілі. Що Яндекс надто часто останнім часом кричить «Вовки!».

На цей рахунок пост у себе в блозі написав, наприклад, Дмитро Шахов, де він покроково нагадав, як проходили всі основні етапи боротьби Яндекса з посиланнями за останні кілька років (згадаймо, що Мадридський доповідь, де було розказано, що Яндекс вміє розрізняти покупні посилання, був опублікований в 2009 році). Нижче є посилання на пост про це.

І ще один його відгук у журналі Siliconrus.

І в чому Дмитро Шахов і правий, так це в тому, що схоже, санкції не будуть настільки масовими, і стосуватися будуть якраз, швидше всього сайтів, хто глобально перетискає з орендованими посиланнями. Ну як мінімум в перший час. Так само думає, наприклад, і Олена Камська (Оптимизаторша):

Ще більше відгуків відомих SEO-фахівців, а також представників посилальних бірж про Мінусинську

І відмінно опитав цих і інших відомих осіб Сергій Кокшаров у себе в блозі.

А ось офіційна позиція компанії «Піксель Плюс» у них в блозі

Ось наприклад, з розмови редакції SEONews з Яндексом, відповідь останніх:

«Розрахунки показують, що станом на даний момент обмеження в ранжируванні можуть торкнутися сотень (у тому числі досить великих і відомих сайтів, які масово використовують SEO-посилання (мова йде про тисячі посилань).»

Кажуть, що в кулуарах сказали, що йдеться про тисячі, а не сотні сайтів, які понесуть покарання у першу хвилю.

Але в будь-якому разі — поки що навіть сам Яндекс веде мову про дуже і дуже малу частину тих, хто закуповується посиланнями.

Загалом, якщо ви не закуповується як мінімум сотнями, але швидше тисячами орендованих посилань на Sape, інших подібних посилальних біржах або в будь-якому з агрегаторів (Руки, Вебэффектор, Сеопульт, Мегаиндекс тощо), вам нема чого боятися.

Але на майбутнє плавно варто йти від явно очевидно покупних, тимчасових посилань, переходити на вічні посилання і безкоштовний природний линкбилдинг. Тут корисно згадати ще деякі SEO-хитрощі щодо посилань, про які нещодавно говорив Сергій Кокшаров, які допоможуть додати ссылке видимість максимально природною.

Це якщо коротко.

А тепер докладніше — вся офіційна і неофіційна інформація про сьогоднішню подію, мої думки і як Яндекс розрізняє покупні посилання.

Де подивитися всі подробиці за «Минусинску»:

Сьогоднішнє (від 15 квітня 2015 р.) офіційну заяву Яндекса про «Новий етап у боротьбі з посиланнями спамом»

Заява 7-річної (!) давності про ставлення Яндекса до SEO-посилань

Новину в searchengines.ru: редакція проекту звернулася до прес-служби Яндекса з проханням прокоментувати вихід нового алгоритму і прояснити деякі моменти для своїх читачів.

Обговорення Мінусинська на SEO-форумах:

— Searchengines.guru

— Maultalk

— Sbup.com (він же Seobuilding)

Багатьох бентежить той факт, що буде ще простіше гасити конкурентів, накупивши дуже дешевих говноссылок в Sape. Що новий алгоритм перетвориться на знаряддя вбивства конкурентів. Але в принципі і раніше було не так складно заморочити з масовими автопрогонами та ін. Тому що фільтри на смітники вибухи і поганий посилальний профіль вже давно існують у Яндекса. Тут скоріше мова про етику і про те, що все-таки варто вірити в закон бумеранга.

Хоча Яндекс вважає, що він достатньо захистився від конкурентів у першу чергу строком, протягом якого стояли посилання. Ніби як згадувалася цифра 2 роки — протягом якої повинні стояти посилання на сайт.

Ось коментар Яндекса на цей рахунок:

SE: досі зусилля Яндекса були спрямовані на те, щоб зробити покупку посилань безглуздою. Нинішній крок робить можливим покупкою посилань пошкодити сайту. Розуміє Яндекс, що це відкриває можливості для нечесної конкуренції? Як ви плануєте розбиратися, де сайт купив посилання сам, а де — це витівки конкурентів?

Яндекс: На першому етапі в зону ризику потраплять тільки ті сайти, в яких ми абсолютно впевнені, оскільки мова йде про тривалі і досить масштабних закупівлі посилань. В перспективі ми передбачили можливість захисту від покупки посилань недобросовісними конкурентами. Про неї ми повідомимо пізніше.

Як Яндекс розпізнає покупні, SEO-посилання

Ніде немає чіткої інформації від Яндекса, які саме посилання будуть вважатися покупними для алгоритму «Мінусинськ».
Припускаю, що буде використовуватись його стандартна схема, яка йде ще з Мадридського доповіді.

Докладно прочитати про ставлення Яндекса до покупними посиланнями ви можете наприклад, тут — в Олени Камськой (стаття від 2010 р.). Там же є посилання на сам Мадридський доповідь (від 2009 р.)

Я впевнена, що це стосується в першу чергу орендованих, окремо стоять посилань — які знаходяться не в рамках контенту, в підвалі, на «морді», з’являються і зникають, різняться з тематикою сайту, містять ключові слова з семантики сайту, сторінки куди вони ведуть сильно оптимізовані, цей сайт розміщує багато інших подібних посилань і т. д.

Тобто якщо це вічні посилання на релевантні тематиці сайту, що просувається статтях ще й на тематичних сайтах, а особливо розбавлені, брендові, безанкорниє — то це все ще безпечно.

«Вічні» посилання знімати точно не треба!

На самому доповіді сьогодні Садовський уточнив, що хороша стаття з посиланням, яка написана журналістом і розміщена у відведеному для цього розділі сайту донора, навряд чи буде враховуватися як стаття з покупної посиланням.

Що робити, якщо ви отримали лист від Яндекса з рекомендацією невідкладно зняти посилання

Мені складно порадити щось тим, хто закуповував орендовані посилання у великих кількостях на біржах і тим, кому вже прийшли листи щастя від Яндекса. Я б напевно ретельно промониторила посилальний профіль і як мінімум зняла б явно покупні — з однаковими і неразбавленными анкорами, на сайтах з поганими показниками, іншої тематики та ін.

Хтось радить не смикатися зовсім (адже зняття посилань може спричинити обвал позицій не тільки в Яндексі, але і в Гуглі).

Хтось- зняти відсотків 20 посилань і закупити знову, вибравши більш якісних донорів і купивши безанкорных посилань.

Хтось- просто зняти частину самих поганих посилань.

Головне пам’ятати, що різкі рухи в посилальної маси не подобаються обом пошуковикам — ні в плюс, ні в мінус і відкладаються на вашій кармі.

Можна подивитися, наприклад, що пропонує Ігор Бакалов («Ашманов і партнери) — в цій статті в самому кінці.

Досить детально на цю тему пише і Олександр Алаєв.

А Олександр Алаєв, до речі, зробив у своєму сервісі CheckTrust днями моніторинг якості донорів бірж і безкоштовну вивантаження чорних списків таких бірж і агрегаторів, як: Sape, Rotapost, Seohammer, Rookee, Gogetinks, Webeffector, Getgoodlinks, Seopult. Поки списки поганих майданчиків можна просто завантажити, а на наступному тижні буде реалізована автообновляемая автовыгрузка списків біржі, підключені у вашому екаунті в ЧекТрасте.

Цей сервіс може допомогти вам простіше і швидше розібратися з якістю орендованих посилань.

Що я думаю з цього приводу

Я сумніваюся, що Яндекс в підсумку зробить щось масове із цієї дії. Думаю, все зупиниться на санкції невеликому відсотку тих, хто давно і масово закуповує посилання.

А так — звичайно, краще переходити на вічні посилання і безкоштовні методи. Якщо поступово будувати нормальний, «природний» посилальний профіль, то й не страшно буде. Ні щодо Яндекса, ні щодо Гугла.

Посилальні піраміди будуть і далі добре працювати, але їх теж варто будувати максимально якісно, менше сміття навіть на далеких рівнях.

Домовляйтеся вручну про розміщення якісних статей та природних посилань в них із гарними та незаспамленными сайтами, що підходять вам за тематикою і регіону. А також общетематическими, суміжних тематик.

Краудмаркетинг: вручну або автоматизувати той же розміщення на форумах за допомогою технологій програми Xrumer — щоб він «розмовляв там сам з собою» або інші схеми. Антиспам 2.0 дає нормальні, природні посилання. Але бажано розміщуватися тематичних форумах в 50-80%, то зовсім добре.

Абсолютно акутальный, об’єктивний і дуже дієва порада — використовуйте сайти з моєї ТОП Бази.

ВСІ види сайтів.

Мінімум каталогів сайтів, максимум прес-релизовых, соцмереж, блогових систем, тематичних форумів, сайтів запитань і відповідей, каталогів фірм та ін Багато хто з цих видів посилань вважаються виключно природними і якісними. Особливо проставлені з розумом — в рамках нормального вмісту, без зловживання точним входженням анкора, на тематичних ресурсах.


Структура ТОП Бази — всі існуючі види сайтів для безкоштовного просування

Про те, як це робити максимально ефективно я писала тут докладну статтю «Як і де безкоштовно просувати сайт, щоб отримати максимум результату. Використовуємо весь потенціал ТОП Бази».

Крім того, що це безпечно, це ще й безкоштовно і приносить реальний трафік, піднімає продажу, покращує ПФ.

Ось тут, наприклад, я робила докладне порівняння покупних посилань типу з Sape і посилань, які виходять безкоштовно з різних видів сайтів при реєстрації з ТОП Базою.

Після минулого виступу Яндекса щодо відключення посилань, я вже писала статтю «Залишиться робота з ТОП Базою актуальною після нововведень Яндекса?». Теж рекомендую почитати.

Залишиться не тільки актуальною. Але і стає ВСЕ БІЛЬШ І БІЛЬШ актуальною, безпечною і ефективною.

Ось і Сергій Людкевич — відомий SEO-аналітик радить те ж саме )

Більшість цих видів сайтів, які я рекомендую як обов’язкові для просування будь-якого сайту вписуються в те, що Яндекс вважає природною посиланням:

Ну і, звичайно, зараз дійсно все більш важливим стає те, про що говорять самі пошукові системи і всі SEO-блогери: розвивайте сайт, ретельно працюйте з семантикою, оптимізуйте, але в міру, проводите тех. аудит сайту, пишіть цікаві і природні тексти, додавайте якісні зображення, відео, покращуйте ПФ, пам’ятайте про комерційні фактори і так далі.

Сергій Людкевич вважає, що успіх десь на стику комерційних і поведінкових факторів:

Ще з думки Віктора Нагайцева (PerfectSEO) про справжні причини дій Яндекса:

Ну, які думки є? Страшно чи все одно? )

Діліться статтею в соцмережах, лайкайте, твитьте, мені буде приємно, якщо комусь ще стаття буде корисною.