3 жовтня 2018 року стартує курс Іллі Исерсона за моментального залучення відвідувачів з контексту в Яндексі і Гуглі — «Весь контекст за 4 місяці».

Це — найкраще, що є зараз по навчанню контекстній рекламі.

Самий повний, самий об’ємний і самий актуальний курс, в який входить не тільки контекст, але й уроки по аналітиці, підвищення конверсії та продажу.

Подробиці за курсом і записатися можна тут

Встрибуйте в останній вагон. І навіть є додаткова велика знижка — промо-код SEOANNA заощадить вам 5.000 рублів від вартості 4хмесячного (!) навчання за контекстом, з особистими наставниками і кураторами (відповіді на запитання протягом 15 хвилин).

Код треба вводити на сторінці вибору способу оплати.

Там же доступні оплата готівкою для юросіб/іп і розстрочка.

Промо-код на знижку на реєстрацію діє до старту курсу — до 3 жовтня.

В навчальну систему вже додані матеріали для попередньої підготовки, і ви отримаєте їх в автоматичному режимі відразу після оплати, прямо зараз.

4 місяці, які можуть змінити все. Ваші продажі. Ваш дохід і достаток. Вашу кар’єру. Можливості та свободу.

Зараз, коли органіки (звичайних сайтів у видачі пошукових систем стає все менше і менше, коли більше до них домішується як реклама (і кількість рекламних блоків все збільшується), і сервіси Яндекса, Гугла, і найбільші сайти і агрегатори, то пробитися в ТОП по багатьом напрямкам практично неможливо.

Тому будь-якого сайту, який хоче підвищення продажів, обов’язково потрібно поєднувати контекстну рекламу і SEO.

А також це чудова можливість мати замовлення з першого ж дня запуску рекламної кампанії, не чекаючи місяці й роки, поки настане ефект від SEO.

Це можливість охопити будь-яку кількість ключових слів відразу.

А курс Іллі Исерсона — це можливість навчитися ТАКОМУ грамотному складанню рекламних кампаній, яке дасть вам прибуток, а не злив бюджету.

Ви зможете ДО старту реклами спрогнозувати кількість трафіку і вартість кліка (цього навчать).

Ви зможете робити свої кампанії чи будете розуміти, що конкретно робить той, хто налаштовує вам рекламу в Яндекс Директ або Google Ads.

На виході після курсу ви отримаєте рекламну кампанію і в Яндексі, і в Гугл, налаштовану під наглядом досвідчених фахівців.

Загалом, сьогодні це вже точно must have, як і знання, конверсії та аналітики, які теж будуть на курсі.

Я теж записалася на цей потік з 3 жовтня, тому що добре знаю Іллю Исерсона, його прагнення робити все найкращим, тому що дуже давно хочу, і тому що ну дуже багато відмінних відгуків за курсом.





Подивіться обов’язково нижче видеоотзыв від Андрія Силаєва, власника компанії з продажу чиллерного обладнання ГК «Пром Інжиніринг», який проходив минулого потоці.

А також, наприклад, ось такий відгук прислав мені на днях один мій передплатник:

Від автора курсу, Іллі Исерсона:

Поточний потік — вже третій за рахунком. Кожен набір курс неминуче поліпшується: ми починали лише з Діректа, тепер докладно розглядаємо і Ads, сума бонусів у вигляді промо-кодів на інструменти перевищує 30000 рублів.

Також в минулому потоці у нас запрацювала не має аналогів в Рунеті система кураторів з досвідчених фахівців-практиків, які відповідають на будь-які запитання студентів протягом 15 хвилин у робочий час.

Крім цього, у нас є активні закриті співтовариства з випускниками всіх минулих потоків.

І судячи за відгуками учнів, і нещодавно отриманої премії #bdd за краще навчання в галузі, ми все робимо правильно.)

Премія BDD 2018: «За найкраще навчання в галузі»

У контекстній рекламі інформація «як робити правильно» застаріває дуже швидко, а Яндекс останні кілька років стабільно радує нас нововведеннями.

Не враховувати все це — в кращому випадку відкручувати збиткову рекламу, а в гіршому — неефективно зливати великі бюджети.

На цьому практикумі буде тільки найсвіжіша інформація «як системно робити Директ і Ads восени 2018-го».

За планом курсу, ми навчимося все, що потрібно для запуску ефективної реклами — від докладного розбору роботи з семантикою, аукціонів і різних видів розміщення, до аналітики і роботи над конверсіями. У курсі буде навіть ще більше інформації, ніж вмістилося в план, з яким ви можете ознайомитися тут.

Разом:

— Системне розуміння контекстної реклами — Директ&Ads, аналітики, роботи з конверсією і багато іншого. Як для зовсім новачків в контексті, так і для більш досвідчених ppc-фахівців.

— 100% передача всім слухачам внутрішнього бізнес-процесу MOAB (!) по налаштуванню контекстної реклами

— 16 занять, 4 місяці, 1 онлайн вебінар на тиждень + домашнє завдання: найповніший і об’ємний курс на ринку

— Лекції від Іллі Исерсона + перевірка ДЗ і коментарі від команди кураторів кращих працівників MOAB

— Всі інструменти в подарунок: 150 000 фраз у MOAB Tools в подарунок, інструменти для очищення і кластеризації запитів, бонуси в системах наскрізний аналітики, закриті власні розробки MOAB

— Сумарні чесні бонуси в партнерських системах (SpyWords, Zadarma, Callbackkiller, SeoDroid, MegaLemma, SEO CRM і інші) — на 27500 рублів

Я пам’ятаю, років 6 тому я проходила один живий навчальний курс з контексту. І тоді це багато чого змінило в моїх справах, суттєво збільшило потік замовлень — тоді я налаштовувала трафік на ТОП Базу і софт.

Але потім Яндекс щось посилив, став вимагати по моїй темі сертифікати від розробників софту, я якось закинула все, відклала. А потім минуло занадто багато часу і я зрозуміла, що стільки всього змінилося в Директе, поки не пройдеш нормальне навчання, можеш зробити щось не правильно і будеш зливати багато бюджету, навіть не підозрюючи про це. Як-то не хотілося. І це мене сильно ступорило все це час.

Загалом, я давно хотіла, довго думала, чи в мене вистачить часу і сил на це, і нарешті вирішила, що досить, не хочу пропускати цей потік на 4 місяці і хочу піти нарешті вже до Іллі Исерсону )

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Домашки я планую робити в тому розмірі, в якому зможу — не обов’язково робити їх по максимуму від і до і збирати величезну ядро. Запущу поки не саму масштабну кампанію, але вже запущу.

Це буде відмінним точковим, саме цільовим доповненням до сукупного SEO-трафіку на свої сайти.

Тому я йду на цей потік.

У цього навчання потрійна корисність і це підкупило мене найбільше. Є відмінні окремі завдання щодо збільшення конверсії за заявками з сайту і по аналітиці (дивіться програму нижче).

А крім того, ми з Іллею Исерсоном спілкуємося вже кілька років на самі різні теми і мені подобається його гранично чіткий предметний спокійний і доброзичливий тон спілкування, подобається що він — дійсно профі в тому, в чому я поки ще мало розумію, подобається його системний підхід, він високо піднімається над процесами.

Я ще жодного разу не працювала з диверсифікацією лендингов і аналітику знаю погано, і живий тренінг по контексту я проходила останній давно, і за цей час, не використовуючи контекст, багато чого втратила.

Чим більше я уточнювала у Іллі Исерсона деталей про цей тренінг, обговорювала з ним різні моменти, він дав мені подробиці щодо бонусів і так далі, тим більше я розуміла, що я хочу зараз пройти цей 4-х місячний тренінг.

Хоча часу і немає, я завантажена іншими важливими для мене тренінгами, але часу ніколи і не буде багато. А формат його тренінгу — 1 завдання на тиждень і обов’язкове виконання домашек, допомогу протягом 15 хвилин — все це дуже сильно розпорядженні. Тільки так я зможу себе змусити діяти в цьому напрямку найближчим часом.

Лідогенерація на сайти стоїть у мене основною метою цього року. Звичайно, можна довірити комусь на аутсорс налаштувати кампанію. Але особисто мені буде корисно знати не тільки деталі правильної актуальною налаштування, щоб не зливати тисячі рублів (а у багатьох це десятки і сотні), але і розуміти, як я можу в рази збільшити конверсію з передплати і продажу. Не тільки під контекст, але і під відвідувачів з SEO.

А записатися я вирішила ще й тому, що буквально нещодавно моя подруга саме з допомогою контекстної реклами і лендинга серйозно змінила своє життя, і я згадала, наскільки це потужна штука в плані приведення саме цільових користувачів, покупців. Про те ж говорять і відгуки після проходження тренінгу Іллі Исерсона.

До 3 жовтня закінчується остання можливість отримати найвигідніші умови щодо реєстрації на курс в цьому році.

Записатися можна тут
Вводите на сторінці вибору способу оплати промо-код SEOANNA — він дасть знижку 5.000 рублів від вартості 4хмесячного (!) навчання.

4 місяці навчання — це потужно.
А вартість його зараз фактично у багатьох місячних курсів.

Від себе можу сказати з цього онлайн практикуму Іллі Исерсона:

— система навчання з домашками раз в тиждень (16 тижнів) вкрай ефективна

— покрокове поступове занурення в матеріал

— онлайн, доступно з будь-якої точки світу, будуть запису кожного уроку

— Ілля Исерсон — відповідальний, уважний до дрібниць викладач, практик з величезним досвідом, він дуже добре ставить систему

— вартість — дуже демократична, особливо зі знижкою, яку дали для моїх читачів.

— багато хороших відгуків (дивіться в кінці поста) і мені в лічку теж розповідали про успішний досвід з курсами Іллі Исерсона

— 4 місяці — відмінний термін, щоб встигнути все вивчити і впровадити. Це супер термін. І задати будь-які питання викладачеві. Відповідають у робочий час протягом 15 хвилин.

— особиста підтримка Іллі Исерсона — керівника агентства контекстної реклами, що добре розбирається не тільки в контексті, але й у підвищенні продаж, конверсії з сайту на кожному етапі.

— крім самих знань і навичок, ви отримаєте 27.000 рублів економії на дуже корисні інструменти (я подивилася все, це не порожній звук, а дійсно великі знижки і безкоштовне використання дуже корисних інструментів), ПЛЮС актуальні методичні матеріали, посібники і чек-листи з внутрішнього користування агентства MOAB.

— кілька занять щодо збільшення конверсії за заявками з сайту і аналітиці (!)

Результат проходження курсів: ваші готові ефективні рекламні кампанії в Яндекс.Директ і Google Ads, налаштовані своїми руками, сертифікат відгук від Іллі Исерсона за дипломанту.

Навчання буде йти в досить розслабленому режимі в тому плані, що на виконання дз — тиждень. якщо не встигаєте, то дивіться уроки трохи пізніше, в запису і наверстываете.

Записуйтеся прямо зараз, поки є місця і така рідкісна можливість вступити в цей найкращий тренінг.
Вводите на сторінці вибору способу оплати промо-код SEOANNA — він дасть знижку 5.000 рублів.

Якщо вам:

а) потрібні відвідувачі і клієнти швидко, відразу, без очікування, поки вийде зайняти топові місця в пошуку

б) потрібно охопити максимальний пул ключових запитів

ви ОБОВ’ЯЗКОВО повинні використовувати контекст.

Відгуки:

Обсяг органічної видачі в пошуку обох пошукових систем сильно знижується.

У 2018 році було помічено дуже багато рекламних блоків Яндекс Директ — штук по 9-15 в різних тематиках, за останні 2 роки на 37% знизився обсяг органічної видачі в Гуглі — не тільки за рахунок контексту, але і за рахунок різних швидких відповідей, нульового місця.

Тенденція зберігається. Начебто нікуди вже урізати органічну видачу, а умудряються це робити і далі.

А також це — хороша і дуже затребувана віддалена професія.

Записуйтеся тут.
Промо-код SEOANNA дасть вам знижку 5.000 рублів від вартості навчання.

Живе навчання — це бомба. Я в цьому році знову стала фанатом живих курсів.

За останній рік мене вже сильно змінили 3 живих онлайн-тренінгу, і всі вони теж багатомісячні і теж проходять в системі, як в Іллі Исерсона — в системі getcourse. Виконуй домашку і рухайся вперед.

І нічого так добре не штовхає і не змушує тебе вивчати нове і впроваджувати його, як така ось система.

Заняття №1:
Складання семантичного ядра
Принципові основи роботи з семантикою
Базиси: що це таке і як їх підбирати?
«Вузькі» і «широкі» базиси
Збір розширених запитів: інструменти і джерела

Заняття №2:
Аналіз попиту, види попиту
Аналіз попиту, трафіку, бюджету на основі семантики
Що робити, якщо попиту занадто багато? Як різати семантику
Що робити, якщо попиту занадто мало? «Прямий» та «непрямий» попит
Резюме: плюси і мінуси даної методики
Економіка: рентабельність і рентабельність

Заняття №3:
Що робити з семантикою?
Семантика в бізнесі: що робити, якщо ви ОПР або маркетолог
Семантика в агентстві: чому тепер ви реально почнете продавати контекст?
Модель продажу контекстної реклами на безкоштовній основі семантики і точного прогнозування
Економіка моделі
Плюси і мінуси моделі
Аналіз конкурентів: як правильно підглядати за заклятими друзями?
Побудова архітектури кампаній

Заняття №4:
Правильна чистка семантики
Вироблення критеріїв очищення
Інструменти для очищення семантики
Делегування процесу очищення: подвійна перевірка
Проблема «дефіциту мінусів» при обрізанні семантики
Бонус-трек: ВАКР «Адмірал Кузнєцов» і мінус-слова

Заняття №5:
Кластеризація семантики
Критерії кластеризації: сутність, підсвічування і інші
Інструменти для очищення семантики
Запит ніщо, група все: чому важливий маркер групи?
1 ключ-1 оголошення: так, вас багато років навчали нісенітниці

Заняття №6:
Пошукові рекламні кампанії
Створення та оформлення пошукових кампаній
Заголовки, опис, посилання, швидкі посилання, уточнення
Адреса, метро, телефон: як пов’язані картка кампанії і клонування кампанії в регіонах?
Коригування ставок
Мітки
Адреса, метро, телефон: як пов’язані картка кампанії і клонування кампанії в регіонах?
Крос-минусация оголошень і кампаній
Коригування ставок

Заняття №7:
Управління ставками на пошуку в умовах аукціону VCG
Що таке біддер і для чого він потрібен?
Основні складові ціни кліка на пошуку
Які биддеры варто використовувати?
Готові стратегії для «Директ-Менеджера»
Альтернативи зовнішнім биддерам для реклами на пошуку
Бонус: від торгів за позицію – до торгів за аудиторію

Заняття №8:
Рекламна мережа Яндекса
Основоположні принципи таргетування в РМЯ
Типи оголошень в РМЯ: текстово-графічні і графічні
Управління ставками в РМЯ: як формується ціна кліка в мережах?
Оформлення оголошень в РМЯ
Рефреш РМЯ-оголошень
Робота з Яндекс.Аудиторіями і ретаргетингом
Бонус: кейси тематик, де РМЯ працює краще пошуку

Заняття №9:
Аналітика
Типи цілей: дзвінки і «не-дзвінки»
Основи роботи з аналізом ефективності рекламних кампаній
Зв’язок «фраза-заявка»: чому така аналітика вам нічого не дасть?
Інструменти для обліку різних типів цілей
Всіх не перевешаете: чому все порахувати практично неможливо?
Реалізація даних аналітики в застосуванні до рекламним кампаніям
Бонус-трек: що таке TrackID – ідею для стартапу

Заняття №10:
Робота над конверсіями
Як насправді складається ціна заявки?
Персоналізація телефону
Персоналізація чату
Персоналізація для Mobile
Персоналізація власне контенту: Yagla vs. Кластеризація

Заняття №11:
Клонування, або як окупити спецрозміщення
Клонування для агентств: монополізація видачі
Продаж клонування як одному клієнту послуги
Продаж клонування як CPA-моделі
Клонування для бізнесу: монополізація реклами своїми проектами
Зайняти місце

Заняття №12:
Введення в Adwords
Знайомство з Google Adwords
Огляд інтерфейсу
Реєстрація аккаунта Google Adwords і огляд MCC облікового запису
Способи підбору ключових слів
Як працює аукціон оголошень
Перенесення РК Яндекс Директ в Google Adwords
Особливості написання оголошень в Google Adwords

Заняття №13:
Знайомство з Adwords Editor
Огляд інтерфейсу Google Adwords
Типи рекламних кампаній
Огляд налаштувань ключових слів, їх типів відповідності
Огляд параметрів націлювання, розширень, і всіляких налаштувань для оголошень РК пошукової мережі
Особливості застосування мінус-слів

Заняття №14:
Знайомство з МЕДІЙНІЙ мережі Google Adwords
Особливості
Типи
Способи створення
Робота з мінус-словами
Налаштування

Заняття №15:
Поглиблені налаштування Google Adwords
Поглиблені налаштування Google Adwords
Автоматичні стратегії ставок
Аналіз ставок з допомогою планувальника
Автоматизовані правила
Скрипти (в якості бонусу наведення на трійку корисних скриптів)
Ремаркетинг
Підключення тег ремаркетингу
Створення списків

Заняття №16:
Короткий екскурс по GTM і GA
Підключення Google Analytics
Перегляд статистики
Сегментація даних статистики
Робота з фільтрами і стовпцями
Складання звітів
Попередній перегляд оголошень

Дивіться подробиці і записуйтеся тут.
Використовувати при оплаті промо-код SEOANNA — він дасть вам знижку 5.000 рублів.

Переваги онлайн формату:

Комфортна для навчання середовище
Все що вам потрібно для відвідування лекцій – комп’ютер або ноутбук з доступом в інтернет.
Заняття проходять по вечорах: не потрібно нікуди їхати і змінювати плани, можна займатися з будь-якої точки планети.)

Запис кожного пройденого заняття
Запис зі всіма необхідними матеріалами і текстом домашнього завдання з’являються у особистому кабінеті учня в середньому протягом 2 годин після закінчення вебінару.

Самостійна практика у своєму ритмі
Виконуйте домашні завдання і впроваджуйте нові знання у зручний для себе час — у вас є тиждень до наступного заняття. Можна пропустити і нагнати до 2-3х тижнів курсу.

Консультації, коли вони дійсно потрібні
Куратори-практики з багатим досвідом налаштування контекстної реклами на зв’язку протягом 15 хвилин у робочий час. Так само доступні закриті чат і групи, з вашим і попередніми потоками.

Ілля Исерсон

«Я — промисловий маркетолог. Вісім років поспіль я займаюся тим, що наводжу дзвінки у великих обсягах на комерційні сайти з пошукової та рекламної видачі. Народився 27 років тому. 1 рік провчився в МГМСУ ім. Семашко, потім 1 день – в Літінституті ім. Горького. Скрізь було нудно і безденежно.

У 2006 вперше зайнявся SEO. Вже 10 років, а віз і нині там – digital відверто затягує.

2008-2014 – власні комерційні і некомерційні проекти в області SEO&PPC, створення команди фахівців ( 20-25 осіб) працюють з залученням SEO&PPC-трафіку на сайти в промислових обсягах (~1000+ лідов\добу сумарно за всіма проектами)

2014-2016 — розвиток ряду спеціалізованих проектів база ключових слів MOAB Pro ( all-in-one: семантика, софт для її обробки та персональний консалтинг) база ключових слів MOAB Suggest (проста і дешева семантика для кожного) агентство контекстної реклами MOAB (кардинальна зміна формату клієнт-агентство на ринку контекстної реклами)».

Ще кілька статей про контекстну рекламу, лидогенерацию, персоналізацію сайтів, підвищення конверсії та продажу

Статті Іллі Исерсона і аналітика його агентства, дуже цікаві, докладні та практичні:

— «Контекстна реклама – гра за правилами» — доповідь Іллі Исерсона на конференції BalticDigitalDays в Калінінграді 12 серпня 2016 року.

— «Статус «Мало показів» в «Яндекс.Директе» змінилося»

— «Неконкурентні ключові слова: де брати і як використовувати?»

— «Як отримати НЧ-трафік з пошуку або «Антиминусинск»

— «Хороший, поганий, злий: три способи швидко подвоїти продажі на сайті»

— «Ліди-вбивці»: як виростити бізнес без зниження конверсії дзвінків в операції»