Це невеликий кейс слідами моєї дорегистрации по каталогам фірм, яку я проводила останні кілька днів — у кінці вересня 2016 р.

Мені потрібно було пройтися по новим каталогам фірм, які з’явилися з моменту останньої реєстрації для однієї компанії за довідниками.

Плюс хотілося перевірити базу і подивитися, що зараз являє собою окремо взята частина в дію після моєї останньої ретельного чищення — скільки там ще не працюючих сайтів, помилки в яких виявляються тільки в процесі реєстрації. База, до речі, мене дуже порадувала, я думала, буде дещо гірше. На вихлопі я отримала багато посилань і згадок вже відразу ж після реєстрації і вкрай рідко зустрічалися не працюють сайти.

Всю основну практичну інформацію щодо реєстрації дивіться у моєму довіднику по каталогам фірм.

А також у настанові з прес-релизовым сайтів.

А також ще ряд нюансів, тут, у Головному мануалі по всім основним 12 видів сайтів для безкоштовного просування.

Тут же тільки деякі додаткові практичні деталі.

Отже.

З нових, непройдених, у мене залишалося 103 «загальних» каталогу фірм.

Після їх проходження вийшло так. З 103 шт.:

У 45 картка фірми і посилання з’явилася відразу, без модерації.

У 29 йде зараз модерація або очікується активація емейл
21 шт. не підійшли саме для тієї фірми, яку я реєструвала. Десь це були каталоги фірм, що надають послуги або ще що. Або ж це було 3 регіональних каталогу, які я перенесла туди, де їм належить бути.
1 шт. вимагав посилання (перенесла в підкатегорію)
1 шт. платний (перенесла в підкатегорію)
6 шт. в чорний список — приблизно 5% не працюють.

Також паралельно я відразу розміщувала оголошення та товари. Не скрізь, але в більшості місць, де це було можливо в цих довідниках фірм, вийшло 18 шт., які були розміщені відразу (теж з посиланням або згадуванням) і кілька повинні з’явитися після модерації.

Ще я аналізувала, скільки вийшло успішних розміщень останнього прес-релізу від цієї компанії і доразмещала за новими каталогами, які теж надавали таку можливість розмістити новину чи прес-реліз безкоштовно. Вийшло більше 40 сторінок з прес-релізом з посиланнями або згадками на хороших, трастових бізнес-порталах.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

На прес-релизовым однозначно можна було б вичавити і більше, якщо б я особисто краще пройшлася по основній базі прес-релізів і каталогів, а також блогів, соцмереж і форумів. Але у мене був ліміт часу, я і так по цьому сайту затратила в цілому на все часу в рази більше запланованого.

Тут на відміну від кейса №1 з форумами і кейса №2 з некомерційним прес-релізом я не зможу дати посилання на приклад розміщення, оскільки ця фірма не давала мені свого згоди і світити мені не хочеться.

Скільки зайняло часу.
Зайняло приблизно 4-5 днів по 3-4 години щільною швидкої роботи щодня. Але, як я сказала вище, це була не просто реєстрація в 100 каталогах, а ще і розміщення в інших відповідних розділах, і взагалі багато ретельної роботи.

Якого роду посилання виходили.
В основному в каталогах фірм це закриті в nofollow посилання, іноді ще і в noindex. Зрідка зустрічалися з відкритою активним посиланням і навіть з посиланням на будь-яких словах в описі фірми — такі я додавала в розділ «Трастові сайти — каталоги фірм» і переносила в підрозділ «Каталоги фірм — Загальні — пряма відкрита посилання».

Я також ось у цій статті «Безкоштовні посилання: відповіді на всі запитання. Що, де, в якому вигляді ми отримаємо» поправила пропорції, якого роду посилання ми отримуємо в каталогах фірм. Каталоги фірм стали частіше закривати посилання.

Але при цьому потрібно пам’ятати, що згадки і закриті посилання теж дуже корисні для природного посилального профілю та успішного просування в пошукових системах, тому що:

1. вони допомагають урізноманітнити та зробити більш естественыным, більш безпечним від фільтрів. Детальніше я писала тут.

2. згадки на хороших бізнес-порталах і тематичних трастових порталах теж вносять істотний внесок у просування сайту

3. посилання будь-якого роду і згадки адреси сайту, назви компанії та її реквізитів, адреси, розміщення в каталогах фірм, прес-релизовых сайтах, в бізнес-дошках оголошень та в сервісах відгуків, сервісах карт та ін. збільшують і комерційні фактори — теж допомагають підніматися вгору по позиціях в пошукових системах

4. реєстрація в каталозі фірм часто є єдиним шляхом для розміщення інших видів матеріалів — оголошень, прес-релізів, записів в блозі, статей, тендерів, вакансій і т. д.

5. вони збільшують вашу впізнаваність на тематичному та бізнес-ринку, збільшує кількість звернень цільовій аудиторії

Поліпшення позицій в пошукових системах

Вже за перші 3 дні були істотні поліпшення, явно викликані останніми діями — багато позицій різко піднявся. Через 3 дні 64 запиту вгору, потім через день 69 запитів вгору.

Через 2 тижні дуже добре на +10 +30 позицій в середньому зросли багато позиції у Google (він завжди реагує першим).

Загалом, дуже радує результат, витрачені сили і час того коштували.

Реєстрація з Allsubmitter і без нього

У каталогах фірм, з одного боку, дуже багато полів. Реєстрація просувається довго, і як-то лінь копіювати дані кожен раз в 10-30 полів.

З іншого боку, у каталогах фірм часто зустрічаються java скрипти — найчастіше у виборі категорій і підкатегорій або регіону. І Allsubmitter з ними не справляється. (але в новій версії програми є Модуль напівавтоматичного реєстрації V2., створений з нуля, в ньому, кажуть, все в порядку в плані скриптів). У будь-якому випадку зараз — це єдина програма для якісної напівавтоматичного реєстрації в будь-яких видах сайтів і вибирати зараз не доводиться, якщо хочеться хоч трохи прискорювати роботу і мати додаткові інструменти.

Ось коротке відео, як виглядає робота при напівавтоматі з Allsubmitter:

А в цій статті є і різні деталі, як відбувається розміщення з софтом і без нього — вручну.

Тому я намагалася якомога більше каталогів проходити в Allsubmitter, якщо я бачила, що щось не працює-за скриптів, швидко відправляла в «Пізніше», потім у розділі «Звіт про напівавтоматичного реєстрації» експортувала все в TXT і всю пачку відразу пройшла вручну. Спочатку лінь копіювати, але потім звикаєш, і в принципі, і повністю ручна реєстрація теж норм. Тому, можете навіть просто брати повну ТОП Базу, якщо у вас ще немає, і розміщуватися по ній вручну.

Але каталоги фірм та прес-релизовые сайти — дуже важливі види сайтів для комерційних проектів, тому скільки б часу вони не вимагали, обов’язково потрібно по них розміщуватися.

Прискорення і стабілізація індексації

Про прискорення індексації я писала докладно тут. Цей метод як і раніше працює і я завжди намагаюся подопнуть посилання, плюс це набагато краще зберігає їх від випадання з індексу обох пошукових систем.

Тобто і в цей раз я загнала майже сотню сторінок в сервіс, продублювала їх в одному проекті кілька разів за тарифом максі.