Перевіряла сьогодні 6 останніх посилань, які я купувала до новини про АГС..

І з’ясувалося, що рівно половина з них — 3 штуки — позначена червоним нуликом — сайт під АГС.

6 штук — це, звичайно, не вибірка. А після того, як я заглянула в історію закуплених посилань, виявилося що з інших сотень закуплених мною на цьому екаунті Гоугетлинкс посилань на донорах (досить ретельно відбираються кожен раз Фасттрастом і вручну) — десь близько 10-15% під АГС. Більшість не постраждали. Це з якісних добірних. У цілому статистика біржі, звичайно, інша. Думаю, відсотків 30-40 напевно могли потрапити під АГС.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Ось ці останні невдалі 6 штук — це «вічні» посилання в статтях на Гоугетлинкс. Всі були з тИЦ від 500 і вище. Інші параметри були хороші, СДЛ — це все великі новинні портали, в основному регіональні. Старі домени, давній термін роботи сайтів.

Немає значка, що продавали посилання на Sape.

Ось ці три порталу, які отримали агс:

http://igis.ru/
http://samara.ru/
http://omsk300.ru/

Вартість цих посилань становила від 500 до 1500 рублів )

Все-таки на мій погляд, зверствует Яндекс.

Ось перші думки колег приблизно такі ж:

Читайте докладний дослідження від Олександра Алаєва «Новий фільтр АГС Яндекса: дослідження 90к донорів, аналіз і відмінності від АГС-40»