Цей вебінар — третій у серії безкоштовних матеріалів за семантикою від Іллі Исерсона. Тому він називається «Семантика для контексту. Частина 3». До цього було керівництво, потім Ілля навчальне відео, і тепер проводить вебінар. Завантажити всі-всі матеріали можна на сторінці вебінару— з ними теж дуже бажано і дуже корисно ознайомитися!

Про Іллю Исерсона я вже вам писала і давала нещодавно у себе в блозі його безкоштовне керівництво по семантичному ядру з контекстної реклами (корисно і для СЯ по SEO). Тут же за цим посиланням є і ряд його дуже цікавих статей на різних сайтах, які я зібрала. З ними теж можна ознайомитися до вебінару.

Контекстна реклама — це швидка масова лідогенерація, яку можна настроїти так, щоб вона точно себе окупає і приносила прибуток. Інакше немає сенсу її використовувати. Саме на це націлений Ілля в своєму навчанні і своєї діяльності.

Контекст може зробити багато чого з того, що не в змозі вирішити SEO, в тому числі те, що пошукова оптимізація сайту не може розв’язати так швидко.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Так ось, 14 червня 2017 р., в 19.00 МСК відбудеться безкоштовний вебінар Іллі Исерсона з контекстної реклами, який я дуже рекомендую. Я розміщую у себе в блозі тільки найкраще і найцінніше.

Програма вебінару «Семантика для контексту. Частина 3»:

— Семантика складних ніш: як бути, коли не знаєш запиту?
— Семантика для каналів: чому для товарної реклами теж треба збирати семантику?
— SEO та контекст — близнюки-брати, хто більше матері-історії цінний?
— Yagla і кластеризація: що і коли краще працює?

Очікуються різні секрети і хитрості.

Вебінар буде корисний як власникам сайтів, так і для рекламодавців, які використовують Директ або замовляють контекст на стороні. В кінці Ілля Исерсон відповість онлайн на ваші запитання.

Реєструйтеся на вебінар тут.

Мені особисто Ілля дуже подобається як фахівець і людина. Думаю, і вам сподобається.

Ще кілька статей про контекстну рекламу, лидогенерацию, персоналізацію сайтів, підвищення конверсії та продажу

Статті Іллі Исерсона і аналітика його агентства, дуже цікаві, докладні та практичні:

— «Контекстна реклама – гра за правилами» — доповідь Іллі Исерсона на конференції BalticDigitalDays в Калінінграді 12 серпня 2016 року.

— «Статус «Мало показів» в «Яндекс.Директе» змінилося»

— «Неконкурентні ключові слова: де брати і як використовувати?»

— «Як отримати НЧ-трафік з пошуку або «Антиминусинск»

— «Хороший, поганий, злий: три способи швидко подвоїти продажі на сайті»

— «Ліди-вбивці»: як виростити бізнес без зниження конверсії дзвінків в операції»