Теж дуже частий, щоденний питання — чи працюють сьогодні посилання для просування сайту?

Так, звичайно, працюють ) Не буде в інтернеті такого, щоб вони не працювали. Просто їх вплив змінюється і знижується.

І працюють вони по різному в різних випадках. Один з моїх наступних постів буде про вічні посилання. А поки розглянемо в цілому основні важливі моменти про побудову посилальної маси.

Посилання працюють по різному для різних типів запитів.

Картина приблизно така:

для високочастотних більше значить поведінкові, хостовые фактори, текст, оптимізація, ніж посилання.

для середньочастотних запитів посилання, напевно, найбільш важливі з усіх факторів.

для низькочастотних запитів набагато важливіше всього якісна оптимізація і текст. Тому дуже багато контент-проекти просуваються сьогодні без посилання тільки на НЧ і мікро-НЧ запити. Однак, дуже корисно НЧ запити теж подпинывать посиланнями.

Посилання по різному діють на просування інформаційних та комерційних запитів

Для інформаційних проектів набагато ефективніше будуть безанкорниє, природні, вічні посилання в статтях.

Для комерційних запитів варто частіше використовувати анкор з ключовими запитами (однак все одно їх частка не повинна перевищувати частку безанкорных посилань) і можна використовувати біржі орендованих посилань (проте дуже обережно і дуже ретельно фільтруючи). Звичайно, природна і безанкорная маса теж дуже важлива.

Про те, як масово визначати комерційні і інформаційні запити я писала тут.

Пам’ятайте про ряд комерційних тематик з «відключеними» посиланнями по Москві

Для тих посилань, де відключено посилальне (є кілька способів, як їх перевіряти, про один з них, автоматизований, під який у SEOLib розроблений сервіс можна подивитися тут) здійснюється приблизно така стратегія:

— проставляються штук 30-50 посилань. краще платних — вічних в статтях, в хороших донорів (біржі Міралінкс, Гоугетлинкс, Вебартекс, Ротапост).
— протягом місяця-двох дивимося результат

Посилання все одно потрібні на будь-яку важливу сторінку сайту хоча б для статичної ваги. Просто для ряду комерційних запитів в Московському регіоні посилання з потрібними вам анкорами можуть зовсім погано працювати.

Завжди трапляється просадка посилальної маси, і відповідно сайту за запитами.

Проводилися і не раз експерименти. Цей момент дуже сильно залежить від того, наскільки ретельно ви вибирали донорів. Були це живі сайти з гарною відвідуваністю і хорошими показниками.

Буває так, що через рік може зникнути половина донорів. І «вічні» посилання далеко не настільки вічні, як хотілося б.

Не зловживайте!

Є така річ, як фільтри пошукових систем Яндекс і Гугл. Вони можуть вас наздогнати якщо:

— ви занадто швидко нарощували посилальну масу (посилальний вибух)
— ви наростили погану посилальну масу (автопрогоны і погані сапо-посилання)
— ви довго і масово використовуєте орендовані посилання (зараз цей поріг — від 2х років та в розмірі більше 1000 орендованих посилань типу з біржі Sape) — за вами може прийти Мінусинськ.
— використовували багато (приблизно більше 50%) комерційних анкорів і взагалі не маєте природний посилальний профіль

Посилання посиланнями — різниця

Звичайно, не варто порівнювати орендовані посилання типу з Sape, посилання з автопрогонов за профілями або там заспамленним каталогів і посилання природні, релевантного контенті великого обсягу (статті по тематиці вашого посилання, де і заголовок відповідає просуваються вами ключів і т. д.) на якісних трастових сайтах.

Крім того, орендовані посилання часто просто не враховуються пошуковими системами аж до перших кількох місяців. Вони начебто стоять, але якийсь час не приносять ніякої користі.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Підсилюйте

Підсилюйте посилання переходами та іншими посиланнями.

Для цього розміщуйте посилання на розміщені на вас посилання в самих різних видах сайтів. Можна закуповувати трохи недорогих посилань, або підсилювати тільки безплатними видами посилань і соцмережами.

Про смітники піраміди я докладно писала тут.

Обов’язково стежте, щоб посилання на ваш сайт взагалі проиндексировались. Як можна добре прискорювати індексацію я писала тут.

Використовуйте форуми, сервіси відгуків, запитань і відповідей, соцмережі, блогові системи та ін.

Ці види сайтів дуже добре працюють. Так званий крауд-маркетинг став дуже популярний останнім часом серед порад по просуванню сайтів.

Ці види сайтів:

— дають природну посилальну масу в контенті релевантному

— за проведеними тим же Дмитром Шаховим досліджень стабілізують посилальну масу від стрибків

— обов’язково завжди призводять цільових відвідувачів і покупців, що добре саме по собі, і для пошукових систем як різноманітні, природні джерела трафіку

— допомагають поліпшити поведінкові фактори, т. к. цільовий відвідувач, зацікавлений вашим повідомленням або оголошенням переходить на сайт, який його цікавить і проводить там якийсь час. Якщо ви розміщуєте просто назва бренду або не активний урл, то він вбиває їх в пошуковий запит. Теж за моїми експериментів навіть неактивна посилання добре збільшувала позиції сайту в пошукових системах.

— в цілому покращують траст сайту.

По форумах я випустила докладне керівництво з усіма технічними подробицями і різними способами розміщення — за допомогою Allsubmitter, Xurmer або вручну (в тому числі чужими руками).

Про те, як на автоматі розміщуватися по форумах в природному вигляді я писала тут в статті про технологію «Антиспам 2.0» від Хрумера. З цією технологією найпотужніша SEO-програма для автоматизованого розміщення посилань може сама розмовляти з іншими в різних гілках з метою зістарювання аккаунта, може спілкуватися сама з собою від різних акаунтів і в кінці видати посилання на ваш сайт (наприклад, на кілька інших для природності повідомлення) і т. д. тобто це те, на що у людини піде багато часу і сил. Також Хрумер добре використовувати для посилальних пірамід. Він регулярно випускає оновлення та у розробників великі плани, всі оновлення програми Xrumer — безкоштовні.

Мої рекомендації щодо побудови природної посилальної маси

Я повторюю їх регулярно, у багатьох моїх статтях:

— Просувайте різні сторінки сайту (не тільки головну)

— Використовуйте різні тексти в оточенні посилань і анкор (тексти посилань), більше безанкорных посилань (зараз рекомендація — близько 70%, особливо на початку)

— Просувайте поступово (повільно), з позитивною динамікою зростання кількості посилань на сторінки вашого сайту (намагайтеся регулярно цим займатися)

— використовуйте різні види сайтів для розміщення посилань. Обов’язково використовуйте безкоштовну природну посилальну масу, яка не тільки дає хороші посилання, але і покращує поведінковий та комерційний фактор, і призводить реальних цільових відвідувачів і покупців.

Використовуйте сайти з ТОП Бази. Я знаю, що багато купують, але руки не доходять роками. Даремно. Обов’язково потрібно використовувати.

На даний момент (жовтень 2016 р.) всього в ТОП Базі 26500 сайтів різних видів для безкоштовного розміщення:

каталоги сайтів, 860 (дуже сильно чищу їх, прибираю заспамленние + сайти з розділами «Друзі» на відміну від багатьох інших баз у мене — не каталоги, а «Обмін посиланнями», теж сильно вичищені)

каталоги статей, 290 (теж було ще недавно 700 добірних, сильно почистила, вони зараз зникають постійно, хоча і деякі виглядають робочими)

каталоги фірм і компаній, 2200 (ці ростуть і більш стабільні)

дошки оголошень, 10800 (з них 4 тис. — дошки у Вконтакті)

форуми (тільки активні), 9000

база для розсилки новин і прес-релізів, 660

сайти з резюме і вакансіями, 880
соціальні мережі і блогові системи, 700
сервіси закладок і соцновостей, 30
трастові сайти, 400
сайти для розміщення відео 120
база для обміну посиланнями, 330
сервіси 130 відгуків
рейтинги 260
RSS-каталоги 28
для розміщення виставок, подій, тендерів, курсів, заходів
сервіси питань і відповідей
додавання акцій, знижок на сайти — 60
сервіси для додавання персони — 30
додати прайс-лист 29
додати розповідь, звіт — 50
Сервіси питань і відповідей 60
каталоги інтернет-магазинів 40
та інші види сайтів.

Англомовна база 1630 (теж вичищена вдвічі від реально не дієздатних)

Всередині цих видів сайтів є тематичні та регіональні пакети. Все дуже зручно розділене по категоріях — їх всього понад 1000.

Вираховувати кількість в регіональних і тематичних пакетах прямо зараз довго — після чергового офіційного оновлення бази я поки не перерахувала. Від кількох сотень до кількох тисяч у кожному тематичному. найпопулярніші — авто, будівництві більше 2 тис. сайтів всіх видів.

Обов’язково почитайте мої статті:

— Головний мануал за 12 основними видами безкоштовного просування

— Як і де безкоштовно просувати сайт, щоб отримати максимум результату. Використовуємо весь потенціал ТОП Бази

— 13 найчастіших питань щодо самостійного безкоштовного просування. Відповіді

— Моє велике керівництво по посилального просування

— Природні посилання. Що це і як вони підвищують поріг безпеки посилального просування сайту

— Треба розміщуватися в каталогах сайтів? Чи можна сьогодні реєструвати на автоматі?

— Безкоштовне просування некомерційного тематичного сайту (наприклад, блогу)

— Ставити чи ні зворотні посилання при реєстрації?

— Відповідь на питання: Каталоги, дошки, форуми, прес-релізи, блоги, соцмережі та ін. — куди там ставити посилання??

— Важливі «дрібниці» при реєстрації та розміщенні посилань

— ТОП База vs. біржі Sape — можуть безкоштовні якісні посилання замінити платні? (тут я не згадувала про Мінусинськ, але саме тут сама суть статті — порівняння безкоштовних природних посилань і орендованих сапо-посилань)

— Просуваємо тематичний сайт безкоштовними заходами за допомогою Allsubmitter і ТОП Бази

— Чи залишиться робота з ТОП Базою актуальною після нововведень Яндекса?

І почитайте мої невеликі кейси по використанню ТОП Бази і Allsubmitter і результатами.

— Кейс №1. Некомерційний прес-реліз для художника

— Кейс №2. Підвищуємо продажу живців винограду за допомогою форумів

Інші мої статті за безкоштовним просування сайтів тут.