Апдейт посту. Давно не було знижок на Spywords. Дали промо-код BLACKFRIDAY на 23-25 листопада 2018 року на знижку 50%! Тарифи у Спайвордс і так не дуже високі, а з такою знижкою на 3 дні — це дуже доступний і корисний сервіс. Тариф PRO виходить всього за 975 рублів за місяць.

Ви можете оплатити 1 місяць, квартал, півроку, рік з унікальною знижкою, яка буває тільки раз у році.

Всі інші ВЕЛИКІ знижки на SEO-софт і сервіси, на керівництва і бази на Чорну П’ятницю 2018 тут. Користуйтеся моментом!

Це мій огляд сервісу Spywords від 2015 року, але, думаю, основні інструменти залишилися тими ж. Бази вони регулярно оновлюють.

Я нарешті потестировала сервіс для підбору ключових слів конкурентів SpyWords.

Виявилося, що все дуже зручно, все літає і ніяких довідок та інструкцій не потрібно.

Це дуже крутий і мега корисний сервіс — особливо, якщо у вас на просуванні (в пошуку чи в контексті) — корпоративний сайт, або ж кілька сайтів, або вам потрібно дуже добре просунути, то взяти хоча б тариф на місяць потрібно обов’язково.

Що робить цей популярний онлайн-сервіс SpyWords?

«Стежить» за вашими конкурентами.

— здає вам їх бюджетів контекстної реклами Яндекс Директ,
— показує ключові слова, по яких вони розміщуються, ціну за клік, кількість показів і інші дані
— здає ваших конкурентів в пошуку Яндекса і Гугла,
— показує, який у них трафік і яка частка кожного з ключових слів
— дає повні списки ключових запитів, за якими вони видно в пошуку та за яким розміщуються в контексті
— допомагає фільтрувати, сортувати всі ці списки
— може зробити порівняння декількох доменів (до 20) і видати тільки ті ключові слова, за якими просуваються всі ці домени або тільки якийсь один на відміну від інших
— зручно дивитися видимість доменів та позиції

За один тільки перший місяць його використання ви можете отримати величезну кількість найцінніших даних по ключових запитах.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Один варіант використання цих даних я докладно описала у статті «Розширення семантичного ядра за рахунок конкурентів».

Там є 2 тарифу — PRO і Unlim.

Pro (до 5.000 позицій у звіті. Кількість звітів не обмежена. Обмежений Яндексом, немає Гугла. Немає Війни доменів, немає аналізу і порівняння позицій і видимості). Вартість — 1950 975 рублів за перший міс. з промо-кодом BLACKFRIDAY, якщо оплатити з 23 по 25 листопада 2018 року на «Чорну п’ятницю».

Unlim (все не обмежена). Вартість — 5000 2500 рублів за перший міс. з промо-кодом BLACKFRIDAY

Отже, в Спайвордс є 4 основних інструменту (є ще нові інструменти по роботі з позиціями і видимістю сайту):

— Аналіз конкурентів
— Битва доменів
— Війна доменів
— Розумний підбір запитів

Всі вони дуже цікаві і корисні.

1. Аналіз конкурентів

Введемо запит «міжкімнатні двері» і що отримаємо:

— список рекламодавців в Яндекс Директ по цьому запиту і ті запити, за якими вони просуваються, ціну за клік, кількість показів
— список інших запитів, які також купують в Яндекс Директ разом із запитом «міжкімнатні двері» (більш 5 тисяч)
— інші домени в органічній видачі Яндекса і Гугла і всі ключові слова, за якими видно в пошуку кожен з цих доменів. Ми побачимо частку кожного ключового слова в пошуковому трафіку кожного домену і багато іншого.

Переходячи по доменах і їх ключовими словами, ми можемо натискати на кожне конкретне слово і знову отримувати список доменів, які по ньому видно в пошуку і повний список ключових слів кожного з цих доменів.

Кількість інформації щодо ключових запитах та конкурентів, які можна отримати — не обмежена і безцінне для процесу пошукового просування або контекстної реклами.

2. Битва доменів

Додам кілька доменів з тих, що видав сервіс в минулому кроці в розділ «Битва доменів» і отримаю наступний список:

Порівняння параметрів в контексті:

— Кількість запитів в контексті
— Унікальних оголошень
— Середня позиція в контексті
— Денний бюджет по контексту
— Трафік з контексту
— Запитів в ТОП-50
— Запитів в ТОП-10
— Трафік з пошуку

Порівняння використовуваних списків ключових слів цими доменами в пошуку Яндекса і Гугла і в контекстній рекламі Яндекса.

Дуже зручно можна клікнути по потрібній частині діаграми і побачити все ключевики, які задіють обидва домена. Або ті, за якими один видно в пошуку, а інший ні.

Далі можна отримати повний список цих запитів, клікати по кожному з них і переходити знову на списки доменів і т. д.

3. Війна доменів

Те ж саме, що битва доменів, тільки замість трьох можна порівнювати загальні показники і використовуються ключові слова у 20 доменів одночасно!

4. Розумний підбір запитів

Сервіс видасть вам короткий список найдобірніших ключових слів, за якими ваші основні конкуренти видно в пошуку і закуповують рекламу в Яндекс.Директ. Найбільш привабливі для них і для вас запити.

Загалом, прямо дуже рекомендую.

І не забудьте, промо-код BLACKFRIDAY діє з 23 по 25 листопада 2018 року і дає знижку 50% на сервісі SpyWords.