Закритий майстер-клас з просування інтернет-магазинів від гуру вітчизняного SEO — Олексія Чекушина пройде 7-10 квітня 2018 року наживо в Москві.

Наскільки я знаю, зараз це — найкраще навчання з цієї тематики (SEO для інтернет-магазинів, просунутий рівень) на ринку Рунета.

Олексій поділиться своїм досвідом просування інтернет-магазинів, накопиченим за останні роки інтенсивної роботи, в тому числі в найбільшому інтернет-магазині Рунета — Викимарт і як SEO-експерта в одній з найвідоміших SEO-компаній Рунета — Кокос.

Закритий майстер-клас триватиме 2 дні по 6 годин (без обліку обіду і перерви).

Кількість учасників майстер-класу обмежена.

З набором групи прийом буде закінчено. Додаткових або «блатних» місць немає, за будь-які гроші. Не пропустіть свій шанс. Всього було доступно 50 місць. Залишилося 3 на поточний момент. Тільки 1 місце на ВІП, ні одного місця на кейс день не залишилося.

Подивитися усі деталі і зареєструватися можна тут

Після проходження заходи:

Чому Вам варто відвідати закритий майстер-клас Олексія Чекушина «Просування інтернет-магазинів»?

Місце та графік проведення занять

р. Москва, Ізмайловському шосе д. 71, корп. 4 Р-Д. ТГК «Дельта» Ізмайлово

1 день – 7 квітня
2 день – 8 квітня
3 день – 9 квітня
4 день – 10 квітня

11:00-18:00

Подивитися всі деталі, відгуки і зареєструватися на закритий майстер-клас Олексія Чекушина можна тут

Кількість учасників майстер-класу обмежена. З набором групи прийом буде закінчено. Додаткових
або «блатних» місць немає, за будь-які гроші. Не пропустіть свій шанс.

Подробиці і зареєструватися

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Програма закритого майстер-класу від Олексія Чекушина «Просування інтернет-магазинів»:

7 квітня, з 11:00 до 18:00
Перший день. Основний курс

Підготовка до просування
Аналіз ніші

Базовий збір семантики.
Аналіз семантики – виділення структури попиту, сезонність.
Приклади структури попиту для різних магазинів.
Визначення основних конкурентів та конкурентності ніші.

Вибір стратегії просування.

Стратегії з різним ступенем ризику.
Асортиментні рішення на базі пошукового попиту.
Підбір регіонів для просування.
Робота з інформаційної складової.
Визначення бюджету на SEO.
Основні етапи просування.

«Основні етапи просування»

Нульовий етап просування

Формування структури каталогу на базі попиту. Синоніми, нормалізація, дроблення і об’єднання категорій.
Покатегорийная оцінка попиту і його сезонності.
Формування сезонної матриці категорій.
Складання плану просування на підставі попиту і комерційних даних.

Первинна оптимізація.

Створення основних типів сторінок: категорія, категорія+фільтр, категорія+тег, товар.
Шаблонна оптимізація сторінок.
Пріоритезація сторінок для подальшого.
Послідовна детальна проробка категорій.

Детальна проробка категорій

Процес збору семантики для категорії
Первинний збір та поетапна фільтрація.
Формування базової структури, нормалізація запитів.
Розподіл запитів по базовій структурі.
Формування структури «в глибину» з використанням кластеризації.
Визначення необхідних типів сторінок.
Кастомізація шаблонів оптимізації під категорію.

Оптимізація різноманітних сторінок

Головна сторінка

Основні завдання головної сторінки
Оптимізація головною під основні запити
Розміщення посилань на головній сторінці

Каталог (лістинг) товарів

Вибір між «Каталозі» і «теговым» поданням.
Принципи формування заголовків. «Перехресні входження» з мінімізацією межсловных відстаней. Покриття груп запитів.
Оптимізація каталогу: кількість товарів, анкор посилань, опису. Обсяг лістингу як фактор ранжування.
Розміщення додаткових записів на сторінці. Міні-тексти, кнопки «в кошик» та інші нетривіальні місця.
Оптимізація пагинации лістингу. Як, що і навіщо.
Оптимізація розміщення посилань на лістинг+бренд та лістинг+тег.
Різні варіанти вбудовування посилань в інтерфейс. Оптимізація анкорів.
Визначення потреби лістингу в тексті. Просування сторінок з текстами і без. Використання текстового аналізу для складання технічного завдання на текст.

Сторінки фільтрів

Відмінності в оптимізації сторінок фільтрів від загального лістингу категорії.
Оптимізація анкорів посилань з карток у лістингу.
Додаткова інформація в картці як спосіб оптимізації.
Участь у посилальної структури – хлібні крихти і посилання на інші зрізи (фільтри та теги).

Теговые сторінки

Чому недостатньо сторінок фільтрів.
Тег як комбінація параметрів.
Ручні теги.
Відмінності в оптимізації сторінок тегів.
Особливості розміщення хмар тегів на сторінках – поєднуємо юзабіліті і оптимізацію.

Сторінки карток товарів

«Дроблені» і «об’єднані» картки. В яких випадках картка формується кількома сторінками, а в яких – однієї.
Принципи формування «дроблених» карток – на скільки сторінок треба розводити і як з цим жити.
Шаблонна оптимізація карток. Кастомізація шаблону під категорію.
Залучення, розміщення та оптимізація відгуків.
«Життєвий цикл» картки товару.

Оголошень відгуків

Формування лістингів відгуків. Навіщо? Як?
Шаблонна оптимізація лістингів. Як боротися з агрегаторами відгуків.

Огляди

Сторінки оглядів. Коли застосовуються і чому.
Оптимізація сторінок оглядів.

Регіональність

Особливості різних способів прив’язки регіонів – Довідник, Вебмайстер, Каталог.
Реалізація регіональності через папки і субдомени. Плюси і мінуси способів.
Телефон як фактор регіоналізму.
Використання топонімів.
Основні помилки в реалізації регіональності

Комерція

Комерційні і некомерційні фактори для інтернет-магазину.
Технічна сторона реалізації коммерческости. Що потрібно показати роботам.
Типові помилки в реалізації коммерческости

8 квітня, з 11:00 до 18:00
Другий день. Основний курс

Линкбилдинг для інтернет-магазину

Внутрішні посилання

Вплив внутрішніх посилань в Яндексі і Гуглі.
Різні стратегії внутрішнього линкбилдинга.
Формування линкатора для індексації.
Простий линкатор для ранжирування.
Складні варіанти линкаторов для ранжирування. Повністю автоматичні розміщення, облік позицій за запитом.

Зовнішні посилання

Визначення потреби в зовнішніх посиланнях.
Може природне посилальне замінити комерційне?
«Орендні» і «Вічні посилання» їх плюси і мінуси.
Альтернативні варіанти посилального розміщення.
Вибудовування посилальних стратегій з різним ступенем агресивності.
Ризики накладення фільтрів за посилання.
Вимоги Яндекса і Гугла до посилань.
Створення посилальних профілів під обидві ПС.

Фішки

Управління сниппета для магазину. Meta Description, YML, міні-тексти.
Імітація великого асортименту при невеликому числі товарів.
Кастомізація шаблонів оптимізації з успадкуванням. Створюємо SEO-конструктор.
Методи прогнозування трафіку для магазинів.
Технічні збочення – як і коли вони приносять додатковий трафік.
Особливості реалізації мобільних версій.
Способи відключення Яндекс.Радника.
Методи використання сайтів-аффіліатів.
Типові проблеми дуже великих е-коммерсов і методи їх вирішення.

Інструментарій для просування

Інструменти роботи з семантикою. Парсери і бази.
Класифікація запитів. ГЗ/ГНЗ, комерція, тематика. Як це все застосовувати.
Кластеризація запитів. Де і як застосовується. Відмінності в методах і підходах. Залежність від ступеня конкурентності ніші. Практичні застосування.
Текстовий аналіз для сторінок лістингів. Особливості використання. Постановка процесу написання текстів.
Збір позицій. Особливості позицій в Яндексі і Гуглі. Максимально чисті методи знімання позицій.

Моніторинг процесу просування

Моніторинг позицій при наявності «бандита». Особливості відстеження.
Варіанти можливих KPI та їх особливості. Позиції, Видимість, Трафік, Замовлення, Прибуток, Маржа.
Складання набору KPI під ваш сайт.
Відстеження конкурентів.

Організація робочого процесу

Основні ресурси для просування.
Формування робочої групи.
Поділ завдань і зон відповідальності.
Організація loop-циклів.

9 квітня, з 11:00 до 18:00
Третій день — Кейс day

Розбір складних ситуацій на прикладі сайтів учасників

10 квітня, з 11:00 до 18:00
Четвертий день — VIP day

Складні моменти в просуванні інтернет-магазинів.

Особливості просування магазинів в залежності від розміру

Маленькі магазини

Особливості вибору ніші. Де заходять маленькі магазини, а де – ні.
Особливості роботи при малому асортименті – імітація і товарний попит.
Обмеження у формуванні структури.
Особливості життєвого циклу товарів в маленьких магазинах.

Середні магазини

Особливості підбору асортименту та подальшого управління.
Особливості життєвого циклу карток.

Великі магазини

Асортиментні проблеми: менеджмент, актуалізація, уникализация.
Особливості пріоритезації роботи.

Робота в нішах з високою часткою информационки.

Визначення та відстеження частки інформаційності в ніші.
Методи просування по запитам, які змінюють интент.

Робота з оновлюваним асортиментом.

Життєвий цикл асортименту.
Прогнозування попиту на майбутні моделі.

Просування остросезонных магазинів.

Особливості роботи з остросезонной семантикою.
Підготовчі роботи в не сезон.
SEO-буст у передсезонний період.

Особливості роботи в тематиках без товарного попиту.

Особливості роботи в основних тематиках:

Електроніка
Побутова техніка
Дитячі товари
Спорт — товари
Одяг/взуття
Косметика
Товари для авто
Будівництво та ремонт

Посилальні фішки

Побудова власних донорів.

Створення «з нуля».
Використання дропов першої та другої свіжості.
Викуп сайтів.
Плюси і мінуси методів. Особливості реалізації.
Підбір оптимального методу під стратегію.

Використання «розумних» посилальних прокладок.

Основні завдання прокладки.
Одношарова розумна прокладка.
Двошарові прокладки – повна захист від санкцій.

Поділ посилання для пошуковиків.

Методи розведення посилання для пошуковиків.
Пріоритезація посилань для використання під кожен пошуковик.

Моніторинг та поліпшення ПФ
Відстеження ПФ

Відстеження ПФ за допомогою Яндекс.Метрики і Google Analytics.
Формування ключових показників та їх моніторинг.

Поліпшення ПФ

Класичні методи.
«Легальні» способи накрутки.

Не тільки магазини

Маркетплейсы

Особливості асортиментних рішень в маркетплейсах
Проблеми уникализации контенту та їх вирішення
Проблеми склеювання товарів.
Асортиментна домінування.
Особливості життєвого циклу товарів».

Агрегатори

Аналіз ніші на агрегатори – основні маркери. Де агрегатори заходять, а де – ні.
«Каталожні» і «Асортиментні» рішення для агрегаторів на основі аналізу попиту.
Особливості формування «лістингів» і «товарів» не-магазинах на прикладах сайтів учасників.
«Крайні» випадки – околонулевой «товарний» чи «категорійний» попит – приклади ніш і реалізацій.
Реалізація цін там, де їх немає.

Дивіться деталі по майстер-класу для професіоналів в SEO Просування інтернет-магазинів і зареєструватися