Як би я хотіла сходити на цей майстер-клас… Шкода, що не планую бути в Москві.

Закритий 3х денний майстер-клас по просуванню сайту послуг від гуру вітчизняного SEO — Олексія Чекушина пройде 7-9 жовтня 2017 року наживо в Москві. Повний ексклюзив. Записів немає. Не повторюється.

Наскільки я знаю, зараз це — найкраще навчання з цієї тематики (SEO саме для комерційних сайтів, напрями надання послуг, просунутий рівень) на ринку Рунета.

Олексій, в рамках заходу, поділиться методиками ефективного просування сайтів послуг, розкриє різні підходи до їх просування.

Розповість про складних моментах: просуванні ВЧ/ВК запитів, тонкощі реалізації комерції на сторінках сайтів послуг, фільтрах і їх обходах, що робити, якщо сайт не просувається і про багато іншого.

Майстер-клас складатиметься лише з працюючих методик і прикладів.

Ніякої теорії або води.

Тільки концентрат кейсів.

Детальна програма опублікована на сайті. Майстер-клас практичний і засноване виключно на досвіді спікера і розрахований на досвідчених фахівців.

Всі учасники будуть додані в закритий Telegram-чат, де зможуть задавати питання Олексію за програмою.

Кількість місць обмежена (це дійсно так).

Бронюйте місця заздалегідь. Передбачено підвищення цін!

Програма, відгуки та реєстрація на сайті

Олексій поділиться своїм досвідом просування комерційних сайтів, накопиченим за останні роки інтенсивної роботи, в тому числі в найбільшому інтернет-магазині Рунета — Викимарт і як SEO-експерта в одній з найвідоміших SEO-компаній Рунета — Кокос.

Закритий майстер-клас триватиме 3 дні по 6 годин (без обліку обіду і перерви).

Подивитися усі деталі і зареєструватися можна тут

Після проходження заходи:

Чому Вам варто відвідати закритий майстер-клас Олексія Чекушина «Просування сайту послуг»?

Місце та графік проведення занять

р. Москва, Ізмайловському шосе д. 71, корп. 4 Р-Д. ТГК «Дельта» Ізмайлово

1 день – 7 жовтня
2 день – 8 жовтня
3 день – 9 жовтня
11:00-18:00

Подивитися всі деталі, відгуки і зареєструватися на закритий майстер-клас Олексія Чекушина можна тут

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Кількість учасників майстер-класу обмежена. З набором групи прийом буде закінчено. Додаткових або «блатних» місць немає, за будь-які гроші. Не пропустіть свій шанс.

Подробиці і зареєструватися

Програма закритого майстер-класу від Олексія Чекушина «Просування сайту послуг»:

7 жовтня, з 11:00 до 18:00
Перший день (основний курс)

Про підходи до SEO для сайту послуг.

— SEO-Стратегії з різним рівнем ризику. Від консервативних до високоризикових.
— Необхідні ресурси для SEO.
— Комбінація SEO з іншими каналами інтернет-маркетингу.
— Побудова продукту (сайту) під SEO. Комбінація з вимогами інших каналів.

Базові принципи SEO.

— Основні етапи просування.
— loop-цикли, як основний метод роботи.
— Прогнозування результатів.
— Стабільність SEO-результату. Диверсифікація ризиків.
— Основні KPI для SEO.

Про оптимізацію в цілому

Перед просуванням.

— Оцінка попиту і його сезонності.
— Збір семантики.
— Кластеризація.
— Підготовка структури на підставі кластеризації.

Перший етап просування.

— Оцінка попиту і його сезонності.
— Збір семантики.
— Кластеризація.
— Підготовка структури на підставі кластеризації.
— On-page оптимізація.
— Посилальне.

Просування і моніторинг.

— Відстеження позицій і трафіку. Бандит і сезонні особливості.
— Відстеження змін в топі. Коригування оптимізації.

Про оптимізацію в деталях

Попит і семантика.

— Основні методи збору семантики.
— Обробка зібраного ядра. Валідація та класифікація запитів.
— Оцінка сезонності. Побудова сезональных матриць.
— Прогнозування нового попиту.

Структура сайту.

— Типізація запитів.
— Семантична схожість.
— Кластеризація як метод оцінки можливості спільного просування.
— Побудова структури на базі кластеризації: приклади і типові помилки.
— Коригування та розширення існуючої структури.
— Динамічні коригування – як швидко підлаштовуватися під зміну типів запитів.

On-page: текстова оптимізація.

— Основні принципи текстового ранжирування: облік пошуковими системами різних входжень.
— Основні текстові зони документа.
— Зона title — входження, основні способи роботи.
— Ручна робота з title — позапросная оцінка числа входжень.
— Текстовий аналіз. Основні принципи розбору топа.
— Побудова структури сторінки на основі текстового аналізу.
— Відмінності в оптимізації головної і внутрішніх сторінок.
— Моніторинг ситуації в топі. Коригування сторінок.
— Використання тематичних слів: методи та інструменти.

On-page: регіональність.

— Особливості різних способів прив’язки регіонів – Довідник, Вебмайстер, Каталог.
— Реалізація регіональності через папки і субдомени. Плюси і мінуси способів.
— Телефон як фактор регіоналізму.
— Використання топонімів на сторінках.

On-page: комерція.

— Комерційні і некомерційні фактори для сайту послуг.
— Технічна сторона реалізації коммерческости. Що потрібно показати роботам.
— Типові помилки в реалізації коммерческости.
— Відстеження змін типів запитів.

On-page: формування сніппетів.

— Класичне формування через description.
— Використання мікророзмітки.
— Використання YML для сайтів послуг.
— Які елементи збільшують CTR, а які – знижують.

8 жовтня, з 11:00 до 18:00
Другий день (основний курс)

Линкбилдинг для сайту послуг

Внутрішні посилання.

— Особливості впливу внутрішніх посилань для Яндекса і Гугла.
— Внутрішній анкор-лист. Статичний і динамічний.

Зовнішні посилання.

— Визначення потреби в зовнішніх посиланнях.
— Може природне посилальне замінити комерційне?
— «Орендні» і «Вічні посилання» — їх плюси і мінуси.
— Альтернативні варіанти посилального розміщення.
— Вибудовування посилальних стратегій з різним ступенем агресивності. Ризики накладення фільтрів за посилання.
— Вимоги Яндекса і Гугла до посилань.
— Створення посилальних профілів під обидві ПС.

Моніторинг процесу просування.

— Моніторинг позицій при наявності «бандита». Особливості відстеження.
— Відстеження змін в топах. Зміна типів запитів, конкуренція, остросезонные фактори.
— Мобільні і десктопні позиції.
— Відстеження поведінкових факторів. Найбільш корелюють з результатами метрики.

Інструментарій для просування.

— Інструменти роботи з семантикою. Парсери і бази.
— Класифікація запитів. ГЗ/ГНЗ, комерція, тематика. Як це все застосовувати.
— Кластеризація запитів. Де і як застосовується. Відмінності в методах і підходах. Залежність від ступеня конкурентності ніші. Практичні застосування.
— Текстовий аналіз для сторінок лістингів. Особливості використання. Постановка процесу написання текстів.
— Збір позицій. Особливості позицій в Яндексі і Гуглі. Максимально чисті методи знімання позицій.

Про складні моменти

Просування ВЧ/ВК запитів.

— Особливості ВЧ запитів.
— Особливості ВК запитів.
— Особливості посторінкового розподілу ВК запитів.
— Розподіл морда/внутрішня. Використання піддоменів.
— Перелінковка під ВЧ/ВК запити.
— Оптимізація фрагментів і ПФ на сторінках під ВЧ.
— Інші фішки для ВЧ/ВК.

Тонкощі реалізації комерції на сторінках сайтів послуг.

— поєднання вимог юзабіліті і коммерческости.
— конкуренція інформаційних та комерційних сторінок сайту.

Фільтри та їх обходи.

— Мінусинськ, пінгвін та інші посилальні фільтри. Як уникати і експрес-методи виходу. Використання проміжних посилальних ланок.
— Баден-баден і інші текстові фільтри. Як не потрапити і що робити якщо залетіли.
— Афіліат-фільтр. Як обходити, як виходити.
— Документные фільтри. Які бувають, як діагностувати, як виходити.

Що робити якщо не просувається.

— Проблеми доменів з малим віком. Використання нових сторінок.
— Випало/просіло. Алгоритм діагностики та виявлення проблем.
— Методи буста «залипших» сайтів.

Відповіді на питання

9 жовтня, з 11:00 до 18:00
Ексклюзивний день

1а частина. Додаткова інформація.

— Просунуті методи відстеження позицій для запросного просування.
— Особливості відстеження та ПФ.
— Особливості реалізацій мобільних версій і обліку мобільних ПФ. Зв’язок з десктопними позиціями.
— Хайп на підказки: як отримувати з них більше трафіку, ніж з основних ВЧ.
— Особливості роботи з остросезонными тематиками.
— Особливості аналізу і роботи з текстовими факторами.
— Формування складних посилальних стратегій. Реалізація управління лінк-профілем у моделі посилання-пошуковик.

2га частина. Практика.

— Розбір складних ситуацій на прикладі сайтів учасників.

Дивіться деталі по майстер-класу для професіоналів в SEO Просування сайту послуг» та зареєструватися