Мова не тільки про форумах, але й інших видах сайтів для крауд-маркетингу — сервіси питань і відповідей, сервіси відгуків («отзовики»), блогові системи, соцмережі.

А також, насправді, багато чого підходить і для самостійного пошуку інших видів — прес-релизовых, каталогів фірм, каталогів сайтів або статей, дощок оголошень і так далі.

Це — невелика частина моєї голови про крауд-маркетинг в підручнику «SEO-Монстр 2018».

Хочете розміщуватися в кілька разів ефективніше? Мати більше природних посилань, які не видаляються адмінами з форумів і сайтів? Мати більше відвідувачів на сайт, підвищення продажів?

Читайте там повну голову і ще купу цікавої актуальної інформації по білому якісному SEO на 250 сторінок від більш мого досвідченого співавтора — Dr.Max. Для підручника будуть і оновлення, і є підтримка.

Тим не менш і в цьому пості інформації достатньо, щоб відразу ж брати і почати застосовувати на благо свого сайту (або клієнтського).

Отже, шляхів самостійного пошуку сайтів для безкоштовного розміщення по форумах та інших видів сайтів крауд-маркетингу багато.

Розглянемо на прикладі клініки з лікування гепатиту.

Запити для пошуку

Якщо шукаємо форуми, запити в пошуковій системі можуть бути такими:

Медицина форум
Форум про медицину
Медичний форум
Форум гепатит
Форум здоров’я
Форум про захворювання
Форум про лікування
Форум зцілення
Лікувальний форум
Оздоровчий форум
Форум про лікарів
Форум народна медицина
Форум спілкування хворих людей
Форум про хворобах
Форум про хвороби гепатит

Найчастіше новачки шукають саме зі словом «форум». Але ви пам’ятаєте, що форумом часто називається і захід – конференція.

Тому якщо шукаєте в поєднанні з російським словом «форум», то отсекайте з допомогою мінуса якісь назви живих заходів або ще якісь часті нетематические дод. запити.

Наприклад:

-міжнародний
-інвестиційний
подія
-конгрес
-ювілейний
-виставка

Або в пошук можна вбивати не тільки форум + тематика, але і:

форум + ваш будь-ключовий запит, будь варіант питання або запиту користувача в природному вигляді, яким він міг би бути, якби його просто шукав людей з цією проблемою.

Наприклад:

Форум як вилікувати гепатит
Форум гепатит яку клініку обрати

Ті ж самі варіанти, тільки замість «форум» можна підставити, наприклад, такі ознаки форумів:

powered by punbb
viewtopic.php?id=
powered by smf
index.php?board=
forum
phorum
powered by vbulletin
forumdisplay
showtopic
topic
showthread.php
powered by phpbb
phpbb
створено на основі phpbb
viewtopic.php?f=

А також можна вставляти часто зустрічаються на форумах слова. Більше їх я даю в голові у підручнику SEO-Монстр.

Щоб зібрати варіанти запитів за своєю тематикою, використовуйте підказки, підсвічування, розділи на форумах, те, про що спілкуються люди, просто видачу в Топі.

Ось приклад, як можна дуже швидко назбирати масу інших корисних LSI-слів по темі, в тому числі важливі слова, такі, як «цироз печінки», «хвороба печінки»:

Оператори пошуку

У пошукових систем Яндекс і Google є однакові оператори пошуку (їх мало), так і різні.

В Гуглі шукати зручніше – у нього є, наприклад, такий зручний оператор, як related.

Оператори inurl, intitle і intext (для Гугла)

inurl:

після двокрапки можна підставити будь-часто зустрічається ознака з URL посилання латиницею, приклади яких наводили вище.

Можна задавати пошук в такому форматі з оператором inurl:

«гепатит» inurl:forum
«гепатит» inurl:showthread

Якщо потрібні не форуми, а інші види сайтів, то шукаємо, наприклад:

«гепатит» inurl:blog

Intitle:

Шукає в заголовках сторінок слова, представлені тут після двокрапки.

Intext:

Шукає саме в тексті сторінок слова, представлені тут після двокрапки.

Приклад.

Шукаємо за допомогою Гугла ті сторінки, де в заголовку сторінки є «хвороба печінки», а в URL є viewtopic (частий ознака форумів):

Оператор related: (теж тільки для Гугла)

Відмінний спосіб пошуку відповідних сайтів для розміщення.

related:потрібний _вам_домен.ги

Але далеко не до кожного форуму або сайту він покаже аналоги.

Так само можна шукати, наприклад, і блоги за потрібній тематиці для залишення коментарів.

Наприклад, аналоги мого SEO-блогу:

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Якщо вводити якісь часто задаються людьми питання в природній формі, то можна навіть не згадувати вигляд сайту (форум або блог) або характеристики движка, де ми шукаємо.

Тобто можна писати навіть не так:

Як вилікуватися від гепатиту форум

а так:

Хто де лікувався від гепатиту?

І, як ми бачимо, у видачі будуть отзовики, форуми, соцмережі:

Оператори пошукових систем можна використовувати в тому числі, щоб шукати відповідні гілки або пости на самому цікавому нас на сайті.

Припустимо, що ми просуваємо клініку в Ізраїлі гепатит, і нам потрібні саме такі гілки на якомусь форумі, який ми вже для себе відібрали.

Для цього ми вводимо в пошуку в тому ж Яндексі такий запит:

хто лікувався в ізраїлі site:hcv-forum.ru

Далі можемо вибрати розширений пошук і там вибрати, наприклад, тільки самі свіжі пости, а також вибрати регіон:

Часто такий пошук працює краще, ніж власний пошук на форумі. Має сенс пробувати різні способи.

Ось приклад власного пошуку на сайті Otvet.Mail.ru:

Відсортовано за датою:

Відсортовано за релевантністю:

І приклад пошуку через Яндекс:

Зовсім інші результати.

До речі, комусь здається, що розміщуватися на Відповідях Mail.ru — малоймовірно, не дуже просто.

Я майже нічого не робила. Де розмістила відповідь дуже швидко, коли випадково побачила питання, де зараз за 5 хвилин для прикладу, десь трохи замовляла послуги крауд-маркетингу. І так, практично нічого не роблячи, набралося 19 відповідей, де фігурують різні сторінки мого сайту.

А що буде, якщо зайнятися більш планомірно?

Також пам’ятаємо про інші найважливіші оператори. Як мінімум:

знак мінуса (для виключення непотрібних слів з пошуку)
лапки (для пошуку фрази в точному вигляді).

Операторів пошуку існує набагато більше, вивчайте додатково це питання.

Але і цих операторів в Гуглі і методів пошуку сайтів буде достатньо для широкого поля діяльності.

Після знаходження декількох гілок на одному форумі, не варто намагатися залишити посилання у кожній.

Виберіть кращу і там якісно природно розташовуєтесь.

Інакше можуть забанити цілком ваш аккаунт.

Це — те, що стосується саме форумів. Докладно пояснила принцип.

Звичайно, весь цей пошук та підбір сайтів можна делегувати.

Інші 5 основних варіантів пошуку підходящих місць для розміщення:

1. Є ще відмінний сайт для пошуку по форумах, що працює на власному пошуковому рушії — BoardReader.com

Там головне вибрати російську мову (або будь-який інший, потрібний вам):

Можна також вибрати, що шукати – конкретні гілки обговорень або розділи. І терміни давності розміщення.

У розширеному пошуку можна задавати мінус слова, шукати на конкретному домені, робити сортування по релевантності або даті розміщення, та інші параметри:

Більше подробиць і інших варіантів пошуку місць для розміщення, щоб максимально покрити вашу тематику — місця скупчення вашої цільової аудиторії в інтернеті, тематичні майданчики для розміщення природних безкоштовних посилань в мануалі «SEO-Монстр 2018».

Готова база

Готовий варіант – крауд-маркетингові види сайтів з моєї ТОП Бази, розкладені за видами сайтів, тематиками, регіонам — http://topbase.ru

Зміст підручника «SEO-Монстр 2018»

Введення

Список необхідних для роботи сервісів і програм

1. Проектування сайту

1.1. Створення структури сайту
1.2. Семантичне ядро (теорія)
1.3. Семантичне проектування
1.4. Техніка підбору високорентабельних трафиковых ключів зі слабкою конкуренцією
1.5.SEO Titles – техніка 4U (теорія)
1.6.SEO Titles – техніка 4U (практика)
1.7. Проектування Description
1.7.1. Вимоги, що пред’являються до Description
1.7.2. Формування фрагменту з Description
1.7.3. Эмоджи в сніппеті

2. Прототипування сайту на прикладі інтернет-магазину

2.1. Загальні відомості про прототипировании
2.2. Розробка картки товару
2.3. Розробка сторінки категорії

3. Внутрішня SEO оптимізація

3.1. Оптимізація Keywords
3.2. Оптимізація заголовків сторінки
3.3. Зображення для сайту
3.4. Робота з URL сайту і ЧПК
3.5. Комерційні фактори ранжирування
3.5.1. Контактна інформація
3.5.2. Профілі компанії в соціальних мережах
3.5.3. Відсутність сторонньої реклами
3.5.4. Асортимент товарів
3.5.5. Детальний опис товару (картка товару)
3.5.6. Доставка та транспортні послуги
3.5.7. Служба підтримки клієнта
3.5.8. Онлайн-консультант
3.5.9. Знижки
3.5.10. Запам’ятовуваність доменного імені (Бренд компанії)
3.5.11. Середня довжина URL-адреси
3.5.12. Релевантність заголовок (Title) вмісту сторінки
3.5.13. Середній рівень вкладення сторінок сайту
3.6. Поведінкові чинники ранжирування
3.6.1. Задоволеність користувачів вмістом сайту
3.6.2. Зручність користування сайтом
3.6.3. Переходи на сайт з інших джерел
3.6.4. Статистика переходів на сайт з результатів пошуку
3.6.5. Методи поліпшення поведінкового на сайті

4. Технічна оптимізація сайту

4.1. Швидкість доступу до сайту
4.2. Биті сторінки та посилання
4.3. Дублі метатегів і тегів H1
4.4. Дублі контенту
4.5. Проблеми з організацією пагинации
4.6. Усунення помилок в robots.txt
4.7. Усунення помилок в sitemap.xml
4.8. Типові технічні помилки

5.Зовнішні фактори ранжирування сайту

5.1. Оцінка донорів для статейного просування
5.2. Організація робота з донорами

6. Нестандартні методи просування

6.1. Просування сайту обрізанням вмісту
6.2. Просування сайту активними прес релізами і статтями
6.3. Ігрові моменти в просуванні
6.4. Соціальний замок
6.5. Просуваємо сайт 0 (нульову) позицію у видачі Google
6.6. Лістинги

7. Юзабіліті сайту

7.1. Загальні відомості про юзабіліті
7.2. Де ми знаходимося? Перевірка поточного стану сайту
7.2.1.Навігація та посилання
7.2.2.Макет сайту
7.2.3.Кольору і контрастність
7.2.4.Форми
7.2.5.Контент
7.2.6.Пошук
7.2.7.Картки товарів
7.2.8.Кошик

8. Крауд-маркетинг

8.1. Що таке крауд-маркетинг?
8.2.Сайти-донори, які використовуються в крауд-маркетингу
8.2.1.Форуми
8.2.2.Блогові системи
8.2.3. Соцмережі
8.2.4. Коментарі в блогах, на порталах
8.2.5. Сервіси питань і відповідей
8.2.6. Сервіси відгуків («Отзовики»)
8.3.Стратегії розміщення
8.3.1.Стратегія мети розміщення
8.3.2.Стратегія за типом матеріалу
8.3.3.Стратегія за сценарієм
8.3.4.Стратегія по задіяним особам
8.3.5.Стратегія по джерелу інформації
8.3.6.Фішки для збільшення виживаності постів
8.4.Де брати сайти для розміщення
8.4.1.Готова база
8.4.2.Самостійний пошук сайтів для розміщення
8.4.3.П’ять варіантів пошуку підходящих місць для розміщення
8.5.Автоматизація, масштабування, фріланс
8.6.Як якісно делегувати
8.6.1. Фріланс
8.6.2. Сервіси крауд-маркетингу
8.6.3. Біржі завдань
8.6.4. Форумок – розміщення на форумах і сервісах відгуків
8.7. Швидкість, обсяги розміщення та контроль

9. Внутрішня перелінковка

9.1.Що таке внутрішня перелінковка
9.2. З чого починати внутрішню перелінковку
9.3. Вага сторінок
9.4.Якісні показники внутрішніх посилань
9.5. Прийоми динамічного нарощування ваги сторінки
9.6. Як правильно організувати посилання на головну сторінку
9.7.Як правильно публікувати контакти
9.8. Як знайти сторінки для лінкування
9.9.Як швидко отримати результати від перелінковки
9.10. Робота на діючому проекті

10.Робота з текстами

10.1. Текстові фактори просування
10.2. LSI тексти і ключі
10.2.1. Підбір та дослідження LSI ключових слів
10.2.2. Оцінка діяльності конкурентів
10.2.3. Швидка перевірка якості зібраних ключів
10.3. Методика застосування ключів в SEO текстах
10.4. Структура тексту

Висновок

Купити керівництво за 95$ 65$ або 3800 рублів.

Детальніше про підручник «SEO-Монстр 2018» тут

Якщо якісь питання — пишіть мені за контактами або в коментарях!

Skype: topbase.ru
E-mail: [email protected]
Анна