Сьогодні побачила текстову стислу версію доповіді відомого SEO-фахівця Сергія Кокшарова на конференції по просуванню SEMPRO 2015 в Києві, яка відбулася тиждень тому — 12 березня 2015 року. У Сергія завжди дуже хороші статті і доповіді, не дарма він минулого року був названий кращим SEO-блогером. Я рекомендую регулярно відвідувати його блог і підписатися на нього — devaka.ru. Правда те, про що мова піде нижче — не його стаття, а текстова подача його живого доповіді конференції і розміщується вона на Searchengines.ru.

Також у мене на цьому блозі є і буде поповнюватися спеціальна сторінка Сергія Кокшарова, на якій збираються всі конференції по SEO, інші заходи у яких він брав участь, безкоштовні відеозапису, його корисні статті та поради та різне інше.

Ось і в цій доповіді Сергій дещо розповів нове для мене, щось нагадав, а якісь теми варто розкручувати і застосовувати.

Отже, все, про що мова піде нижче, з додатковими подробицями викладено у статті «SEO-фішки, про які ви могли не знати». Дуже рекомендую її уважно прочитати цілком. Там в рази більше і інших корисних моментів.

Я детальніше зупинюся на восьми пунктах, які особисто мені найбільш близькі і здаються в цілому найбільш цікавими і трендовими саме для просування сайтів. Отже, розглянемо деякі SEO-хитрощі від Сергія Кокшарова.

1. Видалення дати публікації зі сторінки.


скріншот з текстом статті Сергія

Про що мова:
Якщо ваша стаття не має терміну придатності і через п’ять років буде як і раніше актуальна, або ви плануєте коригувати її зміст з часом, але при цьому ваш движок автоматично ставить дату — краще зробіть так, щоб дати не було на сторінці.

Робиться це в першу чергу для просування в Google, т. к. експерименти показали, що без дати поліпшується ранжування, порівняно з тією ж статтею, але з датою. Про це дуже докладно, в окремій статті буквально недавно описував Михайло Шакін.

Я теж після прочитання статті Сергія зараз прибрала в цьому блозі дати, оскільки більшість постів не мають терміну давності. У мене це все робилося в налаштуваннях теми одним кліком. Якщо ж мова йде про якусь подію, то у мене вже звичка обов’язково вказувати рік для тих відвідувачів, які потраплять сюди в далекому майбутньому, тому вони зрозуміють, про дату йде мова.

Ось мій приклад: я глянула видачу в Google по ряду запитів на моїх сайтах і побачила, що дійсно дата заважає в моєму випадку навіть для поведінкового фактора:

Тут вказана дата створення посади. І, хоча я постійно редагую і освіжую цю сторінку, відвідувач пошуку Гугла може подумати, що вона від 2012 року, напевно застаріла і немає чого її дивитися. У той час як багато інших сторінки в стрічці не мають дат або мають більш свіжі. Тому на проекті SEO-Topshop.ru я зараз теж буду прибирати дати, а там, де дата має значення — писати її всередині тексту.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

2. Просування головної сторінки сайту во брендовим запитам

Це, звичайно, не пряма директива. Тому що якщо у вас на головній сторінці «посаджені» найбільш високочастотні і конкурентні запити, якщо у ваших конкурентів те ж саме, то, звичайно, варто розкручувати головну сторінку і по цим запитам теж. Але в цілому це досить потужний хід для Google для додання більшого трасту сайту і для того, щоб убезпечити ваш ресурс. Про брендових посиланнях і брендуванні я обов’язково напишу окремий пост, тому що ця тема важлива і ефективна. Про це добре написано в нетлінних підручниках SEO-Монстр і SEO-Гуру.

Брендовими запитами є все, що включають те чи інше написання назви вашої фірми або вашого сайту.

Для мого сайту брендовим анкором посилань може бути:

SEOandme

SEO-блог Ганни Ященко

seoandme.ru

seoandme.ru — блог Ганни Ященко
http://www.seoandme.ru
СЕОэндми

та інші подібні

3. Природність текстів допоможе в ранжируванні

Трохи про це я писала у своїй попередній статті «Як я просуваю сторінки під НЧ запити».

Зокрема, природність тексту вам може показати сервіс аналізу тексту за законом Ципфа — http://pr-cy.ru/zypfa. Мої статті на цьому сайті мають в середньому природність 80%, т. до. все-таки мені складно обійтися без частого вживання специфічних термінів і однакових слів. Але взагалі потрібно прагнути до 90-95% показником природності.

У мене теж є дані, що більш природний текст варто краще. На переоптімізірованниє (навіть трохи) тексти той же Яндекс часто накладає передфільтри. Ви начебто рухаєтеся, але потім застряє на 20-30 позиціях і, навіть користуючись посиланнями, поведінкові, комерційні фактори, не виходить рухатися нагору.

Але природно, про всіх основних елементах оптимізації обов’язково потрібно пам’ятати. Тут мова трохи про інше.

4. Ставте самі сусідню посилання з вашої на авторитетний ресурс

Зрозуміло, що ви оплачуєте посилання або витрачаєте свій час, свою працю і вам зовсім не хочеться просувати інші сайти. Але за всіма останніми даними дуже рекомендується час від часу розміщувати статтю з посиланням на ваш сайт і поруч на якийсь дійсно трастовий джерело вашої тематики.

Інший різновид цієї ради — робити у вас на сайті статті з відкритими прямими посиланнями на трастові сайти вашої тематики або ж просто на великий трастовий сайт, такий, як Wikipedia. Це покращує траст сайту і такий параметр як социтируемость в Гуглі.

Про це йшлося і на курсах Дмитра Шахова і я виконувала там такий будинок. завдання, правда потім знову упустила цей хід.

5. ЯК впливає на ранжування

Ось це було для мене несподіванкою. Тому що багато експериментів до цього від самих різних SEO-фахівців вказували на те, що особливих бонусів при ранжируванні учасники ЯК не мають. Навіть дивно. Ну, буду мати на увазі. Можливо, є сенс більш менш великих проектів вступати платно в Яндекс Каталог.

6. У внутрішній перелінковці варто використовувати слова з сніппетів

Вперше чую про такий «трюк». Думаю, варто використовувати.

7. Використовуйте два домену для просування по інформаційним і комерційним запитам

Ось на цю тему я буквально тільки вчора думала — як краще вчинити, якщо істотна частина ключових запитів — інформаційні, а сайт представляє з себе інтернет-магазин.

Можливо, дійсно, більш ефективно буде зробити інформаційний проект на окремому домені, ніж садити інформ. запити на блог в рамках інтернет-магазину. І так, перелинковывать його з магазином або корпоративним сайтом. Але при цьому сторінки заточувати і просувати тільки під інформаційні запити.

Мінус — потрібна подвійна прокачування трасту доменів. Плюс — один сайт буде вважатися пошукачами суто інформаційним, інший суто комерційним. Це для Яндекса в першу чергу.

8. Додавайте тематичний словник для розширення семантики

Про це вчора говорили в закритому скайп-чаті Дмитра Шахова, куди я була додана в ході проходження курсів. Хороша штука для розширення семантики (поряд з тегированием). Звичайно, на терміни варто робити унікальні тексти. Що, в принципі не так складно, якщо ви розбираєтеся в тематиці або наймете нормального фахівця, а не SEO-копірайтера, пише водянисті тексти про одне й те ж.

Мені наприклад, однозначно варто було б зробити словник SEO-термінів на цьому блозі для залучення додаткової аудиторії. Т. к. свою аудиторію я знаю — мій блог розрахований в першу чергу на новачків в SEO або на тих, хто вже середньо розбирається в просуванні сайтів, але може не знати деяких термінів.

Ось приклад від мене: у видачі Гугла за запитом Allsubmitter на другій сторінці варто словник від Сеопульта.

Ще раз посилання на статтю, де можна прочитати всі SEO-фішки від Сергія Кокшарова.

Які у вас думки з приводу всіх цих нюансів?

Пропоную також переглянути відеозапис виступу Сергія Кокшарова на безкоштовної онлайн-конференції SEO Day 17 лютого 2015 року під назвою «Що буде з SEO в 2015?»