18 — 20 серпня 2018 року Олексій Чекушин і команда SEE їдуть в Санкт-Петербург з майстер-класом «SEO не для всіх. Літній палево».

Цей захід тільки для професійних сеошників і проводиться тільки очно.

Місць ВЖЕ залишилося мало.

Тут так — скільки місць назвали, стільки реально і є, потім вступити не вийде. Також ще буде збільшення вартості, тому чим швидше записатися — тим краще.

Майстер-класи дуже круті, напевно, топове, що є в Рунеті по SEO. Тільки для тих, хто вже на хорошому рівні. Це перший за останній час загальний SEO майстер-клас, не тільки вузькоспрямоване по інтернет-магазинах або сайтів послуг.

Я, як завжди, дуже шкодую, що побувати на майстер-класах Олексія поки не можу — мені занадто дорого летіти в Росію заради цього ) Навчання тільки живе, ніяких відео-записів. Якщо ви в цей час будете в Санкт-Петербурзі, Москві, десь поблизу — використовуйте цю можливість.

Що буде на майстер-класі:

— Як завжди, ексклюзивний контент. Робочі методики та актуальні кейси від практика з колосальним досвідом просування різних типів сайтів (інтернет-магазини, портали, агрегатори, сайти послуг тощо);

— Методики і фішки, які ви ще не пробували в роботі;

— Відповіді на ваші питання;

— Онлайн-підтримка в телеграм. Закритий телеграм-чат для запитань Олексію і для спілкування учасників;

— Розбір кейсів учасників;

— Спілкування з колегами по цеху.

При реєстрації до 30 червня включно, спеціально для моїх передплатників зробили можливість надання розстрочення платежу на 2.

Щоб отримати виплату, при реєстрації вкажіть промокод SKH.

Кількість місць обмежена! По мірі набору групи вартість буде підвищуватися.

Реєструйтеся заздалегідь (прямо зараз)!

Хто такий Олексій Чекушин?

Автор безлічі статей і SEO-курсів. Успішно просував все — від пластикових вікон до гіпермаркетів. Творець сервісу автоматизації just-magic.org. Вивчав фізику в МДУ імені Ломоносова.

Працював:

— Head of Search Tech в компанії «Ostrovok.ru»
— SEO-експерт в компанії «kokoc.com»
— Керівник департаменту SEO компанії «Wikimart»
— SEO-аналітик в компанії «Wikimart»
— physicist в компанії «Берлінський університет імені Гумбольдта»

Є, наприклад, таке інтерв’ю про те, як людина пройшов майстер-клас Олексія Чекушина, впровадив знання і що в нього вийшло:

«З розробника ігор в SEO-фахівці»

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Ось такі матеріали Олексія були у мене в блозі (це просто короткі безкоштовні матеріали). Рекомендую подивитися, якщо не бачили.

Моя транскрибация і відеозапис вебінару по комерційним та інформаційним запитам і сторінок.

Запис вебінару «Інтернет-магазин і класичні методи просування»

Про майстер-класі «SEO не для всіх. Літній палево» в Санкт-Петербурзі 18-20 серпня:

Майстер-клас від гуру вітчизняного SEO — Олексія Чекушина. На даному заході Олексій поділитися своїм багажем знань, накопичених за останні роки інтенсивної роботи в SEO-галузі.

Майстер-клас складається з двох частин:

Основний курс (база) – 2 дні 7 годин (включаючи час на обід).

Ексклюзивний день – 1 день (7 годин).
В рамках дня Ви дізнаєтеся про «секретних» фішках і прийомах, які ніде і ніколи не будуть опубліковані, а також Олексій розбере складні ситуацій на прикладі сайтів учасників.

Подивитися відгуки і записатися

Промо-код для кредиту — SKH

Програма майстер-класу:

18 серпня – Перший день (основний курс)

Робота з сайтом.

Семантика. Як і чим гребти. Хакі в роботі з відомими способами парсингу. Оцінка повноти збору. Особливості роботи з гостро-сезонними тематиками. Діаграми сезонності попиту.

Класифікація запитів. Швидке визначення всіх параметрів, аж до тематики. Нормалізація запитів.

Розбивка (Кластеризація). Кластеризація по топу як основний метод. Обмеження методу і складні кейси. Інструменти кластеризації. Складні питання розбивки (ціна і вартість – різні сторінки?).

Структурування сайту: робимо сайт під семантику. Основні прийоми для різних типів проектів: інтернет-магазини, туризм, послуги, b2b, інформаційні портали, новостники. Структури з великою кількістю головних сторінок.

«Позиційна» та «трафиковая» оптимізація. Принципові відмінності в методиках. Відмінності в «трафиковой» і «позиційної» структурах.

Потрібен текст? Визначаємо потребу сторінок в різному текстовому контенті. Seo-онучі, текстові фрагменти. Пов’язаність потреб в контенті з тематикою і типами запитів.

Текстовий аналіз: робимо ідеальну оптимізацію під групу запитів. Оптимізація різних зон документа з посиланнями і без. Як, що, навіщо. Типи входжень, лексеми, синоніми. Інструменти аналізу.

Робота з комерційними факторами. Подання оптимізаторів і реальні методи визначення комерції пошуком. Оцінка некоммерции пошуком. Методи оцінки «коммерческости запиту. Особливості комерції в різних тематиках. Фішки імітації великого асортименту (при власному малому).

Регіональне ранжування. Особливості просування мульти-регіональних сайтів. Реалізація регіонів через мультидоменность і підрозділи. Способи прив’язки регіону на окремій сторінці.

Розбір оптимізації за типовими сайтів: інтернет-магазин, портал, послуги, b2b (на прикладі сайтів учасників).

Usability і його «корисність» в SEO. Чому це слово – нецензурна і чому оптимізатори отримують по руках за його упомянание в аудитах.

19 серпня – Другий день (основний курс)

Робота з посиланнями.

Різниця обліку посилального Яндексом і Гуглом. Принципова різниця в передачі посилального ваги. Різниця в обліку анкорів.

Робочі і неробочі посилання. Часткове відключення посилань Яндексом. Перевірка конкретної посилання на працездатність. Оцінка імовірності працездатності посилання.

Мінусинськ. Як не потрапити — актуальні пороги. Якщо потрапили — як визначити, як вийти.

АГС. Пороги, способи визначення, як вийти.

Пингвино-образні. Фільтри Гугла, профіль «анти-пінгвін», стратегії виходу — якщо зловили.

«Універсальні» посилальні профілі Яндекс-Гугл. Як зробити посилальне одразу під дві ПС. Метрики, Оцінки, Прогнози.

Метрики, Оцінки, Прогнози.

Прогнозування позицій і трафіку в SEO. Методи, інструменти, точність прогнозів.

Вимір ефективності просування: вважаємо позиції, видимість, трафік. Правильна методика оцінки видимості. Способи оцінки брендового трафіку з Яндекса і Гугла..

20 серпня – Ексклюзивний день

Кейси та фішки.

Санкції – визначення накладення, різні фільтри, тонкощі листування з саппортом. Хостовий сторінковий дзеркальщики. Їх глюки і гидоти. Як відрізнити помилку склейки від накладених санкцій.

Нетипові проблеми. Які критичні помилки не ловляться стандартними сервісами. Як їх знайти і як уникнути.

«Випали запити» – універсальний порядок аналізу і розбір найбільш ймовірних причин, що виявляє 95% всіх існуючих проблем.

«Бандит» Яндекса – як виявляти і як просувати в умовах постійно хитається видачі.

Просування однословников в Яндексі. Які чинники під них не працюють, а які працюють по-іншому. Особливості посилального за однослівні запитам.

Просування ВЧ-запитів в Яндексі. Їх принципові відмінності від СЧ і НЧ. Оцінка якості за всіма групами факторів. Розбір складних кейсів (автоломбард, пластикові вікна, приклади запитів учасників). Робота з сниппета.

Довільна програма:

Додатковий розбір кейсів учасників.

Програма майстер-класу може доопрацьовуватися

Подивитися відгуки та записатися на майстер-клас Олексія Чекушина!

Промо-код для кредиту — SKH

Відгуки: