Крутий майстер-клас від гуру вітчизняного SEO — Олексія Чекушина пройде в Москві 22 і 23 жовтня. Жодного разу не було такого і повторення не планується. Була б я в Москві, відвідала б його 1000%.

Два дні по 6 годин в живому спілкуванні, найсвіжіші дані по SEO і фішки від одного з найсильніших експертів Рунета.

У Олексія накопичений і структурований гігантський практичний досвід і він давно вже володіє величезним полем для експериментів і будь-які ресурси є в його розпорядженні. У нього хороші «технічні» мізки, що дало йому велику фору перед багатьма іншими сеошниками. Олексій вивчав фізику в МДУ імені Ломоносова. Багатьом він знайомий як експерт одного з провідних SEO-агентств Рунету — «Кокос», де він працював три роки до недавнього часу.

Також кілька років він працював керівником департаменту SEO і аналітиком в компанії «Wikimart». Це найбільший інтернет-гіпермаркет на мільйони товарів, що поєднує як тисячі інших інтернет-магазинів, так і власні товари. Викимарт завжди відрізнявся дуже сильним SEO-відділом.

Зараз Олексій — Head of Search Tech в компанії «Ostrovok.ru». Творець сервісу SEO-автоматизації just-magic.org.

Кількість учасників майстер-класу дійсно обмежена. Це не маркетинговий хід. Тому якщо хтось хоче — покваптеся. Місць залишилося небагато. 1 жовтня ціна підвищується. Знижок на подібний захід немає.

Подивитися програму і всі подробиці можна тут

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.



Програма майстер-класу Олексія Чекушина «SEO не для всіх. Осінній Лайфхак»

22 жовтня – Перший день (основний курс)
Робота з сайтом.

Семантика. Як і чим гребти. Хакі в роботі з відомими способами парсингу. Оцінка повноти збору. Особливості роботи з гостро-сезонними тематиками. Діаграми сезонності попиту.

Класифікація запитів. Швидке визначення всіх параметрів, аж до тематики. Нормалізація запитів.

Розбивка (Кластеризація). Кластеризація по топу як основний метод. Обмеження методу і складні кейси. Інструменти кластеризації. Складні питання розбивки (ціна і вартість – різні сторінки?).

Структурування сайту: робимо сайт під семантику. Основні прийоми для різних типів проектів: інтернет-магазини, туризм, послуги, b2b, інформаційні портали, новостники. Структури з великою кількістю головних сторінок.

«Позиційна» та «трафиковая» оптимізація. Принципові відмінності в методиках. Відмінності в «трафиковой» і «позиційної» структурах.

Потрібен текст? Визначаємо потребу сторінок в різному текстовому контенті. Seo-онучі, текстові фрагменти. Пов’язаність потреб в контенті з тематикою і типами запитів.

Текстовий аналіз: робимо ідеальну оптимізацію під групу запитів. Оптимізація різних зон документа з посиланнями і без. Як, що, навіщо. Типи входжень, лексеми, синоніми. Інструменти аналізу.

Робота з комерційними факторами. Подання оптимізаторів і реальні методи визначення комерції пошуком. Оцінка некоммерции пошуком. Методи оцінки «коммерческости запиту. Особливості комерції в різних тематиках. Фішки імітації великого асортименту (при власному малому).

Регіональне ранжування. Особливості просування мульти-регіональних сайтів. Реалізація регіонів через мультидоменность і підрозділи. Способи прив’язки регіону на окремій сторінці.

Розбір оптимізації за типовими сайтів: інтернет-магазин, портал, послуги, b2b (на прикладі сайтів учасників).

Usability і його «корисність» в SEO. Чому це слово – нецензурна і чому оптимізатори отримують по руках за його упомянание в аудитах.

23 жовтня – Другий день (основний курс)
Робота з посиланнями.

Різниця обліку посилального Яндексом і Гуглом. Принципова різниця в передачі посилального ваги. Різниця в обліку анкорів.

Робочі і неробочі посилання. Часткове відключення посилань Яндексом. Перевірка конкретної посилання на працездатність. Оцінка імовірності працездатності посилання.

Мінусинськ. Як не потрапити — актуальні пороги. Якщо потрапили — як визначити, як вийти.
АГС. Пороги, способи визначення, як вийти.

Пингвино-образні. Фільтри Гугла, профіль «анти-пінгвін», стратегії виходу — якщо зловили.

«Універсальні» посилальні профілі Яндекс-Гугл. Як зробити посилальне одразу під дві ПС. Метрики, Оцінки, Прогнози.
Метрики, Оцінки, Прогнози.

Прогнозування позицій і трафіку в SEO. Методи, інструменти, точність прогнозів. Бонус: excel-файл прогнозатор.

Вимір ефективності просування: вважаємо позиції, видимість, трафік. Правильна методика оцінки видимості. Способи оцінки брендового трафіку з Яндекса і Гугла..

Посилання на деталі та реєстрацію