Це невелике (30 сторінок), але виключно практичне і дуже цікаве Керівництво з системного аналізу конкурентів з 4-х сторін:

1. Аналіз семантики
2. Аналіз оголошень
3. Аналіз сайтів
4. Аналіз відділу продажу

Воно щедро забезпечений скріншотами і файлами, включаючи кілька семантичних планів з різних галузей і чек-лист для аналізу конкурентів на 80 рядків — власна напрацювання Іллі Исерсона та агентства MOAB.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

На початку Посібника ви знайдете інформацію про декілька ключових сервісах аналізу семантики конкурентів і дізнаєтеся, даними якого сервісу можна довіряти, і чому.

Далі дізнаєтеся про основні реальних труднощів, які виникають в ході збору семантичного ядра і складання контекстних оголошень, і як їх обійти.

І обов’язково дочитайте до кінця — ви дізнаєтеся зовсім цікаві моменти, які мало хто використовує в справі — за аналізом сайтів та роботи конкурентів, персоналізації посадкових сторінок, підвищення конверсії. Там багато просунутих фішок.

Скачивайте тут Керівництво з системного аналізу кнкурентов

Від Іллі Исерсона:

«Цей матеріал — не стільки і не тільки про «підглядання» за конкурентами. Цей матеріал — про те, як відділяти зерна від полови в аналізі заклятих друзів, і, відокремивши, — зрозуміти, як і навіщо інтегрувати рішення, взяте в чужому процесі, у ваш бізнес.

Я наведу кілька реальних семантичних планів, які ми в агентстві складаємо щодня.

Повне покрокове керівництво з кейсами і картинками: аналіз семантики, оголошень, сайту та відділу продажів конкурентів.»

Я цієї осені збираюся на великий практичний онлайн-курс Іллі Исерсона «Контекст за 4 місяці». Почитавши керівництво про те, скільки всього цікавого можна зробити для сайту, ще більше очікую зануритися у навчання.