Сайти, якщо вони грамотно спроектовані й створені, можуть принести в рази або десятки разів більше продажів, ніж якщо створені стихійно — повністю віддані на волю випадку або компанії-розробника.

У процесі розробки комерційного сайту або посадкових сторінок, ефективних для бізнесу та продажів:

75 % — це побудова маркетингового каркаса сайту, проектування модульної структури, заснованої на цілях компанії, налаштування аналітики і зв’язка сайту з автоматизацією бізнесу.

25 % — дизайн, верстка, програмування.

Я давно придивлялася до навчальних програм Комплето і Андрія Гаврикова, якого мені пощастило знати особисто — два сезони поспіль у В’єтнамі ми з ним стояли й багато спілкувалися, в тому числі на професійні теми і про їх підхід до навчання, результати та досягнення.

У чому Комплето — першопрохідці в Росії, що стосується комплексного електронного маркетингу і намагаються підтримувати стандарти на найвищому рівні.

Зокрема, вони єдині проводять навчання з сертифікацією Нідерландського Інституту Маркетингу — NIMA, після успішного проходження якого видається документ, що підтверджує вашу кваліфікацію маркетолога по єдиній системі професійної атестації ЄС.

Але мене найбільше поки зацікавили саме двомісячні онлайн-курси з грамотної розробки сайту, який буде конвертувати відвідувачів у клієнтів.

Це практичний онлайн-інтенсив для керівників та маркетологів:

«Створення сайту, вирішального бізнес – завдання компанії»

Я сама обговорила з Андрієм Гавриковом знижку для моїх читачів, тому що курс дуже корисний.

Дали 5% — знижка видається вам за промо-кодом topbase (Реєструйтеся за посиланням вище, вводите його куди-небудь при реєстрації або озвучуйте при запису)

Вартість без знижки дуже демократична.

Найближчий старт курсів — 7 листопада 2017. Уроки будуть проходити 1 раз у кілька днів.

Це єдине навчання з проектування та створення сайту, що продає з нуля САМЕ для керівників і маркетологів, а не для розробників.

Програма дуже цікава і насичена.
Вона присвячена і більш глибокого опрацювання ваших бізнес-завдань, і аналізу конкурентів, вашого старого сайту, і збору даних з цільової аудиторії, і переведення всіх цих даних в чіткі завдання для розробників. Упор на практику.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

На курсі будуть вчити:

1. Розуміти, навіщо вам посадкова сторінка або сайт з точки зору бізнес-завдань і фінансових KPI.
2. Прописати, для кого потрібен сайт всередині вашої компанії і зовні її на ринку.
3. Зібрати всі дані по аналітиці, конкурентам, ЦА і т. д.
4. Проаналізувати зібрані дані.
5. На основі аналізу розібратися, що потрібно зробити або поміняти на сайті
6. Створити завдання для виконавців.
7. Спланувати роботу по всіх етапах.
8. Отримати підсумок, врахувавши всі завдання

і не забувши про ризики.

Загалом, дійсно заслуговує на увагу і навчання, якщо у вас стоять такі завдання.

Подивитися деталі і записатися можна тут

При запису вказуйте промо-код topbase для знижки 5%.

Багато комерційних сайтів розробляється агентствами і студіями без занурення в бізнес, ринок, продукт, аудиторію.

Результат — гарний, адаптивний, анімований сайт. Не сайт, а картинка! Але він не вирішує бізнес-завдань, не дає конверсії і продажів.

Але може, ви хочете більшого?

Програма:

Вступ: проблема розробки бізнес-сайту для комерційної компанії на конкурентному ринку:

Інтернет-маркетингова стратегія і місце сайту в ній.
KPI сайту з цілей бізнесу.
Користувальницькі сценарії.
Цикл продажів і роль сайту в ньому.
Структура сторінок сайту.

Збір вихідних даних: бізнес, ринок, попит, продукт, цільова аудиторія:

Якісні і кількісні дослідження ринку, аудиторії, конкурентів.
Аналіз і групування всіх градацій попиту.
ABC – і RFM-аналіз товарної матриці.
Дослідження форумів/блогів/соцмереж за запереченням/питань по продукту.

Дослідження конкурентів, планування розробки:

Аудит вашого сайту.
Аналіз сайтів конкурентів.
Аналіз інтернет-маркетингу конкурентів, включаючи таємного покупця.
Планування за термінами і ресурсів. Часті помилки.
Автоматизація управління термінами і ризиками створення сайту.

Формування УТП, збір матеріалів:

Продукт і його УТП під сегменти аудиторії.
Створюємо і заповнюємо таблицю за УТП
Збір наявних даних і матеріалів для розробки сайту (брендбук, лого, фото, відео, статті і т. д.).
Запит інформації, яка буде доступна в майбутньому.
Самостійна підготовка контенту (відео – та фотозйомка, інтерв’ю, опитування).

Проектування сайту: структура, текстовий прототип, розкриття утп:

Текстовий опис всіх основних елементів сайту (від загальних блоків до кнопок конверсії).
Виділення та розкриття основних УТП, сформованих на початковому етапі.
Оцінка наявних вихідних даних і матеріалів.

Проектування сайту: графічний прототип, презентація:

Чорнові прототипи для обговорення всередині команди.
Визначення типу прототипу: інтерактивний, сірий, кольоровий, мальований.
Чистові прототипи для показу.
Презентація прототипів. Як «продати» свої ідеї керівництву.
Правки: кількість, якість, облік.

Скайп-сесія:
Двогодинна сесія, на якій ми відповімо на будь-які питання в рамках курсу і з домашнім завданням
Викладачі: Володимир Давидов та Ірина Давидова

Редактура, копірайтинг:

Як не впасти в SEO-тексти, зробити «цукерочку», але врахувати ключові запити.
Хто повинен писати текст — що за людина, хто з боку клієнта повинен допомагати.
Роль текстового прототипу і всієї підготовки в копірайтингу. Все це копірайтер повинен пропустити через себе.
Копірайтер і дизайнер: які стикування і коли відбуваються.

Чистовий дизайн:

Підбір стилю.
Вибір дозволів і макетної сітки.
Визначення порядку роботи над сторінками.
Вимоги до файлів і їх структурі.
Презентація дизайну. Як зробити так, щоб зайшло з першого разу.
Правки: кількість, якість, облік.

Верстка:

Завдання на верстку — хто і як пише. Структура.
Робота з командою або з одним верстальником. Всі підводні камені.
Гайдлайны і вимоги до верстання.
Адаптивна верстка.
Тестування верстки.

Програмування та інтеграції з бізнес-системами:

Технічне завдання програмістам.
Стиковка роботи програмістів з верстальниками.
Версійність розробки.
Гайдлайны та вимоги до написання коду сайту. Тестування.
Навіщо потрібна підтримка сайту, хто її здійснює.
Регламент та системи підтримки сайту.
Кейси інтеграційних рішень.

Аналіз ефективності сайту:

Налаштування воронок і шляхів відвідувачів. Дізнаємося, як люди використовують сайт і споживають контент на ньому.
Налаштування конверсійних цілей, подій, модуля електронної торгівлі для відстеження продажів з оплатою на сайті.
Інтеграція сайту з коллтрекингом і CRM для відстеження відкладених офлайн-продажу з оплатою поза сайту.
Тестування різного контенту, УТП, позиционирований і форм візуальної подачі на сайті: A/B-тести для бізнесу.

Фінальна сесія:

Перевірка домашніх завдань на великому екрані

Про викладачів курсу:

27 годин, 13 онлайн-занять у форматі майстер-класів. Живе спілкування з викладачами, домашні завдання з перевіркою і колективним розбором, скайп-сесія відповідей на питання.

Виконуючи домашні завдання, отримуючи рекомендації і зворотний зв’язок, ви відпрацьовуєте навички для реальної роботи. В кінці курсу у вас буде потужний набір практичних інструментів, якими ви володієте, а не просто бачили, «як це працює».

Записатися на онлайн-інтенсив «Створення сайту, вирішального бізнес – завдання компанії»

Знижка 5% по промо-коду topbase (Реєструйтеся за посиланням вище, вводите його куди-небудь при реєстрації або озвучуйте при запису)