Апдейт поста, з прикладами.

Що таке тегування (тэгирование)?

Це додавання SEO-оптимізації, текстів і додаткової цінності на сторінки міток і рубрик або сторінок з фільтрами пошуку.

Що це дає?

Можливість «на порожньому місці» істотно збільшити семантичне ядро. І тим самим зробити те, до чого ми прагнемо — збільшити відвідуваність вашого сайту, через збільшення кількості точок входу з пошуку.

Приклад для блогу, інформаційного сайту:

Наприклад, у мене є стаття «13 способів збільшити семантичне ядро сайту». Припустимо, я напишу ще 10 статей, заточених (Н1, Тайтл тощо) під різні ключові слова — «Як кластеризовать семантичне ядро», «ключові запити конкурентів» «Як зібрати ВСІ ключові слова для сайту» і т. д. Але все одно я не охвачу статтями всіх існуючих досить великих запитів. І я не можу писати багато різних статей на рівнозначні за змістом запити.

А крім того, у мене є ще багато статей на більш вузькі групи — припустимо, є ще огляди сервісів і т. д., і мені б хотілося, щоб користувачі знали про це. Тобто, щоб вони не дивилися 30-40 статей у рубриці «Семантичне ядро», а подивилися тільки 3 статті на тему «Семантичне ядро конкурентів».

Так, такі теги робляться повсюдно саме для зручності користувачів, але зазвичай вони закриваються для індексації пошуковими системами.

А те, що називається тегированием — це саме поєднання «два в одному». І для юзабіліті користь, і для SEO теж в плюс.

Приклад для комерційного сайту:

В інтернет-магазині це можуть бути теги — «червоні сумки», «сумки з крокодилячої шкіри» всередині підкатегорії «жіночі» категорії «жіночі сумки» і т. д. тобто, це — альтернативна та додаткова навігація по сайту. Але тегування — це якщо оптимізувати сторінку мітки, написати до неї осмислений корисний текст, можливо, дати ще якийсь корисний фільтр, таблицю порівняння розмірів (якщо йдеться, наприклад, про сукні для високих і т. д.). І добре б ще дати їй посилальної маси — залишити ну хоча б пару посилань на неї.

Так як вони знаходяться в рамках інтернет-магазину, можна заточувати Title, Meta Description, текст під комерційні маркери, топоніми — додавати в ці елементи «Купити в інтернет-магазині», «недорого» тощо

В моїх блогах тегами часто є імена фахівців, авторів або назви заходів, який регулярно проводяться. Люди шукають відому особу — потрапляють на мій блог. Якщо б я приховала тег від індексації, отримувала б набагато менше трафіку.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Покажу на прикладі:

Є у мене поки ще анонімний блог на околопсихологические теми, але передплатники мої про нього вже знають. Найближчим часом я перепишу на ньому старі статті, актуализирую все з урахуванням того, як я думаю зараз з того чи іншого питання, і відкрию під своїм ім’ям. А поки я відпрацьовувала новий для себе напрямок, новий формат і дещо з SEO. Правда, у мене немає часу багато в нього писати і просувати його теж немає, тому він зовсім невеликий, і саме цей проект поки що має половину своєї відвідуваності якраз за рахунок тегів.

Зокрема, є у мене тег «Марина Комісарова» — http://gettingclose.ru/tag/marina-komissarova-evolyuciya.

Я люблю віддавати данину авторам, яких я чогось навчилася. Тому навіть якщо я пишу якусь статтю зі своїми осознаниями, але джерелом був хтось інший, я завжди згадую і часто наводжу і цитати, і позначаю відповідним тегом. Іноді цілком копіюю особливо цікаві статті, з вказівкою на джерело.

Було:

Теги я не закривала з самого початку і вони відразу давали мені відвідувачів. Я побачила, що це — одна з найбільш популярних сторінок, що вона стихійно сама добре стала в пошуку по різним запитам з «марина комісарова», і вирішила її поліпшити.

Title раніше був стандартний — Архіви Марина Комісарова (Еволюція).

Meta Description не було. Опис фрагменту пошуковики брали шматками з анонсів статей на сторінці.

Сниппет в Яндексі виглядав в одному з випадків так:

Стало:

Поправила Title — додала ключових слів, додала Meta Description, написала за 2 хвилини короткий цікавий текст з важливими ключовими словами — «психологія», «статті» та інші (близько 500 знаків). Зайняло хвилин 5-10.

Сниппет в Гуглі після (опис бере, як він зазвичай це робить, Мета Дескріпшн):

У мене це все робиться в Вордпрес через плагін Yoast SEO.

Про оптимізацію сніппетів я докладніше нещодавно писала тут. Це дуже ефективне заняття, особливо для самих траффиковых і важливих сторінок. Хоча з самими траффиковыми потрібно діяти дуже акуратно.

Мені не шкода дати в тексті і посилання на її книгу і ЖЖ, що я і зробила. Начебто для SEO-цілей, напевно, краще б цього не робити — не давати зовнішніх посилань. Але, по-перше, великої ролі зараз це не грає. А, по-друге, це може, й навпаки зіграти в плюс, оскільки йде посилання на офіційне джерело, на сайті бренду.

Простимулювала переіндексацію Индексгатором, почекала кілька днів, зняла виміри відвідувачам в Яндекс Метриці:

На цей тег я поки не проставляла ніде ні одного посилання. Звичайно, даремно, просто брак часу, займуся обов’язково крауд-маркетингом, який призведе мені ще і цільових відвідувачів, зацікавлених читачів і потенційних передплатників. Може, замовлю по швидкому посилань в живих жіночих блоги в ЖЖ і Лайвинтернет через Ротапост. А взагалі, про просування інформаційного сайту я писала тут. Мітки блогу просуваються так само, як і будь-які інші матеріали статейного сайту.

Крім цього, у тегів є ще багато плюсів і нюансів.

З його допомогою ви можете створити фіксований рівень вкладеності по ключу, статична адреса, додаткову оптимізацію по ключу, внутрішню безпечну перелінковку. Крім того, це практично єдиний спосіб зв’язати картки товарів (інтернет-магазини та каталоги) з ключами через створення додаткових категорій.

Якщо у вас комерційний сайт,то, в першу чергу, звичайно, звертати увагу на ваші цільові запити, які можуть принести вам покупців.

Ще хороші статті на тему тегів:

«Як збільшити трафік на сайт в 2 рази за рахунок «непотрібних запитів». Ефективний спосіб, який приносить клієнтів і не засмічує сайт SEO-текстами» від Комплето

Тут теж є трохи:

Стаття від Нетпік про креативне SEO

Дуже цікаво було б дізнатися про ваш досвід з тегированием!