1 – 2 грудня в центрі Digital October пройде конференція Optimization 2016, яка збере понад 50 експертів в області просування сайтів та інтернет-маркетингу. Учасникам розкажуть про те, як залучати клієнтів з пошуковиків, як влаштовано SEO у великих проектах, і дадуть відповідь на питання, пов’язані з тим, як підвищити ефективність рекламних кампаній в цілому.

Доповіді експертів-практиків з великих компаній

• Доповідь Олексія Чекушина (Ostrovok) буде присвячений роботі з великою семантикою з використанням пре-кластерних баз запитів і конвеєрної очищення.

• З виступу Миколи Хівріна (ALTWeb Group) фахівці в області SEO дізнаються, як правильно аналізувати динаміку зміни видимості сайту в пошуковій видачі і виявляти конкурентів.

• Володимир Харев (Mail.Ru Group) познайомить учасників з особливостями пошукової оптимізації медіапроектів, поділиться інструментами для менеджерів і редакторів і навчить аналізувати поведінку читачів.

• Семен Васильєв (Rambler&Co) підкаже, як автоматизувати збір семантики, застосовувати SEO-надбудови в CMS, працювати з API Яндекс.Вебмастера і Яндекс.Метрики.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Круглий стіл, на якому можна задати питання представникам пошукачів

У цій секції учасники дізнаються про те, які оновлення найближчим часом готують пошуковики та їх сервіси, поговорити про зміни конверсионности і частки пошукового трафіку в Рунеті і зростання мобільної аудиторії. Також учасники зможуть поставити свої запитання Андрію Калініну (Mail.Ru Group), Сергію Архангельського (Google) і Олександра Садовського (Яндекс). Ведучий круглого столу — Ігор Ашманов.

Інтернет-маркетинг: від розподілу рекламного бюджету до веб-аналітики

Учасникам конференції, які сумніваються в грамотному розподілі свого рекламного бюджету, допоможуть виступу Галини Панариной з «ІНВІТРО», Івана Калюжного з «Альфа-банку» та Наталі Бабаєвої з компанії «Манн, Іванов і Фербер». Вони розкажуть про своїх підходах до роботи з агентствами і взаємодію інтернет-маркетингу з загальною стратегією компанії.

Денис Дев’ятих (CallTouch.ru) пояснить, як захиститися від контрагентів, які нечесно підвищують ефективність рекламних кампаній, накручуючи показники.

Доповідь Аркадія Кондрашова з Artics підкаже, як привести клієнта на офлайн-захід з допомогою онлайн-реклами, а Дмитро Буров (myTarget) навчить ефективно використовувати офлайн-дані в інтернет-рекламі.

Також за ці два дні ви дізнаєтеся, як адаптувати рекламу під мобільні додатки, у чому секрет успішної перфоманс-реклами, як знайти помилки, із-за яких клієнт зробив вибір на користь вашого конкурента, і що особливо важливо при роботі з контентом.

Практикуми знайдуть критичні помилки на сайтах учасників

Практичні секції конференції – відмінна можливість отримати незалежну експертизу. Фахівці компанії «Ашманов і партнери» проведуть для учасників конференції юзабіліті-тестування та розкажуть, як потрібно виправити інтерфейс сайту, щоб більше відвідувачів ставало вашими клієнтами. Також на практикумах можна буде отримати SEO-аналіз сайту в Лабораторії пошукової аналітики та рекомендації щодо покращення налаштувань контекстної реклами в Яндекс.Директе і Google Adwords.

Умови участі

Вартість участі у конференції – 18 000 рублів.

Мої читачі можуть взяти участь у конференції зі знижкою 10%.

Промокод OPT16SKH потрібно ввести після реєстрації на сайті у вашому особистому кабінеті.

За новинами заходи можна стежити в соціальних мережах: Facebook і ВКонтакте.