Участь безкоштовна, відкрите, інформація — цінна.

(!) Не обов’язково тільки для рекламних агентств, контекстних агентств, що діють SEO-компаній, але і для тих, хто хоче завести команду, розширитися, і головне, отримувати більше прибутку.

Єдине обмеження — це жива участь, Москва.

22 березня 2018 р., о 10.00 (м. Павелецька, Космодаміанська набережній д. 52, стор 11) Yandex, MOAB і Callbri організують оффлайн зустріч для рекламних digital-агентств.

Мета зустрічі — обговорити, як в сучасних умовах створити і розвивати успішне агентство.

У програмі заходу:

• ексклюзивні доповіді спікерів Яндекса — Дарбинян Тамара і Новачків Михайло – керівники групи по роботі з рекламними агентствами

• доповідь Іллі Исерсона (MOAB) про те, як рекламному агентству продавати себе дорого

• доповідь Світлани Ковальової (Callibri) про те, як робити кейси, які продають в digital

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Для участі запишіться по посиланню, так як кількість місць обмежена.

Я дізналася про це захід від Іллі Исерсона і воно здалося мені стоять, для того, щоб про нього розповісти.

Він обіцяє цікаву доповідь і максимально чесні і цинічні відповіді на злободенні питання, готовність обговорювати факапи і невдачі.

Познайомитеся особисто з Іллею Исерсоном — це людина, на яку варто орієнтуватися, він вміє мислити масштабно і високо дивиться на багато речей, в тому числі, що стосується організації і просування рекламного агентства.

Участь відкрите, але необхідна попередній запис.

Подробиці, теми доповідей і запис на захід за посиланням