Вчора мені вчинив таке питання:

«От у вас в ТОП Базі стільки видів сайтів — каталоги сайтів, фірм і статей, дошки оголошень, форуми, прес-релізи, блоги, соцмережі, сервіси питань і відповідей і інші.

Я не розумію, як мені дізнатися, як і куди там ставити посилання?»

Відповідаю:

У кожного з сайтів дійсно є своя специфіка, нюанси.

Ці нюанси стають зрозумілі в ході особистої роботи з сайтами.

Також дуже багато з них я пояснюю в статтях тут і зокрема в статті «Безкоштовні посилання: відповіді на всі запитання, що, де, в якому вигляді ми отримаємо».

А також в цьому моєму безкоштовному курсі за безкоштовним видів сайтів, де кожна глава курсу являє собою докладний посібник плюс інші глави.

В цьому блозі можна прочитати керівництва: по форумах, прес-релизовым сайтах, дошках оголошень, каталогів сайтів, соцмережам і блоговым систем, каталогам фірм).

Корисні подробиці за безкоштовним природному посилального просування можна подивитися ще в статтях:

— «Як і де безкоштовно просувати сайт, щоб отримати максимум результату. НА ПРИКЛАДІ корпоративного сайту з оренди спецтехніки»

— «Головний Мануал за 12 Основними Видами Сайтів для Безкоштовного Просування»

— «Безкоштовне просування сайтів: максимально спрощена інструкція та добірка матеріалів» — в цьому моєму пості йде відсилання на ВСІ інші мої статті на ці теми.

— «Всі крапки над i про ТОП Базу, Allsubmitter і безкоштовне самостійне розміщення повідомлень і посилань в інтернеті» — цей пост включає коротке ВІДЕО про те, як виглядає напівавтоматична реєстрація в Allsubmitter.

А тут я скажу коротко про те, куди треба додавати посилання на кожному з видів сайтів:

Каталоги сайтів

Посилання ставимо в спеціальне поле URL.
В опис посилання вставляти не можна! Посиланням стає або URL сайту, або його назву (зазвичай не вгадаєш просто так), зрідка навіть опис може бути посиланням.

Каталоги фірм

Те ж саме — ставимо посилання в спеціальне поле URL.
В опис посилання вставляти не можна! Посиланням стає найчастіше URL сайту, рідше — назва фірми. Часто посилання буває через редирект.

Взагалі, як каже, наприклад, Сергій Кокшаров, враховується не тільки не активне посилання, але і згадування назви компанії, і навіть телефони і адресу компанії як плюс в такий фактор ранжування, як згадка.

Прес-релизовые сайти

Найчастіше в 2х місцях: сам текст прес-релізу + посилання на джерело.
Посилання на джерело може бути посиланням на будь-яку сторінку вашого сайту, де, наприклад, розміщена та ж новина але іншим текстом, або на головну сторінку вашого сайту. Всередині тексту ви можете поставити посилання на словах, якщо існує система візуального редагування (адмінка для тексту з піктограмами або, якщо там просто поле для тексту без можливостей візуального редагування, можна просто поставити посилання у вигляді http://www.url_saita.ru .

Але пам’ятайте, що навколо посилання повинні бути прогалини. Не ставте точку примикає до URL сайту. Не ставте дужки так, щоб вони щільно прилягали до URL сайту. Тому що інакше, після публікації і схвалення вашого прес-релізу, посилання може стати активною, включаючи те, що примикає до неї після і в результаті користувач буде потрапляти на 404 сторінку вашого сайту.

З приводу того — ставити посилання на URL або на словах в тексті — вирішуєте ви, виходячи з свого посилання профілю. Він повинен бути максимально різноманітним, містити максимум безанкорных і брендових посилань (аж до 90%, особливо для молодого сайту). Хоча, таких можливостей буде дуже мало, тому можна ставити на словах, але дуже бажано сильніше розбавляти іншими словами комерційні анкор, якщо ви хочете їх використовувати.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Каталоги статей

Каталоги статей я практично не рекомендую використовувати.

Тільки якісь хороші, тематичні. Тому що загальні каталоги статей найчастіше — сеошные види сайтів, заради розміщення будь-яких посилань, зазвичай з комерційними анкорами, будь-яких тематик. Це поганий варіант посилальної маси.

Те ж саме, що в прес-релизовых сайтах, але без поля Джерело. Тобто посилання ставиться зазвичай тільки в полі тексту самої статті.

Часто дозволяють до 3х посилань. Ще недавно було популярним ставити по 2-3 посилання на різні сторінки вашого сайту на ключових словах. Зараз максимальний варіант, який варто робити — в середині статті посилання на ключових словах (краще б розбавлених) + посилання на URL головної сторінки наприкінці статті.

Але взагалі, краще б робити ОДНУ посилання на URL або на бренді, або на розведених ключових словах.

Дошки оголошень

В полі URL (але воно є не завжди) + в тексті оголошення. Тобто часто можна в 2х місцях.

Але іноді поля URL немає.

А іноді ще й дошка «лається» при спробі залишити посилання в тілі оголошення. Але це буває дуже рідко.

Я зазвичай намагаюся розмістити посилання та контакти в тексті оголошень теж. Відсотків 30% лаються на будь-які контакти, тоді я просто в ході напівавтоматичного реєстрації прибираю їх з текстів.

З приводу дощок на напівавтоматі — дуже ефективно робити дійсно якісні, продають, помітні оголошення і розміщуватися по тематичним і регіональним і кращим загальним дощок і форумів, а також соцмережам і блоговым систем (якщо є відповідні), дещо модифікуючи повідомлення і посил, т. к. у кожного виду сайтів свій формат.

Ось це — найкращий спосіб донести своє повідомлення до цільової аудиторії. А якщо взяти і розіслати на сотні дощок на автоматі будь відповідних програм, ефекту може майже не бути.

Знову ж, коли ставимо URL всередину опису (текст оголошення чи повідомлення) і там немає системи візуальних значків, пам’ятаємо, що з обох сторін урл ПОВИННІ БУТИ ПРОБІЛИ!

Форуми

Тут 3 варіанти, куди поставити посилання. Багато чого залежить від самого форуму, що він дозволяє і від вашої стратегії.

Всі можливі варіанти:

— в повідомленні
— в профілі
— підписи

Все залежить від стратегії.

Якщо ви хочете, щоб ваше повідомлення (текст) зберігся як можна довше на форумі, не був видалений адмінами, то НЕ ставте посилання в профілі (принаймні відразу при реєстрації). І НЕ ставте її в підписи теж.

Повідомлення розміщуйте в максимально відповідному розділі та зверніть увагу на те, якого роду заголовки там дозволяються — може пройти пряма реклама. Або ж на цьому форумі можна розмістити тільки щось корисне (тоді розміщуйте якийсь цінний матеріал, анонс цікавої статті з сайту і т. д. — таку посилання точно пропустять).

Якщо ви будете зображувати людину, який не знайомий з вашим сайтом, рекомендує його або задає питання по його приводу — тим більше не розміщуйте посилання на сайт в профілі або підпису. Не проколитесь випадково, працюючи механічно, автоматично.

Якщо у вас прогін по профілям (який сьогодні працює все гірше і гірше, тому версія повідомлень у десятки разів ефективніше і цінніше в плані залучення цільового трафіку), то краще всього (в ідеалі) спочатку зареєструватися, потім розмістити пару відповідей або повідомлень без посилань, потім через тиждень пройтися ще раз і заповнити профіль в особистому кабінеті.

Звичайно, все це трудомістке. Але якщо ви обробляєте тематичну базу, то ви напевно вже знаєте, що хороших сайтів не так багато. Навіть нормальних тематичних форумів самої популярної тематики — це максимум сотні. Тому краще заморочити, ніж бездарно вичерпати ресурс своєї тематики. До речі, кому потрібна масовість і повний автомат і інакше ніяк, то Хрумер добре робить такі штуки на автоматі.

У будь-якому випадку, якщо ви розміщуєте посилання в цьому повідомленні, профілі або підпису — постарайтеся зробити ще хоча б парочку «корисних» повідомлень в інших гілках. Ще трохи витраченого таким чином часу зробить вашу іншу роботу набагато більш стабільною. Ретельно працюючи по форумах, можна досягти 80-90% оставляемости адмінами ваших повідомлень на форумах.

На великих форумах робіть побільше цінних корисних повідомлень, особливо в популярних постах по темі вашого сайту і додайте на них у профілі свій підпис і посилання. Тоді люди зможуть переходити з вашого підпису з цікавих повідомлень, які справляють на них враження експертності автора (тобто вас). А також ви отримаєте посилання з підпису.

Нещодавно Я просиділа одне неділю щільненько по форумах і отримала близько десятка нових продажів — відчутний сплеск, вартий витраченого часу. Особливо, враховуючи, що посилання залишаються і продажу будуть ще, і після такого розміщення (близько 50-80 посилань на форумах), завжди є невеликий підйом по позиціях в пошукових системах. Я розміщувала як рекламне оголошення (добре складене, з картинками), так і анонси статей новим постом, посилання на корисні статті у відповідних чужих постах, посилання на продукт у відповідних чужих повідомленнях (можна шукати за назвою продукту пошуком або просто дивитися в темах).

Тому форуми я дуже люблю, найближчим часом буде ще пара постів на цю тему.

Соцмережі

Тут бувають 3 варіанти — в профілі аккаунта, статтю або повідомленні або як джерело.

Найчастіше це посилання в профілі + ви робите будь-які анонси у себе на стіні або в групах, і там після тексту ставите посилання у вигляді URL на джерело. Найчастіше це приблизно як у Фейсбуці або Вконтакті. Хоча я в даному випадку говорю про різні соцмережі, різного формату, закриті та відкриті, тематичні, регіональні, загальні.

Блогові системи

Тут можна розмістити не анонс, а більш великий текст, але бажано робити його під замітку «особистого характеру».

В ній найчастіше можна розмістити активне посилання.

Часто роблять просто статті під мікро-НЧ запити або якісь вірусні пости, в яких навіть якщо буде не активне посилання, вона буде згадкою, яке теж враховують пошукові системи, плюс зацікавлений користувач буде копіювати її і вставляти в браузер, тим самим покращуючи поведінкові фактори вашого сайту.

Посилання часто постає і в профілі аккаунта, але основна — посилання на джерело в статті (це може бути посилання на будь-яку сторінку сайту). Або згадка посилання, якщо активна неможлива, це теж плюс.

Так звані «Трастові сайти»

Ця назва закріпилася в основному за сайтами, де можна розмістити пряму, не закриту, активне посилання в профілі і які мають хороші характеристики — високий тИЦ, часто знаходяться в Яндекс Каталозі.

В моїй базі в цілому набагато більше таких сайтів, але тільки деяку частину з них я свідомо відокремила, виділила в цю підкатегорію і розбила за підкатегоріями з того, яке місце можна поставити на них пряму, активну, незакриту посилання.

Поки не вистачило часу вивчити, наприклад, всі форуми на предмет того, чи може там бути пряма відкрита посилання, і де.

Наприклад, у мене в «Трастових сайтах» є підкатегорії:

Трастові сайти — Форуми — Посилання в підписі і в повідомленні
Трастові сайти — Портали — Посилання в профілі
Трастові сайти — Прес-релізи — Посилання у статті
Трастові сайти — Форуми — Посилання в повідомленні

і т. д.

Тобто з назви подподкатегории зрозуміло, куди саме потрібно в даних сайтах ставити посилання.

Однак я рекомендую не морочитися тільки з «трастовими сайтами», а реєструвати у всіх підходящих для вас види сайтів — таким чином ви сформуєте безпечний, природний посилальний профіль.

Сервіси відгуків

Тут, як і на форумах, можуть бути самі різні стратегії.

По-перше, майже на всіх сервісах відгуків можна розмістити офіційно вашу компанію або продукт. І там розмістити посилання в профілі плюс іноді можна в описі.

Крім того, можна розмістити розгорнутий відгук на компанію (як ніби ви — випадковий клієнт компанії). Тут частіше всього посилання на офіційний сайт компанії не доречні, але якщо ви типу купували конкретний продукт чи послугу — легко можна поставити посилання на дану сторінку. Не забувайте про прогалини до і після URL посилання, якщо вставляєте її в тіло повідомлення без системи візуальних позначок.

Сервіси питань і відповідей

Тут рідко можна залишити посилання в профілі — частіше в самому пості, як посилання на більш детальну інформацію про яку ви говорите.

Вона не завжди стане активною, іноді залишиться як згадка, але як і у випадку, описаному в пункті «Блогові системи», це теж враховується.

Знову ж таки, не ставте крапку або дужку відразу після посилання.

Сервіси закладок і соцновостей

Тут посилання прописується в спеціальне поле URL, але часто йде на назві поста — теж часто буває не пряма, приблизно 50-70% редирект, але все одно добре працює — грамотно розміщена стаття в сервісах соцновостей і приваблює відвідувачів, і покращує поведінкові фактори.

З деяких ставиться пряме відкрите посилання.

Сервіси додати відео

Тут найчастіше є 2 варіанти — в профілі і в описі вашого каналу, а також в описі відео. Youtube. Можна ставити посилання на окремі сторінки, так і на головну.

Є ще різні інші види сайтів — додати тур, додати портфоліо, додати фотогалерею, додати відгук про поїздку, додати персону, додати акцію або знижку, додати вакансії компанії та ін. Там теж найчастіше можна десь додати посилання.

Якщо є питання, задавайте в коментарях!

І обов’язково подивіться мою статтю «Безкоштовні посилання: відповіді на всі запитання, що, де, в якому вигляді ми отримаємо» — вона добре доповнює цю.