Це просто добірка моїх статей, з метою об’єднати написане за весь час у двох моїх блогах.

1. Корпоративний блог

Якщо у вас ще немає якогось інформаційного розділу на корпоративному сайті або на сайті інтернет-магазину — блогу, розділу «Статті», «Новини», «Питання і відповіді», «видообзоры» — зробіть. А бажано всі разом — різні тематичні розділи.

Плюсів дуже багато. Основні:

— інформування, «воспитывание» свого покупця

— залучення трафіку з інформаційних ключовим запитам (ви не продвинете їх на картках і категоріях товарів та послуг)

— з допомогою цікавих статей набагато зручніше формувати і залучати посилальну масу на домен

— додатковий ресурс для релевантної перелінковки на категорії, картки

— збільшення довіри — ви покажете себе як експерт у своїй галузі.

І інші плюси.

Дивіться всі подробиці, навіщо це, що з цим робити, і як грамотніше всього реалізувати корпоративний блог.

До корпоративного блогу дуже корисно ставитися приблизно, як до особистого — в тому плані, що писати дійсно цікаві, цінні, корисні матеріали, на вашому власному практичному досвіді, вкладати душу, спілкуватися з аудиторією, отримувати питання, знати потреби і біль своєї аудиторії. А не замовляти SEO-статті «не про що» на 2000 знаків.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Тоді в будь-якій ніші буде успіх.

Якщо немає достатньо досвіду для цікавого блогу — можна і потрібно брати інтерв’ю у досвідчених фахівців, або писати інші види контенту.

Варто почитати моє «Керівництво по супер-контенту» — там велика кількість самих різних ідей, які суттєво збільшать відвідуваність і видимість вашого блогу.

Ось звідти за типами контенту для корпоративного блогу (це ідеї для простих матеріалів, крім супер-контенту):

— будь-які звичайні статті «як ..» та інші
— тренди, прогнози (не тільки вашого міста або Росії, але і світові)
— лайфхаки, поради, секрети, 20 цікавих фактів та ін.
— думки експерта з окремих питань
— новини і акції компанії
— історія, як все починалося або звіт по яким-то етапам розвитку
— конкурси та результати конкурсів
— новини, події, заходи ринку — анонси або пострелизы, звіти про відвідування, новини суміжних галузей, які впливають на вас
— підсумки роботи за якийсь період, плани на наступний рік
— короткі або середнього розміру огляди, звіти, дослідження, аналізи
— звіти про стан галузі за якийсь період
— результати опитувань
— ваші коментарі з приводу якоїсь ситуації,
— огляди або презентація окремих товарів або послуг (нових, популярних, будь -)
— приклади чого-небудь, опис процесу — деталі або стадії розробки продукту, як відбувається контроль якості, як виглядає зроблена покупка, як виглядає особистий кабінет всередині, як відбувається співпраця з ідеальним клієнтом і т. д.
— фотозвіти
— невідомі факти або незвичайні способи застосування
— «зворотна сторона питання», контратака на конкурентів, провокація, висвітлення негативних моментів
— короткий глосарій з 20-30 головних термінів в одній статті
— анонси безкоштовних курсів, якихось бесплатностей
— відеоуроки, запис звичайного вебінару, викладена в статті на сайті, а також презентації і, можливо, транскрибация вебінару
— відповіді на часті питання
— інструкції по використанню товару
— як правильно вибирати товар або послугу
— чек-листи
— рецензія книги, курсу
— гостьові пости
— переклади зарубіжних статей, інтерв’ю і досліджень
— якась рубрика з регулярними постами — інтерв’ю або думки у вільній формі, або щось ще
— курирування контенту — рекомендації чужих постів, блог-роли, добірки новин по темі.

2. Особистий блог

Якщо ж ви хочете завести свій особистий блог — як експерт, або ж просто, як людина, який напрацював якийсь досвід, яким хочеться ділитися — почитайте ось цей мій пост:

«Чи варто робити свій особистий блог і про що туди писати».

Ще у мене є стаття «Як швидко писати в блог», з моєї напрацьованою системою, яка дозволяє мені багато всього скрізь писати, і не забувати теми, ідеї.

Як швидко створити адаптивний сучасний блог в короткі терміни, читайте тут. Створити блог за 1 день і вартістю в кілька тисяч рублів абсолютно реально. Адаптивність сайту сьогодні дуже важлива, як і швидкість завантаження, відсутність технічних помилок.

І намагайтеся відразу зробити його з HTTPS.

3. Просування блогу

Статей про самостійне посилальне просування у мене дуже багато.

Читайте про просування саме інформаційного сайту (наприклад, блогу).

І ось пост, де зібрані всі мої статті на тему безкоштовного посилального просування.

Якщо цікавить база, що включає всі основні процеси розкрутки сайту, то можна почитати ось цей мій головний Гід по 12 основних кроків просування сайту.