Ще раз і трохи по іншому — коротко все основне про якісне, природне безкоштовне самостійне посилальне просування сайту, про ТОП Базу і про Allsubmitter. Всі основні точки над i, включаючи невелике відео з процесу напівавтоматичного реєстрації.

Allsubmitter

Allsubmitter — всього лише софт, який на напівавтоматі підставляє поля на сайтах інформацію, складену вами раніше (з вашого проекту), рендомно, тобто випадковим чином різні варіанти для уникализации текстів. Щоб вам не доводилося сидіти і смикати з файлика ці різні тексти, копіювати кожне поле — в каталогах фірм це 10-20 полів.

І структурує інформацію по просуванню бази, проекти.

Все, більше нічого особливого він не робить (ну там є ще модулі аналізу конкурентів, позицій, ключів — особисто я користуюся для цього іншими програмами і сервісами).

Було б здорово, якщо б у нього був якийсь аналог-конкурент — але його немає. Для напівавтомата за индвивидуальным движка нічого більше в Рунеті немає.

Зараз в Allsubmitter є 2 модуля напівавтомата:

1) «Напівавтоматична реєстрація» — Старий, який був завжди, під нього написані всі мої інструкції і який не проходить каптчі на java – скрипти і поля на скриптах,

і

2) Новий, Бета-версія — «Напівавтоматична реєстрація V2» (я ще не читала) — мені сказали, нормально проходить і скрипти. Але до нового проекту та базу каталогів треба підключати безпосередньо в сам новий модуль. Я буду вивчати його десь в листопаді. По ідеї він повинен і з форумами допомагати на напівавтоматі, чого не в змозі робити.

Перший модуль проходить всі сайти крім форумів, відсотків на 60-70, в залежності від виду сайтів. Тому безкоштовних консультаціях з його приводу я часто кажу — дивіться самі, скільки і якої роботи у вас буде. Якщо ви надаєте послуги з реєстрації — звичайно, беріть софт, налагодите роботу, і він буде полегшувати і прискорювати. Якщо брати для себе, особливо для одного сайту — цілком можна і вручну тільки з базою + самостійний пошук. Починайте лише з ТОП Бази.

У будь-якому випадку, режим «напівавтомат» потрібен тільки для однієї мети — скласти проект і потім особливо не паритися з копіюванням логінів, паролів, емейлів, контактів, заголовків, описів туди-сюди.

Ось конкретно як це виглядає:

Що ми тут можемо бачити:

— я вибрала для прикладу підкатегорію «Каталоги сайтів» — «Загальні» — «Білі» — «посилання у вигляді URL». Горизонтальний рядок у верхній частині — це вибір бази сайтів. Там ще потрібно 2 рази клацнути на потрібній підкатегорії, щоб зафіксувати вибір. Детальніше все є в моїх інструкціях.

— пересування по сайтам здійснюється як в браузері, за закладок

— для переходу на наступний сайт ми можемо натиснути або «Успішно», або «Наступний сайт» (тоді там буде різний вибір для звіту — і «Успішно», і інші варіанти — «Погано», «Пізніше», «чорний список»). Так, наприклад, за допомогою кнопки «Наступний сайт» ми можемо по-швидкому в процесі реєстрацію сформувати собі список «Пізніше» з тих сайтів, які Allsubmitter не зміг пройти на напівавтоматі. А потім піти в розділ «Звіт про реєстрацію» — вибрати там той самий проект, тієї ж бази, зайти в закладку «Пізніше», виділити всі сайти, експортувати в TXT-формат, і пройтися по цьому списку сайтів вручну.

— тут же під кожним полем ми бачимо стандартні поля проекту з Allsubmitter — Url, Title, Description і пр.

Description значить опис, Title — заголовок. Окрім цього, можна задавати ще свої дод. поля з російськими назвами.

Ось як виглядає вибір варіантів полів з мого проекту у мене тут. Внизу російською пішли індивідуальні «Додаткові поля», задані мною:

З’являється такий набір варіантів при натисканні на випадаюче меню праворуч від полів або під полями (воно має різне розташування на різних сайтах). Якщо софт підставив не вірне поле проекту, ми можемо так швидко вибрати інше поле. Якщо такого поля нами не було передбачено (як з самим верхнім полем «домен» конкретно в цьому каталозі сайтів), то прописуємо його самі вручну або на майбутнє ще й додаємо в проект «Додаткові поля».

Якщо в меню задіюється java-script, то в Allsubmitter старий модуль «Напівавтоматична реєстрація» не впорається з ним, і такий можна відправити в «Пізніше» або паралельно у браузері пройти вручну, а в програмі відправити його в «Успішно» для коректного звіту.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

А ось коротке відео, яке показує «гладку» напівавтоматичну реєстрацію в одному каталозі сайтів — де поля прості, всі вони були створені в проекті, Allsubmitter легко їх розпізнав, підставив, навіть каптчі немає, просто відкрили, все заповнено — натиснули кнопку «ОК» і, реєстрація готова за кілька секунд.

І там же я ще показую, як можна змінювати за допомогою випадаючого меню поряд з полем (в даному випадку під полем) текст всередині полів сайту — міняю опис (Description) на e-mail і назад.

Це досить рідкісний випадок (хоча в тих же каталогах сайтів і дошках оголошень він зустрічається досить часто), збережений спеціально такої просто для короткого відео для показу суті процесу. Можна натиснути на зображення, воно відкриється в новому вікні крупніше:

Це по суті ручна реєстрація, трохи полегшена софтом.

Та для пошукових систм Яндекс і Гугл це, звичайно, виглядає точно так само — як ручне розміщення.

Тому що тільки ви самі в процесі регулюєте — на якому сайті, як і скільки розміщуватися.

Тому що ви сидите і працюєте, і кожен сайт відкриваєте, і все бачите.

Це зовсім не те, що автоматична реєстрація, прогони з Allsubmitter, які були поширені в минулому десятилітті.

Автомат я ніколи не рекомендую. Автомат може пройти тільки з 2-3 видів сайтів, самим заспамленним і незахищеним — каталоги сайтів, дошки і трохи каталоги статей, трохи «трастові сайти» — тобто профілі. Це ще й самі малоефективні види сьогодні.

Але справа в тому, що просто хороших сайтів для безкоштовного розміщення дуже мало. Не варто псувати собі можливість розміститися якісно хоча б у десятки, але частіше в сотнях «природних видах сайтів» (поступово).

ТОП База

ТОП База — не панацея від усього. З нею не просунути ВЧ і СЧ запити (хоча вона однозначно допоможе), в ній не містяться всі-всі сайти кожної тематики або регіону (я не встигаю стільки переробляти і ретельно шукати кожну).

Але видами сайтів з ТОП Бази можна добити окремі сторінки в ТОП по НЧ запитам, розбавити покупні посилання, створити різноманітну природну посилальну масу, додати внесок у брендування — згадки бренду, але головне — залучити реальний цільовий трафік на сайт, збільшити присутність на цільовому, тематичному ринку, підняти продажі. Ще плюс в комерційні та поведінкові фактори. Всі плюси є на картинці нижче.

І це всього лише інструмент для економії вашого часу.

Ті сотні годин, які я витрачаю на те, щоб знайти сайти, а потім ретельно їх переглянути — живі немає, потім розсортувати — ви вже їх економите і використовуєте безпосередньо для розміщення.

Це дорогоцінні години нашого життя за 960 рублів.

У ТОП Базі містяться 2000 підкатегорій — всі види сайтів розділені на тематики та регіони (Росія та СНД).

Види сайтів: каталоги фірм, форуми, прес-релизовые сайти, дошки оголошень, соцмережі, блогові системи, сервіси ” питань-відповідей, сервіси відгуків (отзовики), «трастові сайти», сервіси соцновостей, каталоги сайтів, каталоги статей, відеохостинги, «додати тур» або «додати персону, «додати акцію», «додати тендер», «додати вакансію» та інші.

95% для безкоштовного розміщення і самі пропонують у них розміститися (але далеко не всі підійдуть окремо взятому сайту).

Не всі сайти в ТОП Базі якісні — ті ж каталоги сайтів я вже стала вичищати дуже жорстко, наприклад, видаляю робочі, але занадто масштабно заповнені. Над чищенням я постійно працюю, і крок за кроком вона посилюється. Прибираю полудохлые форуми. Але ви ще дивіться самі за своїми критеріями.

Деякі вважають, що там, де слово «Allsubmitter» або слово «база», там вже автоматом якусь шкоду для сайту.

Я не бачу шкоди від розміщення на тематичних порталах, в каталогах фірм, отзовиках, від розміщення прес-релізів, від спілкування на форумі з відсиланням на вас або згадкою вашого бренду, від розміщення вашого профілю в тематичній соцмережі, від написання блогу на регіональному порталі, і так далі.

Варто ж ТОП База як 3-5 середніх платних посилань на біржах.

Варто мало саме тому, що далеко не кожному сайту потрібні всі категорії (якщо тільки ви не фрілансер і не агентство) і далеко не скрізь з відповідних сайтів вдасться розміститися.

Я люблю давати більше цінності, ніж вартість чого-небудь. Тому до Allsubmitter я віддаю мою повну 30% партнерську знижку на софт. Тому до бази безкоштовні оновлення вічно. Тому є мої безкоштовні консультації необмежено за часом. Тому я написала таку купу інструкцій та настанов. Тому і база коштує так мало.

З приводу посилань з цих видів сайтів — крауд-маркетингові сервіси беруть зараз в середньому 4 долари за посилання на форумах.

Це посилання, які розбавляють покупну посилальну масу, щоб в очах пошуковика вона здавалася більш природною (від того ж Мінусинська Яндекса). Але і самі по собі як мінімум стабілізують позиції, але і по НЧ запитам піднімають їх.

Я робила в цьому році маленький чистий завмер — підйом позицій після розміщення всього на десятках форумів.

З покупних SEO-посилань переходів майже ніколи немає, якщо тільки це не якийсь ручний аутріч, нормальні домовленості з хорошим живим сайтом посилання в статті в основній стрічці. В інших випадках, скільки я не купувала найдорожчі вічні посилання в статтях на біржах — ніякого трафіку з них немає. Та й в цілому на біржах майже неможливо купити нормальні посилання, суцільний треш серед донорів.

З більшості безкоштовних видів сайтів (ті, які є в ТОП Базі) є цільовий трафік. Якщо розміщуватися на тематичних сайтах, тобто підвищення продажів (хоча тут ще, дивлячись, що за товар або послуга).

Також ці оголошення та повідомлення, якщо вони якісно складені (з різними варіантами синонімів ключових слів синонімами і топонімів), будуть відображатися в пошуковій видачі по НЧ і мікро НЧ запитам — особливо там, де у видачі агрегатори, дошки оголошень, каталоги фірм.

Як вже говорила вище, є ще багато плюсів по брендуванню, розбавлення посилальної маси різними типами посилань на картинках, з ноуфоллоу, активні, не активні, прямі, не прямі, закриті, відкриті, з різних видів сайтів, на різних анкор, в різних текстах — посилальна маса виходить різноманітна. І плюси по комерційним і поведінкових факторів.

Якщо не брати всі ті види сайтів, про які я писала вище, то з безкоштовних видів розміщення залишаються тільки гостьові статті. Це треба писати відмінний якісний матеріал і домовлятися вручну з тими, хто його розмістить безкоштовно. Ну ще з того, що у мене не згадано — це ще коментарі в популярних блогах. Всі. Я не знаю інших більш-менш простих безкоштовних варіантів.

При певній фантазії щось вірусне придумати можна, щоб посилання і соцсигналы розносили самі відвідувачі, але зазвичай все одно для початкового трафіку потрібен стусан через платні заходи або поширення такими ось безплатними видами сайтів.

У цій статті я детальніше писала, які взагалі є варіанти по безкоштовному самостійного розміщення в інтернеті й просуванню сайту, товарів або послуг (картинка нижче цієї статті).

Моє часте згадування ТОП Бази, яку я збираю, поповнюю і чищу вже 10 років, не означає, що не можна взяти і самостійно знайти всі ці сайти, або що не можна розміщуватися взагалі без покупки якихось заощаджують час інструментів.

Ось у мене найповніша в Рунеті стаття за самостійним ручного пошуку якісних майданчиків для безкоштовного розміщення. Тут на прикладі форумів, але можна шукати будь-який вид сайтів зі списку на картинці вище.

У підручнику «SEO-Монстр 2018» є моя велика практична глава з крауд-маркетингу, там ще більше інформації по самостійному пошуку.

Загалом, я б точно не ігнорувала все це.

Особливо, якщо у вас особистий сайт і немає бюджетів, або криза і урізані бюджети на просування сайту.

Якщо у кого-то результату немає, то це означає тільки те, що він погано і мало попрацював.

Це на основі мого 10-річного відкликання і безліч позитивних відгуків.

В ідеалі робити ще такі види матеріалів, як «супер контент» — — його простіше просувати. Його можна присвячувати вашим головним — найприбутковішим або самим цільовими направленнями.

Видів супер-контенту багато. Недавній експертне опитування 12 SEO-фахівців з приводу фільтрів пошукових систем в моєму блозі — це теж «супер контент», який легко рухається, ще й був зроблений не моїми руками.

Що заважає вам робити щось подібне? Влаштувати мозковий штурм, придумати масу ідей, скласти план і покроково реалізувати.

На всіх видах сайтів, крім каталогів сайтів і каталогів фірм можна розміщуватися БАГАТО разів — з різними матеріалами і посиланнями на різні сторінки сайту. Тобто, великий ресурс. І робота ця — постійна, плавна, поступова, різноманітна. Не разова. Тут не про прогони мова. Хоча і разово теж в плюс.

Якщо робити якісні тексти на сайт, дійсно корисні людям, якщо додатково до ТОП базі ще шукати самостійно, якщо задіяти ще й суміжні тематики, регіон, загальні (загальнотематичні і общерегиональные) сайти — то ефект буде відчутним.

Якщо є питання — пишіть по контактам, в онлайн-консультант на цьому сайті, в коментарях.

Skype: topbase.ru
e-mail: [email protected]

Анна