Останнім часом SEO-фахівці все частіше стали радити для посилального просування використовувати саме безкоштовні природні види сайтів і крауд-маркетинг + аутріч (індивідуальні домовленості з власниками сайтів про проставлення посилання у них). Особливо в перші місяці життя сайту.

Тому використання ТОП Бази, яку я почала збирати більше 10 років тому, і яка містить всі основні види сайтів для безкоштовного розміщення (крім сайтів з коментарями), стає дедалі актуальнішою і ефективніше.

На противагу — покупка посилань стає все менш ефективною. Сайти-донори на біржах посилань все більше заспамлены саме продажними, SEO-посиланнями, багато ресурси створені чисто для продажу посилань — все складніше відшукати нормального живого донора. Навіть на хороших сайтах часто посилання розміщуються в прихованих розділах, де ніхто не ходить.


Зміст:

1. Плюси та мінуси різних способів

2. Можливості автоматизації. Софт, фріланс. Ручне або напівавтомат

3. Як отримати максимум від безкоштовного посилального просування

3.1. Навіщо просувати сайт?
3.2. Що просувати на сайті?
3.3. Де просувати?

4. Алгоритм роботи з ТОП Базою і Allsumbitter для новачка

Варіант 1. Ручне розміщення з Базою ТОП
Варіант 2. Полегшення розміщення за допомогою Allsubmitter.

5. Приклад: Безкоштовне посилальне просування корпоративного сайту з оренди спецтехніки

1. Плюси та мінуси різних способів

SEO-посилання з бірж
Покупка посилань на біржах і раніше працює. Хоча багато мінусів. І багато хто стали поступово знижувати обсяги і зовсім відмовлятися від бірж. З мінусів — відсутність трафіку з цих посилань, і що багато з них не будуть враховуватися. Навіть на живих і хороших сайтах посилання часто розміщується в прихованому розділі.

І що з-за того ж Мінусинська в Яндексі не рекомендується купувати SEO-посилання в цілому на більш, ніж 200-250 доменів. Маються на увазі і вічні посилання в статтях. Цю кількість можна трохи збільшувати, якщо істотно розбавляти посилальну базу більш природними посиланнями. Як раз тими самими, про яких мова піде далі.

Якщо ви ще не працювали з біржами посилань — я робила велике керівництво по платному посилального просування, де висвітлювала нюанси роботи з кожною з найпопулярніших бірж — Гоугетлинкс, Міралінкс, Ротапост, Вебартекс, і багато корисних деталей.

Посилання безкоштовних природних видів сайтів
Головні мінуси таких посилань (які є в ТОП Базі, їх список дивіться трохи нижче) — це те, що далеко не завжди ви зможете отримати посилання на потрібних словах, а також відкрито пряму активну посилання. Але вже давно досліджено, що і nofollow посилання, і згадки впливають на траст сайту і позиції. Крім того, це навпаки добре — це дає природну і різноманітну посилальну масу, навіть без спеціальних зусиль для цього.

Ще один мінус — модерація (зразок постарався, матеріал розмістив на сайті, а адмін не пропустив його або видалив постфактум). Ну і трудомісткість. Зате абсолютно безкоштовно і самостійно, просто вивчивши мої матеріали, можна легко і просто просувати свій сайт в ТОП, якщо виділяти на це 1 день в тиждень. Якщо 2 дні, то ефект буде зовсім відчутний.

Вважається, що ці посилання мають мало ваги. Але і багато покупні не враховуються, або теж передають зовсім слабкий вагу. Так, через те, що не всі посилання з безкоштовних видів сайтів відкриті прямі й активні, то їх потрібно більше за кількістю. Але зате це безкоштовно і безпечно, і приводить людей на сайт.

Є ще один чудовий момент у таких посиланнях (з природних безкоштовних видів сайтів) — часто це буде просто згадка посилання (не активне посилання), і користувачеві потрібно буде її копіювати і вставляти в рядок браузера.

Або ви свідомо будете розміщувати на крауд-маркетингових видах сайтів (форуми, соцмережі, блогові системи, сервіси питань і відповідей, сервіси відгуків) і на тематичних дошках оголошень саме ЗГАДУВАННЯ вашого проекту або бренду, так, що зацікавленому читачеві доведеться шукати бренд в пошукових системах.

Так ви збільшите і тайпин-трафік, і згадки бренду (брендування), і поліпшите поведінкові фактори сайту (тому що на ваш сайт будуть виходити дійсно зацікавлені люди, знаходити сайт по бренду, і довше затримуватися на сайті, робити якісь дії.

Виходить, начебто посилання не активні або посилань немає взагалі — а користь велика (я проводила на цей рахунок успішні експерименти, і ще один друг сеошник паралельно проводив свої).

Сайту, на який ведуть багато брендових посилань, хороші поведінкові фактори (ПФ), і є багато тайпин-трафіку, багато може «сходити з рук» в плані переоптимизации або неякісних текстів. Ну і просто за рахунок цього поліпшуються позиції.

Те, що такі посилання працюють, впливають на підвищення позицій — це факт. Посилання з форумів однозначно працюють. Я спеціально робила маленький чистий замір по поліпшенню позицій через посилання з форумів, щоб показати, що це дійсно так.

Крім того, ці види сайтів дають і цільовий трафік, підвищують продажу, і збільшують впізнаваність на ринку.

Тому сьогодні однозначно: кожен сайт повинен використовувати їх для свого просування.

Ще й тому, що без посилань просто не вийде нормального просування. А розраховувати на стихійні посилання, що залишаються читачами — нерозумно. Навіть на найкращу статтю можна довго чекати, поки самостійно побудується вірусна посилальна маса.

У ТОП Базі (більше 20 тис. сайтів) є наступні види:

Добірки за видами сайтів: база крауд-маркетингу, каталоги сайтів, каталоги статей, каталоги фірм і компаній, дошки оголошень, база для обміну посиланнями, форуми, база для розсилки новин і прес-релізів, сайти з резюме і вакансіями),соціальні мережі, сервіси закладок, сервіси відгуків, сервіси питань і відповідей, сайти для розміщення акцій, турів, звітів, персон, трастові сайти, сайти для розміщення відео та інші види сайтів. Все зручно структуроване на категорії та підкатегорії.

Тематичні підбірки: Будівництво, нерухомість, архітектура, меблі, Авто, Інтернет, веб-дизайн, Бізнес, Тварини, зоо, природа, Туризм, Комп’ютери, IT, мобільний зв’язок, Промисловість, Робота, Будинок, сім’я, жіночі, дитячі, Релігія, психологія, езотерика, самопізнання, Медицина, краса, Форекс (Forex), Спорт, Полювання, Риболовля, Освіта, Азартні та ін. ігри, розваги, Реклама, Організація свят, весілля, Агро, сільгосп та ін.

Збірки по регіонам: Україна, Білорусь, Казахстан та інші країни СНД, Ізраїль, регіони Росії, англомовна база приблизно на 2 тис. сайтів.

Всі ці види сайтів входять в ПОВНУ ТОП Базу.

2. Можливості автоматизації. Софт, фріланс. Ручне або напівавтомат

Далі дорога розходиться в 2 сторони — наймати фрілансера або робити самим. В обох шляхів є плюси і мінуси, але в будь-якому випадку, ази теорії варто знати, щоб ефективніше контролювати розміщення стороннім спеціалістом.

ТОП База просто допомагає економити цінний час на підбір відповідних сайтів. Я витрачаю дуже багато часу на неї — ви можете ці дні і тижні пошуку себе звільнити для іншого.

Але рекомендую шукати самостійно, тому що не в змозі кожну тематику і кожен регіон вивчити дуже ретельно. Механізм і шаблони самостійного пошуку сайтів я описувала тут.

Автоматичні прогони дуже не рекомендую використовувати, якщо тільки це не більш розумний Xrumer і правильний, досвідчений фахівець, що вміє їм просувати білі сайти тими ж ссылочными пірамідами. Такий фахівець — велика рідкість. Або самостійно все вивчайте. Тільки в цьому плані має сенс обдумувати повністю автоматизоване розміщення на сайтах. Інші варіанти краще не розглядайте. Чарівної кнопки немає. Про всі наявні на ринку види софта для автоматизованої розкручуванні я писала тут.

Свою ТОП Базу я принципово не налаштовую під автомат, тому що не бачу в цьому сенсу — не хочу, щоб і базу намагалися заспамить, і набридали адміністраторам сайтів, і хочу, щоб люди працювали більш якісно. Але і Allsubmitter може пройти на автоматі дуже мало видів сайтів — це найбільш відкриті, незахищені і заспамленние види — дошки оголошень, каталоги сайтів в першу чергу.

Кращий варіант побудови якісної посилальної маси — або вручну, або напівавтомат.

Я часто скрізь повторюю — пам’ятайте, що за кожним сайтом варто адміністратор або група редакторів, зі СВОЄЮ політикою, своїми правилами, своїм баченням, якого плану контент і в якому вигляді повинен розміщуватися на їх сайті. Так, вони дозволяють вам це зробити безкоштовно. Але ви приходите в «чужий монастир». І якщо не будете звірятися з форматом розміщення, читати правила, оглядатися на сайті, то вихлоп може вийти дуже маленьким — ви просто не будете проходити модерацію.

Напівавтомат по сайтам з індивідуальними движками можливий тільки з допомогою Allsubmitter, але і він проходить далеко не кожен сайт — з багатьма, де використовуються java-скріпти, він не справляється. Найбільше він допомагає, коли багато реєстрацій і особливо з таких видів сайтів, як каталоги фірм, прес-релизовые сайти, дошки оголошень. Також за каталогами сайтів і статей (але їх я рекомендую найменше). Детальніше про те, що з себе представляє софт Allsubmitter і в чому його різниця з Хрумером.

Посилальні фільтри накопительны. Тому я дотримуюся того, що не варто будувати абиякий посилальний профіль сайту, не варто експериментувати з автопрогонами, тільки якщо це не якісь якісні і точкові, і робить це дуже впевнений у питанні людина, з індивідуальними схемами — повторюся, таких практично немає.

Але при цьому я спокійно і позитивно ставлюся до розміщення на так званих заспамленных форумах, але зате тематичних, живих, з яких ще й буде трафік. У лідерів ТОПа не буває ідеального посилального профілю, де всі донори трастові, посилання прямі активні. Ні, у них все дуже різноманітно, і їх часто самі користувачі розміщують і на заспамленных, але при цьому живих сайтах.

Сервіси крауд-маркетингу — хороша річ, хоча вартість по відношенню до ефекту посилань завелика. Не кожен власник сайту може дозволити собі багато таких посилань.

Аутріч — ще набагато більш трудомісткий метод, ніж робота з ТОП Базою і самостійний пошук таких видів сайтів, які самі пропонують у них розміститися. На ваші листи дадуть відповідь 5-10% вебмайстрів в кращому випадку. У підручнику «SEO-Монстр 2018» є хороші докладні інструкції по вибору донорів, і з ефективного формату ваших статей для гостьового або платного розміщення, і по самому аутричу, а також з брендування. Там же ви знайдете і велике покрокове практичне керівництво по крауд-маркетингу від мене.

І пам’ятайте, що посилання — тільки один з багатьох процесів, які повинні проводитися для просування сайтів. Сайти з переспамом або великою кількістю розтиражованих однотипних текстів, поганими поведінковими факторами не будуть стояти високо, найчастіше навіть з хорошою посилальної масою. Як і неоптимізованих сайтів, або з грубими технічними помилками.

3. Як отримати максимум від безкоштовного посилального просування

Сьогодні просування сайту займає вже не кілька місяців, як раніше, а роки. Вихід в багато Топи займе мінімум від року. Тому не втрачайте час та робіть все якісно.

Я рекомендую просувати:

— повільно, поступово (особливо стосується молодих сайтів, але і «старичків» теж. Для молодих рекомендую десь до 200-300 місць у місяць)

— у різних видах сайтів і залишаючи різні посилання (різні анкор, різні типи посилань на різні сторінки, різні матеріали)

— вручну або на напівавтоматі, якісно (з якісними текстами, унікальними описами, якісно проводити саме розміщення)

Посилальна історія сайту фіксується, і якщо з нею грубо попрацювати, то буває, простіше змінити домен, і починати все спочатку.

Тепер до справи і по порядку:

(зображення відкриється в новому вікні)

3.1. НАВІЩО (тобто з якою метою) ПРОСУВАТИ:

Це перше і головне питання. Визначивши пріоритетну мету, будемо бити по тим видам сайтів і тими способами, які більш ефективно дозволяє вирішити (і завжди опосередковано підтягнутий і реалізацію інших цілей).

Основні цілі:

1. Просування за ключовими словами (підвищити позиції по конкретним запитам)

2. Брендування — розміщення згадувань бренду і посилань з різними назвами проекту

3. Розведення посилальної маси природними посиланнями

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

4. Підвищення цільової відвідуваності, збільшення продажів

5. Поліпшення поведінкових факторів

6. Public Relations, збільшення впізнаваності бренду в мережі

7. Для підвищення трасту сайту, статичної ваги

8. Збільшення тайпин-трафіку

9. Збільшення комерційних факторів

10. Підвищення впізнаваності автора публікацій сайту

На цю тему можна детальніше почитати в Головному мануалі за 12 основними видами сайтів для безкоштовного просування. Там я докладніше розбирала найчастіші мети оптимізатора і які види сайтів під кожну підходять. І детальніше розбирала всі види сайтів з посиланням на докладні керівництва і кейси.

3.2 ЩО МОЖНА (і варто) ПРОСУВАТИ:

Виходячи з перших відповідей, із своїх пріоритетних завдань, визначаємо, що ми будемо просувати (це, звичайно, можуть бути і декілька з нижчезазначених варіантів):

1. Головну сторінку домена

2. Окремі розділи сайту — наприклад, звернення до партнерів, категорії та картки каталогу, головну сторінку каталогу, послуги, доставка, бренди (у разі турагентств, це можуть бути країни), тематичні добірки товарів і пр.

3. Окремі новини, акції, новинки

4. Статті, інформаційний контент, якісь пам’ятки, питання-відповіді та ін.

5. Піддомени (регіональні, тематичні, мобільної версії тощо)

Якщо у вас мобільна версія сайту на окремому піддомені — це не так добре для просування в Гуглі на сьогоднішній день. Mobile First буде ранжувати десктопну версію сайту на основі його мобільної версії, в тому числі і її посилальної маси. Якщо у вас основна посилальна маса будувалася на основний домен, а мобільна версія знаходиться на піддомені, і на неї дуже мало посилань, то повсюдне впровадження алгоритму Mobile First створить проблеми.

Краще всього мати адаптивну верстку сайту, тобто на тому ж домені. Або якщо змінити нічого неможливо, то нарощувати посилальну масу і на піддомен мобільної версії.

Найлегше просувається «супер-контент» — про нього я недавно писала дуже велике керівництво. З його допомогою дуже зручно і легко нарощувати і соцсигналы, і посилальну масу на сторінку. Крім того, що вам простіше проставляти на нього посилання (рідше будуть видаляти, оскільки цінність контенту висока), але ще і користувачі самі будуть набагато активніше ділитися цим типом матеріалів. За посиланням на керівництво є і всі основні види «супер-контенту», і всі важливі моменти створення такого типу сторінок. Цим ви будете просувати не тільки конкретну сторінку, але і в цілому збільшувати посилальну масу і траст сайту. Таким чином і інші сторінки будуть легше заходити в ТОП.

І там же, за посиланням вище є величезна кількість тем для більш простих публікацій для корпоративного сайту (переважно інформаційного типу сторінок) і джерел ідей контенту. Наведу їх і тут теж:

— будь-які звичайні статті «як ..» та інші
— тренди, прогнози (не тільки вашого міста або Росії, але і світові)
— лайфхаки, поради, секрети, 20 цікавих фактів та ін.
— думки експерта з окремих питань
— новини і акції компанії
— історія, як все починалося або звіт по яким-то етапам розвитку
— конкурси та результати конкурсів
— новини, події, заходи ринку — анонси або пострелизы, звіти про відвідування, новини суміжних галузей, які впливають на вас
— підсумки роботи за якийсь період, плани на наступний рік
— короткі або середнього розміру огляди, звіти, дослідження, аналізи
— звіти про стан галузі за якийсь період
— результати опитувань
— ваші коментарі з приводу якоїсь ситуації,
— огляди або презентація окремих товарів або послуг (нових, популярних, будь -)
— приклади чого-небудь, опис процесу — деталі або стадії розробки продукту, як відбувається контроль якості, як виглядає зроблена покупка, як виглядає особистий кабінет всередині, як відбувається співпраця з ідеальним клієнтом і т. д.
— фотозвіти
— невідомі факти або незвичайні способи застосування
— «зворотна сторона питання», контратака на конкурентів, провокація, висвітлення негативних моментів
— короткий глосарій з 20-30 головних термінів в одній статті
— анонси безкоштовних курсів, якихось бесплатностей
— відеоуроки, запис звичайного вебінару, викладена в статті на сайті, а також презентації і, можливо, транскрибация вебінару
— відповіді на часті питання
— інструкції по використанню товару
— як правильно вибирати товар або послугу
— чек-листи
— рецензія книги, курсу
— гостьові пости
— переклади зарубіжних статей, інтерв’ю і досліджень
— якась рубрика з регулярними постами — інтерв’ю або думки у вільній формі, або щось ще
— курирування контенту — рекомендації чужих постів, блог-роли, добірки новин по темі

Інформаційний контент, може бути, і простіше просувати. Але при цьому потрібні і брендові та інші посилання на головну сторінку сайту, та на піддомени, і на категорії, картки найкращих товарів, послуг і ін. Все це цілком можна зробити безкоштовно крауд-маркетингом і посиланнями з ТОП Бази + гостьові пости, платний аутріч, посилання з бірж, PBN та ін.

І, звичайно, просувайте сайти усвідомлено, правильно — розумійте, яка сторінка у вас зараз є релевантною в Яндексі та в Гуглі, і яка є цільовий (яку ви хочете просувати). Дивіться, що діється в Топі. Аналізуйте все, і проставляйте посилання на ПОТРІБНУ сторінку, а не хаотично стріляти з кулемета, куди потрапить. Все-таки ресурс донорів скінченний, і не так вже багато нормальних сайтів, особливо для безкоштовного розміщення.

3.3 ДЕ ПРОСУВАТИ (в ТОП Базі)

Перший рівень вибору – види сайтів.

1. Каталоги фірм
2. Прес-релизовые сайти (для розміщення новин і прес-релізів)
3. Каталоги інтернет-магазинів
4. Дошки оголошень
5. Форуми
6. Соцмережі і блогові системи
7. Сервіси відгуків
8. Сервіси питань і відповідей
7. Каталоги сайтів
8. Каталоги статей
9. Сервіси закладок і сервіси соцновостей
10. Трастові сайти (форуми та інші)
11. RSS-агрегатори
12. Відеохостинги
13. Різні сайти для розміщення вакансій і резюме, персон, заходів, акцій, тендерів, прайс-листів, та інші маловикористовувані, але цілком ефективні види сайтів для безкоштовного просування.

Другий рівень вибору:

1. Регіони
2. Тематики
3. Загальні – общерегиональные і загальнотематичні ресурси

Дуже багато статей на цю тему, керівництв та кейсів за окремими видами сайтів від мене можна почитати за цим посиланням

Ось як виглядає ТОП Базі частково розкритий розділ «Каталоги фірм»:

Не варто урізати собі ресурс. Хтось може спробувати використовувати тільки 1 тематику, і побачить не так багато користі, як хотілося б.

Варто працювати по повній ТОП Базі і ЩЕ додатково шукати самостійно.

Посилальна маса і так впливає не настільки сильно, як раніше. Так, добре, щоб у ссылочном профілі сайту було побільше тематичних донорів. Але там можуть бути і суміжні тематики (про це буде мова нижче, при розборі просування сайту тематики «Спецтехніка»), і регіон, і загальні. Було досить багато експериментів, з яких видно, що тематика донора не впливає на вагу, переданий посиланням.

Але якщо використовувати мало, то можна розчаруватися в самому способі просування за допомогою таких природних безкоштовних видів сайтів. Адже далеко не скрізь модерація пропустить, далеко не кожен сайт буде живим і в підсумку розмістить, далеко не всі посилання будуть прямими, активними і будуть сильно впливати.

До того ж набагато зручніше зробити 1 прес-реліз, зробити йому бажано кілька версій тексту і заголовків і відразу розмістити на максимумі сайтів (бажано ще робити різні анкор посилань, де це буде можливо). Тобто відразу використовувати в 3 рази більше відповідних сайтів для розміщення. Щоб не було так, що по вашій тематиці можна розмістити прес-реліз на 15 тематичних сайтів, з них реально його приймуть 5, а пряма посилання на одному.

Тільки у каталогах фірм і каталогах сайтів варто розміщуватися 1 раз. Це єдині 2 види сайтів, де вдруге проходитися по тій же базі сенсу мало (за умови, що реєстрація велася на напівавтоматі і якісно).

Розділ «Обмін посиланнями» ТОП Базі я вже майже прикрила, думаю його зовсім розформувати. Але уточню, що і обмінюватися посиланнями з одним і тим же сайтом, звичайно, сенсу немає ніякого. І якщо та обмінюватися трохи, то тільки з кращими.

Каталоги сайтів варто використовувати дуже точково — тематичні, регіональні, бізнес, трохи білі. Їх і так зараз у мене в ТОП Базі кілька сотень всіх тематик і регіонів, т. к. я багато їх чищу — немає більше ніяких тисяч каталогів, як було раніше. І підходити до них треба досить обережно, все-таки це чисто сеошный вид сайтів. Не варто проставляти у себе посилання на своєму сайті в обмін на розміщення в якомусь сумнівному і заспамленном каталозі сайтів. А на головній сторінці не варто ставити посилання навіть самого кращого тематичного каталогу сайтів або фірм — на мій погляд, воно того не варто.

А ось у всіх інших видах сайтів можна розміщуватися скільки завгодно разів з різними матеріалами! У дошках оголошень можна і подавати одне і те ж оголошення через якийсь проміжок.

Тільки, будь ласка, не беріть тексти з вашого сайту зовсім! Ні навіть короткі шматки близько 200-300 символів. Весь час намагайтесь для просування на інших сайтах робити щось унікальне. І нехай у вас на сайті збережуться не розтиражовані тексти.

Ще хочу відразу зачепити тему просування статтями та новинами.

Є 2 варіанти просування новинних або статейних матеріалів

1. Робите унікальні анонси до цікавої статті на вашому сайті.

І ведете користувача на статтю – в першу чергу, для залучення цільового трафіку і для просування цієї сторінки. Розміщуєте анонси у тематичних соцмережах і блогових системах, в сервісах соцновостей і сервіси закладок, форумах, дошках оголошень.

2. Робите самостійну унікальну статтю або новину досить великого розміру — від 2000 знаків. Цікаву, людську статтю, не тільки для SEO-цілей.

Бажано розповсюджуєте її ще на кілька десятків варіантів і цілком розміщуєте в каталогах статей, на прес-релизовых сайтах, в блогових системах і тематичних соцмережах, на форумах. Посилання ставите на потрібних, але розбавлених ключових словах (або природну у вигляді URL або на назві бренду, можна поряд з околоссылочным з ключовими словами) – в першу чергу для анкорного просування, а також для просування конкретної сторінки, домену (це може бути розділ послуг, головна сторінка, категорія чи картка).

Більше подробиць за статтями читайте в пості «Де і як в ТОП Базі (безкоштовно в інтернеті) розміщувати статті»

Загалом, якщо робити найрізноманітніші комбінації перехресні — що просувати, з якою метою і де, то вийде дуже-дуже багато варіантів.

Було б бажання працювати і не лінуватися — і можна відмінно просунути сайт без бюджету.

Стаття моя спрямована і на новачків, і на тих, хто має досвід у просуванні в інтернеті. Але може налякати початківців.

Це теорія, а практика вже простіше. Особливо після появи перших навичок.

Я не кажу про те, щоб застосовувати відразу ВСІ ці схеми! Без цього теж можна почати працювати, потроху. Бачити перші результати, отримувати позитивне підкріплення і мотивацію для наступних дій.

Наприклад,

беріть і починайте реєстрацію в каталогах фірм — вашої тематики, загальних + вашого регіону.

Або почніть з прес-релізу, якщо у вас новий сайт. Зробіть або замовте прес-реліз (написати прес-реліз не складно) і розміщуйте його по базі прес-релізів, соцновостей вашої тематики, можливо десь на форумах в підходящих місцях, в сервісах соцновостей і закладок, і навіть на тематичних дошках оголошень.

Або зробіть оголошення для тематичних дощок оголошень.

Або який-небудь анонс вашого сайту або останньої вашої новини в тематичних соцмережах.

4. Алгоритм роботи з ТОП Базою і Allsumbitter для новачка

Отже, ви купили одну тільки ТОП Базу або Allsubmitter і ТОП Базу.

І отримали в подарунок крім знижок ще й всі інструкції і керівництва, і мої безкоштовні доброзичливі консультації в будь-який момент, хоч через п’ять років після покупки, необмежено. І проект ваш можу глянути в Allsubmitter, і з будь-якими питаннями оперативно допомогти. Я відповідаю на всі листи і повідомлення, рідко затримую відповідь, зазвичай розповім все докладно протягом кількох годин максимум.

Головним інструментом у цій зв’язці є все-таки моя ТОП База.

Allsubmitter — швидше милиця для розміщення, єдиний в Рунеті софт для напівавтомата в самих різних видах сайтів на індивідуальних движках. Аналогів немає.

Але він проходить не всі сайти. З форумами майже зовсім не допомагає, з іншими видами — по різному. Якщо це каталоги фірм, прес-релизовые сайти, дошки оголошень — тут Аллсабмиттер допоможе з більшою ймовірністю, відсотків на 70. З соцмережі, сервісами відгуків, питань і відповідей і з будь-якими сайтами на java-скрипти допоможе менше.

Інші подробиці про Allsubmitter я описувала в цій статті. Правда зараз у нього є 2 модуля Напівавтоматичного реєстрації — старий і новий, бета-версія. Я новий ще не тестувала. Тобто зараз 2 модуля в софті.

Варіант 1. Розміщення вручну з Базою ТОП

Тут все просто.

Отримуєте TXT-файли (понад 2000 штук), розкладені в папки за видами сайтів і підпапки по тематичним, загальним і регіональним розподілом.

Перший рівень папок (не вмістився весь ряд папок):

Як все виглядає всередині папки Каталоги фірм» — «Тематичні»:

Крок 1. Складаєте дані про фірму для реєстрації. Для каталогів фірм робите — робите опису вашої компанії розміром 250 і 500 знаків — хоча б штук по 20 кожного розміру. А краще — 50 штук в цілому. Добре б ще додатково зробити 10-20 описів до 1000 знаків.

Підготовляєте всі дані з вашої фірми, логотип, ім’я директора, телефони, факси. Придумуєте логін і пароль (пароль краще всього 8 знаків, включаючи заголовну букву і цифру, і щоб він не включав логін). Ім’я персонажа або менеджера, від якого йде розміщення.

Вся ця інформація — що готувати, є в інструкціях у папці «Головний пакет інструкцій» — файл «Інструкція по складанню проекту» файл «Примітки до Демо-проектів». Там є всі потрібні поля з різних видів сайтів. І у відповідних керівництвах теж є.

Створюєте собі e-mail, який піде як службовий для реєстрації і буде розміщуватися в картці фірми. З мого досвіду, на цей емейл майже не пишуть реальні пропозиції про співпрацю (хоча бувають), але зате часто пишуть багато спаму, новин порталів. А також він буде потрібен вам для відновлення паролів, підтвердження реєстрацій — ви повинні завжди мати до нього доступ з будь-якого комп’ютера.

Крок 2. Відкриваєте потрібний TXT-файл з каталогами фірм (наприклад, «Будівництво, нерухомість» — «Общерегиональные» — «Строительство_74». По одному копіюєте URL каталогів фірм в рядок браузера.

Так як каталоги фірм — це найчастіше сайти з реєстрацією, то зазвичай посилання з бази веде або на форму залогинивания, або частіше на форму реєстрації.

Якщо посилання веде на головну сторінку або розділ з фірмами, то найчастіше це означає, що форма реєстрації відкривається поверх вікна за допомогою скриптів.

Крок 3. Реєстрація. У кожному каталозі 50% доведеться спочатку заповнити коротку форму реєстрації (емейл, логін, пароль). У 50% — повну форму відразу з усіма деталями вашої компанії.

У першому випадку вам або доведеться авторизуватися через пошту, або відразу залогінитись, або дочекатися підтвердження вашої реєстрації модератором, і тоді вже закінчити розміщення інформації про компанії.

Крок 4. Можна озирнутися і подивитися інші можливості розміщення оголошення, прес-релізу, опису сайту, розміщення статті, тендеру, вакансії і пр. І якщо є бажання, і матеріал, відразу розміститися і там.

Варіант 2. Полегшення розміщення за допомогою Allsubmitter

Крок 1. Після покупки отримуєте відразу від мене посилання на Демо-версію Allsubmitter і ТОП Базу, скачуєте і те, і те. Трохи пізніше (від 15 хвилин до декількох годин в середньому) — отримуєте активаційний ключ від розробника Allsubmitter — від Webloganalyzer. Активуєте програму. Займає від 1 години до 1 дня — дивлячись в який час доби була покупка.

Крок 2. Вивчаєте мої інструкції по складанню проекту, за напівавтоматичного реєстрації, імпортуєте модуль «Менеджер проектів» через пункт меню (у стовпчику зліва) — «Зберегти з архіву» — мій ДЕМО-проект по каталогам фірм (просто щоб подивитися, ознайомитися з ним). Читаєте файл «Примітки до Демо-проектів», щоб зрозуміти, чому саме вписано в полях по даному виду сайтів. Пробуєте це в дії. 1-2 дня.

Крок 3. Робите свій проект (з нуля, а НЕ на основі мого демо) — робите опису вашої фірми, готуєте додаткові поля, як я вже писала вище. Заповнюєте проект в Allsubmitter. Якщо не впевнені — надсилаєте мені подивитися. Створення проекту теж займає 1-2 дні, в залежності від складності і розміру, вашого досвіду в SEO.

Крок 4. Імпортуєте ТОП Базу за інструкціями (!) — з підкатегоріями. Вона сама вибудовується на 2000 категорій і підкатегорій.

Крок 5. Починаєте напівавтоматичну реєстрацію. Вона виглядає як якщо б ви працювали в звичайному браузері Chrome, Opera або там Explorer — програма Allsubmitter просто допомагає заповнювати поля на сайтах готової інформацією з вашого проекту.

У горизонтальному випадаючому меню у верхній частині вікна програми вибираєте потрібну частину ТОП Бази. Одна з найчастіших помилок — вибрати тільки верхній рівень, наприклад, «ТОП База» або «Дошки оголошень». Але всі потрібні сайти містяться всередині підкатегорій. Вибирайте потрібну тематичну підкатегорію.

Всі технічні часті запитання та мої відповіді на них я зібрала тут (у верхньому FAQ найбільше відповідей на найчастіші проблеми):

— «Технічний FAQ по роботі з Allsubmitter (часті проблеми та їх вирішення)»

— «Багато важливих питань Allsubmitter — робота з декількома проектами, зміна категорій реєстрації та ін.»

— «Як в Allsubmitter прибрати галочки відразу з усіх вибраних підкатегорій при напівавтоматичного реєстрації»

— «Чому Allsubmitter висне на напівавтоматичного реєстрації»

— «Зустрічалася така напис — «У вас немає прав для публікації на даному сайті»? В допомогу тим, хто просуває сайти безкоштовно»

— «Чому Allsubmitter підставляє … (3 крапки в кінці поля заголовок при реєстрації) ?»

Відкрили потрібну категорію в базі у верхньому горизонтальному меню — наприклад, «Каталоги фірм — тематичні — АВТО». Всі автомобільні категорії загального характеру містяться в цій підкатегорій. Вужчі відгалуження -Спецтехніка, Транспорт, Вело і пр. — в подподкатегориях. 2 рази клацаєте мишкою на потрібній категорії для її фіксації.

Після того, як ви вибрали потрібну частину бази в модулі «Напівавтоматична реєстрація», «встаєте мишкою» на одну із закладок (як в браузері). Можна працювати в декількох паралельно. Натискаєте кнопку F1 (або кнопка зверху на панелі Почати реєстрацію»).

Відкривається якийсь сайт з каталогом фірм — може софт заповнити поля в принципі (немає там скриптів, дивіться, чи вірно Allsubmitter заповнив поля, якщо немає — поправляєте його злегка.

Він зазвичай досить погано розпізнає і підставляє інформацію з додаткових полів, ще й враховуючи, що ви складаєте їх у проекті під себе, тобто поле 1 ви забиваєте по-своєму, поле 2 по-своєму і т. д. Немає єдиної загальної схеми для автора баз, для софта, для різних користувачів. У цьому, звичайно, невелика проблема з такими видами сайтів, як каталоги фірм, де потрібно багато полів.

Інша проблема — різні формати телефонів у різних каталогах фірм. Десь вимагають +7 (495) 567-493-645, де може зустрітися ще штук 5 інших форматів. Де-окремі поля для коду країни, міста, телефону. Якщо ви для себе поставите в якомусь одному форматі — у багатьох інших каталогах доведеться вручну прописувати по-іншому. Якщо заготовите додаткові поля з різними форматами, все одно доведеться праворуч від поля у випадаючому меню вибирати якийсь варіант самостійно (софт цього не зрозуміє, він не досить розумний на цей рахунок).

Але якщо ви назвете додаткові поля по-російськи (так можна і зрозуміло для себе, то робота буде досить простий — легше, ніж вручну прописувати або копіювати кожне поле з сусіднього файлу.

Якщо не заповнив або майже не заповнив — зверху на панелі є кнопка «Заповнити поля»

Якщо вірно — просто натискаєте кнопку «Ок» на сайті. Коли бачите, що ваш опис благополучно пішло администратру, натискаєте кнопку F1 — далі.

У віконці, що з’явилося визначаєте цей сайт для свого ж власного звіту як «Успішно», «Погано» або «Пізніше», рухаєтеся до наступного.

Все це описано у моїх інструкціях більш докладно.

Якщо сайт вам не підходить — наприклад, ви торгуєте машинами, а це сайт тільки для компаній, що надають послуги автосервісу — швидко натискаєте F1 — «Погано». Даний сайт не зникне з бази, просто вам більше не заважатиме на шляху.

Якщо сайт не працює — або «Погано», або відразу в «Чорний список». Сайти зникають щодня, як базу ні чисть, такі обов’язково будуть. Вони ще й іноді знову стають доступними або просто змінюють URL розділу, або сторінки реєстрації — в цьому складність чищення.

Якщо сайт видав помилку при реєстрації, і це точно на стороні програмної частини каталогу, а не ваша помилка — в «Чорний список».

Якщо сайт зі скриптами, і софт ніяк не може його пройти — можна в «Пізніше» і потім пройти список вручну. Або відразу відкривати браузер проходити вручну, в софті позначати як «Успішно» або «Погано» — дивлячись, який буде результат.

Щоб взяти список URL з «Пізніше», вам потрібно зайти в розділ «Звіт з напівавтоматичного реєстрації» (там же містяться і «Погано», і «Успішно»), вибрати потрібну частину бази, потрібний проект, і там експортувати з потрібної закладки в TXT формат, наприклад, і пройти вручну.

Ось такий не самий складний процес. Хоча і досить повільний, але зате безкоштовний, привертає цільову аудиторію і природні посилання.

Я під час цього процесу зазвичай завжди дивлюся кіно або серіал в кутку екрану, т. к. програма значно розвантажує мізки щодо того, які поля потрібно заповнити і скорочує кількість дій типу скопіювати-вставити. Але кого-то може напружувати тим, що не всі сайти може пройти.

Для більшості сайтів такої роботи протягом декількох годин в тиждень достатньо, щоб відчути результат. Але з урахуванням складання проектів, текстів, зазвичай добре б займатися цим 1-2 дні в тиждень повністю для корпоративного сайту. Якщо більше — зовсім відмінно.

А далі вже, поки ваш план на перший місяць виконано, потихеньку вивчаєте і краще розумієте, що робити далі.

Якщо сайт молодий, я рекомендую не більше 200-300 «успішних розміщень в місяць. Якщо у нього є вже досить велика посилальна історія (не просто вік, а саме обсяг посилальної маси і темпи її зростання), то можна збільшувати, наприклад, до 300-400, але більше я б не радила.

5. Приклад: Безкоштовне посилальне просування корпоративного сайту з оренди спецтехніки

А тепер, конкретний приклад. Візьмемо вигаданий сайт – московської компанії, що надає в оренду спецтехніку (для будівництва, складу, сільського господарства тощо).

Какиеу нього є переваги:

1. Це корпоративний сайт, значить, йому підійдуть і каталоги фірм, і прес-релизовые сайти (половина з яких теж просить зареєструвати фірму або є сервісом на одному порталі з каталогом фірм). Тобто арсенал засобів збільшений у порівнянні зі звичайним інформаційним сайтом. А також йому підійдуть бізнес дошки оголошень, якісь сайти з тендерами, акціями — з малопопулярних видів сайтів. Можна розміститися як компанія в сервісах відгуків. Але, маючи блог, він повною мірою може скрізь розміщуватися і як інформаційний сайт з цікавими матеріалами різного роду.

2. Сайт підходить під декілька тематик – автомобільна, сільське господарство, будівництво, бізнес, промисловість – як мінімум 5 тематик.

3. Сайт належить самому популярному округу РФ по представленості в інтернеті.

Що ви можете робити для цього сайту (це лише кілька прикладів)

— Зареєструвати компанію в загальних, московських (Центральний ФО), автомобільних (до речі, у мене там є і виділена підкатегорія по спецтехніці), сільгосп, будівельних (в ТОП Базі скрізь є поділ будівництва та нерухомості на різні підкатегорії, бізнес і промислових каталогах фірм. І, до речі, не забудьте про Яндекс і Гугл довідники та карти.

— Зробити унікальні прес-релізи з найбільших своїх власних корпоративних новин або придумати нову тему для прес-релізу — наприклад, нове майбутнє профільне захід і ваша участь в ньому. І розміщувати їх в московських сайтах для прес-релізів, в загальних прес-релизовых, з потрібної тематики, на форумах, в деяких дошках оголошень, в сервіси закладок, в блогових системах, в сервісах соцновостей і т. д. Чи можна розміщувати короткі унікальні анонси, посилання на новину на вашому сайті (див. вище 2 варіанти просування статейными і новинними матеріалами).

— Просування цікавих тематичних новин – тобто можна новини, побічно стосуються компанії – про випуск нової моделі екскаватора Хітачі (там же можна згадати, що ви їх пропонуєте в оренду в Московській області, щоб новина не просто так працювала заради посилального, але і давала якусь конверсію потенційних клієнтів). Розміщення в тематичних соціальних мережах і на форумах, в блогових системах, в сайтах соцновостей і сервіси закладок, в прес-релизовых сайтах та на дошках оголошень.

— Анонс з цікавою пропозицією для партнерів або якоїсь акції. Особливо добре така інформація підходить для ділових і тематичних, регіональних дощок оголошень, форумів. Також можна розміщувати і в блогових системах, соцмережах. Посилання можна давати як на головну, так і на конкретну сторінку з акцією або пропозицією. Краще на конкретну сторінку, так ви точно ведете користувача туди, куди він очікує.

— Написання і провижение цінних, корисних статей на різні теми (наприклад, про те, як вибирати постачальника спецтехніки, або ніж один трактор відрізняється від іншого — порівняння, таблиці, ваш практичний досвід, або про проблеми в будівництві на ринку Московської області) і в кінці посилання на домен – на джерело чи написання статей під потрібні ключові запити і посилання на просувні сторінки. Такі статті варто розміщувати на вашому сайті, а анонси розміщувати в тематичних соцмережах, на форумах, в блогових системах, в сервісах соцновостей (дивлячись, що за новину),

— Просування нового товару або послуги. Тут варіантів багато. Анонсами з відсиланням на вашу картку, або статтю у вас на сайті, або новину. Або згадування (можна навіть без посилання, якщо товар під вашим Брендом) всередині статей, у вигляді комерційного оголошення або розміщення на форумах від іншої особи. Тобто, це — форуми, соцмережі, блогові системи, прес-релизовые сайти, дошки оголошень.

— Дошки оголошень — звичайно, особливо добре допомагають тематичні — будівельні, автомобільні, сільгосп. Ще бізнес-дошки. Також регіональні (якщо ви працюєте на різні регіони у різних), кращі загальні. Навіть якщо розміщуєте у тематичній дошці цікаве оголошення, і там ставиться не активне посилання, люди, зацікавившись, її копіюють в рядок браузера і переходять на ваш сайт і трохи там затримуються – це вже перевірено, покращує та поведінкові фактори, і позиції в пошукових системах. І дає трохи посилального. Ще добре працює такий варіант — в заголовку і в тексті оголошення робити найрізноманітніші варіанти синонімів товару або послуги + синонімів топонімів. Такі оголошення будуть частіше попадатися вашої цільової аудиторії при пошуку по НЧ і мікро НЧ запитам.

— Каталоги сайтів – найкраще тематичні, бізнес, регіональні, білі – в загальному, в кращі. І якщо обмінюватися посиланнями, то з кращими каталогами своїй і суміжних тематик, дивитися за параметрами, як якщо б ви купували посилання у них.

— Знаходити на форумах з пошуку гілки, де люди шукають або обговорюють те, що має до вас відношення і якщо в тему – пропонувати їм посилання на свій сайт або конкретний матеріал. Пропонувати теми для обговорення або цікаві опитування (а пізніше в ході розмови теж давати посилання на ваш сайт). Стратегій багато. Тут читайте про правила поведінки та розміщення на форумах для більш високої ефективності і збереження постів. Поважайте правила і адмінів, не будьте нав’язливі зі своєю рекламою, на великих форумах намагайтеся та просто брати участь в обговореннях, допомагати людям практичним радою, цінною інформацією, якщо є така можливість. Інакше, якщо просто додайте в недозволеному місці пряму рекламу, то і посади не вийде — видалять, і за айпишнику заблокують за спам.

Крім того, пам’ятайте, що крім форумів вашої тематики, ви можете ще як мінімум залучити регіональні, спільні форуми, також, наприклад з тематики «Промисловість», «Бізнес», «Авто» (крім «Сільгосп»), «Будівництво» — там теж часто є багато різних великих підрозділів, на найпопулярніші теми.

Є й інші варіанти. На ваш вибір, з чого починати.

В цьому пості «Безкоштовне просування сайтів: максимально спрощена інструкція та добірка матеріалів» є всі-всі посилання на мої статті на цю тему, все керівництва і кейси майже по кожному виду сайтів. Там можна знайти відповіді на будь-які питання.

Якщо у вас сайт, наприклад, агентства, що надає юридичні послуги, ви можете задіяти і тематику «Жіночі, будинок, родина», і «Нерухомість», можливо, ще якісь, якщо ви надаєте такі послуги.

Якщо задіяти фантазію і не шкодувати часу і сил, безкоштовно просунути сайт можна практично в будь-ТОП. Але з часом.

І завжди пишіть мені з будь-якими питаннями, я на зв’язку, обов’язково відповім і зазвичай практично одразу або протягом декількох годин:


E-mail: [email protected]
Skype: topbase.ru

Анна