20 травня 215 р. пройшов триденний SEO-Практикум 3.0. Цей захід є виключно практичні методики просування сайтів. Спікери розкажуть на своїх прикладах, як вони просунули в ТОП пошукових систем той чи інший сайт. Це дуже круто, тому що це, напевно, найважливіші знання і таких заходів більше немає.

Головна фішка Практикуму в форматі навчання – це розбір кейсів та робота з власними проектами учасників.

Практикум вже завершився, але ви можете отримати його відеозапису прямо зараз. Для вас є 12 % знижка за промокоду «SKH12» (вказуйте код SKH12 в полі «Промо-код або коментар»).

Ви станете свідком, як і хто в сьогоднішніх реаліях, в 2015 році отримує результат в SEO.

На SEO-Практикум очікуються слухачі з досвідом від півроку.

Це 3 дні, які були присвячені виключно практичним методикам просування. Це саме кейси у відеоформаті або розбір кейсів при вашому живій участі в Москві, тобто ви можете задавати ще й питання.

Це типу як SEOProfy у себе в блозі публікує кейси, які багатьом добре знайомі – було 200 відвідувачів в день, тут поворожили, там підправили, стало 2000 в день.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Тут те ж саме, тільки з докладним розбором і розділене на типи. Ви дізнаєтеся, як вийшли в ТОП 5 видів сайтів:

Сайт послуг;
Інтернет-магазин;
Комерційний портал;
Некомерційний проект;
Просування під Google.

Крім розбору кейсів та робота з власними проектами учасників (3-й день, він за бажанням і тільки наживо у Москві. Базовий блок розбору успішного просування 5 типів сайтів ви можете отримати у форматі відео).

План SEO-Практикуму 2015 був такий:

Базовий блок — 2 дні – з 20 по 21 травня

Перші два дні виступають доповідачі (співробітники великих SEO-компаній) і докладно розповідають, що вони зробили, щоб вивести в ТОП конкретний сайт.

Третій PRO-день – 22 травня

На третій день учасники збирають нове семантичне ядро з урахуванням особливостей проекту і того, що вони дізналися в перші два дні. А також складають грамотне ТЗ на топові тексти по цим запитам.

Практичні кейси підготовки семантичного ядра і складання ТЗ на контент з урахуванням особливостей проекту. Що сюди входить:
Ви спробуєте зібрати професійно повне семантичне ядро. Методика та інструменти додаються, як і детально опрацьовану практичне керівництво.
Виходячи із семантики, буде показано, як здійснювати розбивку запитів по сторінкам.

Підсумковий кейс: підготовка ТЗ на створення якісного контенту.

Обговорення «безссылочного просування».

Вести SEO-Практикум будуть: Артур Латипов, Сергій Юрков (Піксель Плюс), Кирило Терентьєв (Веб Айті), Олег Шестаков.

Формат: особисто Москва чи у відеозапису

І спеціально для моїх читачів як зазвичай є або знижки, або хороші подарунки від організаторів. На цей раз є 12 % знижка за промокоду «SKH12».

Дізнатися подробиці і отримати відеозапису

Вказуйте промо-код «SKH12» при запису на будь-який з навчальних заходів окремо на їх сайтах в полі «Промо-код або коментарі»

А також є велика знижка на весь пакет найближчих відмінних SEO-заходів (травень-червень 2015 р.):

SEO-Практикум (базовий блок) (з 20 травня)
+ Весняний SEO-Upgrade (з 26 травня)
+ Майстер-клас Дмитра Севальнєва в Москві (червень)

Всі три заходи — за 16000 р! Для цього залиште заявку через спеціальну форму.