Досить рідко бувають безкоштовні вебінари на вузькі практичні теми в SEO, а про розрахунок бюджету я не пригадаю.

Судячи з усього, майстер-клас очікується дійсно стоїть. Тим більше, що EMPO — давно й добре себе зарекомендував український навчальний центр по SEO. Я теж підписалася, дуже цікаво. Я зв’язалася з організаторами і уточнила — обіцяли надати і запис протягом 24 годин.

Про що буде цей безкоштовний майстер-клас з розрахунку бюджету в SEO і чи потрібен він вам, дивіться тут, у запрошенні:

Коли: 31 березня 2015 р. о 19.00 по Києву (20.00 МСК)
Тривалість: 1,5 години
Де: онлайн. Посилання на онлайн-кімнату ви отримаєте за 24 години до початку вебінару.
Якщо посилання вам не прийшла, пишіть за адресою [email protected]
Скільки: безкоштовно (але потрібно розмістити короткі пости в 2х соцмережах). Я думаю, воно того варте. Я розмістила

Посилання на реєстрацію на безкоштовний онлайн майстер-клас з розрахунку бюджету в SEO

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Якщо ви не знаєте, як розраховувати бюджет в SEO, і ніколи це не робили
Якщо в умовах зміни пошукових алгоритмів ваша методика розрахунку перестала працювати
Якщо ви отримуєте багато компредов, але не впевнені, яке агентство вибрати і що конкретно буде зроблено за запропоновану суму.

У програмі вебінару:

1. Планування бюджету:
час оптимізації і як його розрахувати, в залежності від сайту
час розкрутки, порядок дій на цей період і статті витрат
вартість утримання досягнутих позицій

2. Важливі акценти
прогноз відвідуваності
приблизна вартість відвідувача
облік наміри
подальша “розкрутка” клієнта після потрапляння на сайт з сео-трафіку
облік маржинальності

3. Обов’язкові статті витрат:
сервіси: ahrefs, checktrust, prodvigator
посилання (необхідна кількість, вартість посилання)
сервіси моніторингу позицій / ранкиниты (topvisor, seolib, allposition)
сервіси моніторингу оптимізації (seotome, watchcontent)

4. Складання оптимального плану для прискорення процесу розкрутки

5. Є необхідність прорахувати повний бюджет за ключовими словами і скільки часу це займе

6. Цифри, які озвучують агентства, — звідки вони беруться.

Новачок
дізнається, як визначити “якість” підрядника, орієнтуючись на запропонований бюджет витрат
зможе розрахувати вартість клієнта з SEO-трафіку і зрозуміти, чи варта шкурка вичинки

Просунутий SEO-спец
дізнається, що змінилося в розрахунку бюджету в світлі нових алгоритмів
зверне увагу на ті моменти, які не враховував раніше при розрахунку бюджету

Власник бізнесу
зрозуміє, куди йшли, йдуть і на що в ідеалі повинні йти гроші
визначить, що фінансово вигідніше: платити своєму сеошніку або наймати підрядника.

Хто проводить майстер-клас?

Аліна Мара — тренер по SEO
Аліна — не тільки сильний SEO-стратег, але й джерело відмінного гумору. У спеціальністю з 2007 року.
В ідеалі потрібно рахувати бюджет повністю оптимізованого сайту. В іншому випадку надто фантастичні цифри виходять. Мене не особливо надихають бюджетів виду “слово=20$”. Їх настільки складно вирахувати, що в більшості випадків виходить марнослів’я. Саме тому моя команда завжди аналізують масу сигналів, щоб розрахувати бюджет.

Від організаторів:

Ми робимо це заради піару, тому будемо видавати найцінніші фішки
Участь у цьому тренінгу безкоштовне і ми не приховуємо, що робимо це виключно заради піару. Саме тому ми ділимося найціннішими напрацюваннями, які у нас є.

Участь безкоштовно. Майстер-клас проходить у рамках PR-акції