Всі сьогоднішні пости так чи інакше були інспіровані SEO-Коучингом 7, який я зараз проходжу для чергової зміни. І конкретно — темою роботи з семантикою.

Однією з важливих для будь-якого сайта тем, які порушувалися на SEO-Коучингу 7.0 (в перший день, який можна отримати поки ще безкоштовно, якщо ви оперативно запросіть відеозапис з промо-кодом SKH1DAY) була тема — як розширити семантичне ядро за рахунок ключових слів ваших конкурентів.

Як це працює?

Знаходимо конкурентів в пошуку
Дивимося запити, за якими вони вже просуваються або за яким якийсь сервіс рекомендує їм просуватися

Як це можна зробити?

1. Безкоштовно
2. Платно

Варіант 1 — безкоштовний аналіз конкурентів

Я щільно не прочесывала цю тему зараз, так, розповідаю, що пам’ятаю. Мізки до ночі працюють не дуже добре, може забула щось очевидне. Якщо у вас є більш ефективні варіанти — пишіть в коментарях, цікаво.

Можна ще комбінувати різні безкоштовні сервіси, разово замовити під себе парсер, переглядати видачу вручну і т. д.

Приклад:

Я візьму тут просто що перше прийшло в голову — сайт allsubmitter.ru (один з конкурентів у пошуку мого сайту http://allsubmitter-topbase.ru).

спочатку знаходимо конкурентів, наприклад, через сервіс cy-pr.com — розділ «Аналіз сайту».

Там проматываем нижче, бачимо список конкурентів:

Можна взяти інший безкоштовний сервіс для парсингу сайтів з топ10 великій кількості ключових запитів, про який я сьогодні вже робила пост.

Далі, після такого аналізу конкурентів, отримавши великий список потрібних доменів і вибравши там ті, які дійсно варто використовувати, проганяємо КОЖЕН сайт конкурентів, наприклад, в тому ж sbup.com (він же Seobuilding.ru) і отримуємо в даному випадку 30+ пошукових запитів по домену allsubmitter.ru. Запити далі об’єднуємо, прибираємо дублі, структуруємо, перевіряємо на коммерческость, думаємо, які як використовувати.

У сервісі sbup.com можна подивитися ключові запити за будь-якого сайту в 2х місцях:

1. Позиції по запитам, які вже цей сайт займає:

2. Трохи нижче — рекомендовані ключові запити (підбір семантичного ядра сайту):

Це інформація береться з сервісом Мегаиндекса. Тому в даному випадку дивитися ще і безпосередньо у Megaindex або в сервісі Xtool (який теж бере у Мегаиндекса) сенсу немає.

Можна завантажити домени конкурентів в якій-небудь ще агрегатор, типу Руки тощо — вони теж видадуть список рекомендованих запитів для просування. Мегаиндекс теж є агрегатором і рекомендує свої ціни для просування кожного запиту. Але при цьому в цих сервісах перегляд і експорт рекомендацій — безкоштовно.

Також є, наприклад, новий сервіс Engine.Seointellect.ru. Створений був під себе організаторами SEO-Коучингу. Він платний, але для учасників навчальних курсів SEO-Коучинг, SEO-Інтенсив тощо даються безкоштовні перевірки. Платною версією може скористатися будь-хто.

Там є досить зручні інструменти — «Пошук конкурентво», «Аналіз Топа» і «Угруповання запитів».

Варіант 2 — платний аналіз конкурентів

АЛЕ (!) яке задоволення і наскільки ефективніше буде використовувати для цієї мети Spywords!

Дивно, але я тільки зараз знайшла час його оцінити. Я, чесно, думала він раз у десять складніше і потрібно буде з ним розбиратися цілий день, плюс ще він платний. Сервісів, програм та інших справ у мене величезна кількість в черзі, тому й відкладала рік або більше. Якщо б у мене були сайти клієнтів на просуванні, а не тільки власні, я б обов’язково його використовувала раніше.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Як виявилося, він дуже приємний і інтуїтивний в роботі і що для середніх проектів «за очі» вистачить режиму PRO — це 2 тис. рублів на місяць мінус промо-код seotopshop на знижку 30% для першого місяця роботи — дали мені його для вас на 1 місяць — до 6 травня 2015 р.) — разом від 1400 рублів за перший місяць роботи, а за цей час можна отримати величезну кількість найцінніших даних.

Невеликий огляд на Spywords я зробила ще окремим постом.

А якщо говорити саме за нашим завданням — про те, як розширити семантичне ядро ключових слів за рахунок конкурентів…

Дивимося конкурентів для початку по одному тільки (!) запитом «allsubmitter» (потім вивчимо і експортуємо і інші запити).

Що ми бачимо:

— Аналіз запиту allsubmitter (кількість показів, рекламодавців, вартість кліка)

— 2 рекламодавця за запитом allsubmitter в Яндекс.Директ (це вам, звичайно, не пластикові вікна)

— звіт «З запитом allsubmitter в Яндекс.Директ також купують» — 1873 позиції ключових запитів — в основному, назви програм різного профілю. Дуже цікава інформація у багатьох галузях для розширення напрямів заробітку.

— Домени за запитом allsubmitter в пошуку Яндекс і Гугл (48 шт. і 50 шт.) — в будь-якому звіті є дуже зручний швидке перемикання між Яндексом і Гуглом. Це і є наші конкуренти в пошуку за цим запитом.

Кількість доменів в органічному пошуку обмежена 50 шт. (ТОП 50).

Тут з цього домену ми бачимо 77 (а в результаті виявилося 93) ключових запитів (а не 31, як в безкоштовному варіанті) і це РЕАЛЬНІ запити, за якими сайт видно і просувається в органічному пошуку. А є ще інші конкуренти, у яких набагато ширше пул ключових слів.

Неймовірно зручно, що по кожному з конкурентів ми можемо глянути ті запити, за якими він просувається в органічному пошуку (і в Яндекс Директ, якщо він там розміщується), його позиції по кожному запиту, його фрагментом. І кожна колонка фільтрується за спаданням і будь-який параметр тут же виглядає докладно.

Далі ж, перейшовши на детальний огляд кожного з доменів конкурентів, ми бачимо таку цінну інформацію:

І ось, наприклад, відсортувавши запити по частці трафіку (або за кількістю показів на місяць) з пошукових систем, бачимо наступну колонку запитів і даних:

Це був всього лише 1 інструмент для 1 запиту і 1 домену конкурентів.

А є ще відмінні інструменти «Розумний підбір запитів» і «Битва доменів».

Ось що показує інструмент «Розумний підбір запитів»:

Це кращі запити, де є рекламодавці в Яндекс Директ і Google Adsense, тобто найбільш цікаві з комерційної точки зору і в плані конверсії.

А це інструмент «Битва доменів»:

Порівняю 2 домену — мій — allsubmitter-topbase.ru і конкурента — allsubmitter.ru

І наприкінці різних параметрів ми бачимо найважливіший інструмент, який підходить для нашої початкової задачі — як розширити семантичне ядро за рахунок конкурентів:

Дуже зручно, що всі діаграми клікабельні та, натиснувши на зелену частину окружності за гранню перетину з червоною, ми моментально переходимо на список запитів. Це тільки ті запити, за якими НЕ просувається мій сайт і просувається конкурент.

32 ідеально підходять мені запиту, за яким точно мій сайт не видно в пошуковій видачі.

Це, знову ж таки повторю, всього лише 1 конкурент і в дуже вузькій сфері. Якщо ми возмьем щось популярне, то і конкурентів, і запитів, за якими вони просуваються, а ви — ні, буде набагато більше.

Далі ми можемо клікнути на будь-який із запитів, по яких ми не видно в пошуку, наприклад, «реєстрація в каталогах програма» і побачити дані:

«З запитом реєстрація в каталогах програма в Яндекс.Директ також купують:

Цілих 3400 (!) запитів.

А нижче:

і пішли-поїхали по всім запитам і доменам… ГУЛЯТИ З НИМ ТАК МОЖНА ВІЧНО. Кількість цінної інформації нереально величезна.

Все це експортувати і потім ще можна прогнати в Key Collector, наприклад.

Якщо ж ми візьмемо пластикові вікна, то ефективність між безкоштовним і платним способом взагалі буде у багато разів вище.

У списку є домени, в яких понад 13.000 запитів, за якими вони відображаються:

Тут, звичайно, знадобиться тариф Unlim.

Ще раз, у вас є промо-код seotopshop на отримання 30% знижки на перший внесок — в перший місяць. Анлим буде коштувати всього 3500 рублів. По-моєму ця інформація коштує дорожче.

Загалом, SpyWords — це унікальний сервіс — і для тих, хто хоче просувати сайти максимально круто, і для тих, хто хоче на них заробляти, і для тих, кому потрібно зробити якісну контекстну рекламну кампанію в Яндекс.Директ або Google Adsense.

І все це зручно, візуально дуже приємно, моментально, без будь-яких чисток, з можливістю відразу ж порівняти різницю з моїм сайтом або будь-якими іншими.

Є ще «війна доменів» — можливість порівняти до 20 доменів одночасно на перетин по ключовим запитам, за якою вони відображаються у видачі.

Якщо повернутися до безкоштовних способів і подивитися в http://www.sbup.com/ один з сайтів з скріншоту вище — oknabm.ru (за яким Спайвордс видає 6259 ключових слів), то ми побачимо цілих 2199 ключових запитів, за якими цей сайт видно. Нехай це всього третину від того, що ми могли б отримати з SpyWords, але все одно теж досить багато для безкоштовного інструменту.

Хоча плюс 4000 запитів і, головне, можливість тут же знайти інші домени, які просуваються по кожному з 6000 запитів і далі знайти непересічні запити — все це, звичайно, нереально круто.

Саме ось ця перехресна система, яка так легко використовується і тут же експортується — найзручніший в SpyWords.