Якщо у вас є контентний (інформаційний) проект і ви хотіли б на ньому заробляти, або якщо ви тільки плануєте заробляти на чому-небудь, то рано чи пізно ви напевно прийдете в CPA і зокрема у партнерки товарів і послуг.

Ця Тема дуже обширна. Я хочу розповісти про те, як швидко стартувати в CPA, показати одну з досить простих схем, як почати заробіток на своєму сайті на партнерках.

CPA — це «click per action». Цим «action» може бути що завгодно — купівля, завантаження додатка, реєстрація у грі, на сайті, покупка страховки або авіаквитків, взяття кредиту і т. д.

Тому вони можуть бути в різних сферах — фінанси, автомобільні, будівництво та ремонт, комп’ютерна та побутова техніка, шопінг одягу та взуття, дитячі товари, инфопродукты, туризм, ігри, здоров’я та багато іншого.

CPA може приносити більше, ніж контекст (Google Ansense, РМЯ).

Але при цьому з CPA складніше, ніж з контекстом, який «раз повісив і працює». Звичайно, і в контексті треба щось міняти — постійно тестувати кількість, розташування, зовнішній вигляд рекламних блоків на сторінках сайту і так далі.

З партнерками потрібно більше прикладати голову, більше тестувати різних партнерок.

Якщо мереж контекстної реклами всього 2 штуки основних — Гугл і Яндекс (також можна повісити, наприклад, тізерки), то в CPA ми маємо:

1) кілька найбільших партнерських мереж, які об’єднують у собі рекламодавців (або просто будь-яку компанію, з якою можна домовитися про партнерство). Найбільша партнерська мережа — Адмитад (понад 400 великих рекламодавців)

2) у кожної партнерської мережі — безліч рекламодавців (конкретні інтернет-магазини або компанії, що надають послуги, розробники ігор і т. д.)

3) у кожного з рекламодавців — ще більша кількість оферів — пропозицій, на які ви можете лити трафік. Це може бути якийсь бренд одягу, конкретна модель взуття, напрям туризму або конкретний авіапереліт, вид страховки або саму страховку і т. д.

Тому тестувати потрібно дуже і дуже багато.

Мій приклад з тестування:

Я в основному працюю з товарними партнерками по жіночому одязі, взутті, але як-то була Чорна п’ятниця і я подумала, чому б не почати працювати з Aliexpress — все-таки у них така гігантська кількість цікавих товарів, а обіцяний відсоток — аж до 38% з купівлі (в окремих продавців), відсоток підтвердження замовлень — 95%. Ну круто ж. Ось тільки на eCPC я чомусь тоді не подивилась, та й просто хотілося потестить роботу з Алиэкспресс.

Ну попрацювала.. з кожного продажу я заробляла здається десь 10 рублів в середньому. Зі 100 продажу в цілому не більше 1000 рублів накапало за кілька місяців. Тобто обсягу для тесту мені вистачило — були і різні продавці, і різні товари, все одно ніколи відсоток не вийдуть хоч трохи істотним.

І так у всьому. Природно, витрачається як мінімум час і іноді бюджет.

Не обов’язково йти второваним шляхом і працювати з офер з найкращими показниками або з тими, що на слуху. Можна взагалі домовлятися індивідуально з компаніями, кому ви хочете приводити лідов. Деякі «ллють трафік» якомусь знайомому, який робить пластикові вікна і т. д.

У роботі ви можете користуватися матеріалами рекламодавця або створювати свої власні (банери, landing page, тексти тощо)

Тут я не маю на увазі арбітраж трафіку в тому плані, що ви десь купуєте траф — в соцмережах, у тизерках, в контексті і заробляєте на цьому в партнерських програмах, а різницю покласти собі в кишеню.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Цей пост про заробіток на тематичних проектах (на інформаційних сайтах). І на щастя, у Адмитада (партнерська мережа, з якою я працюю), є окреме навчальне напрямок, регулярно проводяться безкоштовні семінари та їх запису викладаються на їх каналі в Youtube.

Так, що можна абсолютно безкоштовно навчитися цьому, зрозуміти в чому суть, практично безкоштовно створити і наповнити такий сайт. Тут поріг входу — мінімальний. Не потрібно сотень і тисяч доларів для тестування, як це потрібно в класичному арбітражі. Все що потрібно — ваш час. Або інвестиції, якщо робити чужими руками.

Як це працює з товарними партнерками на тематичних проектах:

Є 3 варіанти:

— зробити вітрину партнерських товарів
— зробити купонник
— зробити просто інформаційний проект зі статтями-новинами

І найкращий варіант — комбінація всіх трьох.

Порядок дій:

— ви купуєте (недорого) і ставите на хороший, досить потужний хостинг «движок» купонника або товарній вітрини. Є ряд варіантів — CPASoft (найбільш поширений під Admitad, у них є і товарна вітрина, і движок під купонник), плагіни під WordPress та ін. рішення.

— натягаєте на нього симпатичний дизайн + різні зручні доопрацювання типу блоків «новинки», «популярний», різних зручних блоків на головній (по дизайну є кілька фірм, які займаються цим, мені здається Beshop — найкрасивіший і нормально зверстаний, але краще б домовитися про індивідуальної доопрацювання дизайну і модулів), в загальному, робите повноцінний інтернет-магазин.

— забиваєте його партнерськими товарами (все досить просто заповнюється саме за допомогою імпорту в движок за посиланнями партнерів)
Заповнювати можете, чим хочете – авто-відео техніка, комп’ютери, все для офісу канцтовари, оргтехніка, обладнання для презентацій, посуд і кухонне приладдя, електроніка, побутова техніка, будівельне обладнання і матеріали, а хочете – одяг, взуття, аксесуари кращих брендів.

— якщо ви не хочете ставити собі вітрину або купонник, або підходящі вам партнерки — це послуги або онлайн-сервіси, ігри або те, що не можна розмістити в каталозі, то просто починаєте розміщувати якісь статті і новини по темі і всередині матеріалу ставити прямі посилання на партнерські товари — текстові посилання або на малюнках, фотографіях. Нижче є посилання на доповідь Романа Ширяєва (Пузата) на його конференції «Кінза-2014» про те, як можна заробляти мільйони лише на одній статті з партнерської посиланням на інформаційному проекті.

— і починаєте просувати ваш проект. Контентом, оптимізацією, перелінковкою, посиланнями, соцмережами, новими доробками на сайті і пр.

Збираєте ключевики, розміщуєте на своєму сайті тематичний контент – новини, статті, відгуки, інші сторінки і тексти – про доставку, бренди, магазинах і тд. Про все це вчать на безкоштовних семінарах Адмитада, посилання на відео нижче.

Головний підводний камінь всієї цієї схеми – загнати картки в індекс Яндекса і Гугла. Тут бажані наступні заходи: нормальна автоматична оптимізація карток, якщо придумаєте, як — то уникализация карток, додавання ткста. прискорення індексації, проставлення посилань на картки. Але вони реально заганяються і призводять цільовий трафік навіть при мінімальних діях, я на собі перевірила.

У підсумку на сторінки заходить цільова аудиторія. Людина переходить на сайт партнера – наприклад, якогось найбільшого інтернет-магазину Рунета з величезним асортиментом і за його покупки вам нараховується відсоток або фіксовану ставку.

Ставки і відсотки бувають різні. Сердняя — близько 400 рублів за оформлену покупку. Буває близько 10% за купівлю — тобто якщо людина купила на 5-10 тис. рублів, ви отримуєте 500-1000 рублів відсотків. Іноді буває більше відсоток або більше покупка. У мене найбільша покупка від однієї людини поки була на 6 тис. рублів моїх відсотків, з яких підтвердилися 2 тис. через 2 місяці (про затримку — холде читайте нижче).

Відсоток конверсії залежить від дуже багато чого. Але в середньому одна покупка виходить приблизно на 500-1000 відвідувачів.

Звичайно, багато працюють і без контентних проектів — розміщують посилання з тим же Хрумером по форумах, лички, створюють оптимізовані під нч блоги на автоматі і т. д. Хтось тим же Хрумером допомагає в просуванні окремих оферів або нч запитів або в цілому проекту. Якщо діяти грамотно — працює добре. Я бачила від знайомих скріншоти заробітку на партнерках тільки з допомогою Хрумер, без сайтів.

Я зараз працюю з Admitad і CPASoft + Бішоп. Ну, як працюю.. Раз в кілька місяців щось роблю, оскільки поки на цей напрямок дуже мало часу. Але все одно встигла вже багато чого вивчити, сподіваюся, скоро продовжити активніше. Частково мої затримки були пов’язані і з тим, що я не могла знайти нормальних програмістів, з якими мені було зручно працювати і які б робили все красиво і якісно. До програмістів Бішопа я намагалася знайти когось дуже довго, близько року, на щастя, тепер стало легше щодо якихось нюансів у вітрині, доопрацювань і т. д. та й сам сайт виглядає гідно.

Мені не з чим порівняти — я не працювала з іншими партнерськими мережами типу AD1, Actionpay і пр. Я тільки злегка туди заглядала. Можливо, там є свої плюси.

Але зручно, що Адмитад в зв’язці з CPASoft постійно випускають нові інструменти, активно розвиваються.

З останніх дійсно корисних інструментів — adimport (швидкий імпорт оригінальних товарів з магазинів рекламодавців на ваш сайт у вітрину) і браузерне додаток для диплинков. Диплинк — це ваша партнерська посилання на сторінку інтернет-магазину рекламодавця. Тепер дуже зручно за секунду можна отримувати вашу партнерську посилання, перебуваючи на будь-якій сторінці сайту рекламодавця.

З чого почати вивчення заробітку на CPA, на товарних партнерках або тематичних проектах:

По-перше, подивитися відеозапис семінару «Монетизація контентних проектів» з Олександром Бахманном — ген. директором Адмитада (у 2х частинах)

Я вважаю, це базовий і найбільший мотивуючий семінар.

Там же, на сторінці відеоканалу Адмитада, дивіться і інші семінари Олексія Терехова та інших фахівців, зокрема, «Вітрини товарів admitad — Робота над помилками», «Нестандартні джерела трафіку для завдань CPA» та інші.

Олексій Терехов (раніше просто відомий SEO-блогер, а вже пару років як — PR-директор Адмитада) у себе в блозі багато пише на цю тему. Коли у вас буде вітрина, можна буде домовитися і додатися в закритий чат в скайпі.

З свіжого подивіться в першу чергу наступні доповіді конференції «Кінза 2014» (знайти їх ви можете тут у відеозаписах)

— Олексій Терехов — PR-директор AdmitAD Кейс. — «Конверсія низькочастотного трафіку контентних проектів на CPA-офферах»

— Роман Ширяєв — інтернет-бізнесмен, автор проекту Puzat.ru — Кейс. «Як заробити мільйон на одній з сторінок інформаційного сайту»

Деякі нюанси, про які потрібно знати заздалегідь:

1. Щоб мати хоч якийсь більш-менш відчутний трафік на вашому сайті повинні бути сотні (краще тисячі) статей або десятки і сотні тисяч товарів. Краще і те, і інше. Потрібно буде запастися терпінням. Це інвестиції, і якщо у вас немає часу робити наповнення самостійно, доведеться витрачатися на копірайтера, можливо, інші витрати. Я одну якісну статтю роблю сама і з нуля, то від 3 до 5 годин в середньому.

2. І у admitad, і особливо у cpasoft бувають деякі глюки або недоробки. Це все або вирішується розробником, або обходиться вами якимись додатковими рішеннями.

3. Є деякі труднощі при роботі з тисячами товарів партнерів у магазинів одягу, взуття — там постійно приходять нові колекції, розпродаються старі і вони швидко зникають з «наявність», є деякі заморочки з імпортом. Але в більшості випадків знову ж або вже передбачені якісь рішення, або ви можете винайти і замовити розробку своїх власних ідей.

4. У адмитада і його рекламодавців великий холд (затримка з обробкою замовлень) — це в середньому 2 місяці. Частина з замовлених товарів відвалюються (людина не підтвердив). Ви не отримаєте своїх грошей, перш ніж все не буде отримано покупцем, перевірено Адмитадом і т. д. Не знаю, як це в інших партнерських мережах.

Загалом, якщо коротко, то це все. Дуже багато розширеної цікавої інформації — на відеозаписах по посиланнях вище.

Якщо у вас є просто інтернет-магазин і ви хочете збільшення продажів, теж дуже рекомендую прослухати відеозапису адмитада, т. к. по суті схеми всі однакові. Ви можете так само лити трафік на свій власний інтернет-магазин.