Свіжа новина від Яндекса (8 вересня 2015 р.):

«Сьогодні ми робимо черговий крок для боротьби з посиланнями спамом: тепер обмеження в ранжируванні можуть бути застосовані до сайту, який зловживає розміщенням SEO-посилань, незалежно від його якості.

Як і у випадку зі звичайним АГС, обмеження супроводжуються анулюванням ТІЦ .

Для зняття обмежень у ранжуванні досить відмовитися від розміщення SEO-посилань на сторінках сайту і дочекатися, поки робот відстежить ці зміни.»

Джерело тут — в офіційному блозі Яндекса

Обговорення цієї новини на Searchengines

Що думаю я:

Так, сайти напевно будуть знижуватися у видачі та їх тіц обнулятиметься.

Як я думаю, в першу чергу, це будуть сайти, надмірно торгують «сапо-посиланнями» (тобто орендованими, тимчасовими, поодиноко стоять) і з надлишком «вічних» посилань з комерційними і конкурентними анкорами в статтях.

Про те, які посилання Яндекс вважає SEO-посиланнями, було в моїй новини про Мінусинськ.

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Від страху отримати тИЦ 0 і падіння трафіку з Яндекса, багато хороші сайти, можливо, перестануть продавати посилання. Посилання з хороших порталів на потрібному точне входження анкора, напевно, з часом буде купити складніше і дорожче.

Я вже неодноразово висловлювала свою позицію з приводу посилального просування:

Сьогодні варто робити більший наголос на різні природні безкоштовні посилання (форуми, соцмережі, блогові системи, каталоги фірм, прес-релизовые сайти, сервіси відгуків, сервіси питань і відповідей тощо), тобто на так званий «крауд-маркетинг» плюс ще ряд видів сайтів для безкоштовного розміщення.

На якісне і різноманітне розміщення. Різні види анкорів (більше безанкорных), різні посилання вашого сайту, різні тексти, різні види сайтів, де ви розміщуєтесь, різні види посилань (в тому числі неактивні, закриті, редирект, згадки фірми або проекту, різні). Добре працюють форуми, наприклад.

На самостійний пошук хороших донорів. Як це робити, я писала тут.

Варто обов’язково почитати моє керівництво по посилального просування, воно як і раніше дуже навіть актуально.

Ще мене часто запитують, чому я не чищу ТОП базу на АГС, заспамленность та інше, за допомогою тієї ж програми ФастТраст.

Відповідь проста. Тому що я затачиваю її не під одну конкретну людину, не під одну пошукову систему, не під одну мету просування, а під безліч, щоб вона була універсальним інструментом.

Є багато сайтів, які з тих чи інших причин перестали отримувати трафік з Яндекса, але мають досить сайту з Гугла, наприклад, щоб бути великою тематичною або регіональної майданчиком, яка дає вам цільових відвідувачів.
Якісь сайти повертаються з-під фільтрів.
Якісь сайти просто добре підходять для просування під той же Гугл, який має приблизно рівні частки з Яндексом.

Тому в першу чергу дивіться на сам сайт, де ви розміщуєтесь — щоб він був живий, активний. Всі інші чищення за параметрами — на ваш особистий розсуд, за вашим критеріям, під ваші цілі просування, самостійно.

Я не вважаю, що природне просування — це «вилизане», тільки на кращих сайтах, тільки на потрібних анкор, тільки на прямих відкритих активних посиланнях.

Повторюю я одне і те ж з поста в пост, тому що щодня продовжують задавати одні і ті ж питання )