У Москві з 21 по 23 листопада 2017 року пройде живий триденний SEO-інтенсив .

ЗНИЖКА 20% ЗА КОДОМ SEOKNOWHOW
(введіть у полі «Повідомлення») або називайте при записі.

Буде ще один, четвертий VIP-день — виключно практичний, де ви під наглядом досвідченого фахівця будете просувати самі свій сайт з 11 ранку до 6 вечора, поки не вбудуйте все, що зможете.

Програму повну дивіться нижче!

Цей SEO-інтенсив — для тих, хто:

А) Живе в Москві чи буде там знаходитися в ці дні і хоче потужне живе навчання комплексного просування сайтів

Б) Хоче самостійно втілити все, про що говорять на курсах ВІДРАЗУ Ж на своєму сайті з особистою присутністю і допомогою дуже досвідченого експерта. (але 4й день за бажанням, дивіться пакети)

Організаторів я знаю дуже давно, вони проводили всі SEO-коучинги і багато живих SEO-інтенсивів в різних містах. Тому у них давно відпрацьовано найкращий формат — такий, щоб людям було точно корисно і був результат від відвідування інтенсиву.

2 викладача:

Магомед Чербижев — генеральний директор SEO-компанії «O ES Marketing»
Руслан Албаков — керівник SEO-відділу цієї компанії.

З такими фахівцями це дійсно хороший варіант за 3 дні наживо освоїти все найважливіше в просуванні сайтів сьогодні.

Саме актуальні технології, тому що досвід у них величезний, включаючи всі-всі самі останні зміни пошуковиків.

Загалом, москвичі, дуже рекомендую!

Це тільки живе навчання, без онлайн, відео і записів. Повне і змістовне занурення на 3-4 дні в Москві.

Програму дивіться на сайті, посилання нижче.

Моя справа була — роздобути для вас ЗНИЖКИ (!)
Видали в цей раз дуже хороші — 20%!

Ввводите у полі «Повідомлення» при записі код SEOKNOWHOW
і платите на 20% менше (виходячи з обраного пакета).

Тут всі-всі подробиці:

http://seedu.ru/seo-intensiv/

і ще є 3 дні до підвищення ціни. Тобто підніметься вона в середу — 15 листопада.

Місце та графік проведення занять:

р. Москва, Ізмайловському шосе д. 71, корп. 4 Р-Д. ТГК «Дельта» Ізмайлово
21-23 листопада 2017 року з 16.00 до 20.00.
Практичний день (якщо виберете такий пакет) — 28 листопада з 11.00 до 18.00

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Програма SEO-інтенсиву:

21 ЛИСТОПАДА 16:00 – 20:00
Аналітика. Структура сайту

АНАЛІТИКА

Аналіз показників сайту.
Аналіз конкурентів
(видимість, позиції, трафік).
Яких показників можна домогтися
і за які терміни.
Стратегія просування сайту.

СТРУКТУРА САЙТУ

Збір та чистка семантичного ядра
Як і чим збирати ключові запити?
Робота з сезонними запитами.
Робота з пошуковими підказками.
Семантичне ядро конкурентів.
Інструменти для автоматизації.
Групування запитів – розбивка і кластеризація запитів на основі пошукової видачі.
Визначення посадкових сторінок.
Візуальне подання та коригування структури сайту на основі семантичного ядра.
Способи актуалізації та розширення семантичного ядра.
+ Робота в групах

22 ЛИСТОПАДА 16:00 – 20:00
Аудит та оптимізація сайту. Тексти. Регіональне просування.

ТЕХНІЧНЕ ОПРАЦЮВАННЯ РЕСУРСУ

Технічний аудит сайту.
Проведення технічного аудиту.
Інструменти (сервіси і софт) для проведення технічного аудиту.
Помилки в Яндекс Вебмастере і Google Search Console.
Помилки, які не показуються в вебмастере, але заважають просуванню.
Проблеми з індексацією.
Складання чек-листа на помилки.
Періодичність проведення технічного аудиту.
Виправлення всіх помилок.

ОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ

Важливі зони документа для оптимізації.
Принципи та методи оптимізації.
Просування по трафіку або по позиціях? Яка модель краще для Вас?
Оптимізація title.
Оптимізація h1.
Які ще мета-теги й елементи впливають на просування? Як працювати з ними?
Шаблонна оптимізація сайту.
Точкова оптимізація сайту.
Використання тегів (тегування).

ТЕКСТОВА РЕЛЕВАНТНІСТЬ

Потрібен текст? Визначаємо потребу
сторінок у тексті. Як просувати сайти без текстів?
Технічне завдання на копірайтинг.
Написання текстів.
Контроль якості текстів.
Тексти для сайтів послуг, для інтернет-магазинів та інформаційних проектів.
Текстовий аналіз – що це і як застосовувати?
Використання тематичних слів.

РЕГІОНАЛЬНЕ ПРОСУВАННЯ

Особливості просування в декількох регіонах
Просування по всій Росії? Що потрібно, реально і як це реалізувати?
+ Робота в групах

23 ЛИСТОПАДА 16:00 – 20:00
Комерційні фактори. Посилання. Контроль ефективності.

РОБОТА З КОМЕРЦІЙНИМИ ФАКТОРАМИ

Що це і навіщо так необхідно?
Реальні методи визначення комерції
пошуком.
Оцінка некоммерции (для інформаційних сайтів).
Складання чек-листа для комерційного аудиту.
Вплив факторів на ранжування.
Розбір реальних кейсів.

ВНУТРІШНІ ПОСИЛАННЯ

Що це і навіщо потрібно?
Перелінковка сайту.

ЗОВНІШНІ ПОСИЛАННЯ

Облік посилального Яндексом і Google.
Нарощування посилальної маси.
Розміщення посилань у каталогах.
Купівля посилань.
Способи отримання природних посилань.
Мінусинськ. Як не потрапити? Якщо потрапили — як визначити і як вийти.

КОНТРОЛЬ ЕФЕКТИВНОСТІ SEO

Моніторинг позицій при наявності «бандита».
Оцінка виконаних робіт та результату від них.

+ Робота в групах

4-й день (за бажанням). 28 листопада 2017.
Практичний день по оптимізації і просування Вашого проекту у ТОП

На четвертий день буде проходити робота над Вашим проектом під керівництвом викладача. Всі отримані в перші три дні знання будуть застосовані на практиці.

Що це означає?

Після проходження базового курсу (перші три дні) ми вишлемо кожному учаснику практичного дня велике завдання за його проектом і дамо час на його виконання – 1 тиждень.

Протягом цього часу вам необхідно буде виконати ряд завдань по своєму проекту:

Провести аналіз конкурентів і дізнатися слабкі та сильні місця свого сайту;
Зібрати для 1-2 розділів сайту семантичне ядро, групувати і розподілити по сторінках сайту;
Сформувати структуру свого сайту;
Зробити оптимізацію для 1-2 разів
Провести аналіз конкурентів і дізнатися слабкі та сильні місця свого сайту;
Зібрати для 1-2 розділів сайту семантичне ядро, групувати і розподілити по сторінках сайту;
Сформувати структуру свого сайту;
Зробити оптимізацію для 1-2 розділів (скласти Title, H1, Description);
Підготувати технічне завдання для копірайтера;
Написати 2-3 тексту, використовуючи ключові слова (самостійно або залучити копірайтера);
Зробити внутрішню перелінковку сайту;
Провести комерційний аудит проекту.
дєлов (скласти Title, H1, Description);
Підготувати технічне завдання для копірайтера;
Написати 2-3 тексту, використовуючи ключові слова (самостійно або залучити копірайтера);
Зробити внутрішню перелінковку сайту;
Провести комерційний аудит проекту.
Для виконання роботи Ви отримаєте всі необхідні інструменти, чек-листи, інструкції.

Через тиждень учасники практичного дня знову зберуться разом, щоб презентувати свою роботу викладачеві та іншим учасникам.

Кожен учасник розповість, як він проводив роботи, з якими труднощами зіткнувся і як планує надалі просувати свій ресурс. Викладач буде оцінювати Вашу роботу, при необхідності коригувати і доповнювати своїми коментарями.

Отже, після проходження повного курсу, у вас буде докладний план просування Вашого проекту в ТОП пошукових систем.

Для запису зі знижкою 20% вказуйте ексклюзивний промо-код SEOKNOWHOW

Записуйтеся тут: http://seedu.ru/seo-intensiv/