Чищу зараз ТОП Базу, як зазвичай перед оновленням, робити це доводиться майже повністю вручну, т. к. Allsubmitter не бачить дуже багатьох помилок або не може бачити сайтів, де дата останніх статей чи новин була 2013 рік, наприклад.

І постійно бачу ось такі сторінки:

Стикалися з таким?

Мені ось подумалося про тих, хто тільки починає працювати…
Не кожен може зрозуміти, що на цьому сайті можна розмістити статтю.
А на більшості подібних сайтів — можна! Але спочатку потрібно зареєструватися та авторизуватися.

Подекуди про це повідомляють більш очевидно і зрозуміло:

Я просто в базі даю пряме посилання на додавання статті або новини, або там опису в каталог, щоб ті, хто вже залогінитись, могли свої прес-релізи, наприклад, розміщувати регулярно, відразу потрапляючи в потрібне місце.

І начебто мені таких питань особливо не задають..

Але зрідка, раз на рік буває щось типу з’являється якийсь дивний чоловік, який пише «у вашій базі всі прес-релізи повна лажа».

Безкоштовні курси SEO від Ганни Ященко – 20 PDF-уроків – Хороші, для новачків, але і не тільки, досить глибокі, актуальні. Хочете навчитися самостійному безкоштовного просування сайтів? Будь ласка.

Якась лажа, якщо я регулярно гарантовано розміщую десятки прес-релізів на будь-яку тему?! ) 30-50 штук успішно розміщених на сайтах — це середнє число у мене.

Сільськогосподарський прес-реліз, або про річницю ТОП Бази, або про виставку барнаульського художника (тут я робила докладний кейс на тему розміщення некомерційного прес-релізу).

Абсолютно будь-яку малозначну тему можна розмістити у прес-релизовых сайтах (дивіться докладне керівництво). Серйозність приводу і джерела просто збільшує кількість ресурсів, які розмістять. Але і 2-3 десятка принесуть хорошу користь.

Тому я подумала, може людина, у якого нічого не вийшло, мав на увазі подібні сторінки і він їх просто відправляв у «Погано»…

Ще, буває, замість сторінки безпосередньо на форму додавання, в ТОП Базі я часто даю посилання на:

— головну сторінку — найчастіше це буває в форумів, щоб подивитися, чи підходить він в принципі для розміщення
— сторінку з рубрикатором — якщо спочатку потрібно вибрати рубрику
— сторінку з розділом новин — найчастіше там є спливаюче вікно при натисканні на кнопку «Авторизація», «Реєстрація» або «Додати новину»
— сторінку з реєстрацією або входом (мені так і не ясно, до речі, куди б її краще давати — на авторизацію або на реєстрацію, адже хтось приходить на сайт вперше, а хтось вдруге).
— сторінку з реєстрацією компанії — якщо публікація прес-релізу, наприклад, ведеться з особистого кабінету компанії
— сторінку з онлайн-формою зворотного зв’язку — якщо на неї веде посилання «Додати новину» або конкретно говорять про те, що новини або нові сайти варто надсилати їм через цю сторінку
— сторінку з контактами — якщо онлайн-форми немає, але там написані адреси, куди надсилати новини, наприклад.

Наприклад


Вікно, спливаюче за допомогою скрипта, в розділі «Новини» при натисканні на кнопку «Реєстрація». Воно не має прямого посилання, яку можна вказати.

Загалом, завжди пам’ятайте, що за кожним гарним сайтом варто команда розробників, програмістів, адміністраторів. Це своя власна логіка, як має бути на їх сайті. Це ЗАВЖДИ НЕСТАНДАРТНО.

Тому заходьте на сайт, озирайтеся, і переглядайте всі варіанти — чи є тут реєстрація, або просто онлайн-форма, або вказана пошта, або взагалі потрібно просто пройти в розділ «Контакти». На якісних сайтах пам’ятайте, що це не конвеєр для автомата, тут ви в гостях, і спробуйте зрозуміти, як тут влаштовано )

Це всього лише одна зі складностей і незрозумілостей, які зустрічаються тим, хто просуває сайти безкоштовно. Взагалі у цій справі є величезна кількість нюансів, які усвідомлюються з досвідом, про все я буду поступово писати.